Προς το περιεχόμενο

Η Samsung τρολάρει κάθε γενιά του iPhone με το νέο της διαφημιστικό


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αργησαν αλλα ξεκινησαν το copy οι συμπαθεστατοι Κινεζοι.....  :-D   :X

 

 

Spy shots of Xiaomi Mi Mix 2s show an iPhone X-style cutout

 

 

37555258604_d33f525fca_b.jpg

 

 

https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_mix_2s_with_iphone_x_like_cut_out-news-28152.php

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@tsakfot...

https://www.youtube.com/watch?v=yjfVv2RPaGE

 

Πολύ lag και καθόλου ρε φίλε Multitasking αυτό το Note 8..."σέρνεται" το καημένο...άχαχαχα...

Να λές αστειάκια να γελάμε πού και πού... B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεχνάς μου φαίνεται κάτι, όταν η Apple ρίχνει σπόντες on stage για το Android και ειρωνικά σχόλια, μιλάει για τον ανταγωνισμό, ο ανταγωνισμός των Android ναυαρχίδων είναι το iOS κοινώς το iPhone. Δηλαδή  τι περίμενες να πουν, το iOS? Αφού τα μοναδικά Smartphone που τρέχουν iOS είναι τα iPhone.

 

Το εχω ηδη πει αυτο στο post μου. Αλλα πρωτον αφορα παρουσιαση και όχι διαφημιση και δευτερον μιλαμε για αμεση συγκριση χαρακτηριστικων κατα την παρουσιαση. Δεν αφορα διαφημιση (κατα την οποια σημειωτεον το ανταγωνιστικο προιον παιρνει τον ιδιο αν οχι περισσοτερο screen time απο το δικο σου), πολλω δε μαλλον ολοκληρη καμπανια που βασιζεται στον ανταγωνιστη σου.

 

Θυμαμαι χαρακτηριστικα ενα bundle 5-6 διαφημισεων που ειχε κυκλοφορησει αμεσως μετα μια παρουσιαση ενος iPhone (νομιζω του 6). Ηταν ολα βασισμενα σε γεγονοτα της παρουσιασης και μονο. (δηλ. επικεντρο το iPhone και η Apple ως σημειο αναφορας) Συγκεκριμενα μαλιστα ενα βιντεο αφορουσε απλα το γεγονος οτι κατα την διαρκεια του event το stream ειχε αρκετα κολληματα. Ουτε συγκριση με το δικο τους προιον ουτε καν αναφορα σε προιον. Απλα σχολιασμος του streaming σε ενα event της Αpple. Αν δεν ειναι αυτο ετεροπροσδιορισμος τοτε τι ειναι; (μιλαμε για πραγματα που πρεπει να ξερεις για να παρακολουθησεις marketing 101)

 

Bonus: Οριστε πετυχημενη διαφημιση με συγκριση ανταγωνιστικων προιόντων χωρις να χανει δευτερολεπτο το frame control. Τα αλλα τηλεφωνα vs το iPhone. (το iPhone στο επικεντρο ως σημειο αναφορας). Εννοειται δεν υπαρχει παραμικρη αναφορα σε συγκεκριμενο ανταγωνιστικο προιον παρα μονο ως "τα αλλα" και φυσικα δεν απεικονιζονται καν.

 

Αν και παλι δεν καταλαβαινεις αυτο που λεω για τον ετεροπροσδιορισμο και το λαθος marketing λυπαμαι αλλα δεν νομιζω οτι μπορω να σε βοηθησω.

Επεξ/σία από Choulio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@tsakfot...

https://www.youtube.com/watch?v=yjfVv2RPaGE

 

Πολύ lag και καθόλου ρε φίλε Multitasking αυτό το Note 8..."σέρνεται" το καημένο...άχαχαχα...

Να λές αστειάκια να γελάμε πού και πού... B)

 

 

καταρχήν ηρέμησε γιατί σε βλέπω ξαναμμένο και μας πάθεις τίποτα

κατα δεύτερον με άνθρωπο που προφανώς δεν έχει πιάσει στα χέρια του iOS συσκευή, δεν έχει νόημα να συζητάμε

 

βαριεμαι να μπω στον κόπο να σου ποστάρω γλέντια με benchmarks και videos, με το iphone 6s :D, ούτε κάν το 8άρι

 

ειδικά εκείνο το σχόλιο με το ότι πουλήσαμε όλοι τα iphone 7 μας, με τερμάτισε  :-(

 

τώρα σε άνθρωπο που έχει πετάξει κοντά στα 4Κ σε samsung για να καταλήξω σε iPhone, πήγαινε στα φόρουμ της Apple που συχνάζεις (απορώ άραγε γιατί ?) και βοήθα κανά χριστιανό άλλο

 

εμείς σωθήκαμε

 

άντε πάρε το αλεξιπτωτο σου τώρα και πήγαινε  :ph34r:

 

ps ; για το S-Lag τίποτα?

