Προς το περιεχόμενο

Dell Inspiron 5570 15.6(i5 8250U/8gb/256gb amd 530 4gb) 599€ @afasia.gr [ΟΣΟΙ ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΞΕΛΙΞΗ]


rounsmith

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ακριβώς αυτό. Αν δε δηλωθεί κι εκείνο κλεμμένο / blacklisted από το εργοστάσιο αργότερα και τρέχει να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας.

 

ΕΚΤΟΣ κι αν ο σειριακός αναγράφεται και στην απόδειξη επάνω.

Refurbished από 3rd party και warranty support μόνο από τον πωλητή.

 

Η HP θα σου ρίξει άκυρο αν τους ζητήσεις τα ρέστα.

 

Κι αυτό, γιατί δεν έχει περάσει μέσα από επίσημο distributor τους κι έχει περάσει από 3rd party refurbisher or broker (tier3 κλπ).

Η απόδειξη αναφέρει το serial number, το laptop δεν είναι refurbished αλλά brand new & factory sealed...
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 311
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Με την οργή δεν έχω θέμα, την ελέγχω! Με τη βλακεία είναι που τρελαίνομαι...    Anyway... 

Παρακολουθώ σιωπηλά αυτό το thread, και νιώθω άβολα που διαβάζω τόσες πολλές μαλακίες μαζεμένες.   Δηλαδή εντάξει να λέμε και του στραβού το δίκιο έχει τύχει να διαβάσω εδώ στο ινσόμνια πολλές φορές

Έχω ήδη εξαφανιστεί. Έκοψα τα μούσια, ξύρισα και το κεφάλι. Δεν θα με βρουν ποτεεεεε. ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ενημερωτικά προχώρησα σε καταγγελία στη ΓΓΚ για το κατάστημα, ενώ ταυτόχρονα αναμένω την επίσημη απάντηση της Dell.

 

Η ΓΓΚ θα κανει λιγα εως τιποτα. Στην προκειμενη περιπτωση καλυτερα ενας δικηγορος αν εχεις μαζεψει αρκετα  στοιχεια και απο την πλευρα της Dell οτι ειναι κλεμμενο, προκειμενου να κινηθεις κατα και του καταστηματος και οποιουδηποτε εμπλεκομενου για απατη. Μιλαμε για περιπτωση απατης αν ισχυουν οσα διαβασα σε τοσες σελιδες και οχι απλα αθεμιτες πρακτικες ή παραβαση του καταναλωτικου νουμου για να εμπλακει αμεσα η ΓΓΚ. Εδω κολλαει πρωτιστως η δικαιοσυνη και η αστυνομια.

 

Αν ομως θεωρηθει και επισημα κλεμμενο το οποιο βρεθηκε υπαρχει μεγαλη περιπτωση η αστυνομια να ζητησει να σου αφαιρεθει ως αποδεικτικο καθως πρακτικα ανηκει στην Dell απο την οποια κλαπηκε (ηταν καθοδον/transit προς παραδοση στον προμηθευτη/εισαγωγεα/αγοραστη Dell) εκτος και αν η Dell δεχθει να το κρατησεις ως τελικος αγοραστης και να σου καλυψει και την εγγυηση. Γιατι αν η Dell αποζημιωθηκε απο την ασφαλιστικη της ή/και το εργοστασιο της εστειλε αλλα προς αντικατασταση, ενδεχεται το εργοστασιο ή/και η ασφαλιστικη να κινηθει να ζητησει αποζημιωσεις γιατι τελικα τα κλοπιμαια βρεθηκαν. Πρεπει να γνωριζεις εκ των προτερων πως σκοπευει να κινηθει η Dell.

 

Ο πελάτης ναι μεν δεν γνωριζε οτι ειναι κλεμμενο οταν το αγοραζε. Οταν ομως το εμαθε κατοπιν της αγορας και εφοσον ο πωλητης λεει οτι δεχεται επιστροφη του προιοντος και επιστροφη χρηματων, ο πελατης γιατι εξακολουθησε να το κραταει? Και οταν του επιβεβαιωνει και ο κατασκευαστης οτι ειναι κλεμμενο?

