Προς το περιεχόμενο

Hydro H100i και RMA, προσοχή σε μεταχειρισμένα.


Xristaras12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ.

πρόσφατα ήρθε στα χέρια μου απο φίλο μια Η100 με πρόβλημα.

έχω επικοινωνήσει με την corsair για RMA αλλα θέλουν το άτομο που αναγράφεται στην απόδειξη για να συνεχίσουν την επικοινωνία και την πιθανή αντικατάσταση.

 

Η υδρόψυξη είχε αγοραστεί απο εκείνον μεταχειρισμένη και λειτουργούσε κανονικά μέχρι που μια μέρα σταμάτησε να ψύχει σωστά τον επεξεργαστή οπότε και αγόρασε άλλη και δεν ασχολήθηκε με την συγκεκριμένη.

Πρόσφατα λόγω αλλαγής συστήματος δικού μου, ξεθάψαμε το κουτί της Η100 με ολα τα παρελκόμενα μέσα,εν τέλει μετά απο δοκιμές και ενώ η αντλία φαινομενικά λειτοργεί(μιας και νιώθω δόνηση στο χέρι αλλα και ακούω νερά να κυλάνε)δεν ψυχει σωστά τον επεξεργαστή, η μια σωλήνα είναι ζεστή ενώ η άλλη κρύα και έχει ως αποτέλεσμα ακόμα και σε σερφάρισμα στο ίντερνετ ο 4790Κ να βαράει 70+βαθμούς.

 

Εστειλα ticket στην corsair και αρχικά μου ζήτησαν εξηγήσεις για ποιον λόγο τα στοιχεία μου είναι διαφορετικά με αυτά του αγοραστή που αναγράφεται στην απόδειξη και να δώσω εξηγήσεις.

Αφού έδωσα τις κατάλληλες με τα αντίστοιχα part numbers κλπ η απάντηση της εταιρίας είναι αυτή.

 

Corsair provides a non-transferable warranty to the purchaser of Corsair hardware product purchased from an authorized Corsair reseller. Corsair warrants that the product will be free from defects in material and workmanship for a specified period commencing on the date of purchase. Corsair products purchased from online private sellers or internet auction sites such as eBay are not covered by our warranty.
 
I would suggest that you ask the original purchaser to request the RMA for you instead. Thank you.
 
αυτη τη στιγμή λοιπόν έχουμε μείνει με μια ΜΗ λειτουργική Η100 με απόδειξη αγοράς και με εγγύηση ακόμα για κάνενα 3 μηνο και η ίδια η εταιρία μάλλον δεν εμπιστεύεται εμένα;
 
Να δοκιμάσω να την πάω απο το κατάστημα αγοράς;
 
Το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι τόσο για την αντικατάσταση της υδρόψυξης αλλα κυρίως για την ενημέρωση όσων αγοράζουν μεταχειρισμένα προιόντα με ονομαστική απόδειξη αγοράς.
 
 
 
 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~
το παρών θέμα θα δημοσιευθεί και σε διπλανά φόρουμ αυτολεξεί για την ενημέρωση και υπολοίπων.
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ναι, στο κατάστημα αγοράς δεν μπορούν να σου πουν γιατί δεν είναι δικό σου το όνομα καθώς μπορεί να έχει αγοραστεί ως δώρο

και γω αυτό σκέφτηκα αρχικά.

 

Εξαρχής είπα να απευθυνθώ με τη μια στην εταιρία για να αποφύγω την ενδεχόμενη ταλαιπωρία του καταστήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά κατ εμέ κακώς δεν δίνουν εγγύηση στο προιόν, αλλά στον αγοραστή.

Επίσης αφού πρόκειται για φίλο σου, γιατί απλά δεν υπογράφεις με τα στοιχεία του (εν γνώση του φυσικά), για να προχωρήσει το θέμα?
Μην μπλέξεις με κατάστημα αν έχεις τη δυνατότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά κατ εμέ κακώς δεν δίνουν εγγύηση στο προιόν, αλλά στον αγοραστή.

