Προς το περιεχόμενο

Dell Inspiron 5570 15.6(i5 8250U/8gb/256gb amd 530 4gb) 599€ @afasia.gr [ΟΣΟΙ ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΞΕΛΙΞΗ]


rounsmith

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εγω αν ημουν αγοραστης θα σταματαγα να διαβαζω το θρεντ οπου ολοφανερα η κακοψυχια ,κινδυνολογια, η ελληναρια κ η λαμογια ορισμενων ξεχειλιζει

 

Έχεις δίκιο φίλε μου στη διαπίστωση σου.

Κινδυνολογία, κακεντρέχεια και ζήλια είδα σε αρκετά posts.

 

Αν ήμουν αγοραστής δεν θα έκανα καμμία κίνηση μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να πάρουν επίσημα θέση οι εμπλεκόμενοι, μεταξύ των οποίων και η DELL πρώτη και καλύτερη.

 

Εγώ για να είμαι ειλικρινής αμφισβητώ και την θεωρία της κλοπής.

Είμαι σίγουρος ότι αν κάποιος προμηθευτής είχε πέσει θύμα κλοπής, είχε την δυνατότητα μέσα σε ΜΙΑ ΩΡΑ να έχει μπλοκάρει την διοχέτευση της κλεμμένης παρτίδας στην αγορά.

 

Μέσα σε μία ώρα θα είχε ενημερωθεί η αστυνομία, θα είχε ενημερωθεί η DELL, θα είχε βγει ανακοίνωση από τον ίδιο και την αντιπροσωπεία με τα serial numbers των κλοπιμαίων.

Θα γνώριζε όλη η αγορά ότι κυκλοφορουν παράνομα προϊόντα και κανένα κατάστημα δεν θα τολμούσε να διακινήσει τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Είδατε εσείς να έχει γίνει τίποτα από αυτά;;; Εγώ δεν είδα.

Άρα κάτι άλλο συμβαίνει, μπορεί και κάποιο λάθος στην αλυσίδα διακίνησης και μέχρι να τακτοποιηθεί όλοι είναι επιφυλακτικοί.

Μακάρι να είναι έτσι και σύντομα να πάρετε την εγγύηση σας και να λήξει το θέμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 311
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ρε παιδια ,οκ πατε στο αφασια με το laptop στην συσκευασια του με τα ολα του

 

και λετε πηγα να το καταχωρησω στην dell κ μου βγαζει οτι δεν εχει εγγυηση

 

ωραια κυριε μας το επιστρεφετε κ σας δινουμε τα λεφτα σας πισω

 

οχι κυριοι δεν θελω λεφτα πισω θα μου δωσετε ιδιο laptop με εγγυηση κανονικα η αν δεν εχετε τετοιο θελω ιδιων προδιαγραφων με εγγυηση

 

τελος ,μπορει να μην τους συμφερει στο αφασια αλλα ετσι λεει ο νομος ασε που αν απειλησεις με μαζικες αγωγες φυσικα κ θα κοψουν τις μαγκιες

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια ,οκ πατε στο αφασια με το laptop στην συσκευασια του με τα ολα του

 

και λετε πηγα να το καταχωρησω στην dell κ μου βγαζει οτι δεν εχει εγγυηση

 

ωραια κυριε μας το επιστρεφετε κ σας δινουμε τα λεφτα σας πισω

 

οχι κυριοι δεν θελω λεφτα πισω θα μου δωσετε ιδιο laptop με εγγυηση κανονικα η αν δεν εχετε τετοιο θελω ιδιων προδιαγραφων με εγγυηση

 

τελος ,μπορει να μην τους συμφερει στο αφασια αλλα ετσι λεει ο νομος ασε που αν απειλησεις με μαζικες αγωγες φυσικα κ θα κοψουν τις μαγκιες

Δεν ξερω εαν ειναι στην επιλογή του καταστήματος εαν θα σου παρεχει ή αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων για να ειναι καλυμμένοι, ή εαν μπορείς να απαιτήσεις εσύ ανταλλαγή.

 

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

http://www.efpolis.gr/el/component/efaq.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Σε προϊόν κλοπής ενώ σου δίνουν όλο το σύνολο των χρημάτων ( που είναι εντελώς νόμιμο ) που έχεις δώσει εσύ θα αρνηθείς ? 

