Προς το περιεχόμενο

Dell Inspiron 5570 15.6(i5 8250U/8gb/256gb amd 530 4gb) 599€ @afasia.gr [ΟΣΟΙ ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΞΕΛΙΞΗ]


rounsmith

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 311
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Με την οργή δεν έχω θέμα, την ελέγχω! Με τη βλακεία είναι που τρελαίνομαι...    Anyway... 

Παρακολουθώ σιωπηλά αυτό το thread, και νιώθω άβολα που διαβάζω τόσες πολλές μαλακίες μαζεμένες.   Δηλαδή εντάξει να λέμε και του στραβού το δίκιο έχει τύχει να διαβάσω εδώ στο ινσόμνια πολλές φορές

Έχω ήδη εξαφανιστεί. Έκοψα τα μούσια, ξύρισα και το κεφάλι. Δεν θα με βρουν ποτεεεεε. ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πιστεύω ότι είναι ένα χοντροκομμένο λάθος από κάποιον.
Δεν πιστεύω ότι παίζει θέμα περί κλεψίματος.
Πλέον και από τις δύο μεριές τόσο από την εταιρεία όσο και από το κατάστημα έχει ξεκινήσει σχετική έρευνα για το πώς έγινε όλο αυτό.

Τόσο η Dell όσο και το site της αφασίας να είστε σίγουροι ότι θέλουν να το λήξουν  όσο πιο γρήγορα  μπορούν.

Πιστεύω ότι στο τέλος όλοι όσοι τα αγόρασαν, θα βγουν κερδισμένοι μιας και η Dell θέλει δεν θέλει το brand name της να είναι μπερδεμένο σε τέτοιες δουλειές και από την άλλη και το αφασία δεν θέλει να είναι μπερδεμένο σε τέτοιες υποθέσεις για αυτό και έδινε αμέσως χρήματα πίσω, αλλά και το γεγονός ότι συνδέεται άμεσα και με το zougla.gr


Και στην τελική αν το καλοσκεφτεί κάποιος  για την Dell είναι τεράστια διαφήμιση όλο αυτό μέσα σε ένα τεχνολογικό φόρουμ να βγει μπροστά και να πει είμαι εδώ και  καλύπτω τους πελάτες μου ότι και να έχει γίνει

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σταμάτα να γράφεις γιατί θα πάρεις κόσμο στο λαιμό σου...

Ειδάλως δώσε μας τα στοιχεία σου αφού είσαι τόσο σίγουρος εξυπνάκια...

 

 

Ωπ, εσυ εχεις δωσει τα στοιχεια σου; Να ξερεις για σενα παρακολουθω το θεμα μονο, δινεις αξια στο φορουμ.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωπ, εσυ εχεις δωσει τα στοιχεια σου; Να ξερεις για σενα παρακολουθω το θεμα μονο, δινεις αξια στο φορουμ.

Στοιχεία γι'αυτό που λέει πιστεύω εννοεί, όχι τα προσωπικά του στοιχεία!

 

Είναι και ο τίτλος πιασάρικος πάντως, έχει και ενδιαφέρον το θέμα, best seller! :D

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως σίριαλ έχει γίνει το θέμα...

Το θέμα έχει ενδιαφέρον για όλους-πιστεύω- που είμαστε μέλη του φόρουμ και ψάχνουμε κάθε φορά μια προσφορά να αγοράσουμε ένα laptop ή ένα κινητό ή ένα δίσκο ή οποιδήποτε άλλο προϊόν τεχνολογίας.

 

Μέχρι τώρα βλέπαμε μία καλή τιμή και αρχίζαμε τις σκέψεις....Ρε μπας και είναι εκθεσιακό;;; Μήπως είναι ανακατασκευή;,,

Μήπως επιστροφή;;;

Τώρα μας προέκυψαν και κλοπιμαία.

 

Να σας δω - και εμένα μαζί- στην επόμενη προσφορά, πως θα πηγαίνει το χεράκι μας τρεμάμενο στο πληκτρολόγιο να βάλουμε μια παραγγελία.