 

Επίσης αφού πρόκειται για φίλο σου, γιατί απλά δεν υπογράφεις με τα στοιχεία του (εν γνώση του φυσικά), για να προχωρήσει το θέμα?

Μην μπλέξεις με κατάστημα αν έχεις τη δυνατότητα.

γράφω στην αρχή οτι ο φίλος μου είχε αγοράσει την συγκεκριμένη μεταχειρισμένη απο άλλον

 

 

σαν υδρόψυξη λειτουργούσε κανονικά μέχρι μια μερα που πανω σε αλλαγη ανεμιστήρα απλά σταμάτησε να ψύχει σωστά το σύστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γράφω στην αρχή οτι ο φίλος μου είχε αγοράσει την συγκεκριμένη μεταχειρισμένη απο άλλον

 

 

σαν υδρόψυξη λειτουργούσε κανονικά μέχρι μια μερα που πανω σε αλλαγη ανεμιστήρα απλά σταμάτησε να ψύχει σωστά το σύστημα.

Με συγχωρείς δεν το πρόσεξα.

Μιας και λογικά δεν υπάρχει η δυνατότητα να μιλήσετε με τον πωλητή αναγκαστικά  προσανατολίζεστε προς το κατάστημα αγοράς που νομικά είναι υποχρεωμένο να σας εξυπηρετήσει.

 

Πολύ θα ήθελα να δω τι έχουν να πουν οι γνώστες περί εγγυήσεων βέβαια για το συγκεκριμένο περιστατικό.

 

Μου κάνει εντύπωση καθώς αυτή τη στιγμή είμαι σε διαδικασία RMA για το κινητό μου (OnePlus, το σέρβις είναι στην Τσεχία και το support που μίλησα δεν έχω ιδέα που βρίσκεται), όπου αμέσως ενημέρωσα ότι το πήρα μεταχειρισμένο και δεν είναι στο όνομα μου η απόδειξη αλλά δεν μου είπαν κάτι και η διαδικασία προχώρησε άμεσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και γω απορώ σε μεγάλο βαθμό μιας και εχω αγοράσει και μεταχειρισμένες ραμ  κορσέρ με ονομαστική απόδειξη, ελπίζω να μην την χρειαστώ ποτέ.

 

Στο κατάστημα αγοράς αν δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν λόγω ονομαστικής απόδειξης τι γίνεται;

σε περίπτωση που το κατάστημα κάνει την αντικατάσταση υπάρχει περίπτωση να πέσει άκυρο απο την corsair αμα χτυπήσουν το serial και δουν το rma ticket;

 

 

να μιλήσω με το e-gate και να πω οτι υπάρχει ονομαστική απόδειξη σε αλλο άτομο; μου είναι κομμάτι δύσκολο να παω μαρούσι απο νικαια με τα ΜΜΜ και το κουτί στο χέρι για να μου πουν τα ΜΑ ΜΟΥ ΚΛΠ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Χαιρετώ.

πρόσφατα ήρθε στα χέρια μου απο φίλο μια Η100 με πρόβλημα.

έχω επικοινωνήσει με την corsair για RMA αλλα θέλουν το άτομο που αναγράφεται στην απόδειξη για να συνεχίσουν την επικοινωνία και την πιθανή αντικατάσταση.

 

Η υδρόψυξη είχε αγοραστεί απο εκείνον μεταχειρισμένη και λειτουργούσε κανονικά μέχρι που μια μέρα σταμάτησε να ψύχει σωστά τον επεξεργαστή οπότε και αγόρασε άλλη και δεν ασχολήθηκε με την συγκεκριμένη.

Πρόσφατα λόγω αλλαγής συστήματος δικού μου, ξεθάψαμε το κουτί της Η100 με ολα τα παρελκόμενα μέσα,εν τέλει μετά απο δοκιμές και ενώ η αντλία φαινομενικά λειτοργεί(μιας και νιώθω δόνηση στο χέρι αλλα και ακούω νερά να κυλάνε)δεν ψυχει σωστά τον επεξεργαστή, η μια σωλήνα είναι ζεστή ενώ η άλλη κρύα και έχει ως αποτέλεσμα ακόμα και σε σερφάρισμα στο ίντερνετ ο 4790Κ να βαράει 70+βαθμούς.