Τι να  σου πω .... αρχικά καλά τα είχες γράψει πίσω και φυσικά δεν έχεις ευθύνη όσο δεν έχεις ενημερωθεί ... το ότι το πήρες σε προσφορά όμως να σε ενημερώσω ότι δεν ενδιαφέρει κανέναν... το να αρνηθείς μπορεί να μην είναι στις επιλογές μέσα να ξέρεις! ( ο λόγος είναι φανερός επειδή είναι προϊόν κλοπής)  και αν ενώ έχεις γνώση και επιλογή εσύ κάνεις ότι να ναι μπορεί και να μπλέξεις εν τέλει .

Εκτός αν πας σε δικηγόρο και σου βρει αυτός λύση (οικονομικά όμως δεν θα σε συμφέρει ! )

 

Να μείνουμε στο πίσω που είπες η dell θα τους πει τι θα κάνουν αφού ξέρει το θέμα και σίγουρα το ψάχνει ( και από νομικής πλευράς! )  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω εαν ειναι στην επιλογή του καταστήματος εαν θα σου παρεχει ή αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων για να ειναι καλυμμένοι, ή εαν μπορείς να απαιτήσεις εσύ ανταλλαγή.

 

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

http://www.efpolis.gr/el/component/efaq.html

 

paste απο τα links σου

 

Σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ενός προϊόντος (π.χ. ηλεκτρονικού υπολογιστή), τι δικαιώματα έχω;

Το θέμα αυτό ρυθμίζεται από τα άρθρα 540, 554 και 555 του Αστικού Κώδικα όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το Ν. 3043/02 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα (και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων - η εγγυηση δηλαδη)». 

Δικαιώματα του αγοραστή

 

Σύμφωνα με το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής που διαπιστώσει ότι του πωλήθηκε ελαττωματικό προϊόν δικαιούται κατ' επιλογήν του

α. την επισκευή ή αντικατάσταση του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή) 

β. τη μείωση του τιμήματος  

γ. την επιστροφή του ελαττωματικού πράγματος στον πωλητή και την επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλε ο αγοραστής (υπαναχώρηση από τη σύμβαση).

Στην περίπτωση ασήμαντου ελαττώματος, ο αγοραστής δεν μπορεί να επιστρέψει το προϊόν (μπορεί όμως να ζητήσει αντικατάσταση ή μείωση του τιμήματος).

 

Προθεσμία για δικαιώματα αγοραστή 

 

Σύμφωνα με το άρθρο 554 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής έχει δικαίωμα να ασκήσει τα δικαιώματά του για πραγματικά ελαττώματα κατά του πωλητή εντός δύο (2) ετών για κινητά πράγματα κι εντός πέντε (5) ετών για ακίνητα.

Σύμφωνα με το άρθρο 555 του Αστικού Κώδικα, η προθεσμία αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή.

Τα ανωτέρω δικαιώματα ασκούνται ενώπιον των αρμοδίων δικαστηρίων. Σε περίπτωση ισχύος της εμπορικής εγγύησης μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

paste απο τα links σου

 

Σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ενός προϊόντος (π.χ. ηλεκτρονικού υπολογιστή), τι δικαιώματα έχω;

Το θέμα αυτό ρυθμίζεται από τα άρθρα 540, 554 και 555 του Αστικού Κώδικα όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το Ν. 3043/02 [/size]«Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων». 

Δικαιώματα του αγοραστή

 

Σύμφωνα με το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής που διαπιστώσει ότι του πωλήθηκε ελαττωματικό προϊόν δικαιούται κατ' επιλογήν του

α. την επισκευή ή αντικατάσταση του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή) 

β. τη μείωση του τιμήματος  

γ. την επιστροφή του ελαττωματικού πράγματος στον πωλητή και την επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλε ο αγοραστής (υπαναχώρηση από τη σύμβαση).

Στην περίπτωση ασήμαντου ελαττώματος, ο αγοραστής δεν μπορεί να επιστρέψει το προϊόν (μπορεί όμως να ζητήσει αντικατάσταση ή μείωση του τιμήματος).

 

Προθεσμία για δικαιώματα αγοραστή 

 

Σύμφωνα με το άρθρο 554 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής έχει δικαίωμα να ασκήσει τα δικαιώματά του για πραγματικά ελαττώματα κατά του πωλητή εντός δύο (2) ετών για κινητά πράγματα κι εντός πέντε (5) ετών για ακίνητα.

Σύμφωνα με το άρθρο 555 του Αστικού Κώδικα, η προθεσμία αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή.