ΡΕ ΜΠΑΣ;;;

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^^Σωστος,και το λαπτοπ αυτο δεν ηταν τζαμπα,ηταν μια ΠΑΡΑ πολυ καλη τιμη,αλλα δεν ηταν πχ 200 ευρω για να σε βαλει σε υποψιες.Μια πολυ καλη προσφορα,ΑΝ το εκαναν με δολο,το εκαναν πολυ καλα..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όσους λενε για ποινικες ευθυνες των παιδιων αν κρατησουν το λαπτοπ:

 

Κλεπταποδοχή μετά την αλλαγή κυριότητας

 

308. Αν τρίτο πρόσωπο αποκτήσει νόμιμο τίτλο σε πράγμα που αποκτήθηκε με οποιαδήποτε πράξη που συνιστά κακούργημα ή πλημμέλημα ή με πράξη που διενεργήθηκε εκτός της Δημοκρατίας, η οποία είναι ποινικό αδίκημα δυνάμει των νόμων του τόπου όπου διενεργήθηκε θα συνιστούσε όμως ποινικό αδίκημα αν διενεργόταν στη Δημοκρατία, οποιαδήποτε μεταγενέστερη αποδοχή αυτού δεν συνιστά ποινικό αδίκημα, αν και ο αποδέχτης γνωρίζει ότι το πράγμα αποκτήθηκε προηγουμένως με αυτό τον τρόπο.

 

http://www.cylaw.org/nomoi/enop/non-ind/0_154/division-dd72bb7b0a-2d72-4a20-8cc8-38efb2a69377.html

Ναι αλλά τι σχέση έχει η Κύπρος τώρα δεν καταλαβαίνω. Ελληνικοί νόμοι δεν υπάρχουν ...

Όλοι οι νόμοι τόσο δυσνόητα είναι γραμμένοι;! 10 φορές το διάβασα! :D

Δεν είσαι ούτε Κύπριος (πιθανός), ούτε δικηγόρος (σίγουρα) :D
  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πιστεύω ότι στο τέλος όλοι όσοι τα αγόρασαν, θα βγουν κερδισμένοι μιας και η Dell θέλει δεν θέλει το brand name της να είναι μπερδεμένο σε τέτοιες δουλειές και από την άλλη και το αφασία δεν θέλει να είναι μπερδεμένο σε τέτοιες υποθέσεις για αυτό και έδινε αμέσως χρήματα πίσω, αλλά και το γεγονός ότι συνδέεται άμεσα και με το zougla.gr

 

Και στην τελική αν το καλοσκεφτεί κάποιος  για την Dell είναι τεράστια διαφήμιση όλο αυτό μέσα σε ένα τεχνολογικό φόρουμ να βγει μπροστά και να πει είμαι εδώ και  καλύπτω τους πελάτες μου ότι και να έχει γίνει

Τι σχέση έχει το afasia με το zougla?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

Έχουν πέσει τελευταία οι δουλειές στο μαγαζί και ψάχνουμε πελάτες;

 

 

Βλέπουν ευκαιρία για ομαδικές κινήσεις κάποιοι μπας και βγάλουν κανένα φράγκο.

 

Μιλάμε έχει καταντήσει το νήμα πεδίο μπίζνας για κάθε επιτήδειο...

 

Πρώτα πρώτα γράφω ξεκάθαρα ότι ρώτησα το δικηγορικό γραφείο που συνεργάζομαι προς ενημέρωση όσων ενδιαφέρονται να πάρουν μια γνώμη επαγγελματία. Αν δεν ενδιαφέρεσαι γιατί παίρνεις το νόμο στα χέρια σου , προσπέρασε... Επίσης το πρώτο πράγμα που γράφω στο ποστ μου είναι ότι όποιος θέλει να είναι 100% ασφαλής , επιστρεφει το προϊόν στο κατάστημα (εφόσον δίνεται η δυνατότητα) και παίρνει τα χρήματά του πίσω και μια εγγραφη βεβαιώση για την επιστροφή. Δεν προτρέπω κανένα να κινηθεί νομικά έναντι οποιουδήποτε... Το αντίθετο ακριβώς λέω...