μήπως δεν έχεις καν Samsung και μας τρολάρεις ? χαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

restore εγώ σε συσκευή iphone/ipad δεν χρειάστηκα ποτέ , δεν μπορώ να σε βοηθήσω

και στο Air και στο 5c , το μόνο που βγάζει είναι ένα κόκκινο exlamation mark στο Update Software στα Settings, το οποίο εμένα δεν με ενοχλεί

 

και στις 2 συσκευές όλες οι εφαρμογές παίζουν μια χαρά και δεν έχω θέμα συμβατότητας 

σε καμία 3ετία ίσως να υπάρχει, αλλά ειδικά και για τα δύο έχουν βγάλει τα λεφτά τους 20 φορές μέχρι τότε

 

εγώ πάντα πριν προχωρήσω σε αναβάθμιση, διαβάζω το change log και πάνω απ'ολα τις απόψεις χρηστών που έχουν δοκιμάσει το upgrade.

 

σου εύχομαι να βρείς την υγεία σου στην samsung, αλλά εμπειρικά μιλώντας θα ευχόσουν να ξόδευες τα λεφτά σου προς Apple μεριά για να αναβαθμιστείς παρά πρός την Sammy

ειδικά με τα tablet της δεύτερης, ποτέ δεν έμεινα ικανοποιημένος

χαχαχαχαχαχα έχεις master στο τρολάρισμα μεγάλε αν λες ότι ένα iphone έβγαλε τα λεφτά του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχαχαχαχαχα έχεις master στο τρολάρισμα μεγάλε αν λες ότι ένα iphone έβγαλε τα λεφτά του.

 

γιατί φίλε μου?

ξέρω κόσμο όπως ανέφερα που δεν τους ενδιαφέρει η cutting edge τεχνολογία και με iphone 5s , τετραετίας που τους κόστισε 600+ δουλεύουν ακόμα και χωρίς παράπονα

δεν έβγαλε τα λεφτά του?

 

βρες μου έναν με Samsung S4 που να το έχει ακόμα και να είναι happy user

 

ipad Air από το 2013, still going strong and kicking ass

ξέρεις πόσα Android tablets έχω διώξει απο τότε μέχρι και σήμερα? δεν θες να μάθεις :D

 

αν εσύ την βρίσκεις με τα τσιν τσον τσαν tablet/τηλέφωνα και σε βγάζουν ικανοποιητικά για 3ετίες/4ετίες , εμένα δεν μου πέφτει λόγος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το εχω ηδη πει αυτο στο post μου. Αλλα πρωτον αφορα παρουσιαση και όχι διαφημιση και δευτερον μιλαμε για αμεση συγκριση χαρακτηριστικων κατα την παρουσιαση. Δεν αφορα διαφημιση (κατα την οποια σημειωτεον το ανταγωνιστικο προιον παιρνει τον ιδιο αν οχι περισσοτερο screen time απο το δικο σου), πολλω δε μαλλον ολοκληρη καμπανια που βασιζεται στον ανταγωνιστη σου.

Η αληθεια ειναι οτι εχεις δικιο: η apple ανεφερε και αυτη ανταγωνιστικα προιοντα κατα την παρουσιαση δικων της προιοντων  και εκανε συγκριση χαρακτηριστικων.

Επισης, ειχε ολοκληρη καμπανια που βασιζοταν στον ανταγωνιστη της.

 

Αργοτερα, ακολουθησε και η samsung με καμπανια που βασιζοταν στον ανταγωνιστη της και φαινεται οτι ηταν αρκετα πετυχημενη μιας και η ιδια η apple την θεωρησε πετυχημενη αυτην την καμπανια της samsung.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αληθεια ειναι οτι εχεις δικιο: η apple ανεφερε και αυτη ανταγωνιστικα προιοντα κατα την παρουσιαση δικων της προιοντων  και εκανε συγκριση χαρακτηριστικων.

Επισης, ειχε ολοκληρη καμπανια που βασιζοταν στον ανταγωνιστη της.

 

Αργοτερα, ακολουθησε και η samsung με καμπανια που βασιζοταν στον ανταγωνιστη της και φαινεται οτι ηταν αρκετα πετυχημενη μιας και η ιδια η apple την θεωρησε πετυχημενη αυτην την καμπανια της samsung.