 

Εστειλα ticket στην corsair και αρχικά μου ζήτησαν εξηγήσεις για ποιον λόγο τα στοιχεία μου είναι διαφορετικά με αυτά του αγοραστή που αναγράφεται στην απόδειξη και να δώσω εξηγήσεις.

Αφού έδωσα τις κατάλληλες με τα αντίστοιχα part numbers κλπ η απάντηση της εταιρίας είναι αυτή.

 

Corsair provides a non-transferable warranty to the purchaser of Corsair hardware product purchased from an authorized Corsair reseller. Corsair warrants that the product will be free from defects in material and workmanship for a specified period commencing on the date of purchase. Corsair products purchased from online private sellers or internet auction sites such as eBay are not covered by our warranty.
 
I would suggest that you ask the original purchaser to request the RMA for you instead. Thank you.
 
αυτη τη στιγμή λοιπόν έχουμε μείνει με μια ΜΗ λειτουργική Η100 με απόδειξη αγοράς και με εγγύηση ακόμα για κάνενα 3 μηνο και η ίδια η εταιρία μάλλον δεν εμπιστεύεται εμένα;
 
Να δοκιμάσω να την πάω απο το κατάστημα αγοράς;
 
Το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι τόσο για την αντικατάσταση της υδρόψυξης αλλα κυρίως για την ενημέρωση όσων αγοράζουν μεταχειρισμένα προιόντα με ονομαστική απόδειξη αγοράς.
 
 
 
 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~
το παρών θέμα θα δημοσιευθεί και σε διπλανά φόρουμ αυτολεξεί για την ενημέρωση και υπολοίπων.

 

φίλε μου , αν δε βρεις λύση με την εγγύηση και το rma, δες και αυτό μήπως και την επισκευάσεις μόνος σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Ενημερωτικά μίλησα σήμερα με το κατάστημα αγοράς, εν τέλει υπάρχει πιστωτικό, για το οποιό θα με ενημερώσουν μέχρι το απόγευμα.

Υπάρχει περίπτωση επιστροφής χρημάτων;

δεν έχω κάποιο πρόβλημα με το κατάστημα,αλλα λόγω απόστασης με τα ΜΜΜ είναι ταλαιπωρία απο Νίκαια - Μαρούσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρητικά ναι, αλλά αν δεν έχεις θέμα με το κατάστημα, δεν γμται, πάρε κάτι, αφού σε "εξυπηρέτησαν".

 

Νομικά δεν υποχρεούσαι σε πιστωτικό αν δεν κάνω λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To πιστωτικό θα κοπεί στο όνομα του αγοραστή που εμφανίζεται στην απόδειξη και όχι στου τελικού κατόχου.

Από όσο κατάλαβα έχει αλλάξει κάμποσα χέρια αυτή η υδρόψυξη και αν θυμάμαι καλά η εγγύηση της είναι για 5 χρόνια (νομίζω) και εσύ όπως είπες είσαι στους τελευταίους 3 μήνες.

 

Οπότε, πάρε κάτι άλλο κατευθείαν από το μαγαζί να ξεμπερδεύεις και πες και ευχαριστώ γιατί για χρήματα χλωμό σε κόβω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρητικά ναι, αλλά αν δεν έχεις θέμα με το κατάστημα, δεν γμται, πάρε κάτι, αφού σε "εξυπηρέτησαν".

 

Νομικά δεν υποχρεούσαι σε πιστωτικό αν δεν κάνω λάθος.

η αλήθεια είναι οτι θα ήθελα κάτι που δεν έχει το συγκεκριμένο κατάστημα.