 

Ολα τα ανωτερω ειναι θεματα που καλυτερα να σε καθοδηγησει και συμβουλευσει ενας δικηγορος.

 

Αν για παραδειγμα αγοραζα ενα αυτοκινητο καινουριο απο ενα εμπορο με μηδεν χλμ στο καντραν και ενα μηνα μετα μαθαινα οτι ειναι κλεμμενο αυτοκινητο 1 μηνα, εμενα μου ειχε δοθει πλαστη αδεια κυκλοφοριας και γυρισμενο κοντερ, και ο ιδιοκτητης και η αστυνομια το ψαχνουν και το βρηκαν στα χερια μου, εχει κανεις την εντυπωση οτι το αμαξι θα παρεμενε στην κατοχη μου? Εφοσον το αμαξι εχει βρεθει θα πρεπει να επιστραφει στο νομιμο αρχικο ιδιοκτητη και εγω να κινηθω κατα του πωλητη και κατα παντως υπευθυνου για απατη. Η δε ασφαλιστικη του αρχικου ιδιοκτητη (θυματος) αν το αμαξι ηταν ασφαλισμενο για κλοπη, κατα πασα πιθανοτητα δεν θα αποζημιωσει τον αρχικο ιδιοκτητη εφοσον το οχημα βρεθηκε. Δυστυχως σε αυτη την περιπτωση την παταει ο τελικος παραληπτης/αγοραστης και ας μην γνωριζε, που θα βρεθει και χωρις αμαξι και χωρις λεφτα (θα πρεπει να τα κυνηγησει δικαστικα απο τον εμπορο αν δεν δεχθει να του τα δωσει).

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όσους λενε για ποινικες ευθυνες των παιδιων αν κρατησουν το λαπτοπ:

 

Κλεπταποδοχή μετά την αλλαγή κυριότητας

308. Αν τρίτο πρόσωπο αποκτήσει νόμιμο τίτλο σε πράγμα που αποκτήθηκε με οποιαδήποτε πράξη που συνιστά κακούργημα ή πλημμέλημα ή με πράξη που διενεργήθηκε εκτός της Δημοκρατίας, η οποία είναι ποινικό αδίκημα δυνάμει των νόμων του τόπου όπου διενεργήθηκε θα συνιστούσε όμως ποινικό αδίκημα αν διενεργόταν στη Δημοκρατία, οποιαδήποτε μεταγενέστερη αποδοχή αυτού δεν συνιστά ποινικό αδίκημα, αν και ο αποδέχτης γνωρίζει ότι το πράγμα αποκτήθηκε προηγουμένως με αυτό τον τρόπο.

 

http://www.cylaw.org/nomoi/enop/non-ind/0_154/division-dd72bb7b0a-2d72-4a20-8cc8-38efb2a69377.html

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πάρουμε το νομικό σκέλος :

 

Όποιος είναι ενήμερος για την προέλευση και δεν πάει στο κατάστημα να πάρει τα λεφτά του πίσω και να επιστρέψει ΕΝΑ ΚΛΕΜΜΕΝΟ προϊόν γίνεται ταυτόχρονα συνεργός. Θα πρέπει μάλιστα να πάρει και αποδεικτικό για την επιστροφή.

 

Εναλλακτικά εφόσον κάποιος έχει γνώση ότι το ποιον είναι ΚΛΕΜΜΕΝΟ θα πρέπει να ζητήσει εγγράφως από την Dell οδηγίες σχετικά με το προϊόν ώστε να προστατευτεί από ενδεχόμενες νομικές ευθύνες (ποινικές - αστικές).