 

Για ποια καμπανια λες; Αν μιλας για το mac vs pc ναι οντως υπηρξε αλλα μιλαμε για μια Αpple που θελει να τραβηξει την προσοχη σε μια εποχη που δεν υπαρχει ουσιαστικα στα πραγματα. Δεν νομιζω οτι η Samsung  βρισκεται σε αυτη την κατασταση τωρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποια καμπανια λες; Αν μιλας για το mac vs pc ναι οντως υπηρξε αλλα μιλαμε για μια Αpple που θελει να τραβηξει την προσοχη σε μια εποχη που δεν υπαρχει ουσιαστικα στα πραγματα. Δεν νομιζω οτι η Samsung  βρισκεται σε αυτη την κατασταση τωρα

H συζητηση δεν ταην για το αν η καμπανια εγινε "σε μια εποχη που δεν υπαρχει ουσιαστικα στα πραγματα", αλλα γενικοτερα για "ολοκληρη καμπανια που βασιζοταν στον ανταγωνιστη της."

 

Η καμπανια μαλιστα της samung θεωρηθηκε αρκετα επιτυχημενη απο την ιδια την apple και την "ζηλεψε".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχήν ηρέμησε γιατί σε βλέπω ξαναμμένο και μας πάθεις τίποτα

κατα δεύτερον με άνθρωπο που προφανώς δεν έχει πιάσει στα χέρια του iOS συσκευή, δεν έχει νόημα να συζητάμε

 

βαριεμαι να μπω στον κόπο να σου ποστάρω γλέντια με benchmarks και videos, με το iphone 6s :D, ούτε κάν το 8άρι

 

ειδικά εκείνο το σχόλιο με το ότι πουλήσαμε όλοι τα iphone 7 μας, με τερμάτισε  :-(

 

τώρα σε άνθρωπο που έχει πετάξει κοντά στα 4Κ σε samsung για να καταλήξω σε iPhone, πήγαινε στα φόρουμ της Apple που συχνάζεις (απορώ άραγε γιατί ?) και βοήθα κανά χριστιανό άλλο

 

εμείς σωθήκαμε

 

άντε πάρε το αλεξιπτωτο σου τώρα και πήγαινε  :ph34r:

 

ps ; για το S-Lag τίποτα?

μήπως δεν έχεις καν Samsung και μας τρολάρεις ? χαχαχα

Χόρτασα απο το A-lag... και λέω να σου μάθω κι άλλα.

https://www.youtube.com/watch?v=Oqgmm-1D-qM

Κάντο σε ένα Iphone ή όποια άλλη συσκευή apple θέλεις.

https://www.youtube.com/watch?v=Yq2sP2Lh5K8

1400 smartphone και μικρόφωνο του κ...υ!!! Πόσα Iphones θα βγάλετε ακόμη για να πάρει ο κόσμος ότι πληρώνει?

Όσο για τα 7άρια σου το ξαναείπα... πήγαινε στο Iphone φορουμ της Eλλάδος και διάβαζε πόσοι πουλάνε τα 7άρια τους. Πόσο μάλλον δέ για παλιότερες συσκευές.

Τολμάς? Αμφιβάλλω...

A-lag A-lag A-lag A-lag...παντού.

https://www.youtube.com/watch?v=2G669OgskM0

Reload σε Iphone 8 plus με 3 ram??? Είναι δυνατόν αυτο σε IOS?

Α ρε Apple...αλλά Οι αναβαθμίσεις σε emoticons δεν λείπουν. "Ζωτικής" σημασίας για ένα ios. Πώς θα πετάτε χαμογελάκια στο Facebook στυλάτα.

υγ: Το αστείο ξέρεις ποιό είναι? Οτι έχω και Samsung και Apple. :-D  Απλά εγώ δεν φοράω παρωπίδες αλλά εσύ τις έχεις κολλήσει στο πρόσωπό σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H συζητηση δεν ταην για το αν η καμπανια εγινε "σε μια εποχη που δεν υπαρχει ουσιαστικα στα πραγματα", αλλα γενικοτερα για "ολοκληρη καμπανια που βασιζοταν στον ανταγωνιστη της."

 

Η καμπανια μαλιστα της samung θεωρηθηκε αρκετα επιτυχημενη απο την ιδια την apple και την "ζηλεψε".

 

Η συζητηση ξεκινησε απο το σχολιο μου (γιατι πριν ηταν απλα ενα vs) συμφωνα με το οποιο η διαφημιση δεν ηταν πετυχημενη κατα τη γνωμη μου. Εξηγησα γιατι δεν ηταν πετυχημενη. Και μου εφερες αντιπαραδειγμα οτι και η apple εκανε αντιστοιχη καμπανια. Και σου απανταω οτι αφορα αλλη εποχη και αλλη κατασταση.