NZXT Kraken X52

https://www.skroutz.gr/s/11191948/NZXT-Kraken-X52.html

 

επίσης λόγω κουτιού (corsair 250D και μητρικής) δεν μπορώ να βάλω όποιο ψυγείο θέλω γιατί θα έχω πρόβλημα με τους ανεμιστήρες.

Το ιδανικό ηταν Η Η100i με τα 25mm ψυγείο όπου έμπαιναν κανονικά και οι ανεμιστήρες χωρίς πρόβλημα και με όλες τις βίδες.

Η Η100i v2 πχ είχε θέμα με τις βίδες στο κάτω μέρος του ενός ανεμιστήρα καθώς λόγω 30mm ψυγείου, οι βίδες του ανεμιστήρα έβρισκαν στο pcb τροφοδοσίας της μητρικής.

 

To πιστωτικό θα κοπεί στο όνομα του αγοραστή που εμφανίζεται στην απόδειξη και όχι στου τελικού κατόχου.

συνεπώς δεν μας συμφέρει να κόβονται αποδείξεις ονομαστικά.

αν δηλαδή αγοράσω μτχ ενα προιόν μεγάλης αξίας και ο αρχικός αγοραστής μεταναστεύσει στην αμερική, ζητω που καήκαμε;

 

Από όσο κατάλαβα έχει αλλάξει κάμποσα χέρια αυτή η υδρόψυξη και αν θυμάμαι καλά η εγγύηση της είναι για 5 χρόνια (νομίζω) και εσύ όπως είπες είσαι στους τελευταίους 3 μήνες.

8/18 λήγει η εγγύηση στο συγκεκριμένο.

 

είμαι το 3ο άτομο που λαμβάνει την συγκεκριμένη αλλα ήδη είχε πρόβλημα απο τον προηγούμενο και μου την έδωσε δωρεάν με σκοπό να δω αν φτιάχνεται και αν ναι να την κρατήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συνεπώς δεν μας συμφέρει να κόβονται αποδείξεις ονομαστικά.

αν δηλαδή αγοράσω μτχ ενα προιόν μεγάλης αξίας και ο αρχικός αγοραστής μεταναστεύσει στην αμερική, ζητω που καήκαμε;

 

8/18 λήγει η εγγύηση στο συγκεκριμένο.

 

είμαι το 3ο άτομο που λαμβάνει την συγκεκριμένη αλλα ήδη είχε πρόβλημα απο τον προηγούμενο και μου την έδωσε δωρεάν με σκοπό να δω αν φτιάχνεται και αν ναι να την κρατήσω.

Σαφώς και μας συμφέρει αλλά για άλλους λόγους.

Αν τώρα εσύ θες να αγοράσεις κάτι μεγάλης αξίας τότε αφενώς θα κοιτάξεις από την αρχή αν μεταφέρεται η εγγύηση του ή διαφορετικά θα έχεις πάντα πρόχειρο το τηλέφωνο του αρχικού αγοραστή.

 

Στην αρχή έγραψες για 3μηνο μέχρι την λήξη, τώρα λες ότι είναι μετά από 10 μήνες. (εσύ ξέρεις καλύτερα)

 

Τέλος, ρε φίλε, εντάξει, έλεος.

Είσαι ο 3ος ιδιοκτήτης και ΔΕΝ έχεις πληρώσει δεκάρα για την υδρόψυξη.

Μετράει ήδη 4 χρόνια στην πλάτη της και ενώ σου έκατσε Η κ@λοφαρδία και σου δίνουν πιστωτικό χωρίς να σε ταλαιπωρούν εσύ ρωτάς αν μπορείς να πάρεις τα χρήματα ;;;;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς και μας συμφέρει αλλά για άλλους λόγους.

Αν τώρα εσύ θες να αγοράσεις κάτι μεγάλης αξίας τότε αφενώς θα κοιτάξεις από την αρχή αν μεταφέρεται η εγγύηση του ή διαφορετικά θα έχεις πάντα πρόχειρο το τηλέφωνο του αρχικού αγοραστή.