 

Αν κάποιος δεν έχει γνώση ότι το προϊόν είναι ΚΛΕΜΜΕΝΟ αυτό δεν αναιρεί το δικαίωμα της DELL , κάποιας ασφαλιστικής ή οποιουδήποτε άλλου έχει έννομο συμφέρον να κινηθεί νομικά εναντίον του. Αν έρθει μια αγωγή στο σπίτι μια μέρα τι θα κάνετε όλοι εσείς οι που συμβουλεύετε τους φίλους να κάνουν τις πάπιες; Θα ψάχνετε δικηγόρους και ακόμα και αν η υπόθεση δεν φτάσει στο ακροατήριο , θα βλαστηματε την ώρα και τη στιγμή που το κρατήσατε...

 

Το ότι έχετε ένα ΝΟΜΙΜΟ παραστατικό αγοράς είναι ένα σοβαρό άλλοθι αν φτάσει η υπόθεση στα δικαστήρια. Θα ρισκάρετε όμως μια τέτοια περίπτωση; Έχετε υπόψιν ότι το γεγονός ότι έχετε ένα νόμιμο παραστατικό αγοράς δεν σας καθιστά νόμιμους κατόχους. Νόμιμος κάτοχος είναι το νομικό πρόσωπο από το οποίο έγινε η κλοπή. Σε αυτόν ανήκει το προϊόν και όχι σε εσάς. Το παραστατικό που έχετε στα χέρια σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο ως νομικό μέσο αποζημίωσης από το κατάστημα που σας εξαπάτησε. Θα χρειαστεί να κάνετε αγωγή όμως...

 

Αν σας κάνουν κατάσχεση στο λαπτοπ θα έχετε να πληρώσετε τα έξοδα για να κάνετε αγωγή στο κατάστημα ώστε να πάρετε πίσω τα λεφτά σας; Και αν μέχρι τότε το κατάστημα έχει κλείσει; Ποιον θα κυνηγήσετε και ποιος θα σας αποζημιώσει;;

 

Μην ακούτε τι γράφει ο κάθε ΑΣΧΕΤΟΣ εδώ μέσα , τα παραπάνω τα γράφω μετά από σχετική ερώτηση στο δικηγορικό γραφείο που συνεργάζομαι.

 

Από εκεί και πέρα είμαστε ενήλικες και αναλαμβάνουμε τις ευθύνες για τις πράξεις μας...

  • Like 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από εκεί και πέρα είμαστε ενήλικες και αναλαμβάνουμε τις ευθύνες για τις πράξεις μας...

Ακριβώς αυτό.

Οι παθόντες ενημερώθηκαν, ας πράξουν πλέον οτι νομίζουν.

Είναι υπεύθυνοι ενήλικες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απόδειξη είναι μηχανογραφικό με το σ/ν του λάπτοπ η είναι από ταμειακή? Στη θέση σας θα πήγαινα σε δικηγόρο για αγωγή και αποζημίωση για ψυχική οδύνη και εξαναγκασμένη ακούσια συμμετοχή μου σε απάτη. Θα ενημέρωνα το φόρουμ για τον δικηγόρο ωστε να γίνει ομαδική. και προφανώς θα υπάρχουν δεκάδες άτομα που ψώνισαν το λάπτοπ χωρίς να διαβάζουν αυτό το φόρουμ και δεν έχουν πάρει πρέφα. Θα εξανάγκαζα το μαγαζί με βγαλει δημόσια ανακοίνωση σε πανελληνια εφημερίδα για επιστροφή και αποζημίωση των λάπτοπ και δημόσια συγγνώμη για την αναστάτωση. Οι γραμματείες καταναλωτή συνήγορος κλπ δεν έχουν καμία δικαιοδοσία,μόνο συμβουλευτικό χαρακτήρα,τρίχες δηλαδή.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς αυτό.

Οι παθόντες ενημερώθηκαν, ας πράξουν πλέον οτι νομίζουν.

Είναι υπεύθυνοι ενήλικες.

 

Παρόλο που δεν ανήκω σε όσους εμπλέκονται στην ιστορία, παρακολουθώ με ενδιαφέρον το νήμα γιατί μας δίνει γενικότερα χρήσιμες πληροφορίες.

