Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Αναγράφω παρακάτω το ζήτημα που αντιμετωπίζω με το support της Logitech σε περίπτωση που κάποιος έχει να δώσει καμιά συμβουλή.

 

Ανα τα χρόνια έχω αγοράσει αρκετά προιόντα της Logitech και όλα συνήθιζα να τα κάνω register στο σχετικό λογαριασμό μου. Ο λογαριασμός είναι αρκετά παλιός -απο το 2007- και ανατρέχοντας στο mailbox μου βλέπω οτι τελευταία φορά τον είχα χρησιμοποιήσει-και πάλι για product registration- το 2012.

 

Πριν λίγες μέρες προσπάθησα να μπω στον λογαριασμό μου (ναι καλά καταλάβατε, πάλι για register προιόντος) και μου έβγαζε 'wrong password'..ΟΚ λέω και εγώ, πάνε χρόνια θα έχω ξεχάσει τον κωδικό..πάω να κάνω τα βήματα για password reset και βάζοντας το mail μου, παίρνω σφάλμα οτι δεν υπάρχει λογαριασμός για το εν λόγω email..

 

Ανοίγω ticket στο support (στις 10/10), παίρνω αυτοματοποιημένη απάντηση με αριθμό ticket και οτι θα απαντήσουν άμεσα..Στις 17/10 κάνω ένα follow up και ρωτάω αν υπάρχει εξέλιξη καθώς δεν είχα λάβει απάντηση..εκτοτε (στην ουσία 20 ημέρες απο το αρχικό μύνημα μου) δεν έχω απάντηση.

 

Θεωρώ την Logitech ανάμεσα στις καλύτερες εταιρίες σε θέματα support και δε θέλω να κράξω, αλλά και 20 μέρες χώρις κάποιο action πάει πολύ..Υπάρχει ίσως άλλος τρόπος να επικοινωνήσω το ζήτημα μου?

Δημοσ.

για ξαναστειλε τους παλι mail και ξαναανοιξε ticket παλι

 

εχει απο τα καλυτερα support η Logitech

 

ακριβώς για αυτό αναρωτιέμαι γιατί τέτοια καθυστέρηση στην απάντηση τους..Απλά σκέφτομαι μήπως είδαν θέμα με account και με γείωσαν..

 

Υπάρχει θεωρητικά και ένα τηλέφωνο 800... για θέμα υποστήριξης αλλά δε το σηκώνει κανείς..

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλημέρα ,

Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ , 2 tickets και καμία απάντηση .....

Υπάρχει άλλος τρόπος επικοινωνίας ?

Ευχαριστώ

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pumaso είπε

Καλημέρα ,

Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ , 2 tickets και καμία απάντηση .....

Υπάρχει άλλος τρόπος επικοινωνίας ?

Ευχαριστώ

Προσωπικά δεν κατάφερα ποτέ να επικοινωνήσω με τηλ..μετά απο αρκετά reminders μέσω email και με υπόνοια οτι θα κάνω escalate την υπόθεση, μου απάντησαν.

Πάλι όμως σχετικά αυτοποιημένα, λέγοντας μου οτι το account είναι πολύ παλιό και αφού δεν μπορούν να κάνουν retrieve απο το παλιό σύστημα τους, με προέτρεψαν να κάνω νέο account...

45 ημέρες πηρε σε σύνολο, άκρη δεν έβγαλα και με 'πλάκωσαν' στις έρευνες ικανοποίησης μετά :P

Δημοσ.

Η logitech εφαγε ακυρο και απο εμενα για τους ιδιους λογους..

3 mouse όλα παρουσιάσαν πρόβλημα στο ροδάκι και μέχρι video μου ζήτησαν λέει που να διαπιστώνεται το πρόβλημα..

Νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με άεργους χασομέρηδες ώστε να ασχοληθούν 3 μέρες για 50 ευρώ.. 

Άντε γεια !

Δημοσ.

Κατάλαβα...θα ανοίγω ένα ticket κάθε μέρα μέχρι να μου απαντήσουν :)

Μια τελευταία ερώτηση παιδιά εγώ εδώ τα ανοίγω support.logitech.com/ στα ελληνικά πάντα, υπάρχει και κάπου αλλού ?

  • Moderators
Δημοσ.
Στις 13/4/2018 στις 11:48 ΠΜ, Cham είπε

Η logitech εφαγε ακυρο και απο εμενα για τους ιδιους λογους..

3 mouse όλα παρουσιάσαν πρόβλημα στο ροδάκι και μέχρι video μου ζήτησαν λέει που να διαπιστώνεται το πρόβλημα..

Νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με άεργους χασομέρηδες ώστε να ασχοληθούν 3 μέρες για 50 ευρώ.. 

Άντε γεια !