 

Αν δεν ξέρετε να διαβάζετε ή αν γράφετε κάτι έχοντας άλλα κίνητρα , δε θα ακολουθήσω το συγκεκριμένο δρόμο...

 

Θα γράψω μερικά πράγματα επιπλέον για όσους θέλουν να προστατευτούν 100%.

 

Η πιο ενδεδειγμένη λύση όπως προείπα είναι η επιστροφή στο κατάστημα με επιστροφή χρημάτων και έγγραφη βεβαιώση για την επιστροφή. Αυτό ισχύει σήμερα με τα υπάρχοντα δεδομένα. Αν αύριο έρθει η Dell και πει σας καλύπτω ή σας τα αντικαθιστώ είναι μια άλλη υπόθεση. Έχετε όμως υπόψιν ότι μπορεί να μη συμβεί το θετικό σενάριο αλλά ένα αρνητικό...

 

Και εξηγούμαι :

 

Αν τα προϊόντα εμφανίζονται ως κλεμμένα (κάτι που η Dell δεν έχει διαψεύσει) τότε ο νόμιμος κάτοχός τους έχει δικαίωμα να τα πάρει πίσω. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει και όλα τα στοιχεία όσων τα αγόρασαν. Αν λοιπόν λάβετε ένα τηλέφωνο από μια εταιρία η οποία έχει δηλώσει κλοπή του λάπτοπ που έχετε ζητώντας να της το επιστρέψετε τι θα κάνετε; Θα αρνηθείτε; Αν αρνηθείτε απλά θα σας ενημερώσουν εγγράφως και μετά θα έχουν κάθε δικαίωμα να σας κάνουν κατάσχεση... Το προϊόν κλοπής δεν νομιμοποιείται από ένα ΝΟΜΙΜΟ παραστατικό αγοράς... Όποιος γράφει κάτι αντίθετο είναι παντελώς άσχετος και επικίνδυνος...

 

Προσωπικά το κλείνω εδώ. Με το ζόρι δε σώζεται κανείς... 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πάρουμε το νομικό σκέλος :

 

Όποιος είναι ενήμερος για την προέλευση και δεν πάει στο κατάστημα να πάρει τα λεφτά του πίσω και να επιστρέψει ΕΝΑ ΚΛΕΜΜΕΝΟ προϊόν γίνεται ταυτόχρονα συνεργός. Θα πρέπει μάλιστα να πάρει και αποδεικτικό για την επιστροφή.

 

Εναλλακτικά εφόσον κάποιος έχει γνώση ότι το ποιον είναι ΚΛΕΜΜΕΝΟ θα πρέπει να ζητήσει εγγράφως από την Dell οδηγίες σχετικά με το προϊόν ώστε να προστατευτεί από ενδεχόμενες νομικές ευθύνες (ποινικές - αστικές).

 

Αν κάποιος δεν έχει γνώση ότι το προϊόν είναι ΚΛΕΜΜΕΝΟ αυτό δεν αναιρεί το δικαίωμα της DELL , κάποιας ασφαλιστικής ή οποιουδήποτε άλλου έχει έννομο συμφέρον να κινηθεί νομικά εναντίον του. Αν έρθει μια αγωγή στο σπίτι μια μέρα τι θα κάνετε όλοι εσείς οι που συμβουλεύετε τους φίλους να κάνουν τις πάπιες; Θα ψάχνετε δικηγόρους και ακόμα και αν η υπόθεση δεν φτάσει στο ακροατήριο , θα βλαστηματε την ώρα και τη στιγμή που το κρατήσατε...

 

Το ότι έχετε ένα ΝΟΜΙΜΟ παραστατικό αγοράς είναι ένα σοβαρό άλλοθι αν φτάσει η υπόθεση στα δικαστήρια. Θα ρισκάρετε όμως μια τέτοια περίπτωση; Έχετε υπόψιν ότι το γεγονός ότι έχετε ένα νόμιμο παραστατικό αγοράς δεν σας καθιστά νόμιμους κατόχους. Νόμιμος κάτοχος είναι το νομικό πρόσωπο από το οποίο έγινε η κλοπή. Σε αυτόν ανήκει το προϊόν και όχι σε εσάς. Το παραστατικό που έχετε στα χέρια σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο ως νομικό μέσο αποζημίωσης από το κατάστημα που σας εξαπάτησε. Θα χρειαστεί να κάνετε αγωγή όμως...