 

Στην αρχή έγραψες για 3μηνο μέχρι την λήξη, τώρα λες ότι είναι μετά από 10 μήνες. (εσύ ξέρεις καλύτερα)

 

Τέλος, ρε φίλε, εντάξει, έλεος.

Είσαι ο 3ος ιδιοκτήτης και ΔΕΝ έχεις πληρώσει δεκάρα για την υδρόψυξη.

Μετράει ήδη 4 χρόνια στην πλάτη της και ενώ σου έκατσε Η κ@λοφαρδία και σου δίνουν πιστωτικό χωρίς να σε ταλαιπωρούν εσύ ρωτάς αν μπορείς να πάρεις τα χρήματα ;;;;

φυσικά και θα ήθελα τα χρήματα μιας και δεν με βολεύει το κατάστημα αγοράς, έτσι και αλλιώς χρειάζεται ψύξη χρειάζεται ο επεξεργαστής

δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα ακριβώς.

Απο χαλασμένο προϊόν που δεν λειτουργούσε ο προηγούμενος αγοραστής μου την έδωσε χωρις καν να ξέρει αν έχει ακόμα εγγύηση.

όσο για την εγγύηση 8/18 λήγει χρειάζεσαι μήπως και φωτογραφία την απόδειξη;

 

άντε επειδή είμαι καλό παιδί

 

post-184642-0-28175200-1512511067_thumb.png

 

 

 

θα με ταλαιπωρήσουν απ ότι φαίνεται έτσι και αλλιώς μιας και κανονικά θα έπρεπε να είναι στο χέρι μου για το τι θα ήθελα(το ίδιο προιόν δεν υπάρχει διαθέσιμο αλλα το επόμενο του μοντέλο, κανονικά θα έπρεπε να γίνει ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και οχι πιστωτικό εξαρχής).

 

Ευχαριστώ φυσικά και όχι δεν θα πω αν δεν πάρω κάτι που να μου χρησιμεύσει, λεφτά για το προιόν δεν έχω δώσει εγώ είχε δώσει ο προηγούμενος αγοραστής που φυσικά τον ξέρω και μπρος και πίσω απο το πληκτρολόγιο και φυσικά σέβομαι την κίνηση που έκανε με όλη του την καρδιά.

 

Αν τώρα εσύ θες να αγοράσεις κάτι μεγάλης αξίας τότε αφενώς θα κοιτάξεις από την αρχή αν μεταφέρεται η εγγύηση του ή διαφορετικά θα έχεις πάντα πρόχειρο το τηλέφωνο του αρχικού αγοραστή.

φίλτατε η εγγύηση ακολουθεί το προϊόν και όχι τον αγοραστή

αμα πεθάνει ο αρχικός αγοραστής παύει και η εγγύηση;

όταν βλέπω το οτιδήποτε να λέει πχ 3ετη εγγύηση αντιπροσωπείας οχι 3ετης εγγύηση Γεωργίου/Εμμανουήλ κλπ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενημερώνοντας την κατάσταση, χτες μίλησα μαζί τους και μου ανακοίνωσαν το ποσό του πιστωτικού(το οποίο είναι μολις 10€ κάτω απο την αρχική τιμή αγοράς)

Το πρόβλημα πάλι συνέχισε να βρίσκεται στο γεγονός ότι δεν μπορώ να διαχειριστώ εγώ το πιστωτικό και είναι κομμένο στο όνομα του αρχικού αγοραστή.

 

Απο το κατάστημα με ενημέρωσαν οτι θα πρέπει να βρεθεί ο αγοραστής που αναγράφεται στην απόδειξη και να μου κάνει μεταβίβαση του πιστωτικού. Ευτυχώς ο αρχικός αγοραστής είναι τίμιος άνθρωπος, μιλήσαμε του έδωσα τα στοιχεία μου και εστειλε Mail στο κατάστημα ώστε να γίνει η μεταβίβαση.

 

Αναμένω απο δευτέρα να μιλήσω μαζί τους για την έκβαση του αποτελέσματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...