 

Οντως η καμπανια της Samsung (το next big thing εννοεις φανταζομαι) εστειλε το μυνημα που ηθελε εκεινη την εποχη αρα ηταν πετυχημενη αλλα δεν πιστευω οτι πλεον πρεπει να κινειται σε αυτα τα πλαισια. Δεν πιστευω οτι ειναι δοκιμο τα Galaxy να πλασαρονται ακομα ως iPhone killer. Εξηγησα πριν γιατι

 

Edit: τι εννοεις την ζηλεψε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Edit: τι εννοεις την ζηλεψε;

Υψηλα ισταμενα στελεχη της apple ειχαν θορυβηθει αρκετα απο την καμπανια της samsung και την θεωρουσαν πετυχημενη. Μαλιστα προεβησαν και σε κινησεις βασει της επιτυχιας της καμπανιας της samsung.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υψηλα ισταμενα στελεχη της apple ειχαν θορυβηθει αρκετα απο την καμπανια της samsung και την θεωρουσαν πετυχημενη. Μαλιστα προεβησαν και σε κινησεις βασει της επιτυχιας της καμπανιας της samsung.

 

Τι εννοεις θορυβηθηκαν; Τι κινησεις; Πες τα βρε ανθρωπε ολα μαζι.. με το τσιγκελι στα βγαζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοεις θορυβηθηκαν; Τι κινησεις; Πες τα βρε ανθρωπε ολα μαζι.. με το τσιγκελι στα βγαζω

Εδω τι πιστευε η apple(τις θεωρουσαν επιτυχημενες) για τις διαφημισεις της samsung:

Samsung: Our 'next big thing' ads drove Apple's marketing chief 'crazy'

For proof, Quinn brought out an internal email from Schiller to his team that highlighted a story fromThe Wall Street Journal last January entitled "Has Apple lost its cool to Samsung?" Schiller's one-line email said simply "We have a lot of work to do to turn this around."

Quinn says Schiller became "obsessed" with the campaign, writing CEO Tim Cook to suggest the company look into using another ad agency instead of its mainstay TBWA\CHIAT\DAY. That even led to Apple board discussions over the issue, Quinn added.

 

Emails Show Phil Schiller's Displeasure with Ad Agency's Efforts for Apple in Early 2013

 

The advertising agency quickly penned an apology to Schiller and a few weeks later, another email exchange indicated Apple was happy with the advertisements the company was creating for the iPad, but still dissatisfied with iPhone advertising. Schiller noted that he watched Samsung's pre-Super Bowl ad, saying "I can't help but think 'these guys are feeling it'".

 

Αποφασισαν μαλιστα καποια στιγμη να φυγουν απο την διαφημιστικη εταιρια που τους εκανε τις διαφημισεις και να φτιαξουν τις δικες τους διαφημισεις, με χειροτερα οπως αναμενοταν αποτελεσματα που δεν μπορουσαν να φθασουν την επιτυχια των samsung διαφημισεων.

Apple's In-House Advertisements Scoring Lower Than Its Outsourced Ads

"Chicken Fat" is the Apple in-house team's biggest ad success so far, scoring a 611 from Ace Metrix. However, the ad scored lower than two Media Arts ads, "From the Heart" and "Gigantic", since late last year. The lowest scoring ads for Apple include its "Your Verse" campaign, showing off how people are using their iPads in various parts of the world doing different activities, like traveling the world, climbing mountains or directing a Bollywood dance number. None of those ads scored higher than a 600 in Ace Metrix's scale.

Comparatively, Samsung and its agency have had better luck, netting a 739 score for a Samsung Galaxy S5 commercial showing the water-proof phone being used during a water fight. The ad is the second Galaxy ad to top the 700 mark for Ace Metrix.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω τι πιστευε η apple(τις θεωρουσαν επιτυχημενες) για τις διαφημισεις της samsung:

Samsung: Our 'next big thing' ads drove Apple's marketing chief 'crazy'

 

Emails Show Phil Schiller's Displeasure with Ad Agency's Efforts for Apple in Early 2013

 

Αποφασισαν μαλιστα καποια στιγμη να φυγουν απο την διαφημιστικη εταιρια που τους εκανε τις διαφημισεις και να φτιαξουν τις δικες τους διαφημισεις, με χειροτερα οπως αναμενοταν αποτελεσματα που δεν μπορουσαν να φθασουν την επιτυχια των samsung διαφημισεων.

Apple's In-House Advertisements Scoring Lower Than Its Outsourced Ads

Επιτέλους.. τώρα μιλάς.. δεν ειχα ιδεα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...