Επειδή η κατάσταση - οικονομικά και γενικά - δυσκολεύει όσο περνάει ο καιρός, δεν αποκλείεται κάποια στιγμή να μπλεχτούμε και άλλοι σε μια τέτοια ιστορία.

 

Οπότε παρακαλώ να μείνει ανοχτό το νήμα προς ενημέρωση όλων μας!

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, όσοι προτείνετε για δικηγόρους νομίζετε πως είναι τσάμπα?
Η Dell επίσημα σας απάντησε? Σας είπε τι να κάνετε?

Αφήστε το μαγαζί, ας τα βρει η εταιρεία μαζί τους ή η αστυνομία.

Εσάς πρέπει να σας ενδιαφέρει ΜΟΝΟ το κομμάτι της εγγύησης

Το ότι θα μπλέξετε και κουραφέξαλα, δεν ισχύει! ΝΟΜΙΜΑ αγοράσατε κάτι και έχετε και την απόδειξη μαζί με τις ηλεκτρονικές αποδείξεις στα mail σας. Κλεπταποδόχοι και φαφαριές! Μα είναι δυνατόν να το συζητάμε αυτό?

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, όσοι προτείνετε για δικηγόρους νομίζετε πως είναι τσάμπα?

Η Dell επίσημα σας απάντησε? Σας είπε τι να κάνετε?

Αφήστε το μαγαζί, ας τα βρει η εταιρεία μαζί τους ή η αστυνομία.

Εσάς πρέπει να σας ενδιαφέρει ΜΟΝΟ το κομμάτι της εγγύησης!

Το ότι θα μπλέξετε και κουραφέξαλα, δεν ισχύει! ΝΟΜΙΜΑ αγοράσατε κάτι και έχετε και την απόδειξη μαζί με τις ηλεκτρονικές αποδείξεις στα mail σας. Κλεπταποδόχοι και φαφαριές! Μα είναι δυνατόν να το συζητάμε αυτό?

Σταμάτα να γράφεις γιατί θα πάρεις κόσμο στο λαιμό σου...

Ειδάλως δώσε μας τα στοιχεία σου αφού είσαι τόσο σίγουρος εξυπνάκια...

 

Edit: φίλε μπερδεύεις όπως και άλλοι το εξής. Νόμιμος κάτοχος του προϊόντος είναι αυτός που το αγόρασε και του το κλέψανε. Μπορεί λοιπόν αυτός να κάνει κατάσχεση αν ξέρει ποιος έχει το προϊόν. Δεν λέω ότι θα το κάνει αλλά τι θα γίνει σε αυτή την περίπτωση; Το νόμιμο παραστατικό που κρατάνε οι φίλοι στα χέρια τους θα τους χρησιμεύσει μόνο για να αθωωθούν σε κάποιο δικαστήριο ή για να κάνουν αγωγή στο κατάστημα που τους εξαπάτησε ώστε να πάρουν πίσω τα λεφτά τους...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλοι άνθρωποι είναι όσοι το αγόρασαν, μπορούν να πράξουν αναλόγως και με την δική τους βούληση.

Εμείς εδώ , σαν "εξυπνάκηδες" λέμε γνώμες! Εγώ για παράδειγμα ΔΕΝ θα το γύριζα!

(ΞΑΝΑΛΕΩ ... μιλάω για μένα, προσωπική γνώμη)
Εγώ προτείνω να περιμένετε απάντηση από την DELL και μετά πράττεται αναλόγως!
Κρίμα πάντως που έγινε όλο αυτό μιας και κάτι τέτοια μας απομακρύνουν από τα "συνοικιακά μαγαζιά" και μας σπρώχνουν προς τις γνωστές αλυσίδες που τουλάχιστον εκεί μπορεί να πλερώνεις κάτι παραπάνω αλλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!