Δηλαδή συγνώμη πες ότι εσύ πουλάς ποντίκια σε ένα κατάστημα σου, εγώ σου στείλω mail ξες δεν δουλεύει η ροδέλα, δεν θα μου ζητήσεις με κάποιο τρόπο να σου αποδείξω ότι όντως δεν δουλεύει? Η logitech συνήθως αν δούμε ότι έχει πρόβλημα σου λέμε αν θες πάνε πέτα στην ανακύκλωση το παλιό σου στέλνουμε νέο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Δηλαδή συγνώμη πες ότι εσύ πουλάς ποντίκια σε ένα κατάστημα σου, εγώ σου στείλω mail ξες δεν δουλεύει η ροδέλα, δεν θα μου ζητήσεις με κάποιο τρόπο να σου αποδείξω ότι όντως δεν δουλεύει? Η logitech συνήθως αν δούμε ότι έχει πρόβλημα σου λέμε αν θες πάνε πέτα στην ανακύκλωση το παλιό σου στέλνουμε νέο

Φίλε μου όλες οι εταιρίες του κόσμου διαπιστώνουν μόνοι τους την βλάβη.

Το μονο που χρειάζονται ειναι μια απόδειξη της ενεργής εγγύησης.. 

Εγώ προσωπικά αρνούμαι να γίνω υπάλληλος τους.

Τώρα αν θέλει να το πετάξω η να το επιστρέψω πάλι δική τους επιλογή είναι.

Πέρα απο αυτο όμως ξέρουν πολύ μα πάρα πολύ καλά τα μοντέλα τους που έχουν πρόβλημα και δεν ειναι λίγα,

αυτο το mouse ειναι δεύτερη φορα που το αλλάζω για το ίδιο πρόβλημα απλα την πρωτη φορά το εκανα μεσω καταστήματος και δεν μου ζητησαν τίποτα.

Τωρα εσυ για εσένα η ο καθένας μπορει να το πάει με τα πόδια στο κεντρο διαλογής και να γουστάρει, αλλα αυτο ειναι άλλο καπέλο.. 

Η φυσιολογική ομως πορεία δεν είναι να γίνω εγω οπερατέρ μοντέρ η να σπαταλήσω τον χρονο που πρέπει να σπαταλήσουν αυτοι για να διαπιστώσουν την βλάβη.. 

και οι παράλογες φωνες που τα δέχονται όλα η βρίσκουν φυσιολογικές αντιμετωπίσεις να φας 3-4-7 μέρες επικοινωνίας να αποδείξεις κατι που εκ των προτέρων ξέρουν οι ίδιοι οτι υπάρχει πρόβλημα,έχουν συμμέτοχη  στο οτι οι εταιρίες σε λιγο θα μας πιάσουν τον πισινό και θα πρεπει να τους πουμε και ευχαριστώ για την αντικατάσταση σε εγγύηση.

Η εξ'ορισμου σωστή αντιμετώπιση πρέπει να είναι να διευκολύνεις αυτόν που σε εμπιστεύτηκε και φάνηκες ανάξιος εμπιστοσύνης οχι να του βάλεις και εμπόδια.. 

Π.Χ δες Amazon που επειδή εχει καθυστερήσει η πρωτη κάρτα μου στελνει δεύτερη express δωρεάν και με παρακαλεί όταν κάποτε φτάσει η πρώτη να μην την παραλάβω και εκεί μιλάμε για 400 ευρώ οχι για 50

Επεξ/σία από Cham
  • Moderators
Δημοσ.

Η λογική σου ναι μεν σωστή ΑΛΛΆ ζητώντας να στείλεις ένα βίντεο γλυτώνεις το χρόνο να στείλεις το αντικείμενο (2-5 εργάσιμες) +τα έξοδα αποστολής προς αυτούς όταν παραλάβουν να ασχοληθεί κάποιος με αυτό (άλλες 2-3 εργάσιμες) και τέλος να στο στείλουν ξανά πίσω άλλες 2-5 εργάσιμες

 

Οπότε σου γλυτώνουν και χρόνο και χρήμα με αυτήν τη τακτική αντί η διαδικασία να πάρει 15-20 μέρες σου λένε στείλε μου να δω ότι όντως έχει θέμα και σου στέλνω καινούργιο, οπότε οι 15-20 μέρες αυτόματα γίνονται 2-5 ανάλογα τρόπο αποστολής

Δημοσ.

Για την ακρίβεια γλιτώνουν δικό τους χρόνο και επιβαρύνουν τον δικό μου.. 

γιατί μην νομίζεις ότι τους έστειλες το Video και καθάρισες.. κάνουν δυο μέρες να απαντήσουν σε κάθε mail ενδεικτικό της ποιότητας υλικών που προσφέρουν.. 

στον TS δεν έχουν απαντήσει καν.. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...