 

Αν σας κάνουν κατάσχεση στο λαπτοπ θα έχετε να πληρώσετε τα έξοδα για να κάνετε αγωγή στο κατάστημα ώστε να πάρετε πίσω τα λεφτά σας; Και αν μέχρι τότε το κατάστημα έχει κλείσει; Ποιον θα κυνηγήσετε και ποιος θα σας αποζημιώσει;;

 

Μην ακούτε τι γράφει ο κάθε ΑΣΧΕΤΟΣ εδώ μέσα , τα παραπάνω τα γράφω μετά από σχετική ερώτηση στο δικηγορικό γραφείο που συνεργάζομαι.

 

Από εκεί και πέρα είμαστε ενήλικες και αναλαμβάνουμε τις ευθύνες για τις πράξεις μας...

Απλή τρομολαγνεία ή κάτι άλλο?

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα πρώτα γράφω ξεκάθαρα ότι ρώτησα το δικηγορικό γραφείο που συνεργάζομαι προς ενημέρωση όσων ενδιαφέρονται να πάρουν μια γνώμη επαγγελματία. Αν δεν ενδιαφέρεσαι γιατί παίρνεις το νόμο στα χέρια σου , προσπέρασε... Επίσης το πρώτο πράγμα που γράφω στο ποστ μου είναι ότι όποιος θέλει να είναι 100% ασφαλής , επιστρεφει το προϊόν στο κατάστημα (εφόσον δίνεται η δυνατότητα) και παίρνει τα χρήματά του πίσω και μια εγγραφη βεβαιώση για την επιστροφή. Δεν προτρέπω κανένα να κινηθεί νομικά έναντι οποιουδήποτε... Το αντίθετο ακριβώς λέω...

 

Αν δεν ξέρετε να διαβάζετε ή αν γράφετε κάτι έχοντας άλλα κίνητρα , δε θα ακολουθήσω το συγκεκριμένο δρόμο...

 

Θα γράψω μερικά πράγματα επιπλέον για όσους θέλουν να προστατευτούν 100%.

 

Η πιο ενδεδειγμένη λύση όπως προείπα είναι η επιστροφή στο κατάστημα με επιστροφή χρημάτων και έγγραφη βεβαιώση για την επιστροφή. Αυτό ισχύει σήμερα με τα υπάρχοντα δεδομένα. Αν αύριο έρθει η Dell και πει σας καλύπτω ή σας τα αντικαθιστώ είναι μια άλλη υπόθεση. Έχετε όμως υπόψιν ότι μπορεί να μη συμβεί το θετικό σενάριο αλλά ένα αρνητικό...

 

Και εξηγούμαι :

 

Αν τα προϊόντα εμφανίζονται ως κλεμμένα (κάτι που η Dell δεν έχει διαψεύσει) τότε ο νόμιμος κάτοχός τους έχει δικαίωμα να τα πάρει πίσω. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει και όλα τα στοιχεία όσων τα αγόρασαν. Αν λοιπόν λάβετε ένα τηλέφωνο από μια εταιρία η οποία έχει δηλώσει κλοπή του λάπτοπ που έχετε ζητώντας να της το επιστρέψετε τι θα κάνετε; Θα αρνηθείτε; Αν αρνηθείτε απλά θα σας ενημερώσουν εγγράφως και μετά θα έχουν κάθε δικαίωμα να σας κάνουν κατάσχεση... Το προϊόν κλοπής δεν νομιμοποιείται από ένα ΝΟΜΙΜΟ παραστατικό αγοράς... Όποιος γράφει κάτι αντίθετο είναι παντελώς άσχετος και επικίνδυνος...

 

Προσωπικά το κλείνω εδώ. Με το ζόρι δε σώζεται κανείς...

Θεούλης!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.