ΔΕΝ ρίχνω μαύριο στα άλλα φυσικά, εγώ προσωπικά πάνω από 20 χρόνια αγοράζω από .... υπόγεια, αλλά ποτέ δεν έτυχα σε κάτι ανάλογο! Μεμονωμένο φυσικά αυτό που συνέβει,  αλλά όσο να ναι τώρα με την κρίση, σε βάζει σε  σκέψεις μην εξαπλωθεί και σε άλλους!~

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ήμουν σε αυτούς που αγόρασαν ΚΑΛΟΠΙΣΤΑ και ΝΟΜΙΜΑ το προιόν θα παρέμενα ψύχραιμος, μέχρι η DELL να πάρει επίσημα θέση.

Αυτό ακόμη δεν έχει γίνει. Προφανώς είναι σε φάση διερεύνησης της υπόθεσης.

 

Από την στιγμή που η αντιπροσωπεία θα πάρει επίσημα θέση θα δώσει και οδηγίες προς τους καταναλωτές, οι οποίες ΤΟΤΕ και ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ θα είναι δεσμευτικές και θα συνεπάγονται νομικά αποτελέσματα.

 

Δύο δρόμους έχει:

- Είτε να ανακαλέσει τα laptops, με βάση τους σειριακούς αριθμούς και τα παραστατικά, αποζημιώνοντας τους νόμιμα κατέχοντες

- ή να νομιμοποιήσει τις συναλλαγές και να δώσει την αντίστοιχη εγγύηση.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ήμουν σε αυτούς που αγόρασαν ΚΑΛΟΠΙΣΤΑ και ΝΟΜΙΜΑ το προιόν θα παρέμενα ψύχραιμος, μέχρι η DELL να πάρει επίσημα θέση.

Αυτό ακόμη δεν έχει γίνει. Προφανώς είναι σε φάση διερεύνησης της υπόθεσης.

 

Από την στιγμή που η αντιπροσωπεία θα πάρει επίσημα θέση θα δώσει και οδηγίες προς τους καταναλωτές, οι οποίες ΤΟΤΕ και ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ θα είναι δεσμευτικές και θα συνεπάγονται νομικά αποτελέσματα.

 

Δύο δρόμους έχει:

- Είτε να ανακαλέσει τα laptops, με βάση τους σειριακούς αριθμούς και τα παραστατικά, αποζημιώνοντας τους νόμιμα κατέχοντες

- ή να νομιμοποιήση τις συναλλαγές και να δώσει την αντίστοιχη εγγύηση.

Φίλε μου αν το προϊόν δεν έχει κλαπεί από την Dell αλλά από κάποιον ενδιάμεσο στην αλυσίδα , η Dell θα πρέπει να έρθει σε συννενόηση μαζί του καθώς το προϊόν ΔΕΝ της ανήκει και δεν μπορεί να δώσει δεσμευτική απάντηση. Αν πχ εγώ αγόρασα χονδρική από τη Dell και μου τα κλέψανε από την αποθήκη μου , η Dell δεν μπορεί πει στον καταναλωτή «όλα οκ» πριν τη συμφωνία μου. Αν εγώ έχω ήδη αποζημιωθεί από μια ασφαλιστική για τα κλεμμένα τότε η Dell θα πρέπει πρώτα να έρθει σε συμφωνία με την ασφαλιστική. Καταλαβαίνεις ότι δεν είναι κάτι όσο απλό φαντάζεσαι. Αν τα προϊόντα είχαν κλαπεί από τη Dell νομίζω ότι θα είχε κλείσει ήδη το θέμα. Φοβάμαι όμως ότι έχουν κλαπεί από ενδιάμεσο και αυτό κάνει και την κατάσταση πιο πολύπλοκη... επίσης η Dell δεν είναι υποχρεωμένη να αποζημιώσει κανένα... το αν θα το κάνει ή αν θα δώσει μια λύση φιλική με οσους αγόρασαν έχει να κάνει με θέματα πολιτικής και όχι υποχρέωσης
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά δε σας έχει κάνει εντύπωση που δεν έχουν μπει ακόμα από το αφασία εδω να γράψουν τι έχει συμβεί? Προφανώς κάνουν μόκο και προσεύχονται να λήξει το θέμα γαργαρα.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.