Τα ανωτέρω δικαιώματα ασκούνται ενώπιον των αρμοδίων δικαστηρίων. Σε περίπτωση ισχύος της εμπορικής εγγύησης μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς.

 

Συμφωνώ και μάλλον έχεις δίκιο, απλα το έγραψα γιατι κάτι δεν μου κολλάει καλα. Με την ίδια λογική εχω το δικαίωμα μεσα στα δυο χρόνια να αρνηθώ επισκευή και να ζητήσω τα χρήματα πίσω;

Κάτι δεν βγάζει νόημα, γιατι τότε οταν κάτι χάλαγε θα λέγανε όλοι οτι οφείλετε στην αρχική αγορά και οτι απλά άργησε να το φέρει και θα ζήταγε χρήματα πίσω. Για αυτό πιο πολυ μου έκατσε αυτό απο το πρώτο λινκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτος ειναι ο νομος κ φυσικα πολλα μαγαζια τον καταστρατηγουν αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν ισχυει

 

περιμενετε την dell η αν θελετε να ξεμπλεξετε πατε στο αφασια κ τριξτε τους τα δοντια

 

ταυτοχρονα μπορειτε να απειλησετε με καταγγελιες στην γενικη γραμματεια καταναλωτη κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και είμαι καχύποπτος, έχει επιστρέψει κάνεις το λαπτοπ για να πάρει τα χρήματα πίσω? Το λέω μιας και μπορεί το κατάστημα να το είπε για ξεκάρφωμα και επι του πρακτέου να κάνει πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια δεν ξερω ισως μερικοι να ειστε μικροι και να ζητε σε μια αλλη χωρα που λεγεται Ελλαδα, αυτη που διαβαζετε στα πανεπηστημια οπου το κρατος εχει υποδομες υγειας ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ (και οχι δωρεαν) για ολους τους κατοικους, οτι εχει δικαιοσυνη ωστε ολοι να ειμαστε ισοι απεναντι στον νομο και πολιτικους που δουλεια τους ειναι το κοινο καλο.
Ωραια πρεπει να μεγαλωσουμε καποια στιγμη.
Πολοι λετε για αγωγες/μυνησεις, ξερετε τι κοστος εχουν ολα αυτα; Ξερετε ποτε εκδικαζονται; Οταν το φορητο θα εχει ζησει ολη την ζωη του και θα εχει αχρηστευθει, εσεις θα τρεχετε για αγωγη ενος παλιου φορητου. Το συστημα ειναι ετσι φτιαγμενο ωστε να σε αποτρεπει εντονα, να σε κανουν να ασχοληθεις μονο σε περιπτωση φονου.

Μου ετυχε να αγοραζω ενα tablet Lenovo (ηταν περιεργο γιατι ειχε πληκτρολογιο και εμοιαζε σαν φορητο. Το πηρα σε προσφορα, το ειχα στο κουτι σφραγισμενο να το δωσω σε οικογενιακο ατομο σαν δωρο, ειχε περασει το Dead On Arrival και οταν το ανοιξαμε διαπιστωσαμε οτι δεν δουλευει, μας προτειναν να το στειλουμε στην CPI οπως και εγινε, μας ειπαν οτι θελει ενα ανταλλακτικο που δεν υπαρχει διαθεσιμο !
Επικοινωνησα με το efpolis και ολα τα σχετικα και μου απαντησαν οτι απο την στιγμη που μας προτεινουν να παρουμε τα χρηματα πισω πρεπει να δεχθουμε και δεν μπορει να γινει κατι αλλο. Τι να εκανα; Εαν εδω τωρα στο καταστημα πουνε στους αγοραστες φερε το πισω και παρε τα χρηματα, ποιος δεν θα το κανει αλλα θα ξεκινησει με αγωγες που θα εκδικαστουν σε 5 χρονια;

Εαν το πραγμα χοντρυνει και πανε τα μελη για να δικαστουν για φυλακιση ειμαι σιγουρος οτι ο looter θα παει για μαρτυρας κατηγοριας "τους τα ελεγα εγω κυριε προεδρε, τους τρομοκρατουσα συστηματικα, αλλα δεν με ακουγαν, ισοβια σε ολους να τους ριξετε"

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο χωριό μου έχουμε μια παροιμία που λέει: Έχετε κάνει την τρίχα, τριχιά..

Μας κουράσατε απίστευτα. Αν ψάξει κάποιος να βρει τι παίχτηκε, πρέπει να διαβάσει 100 πιστεύω/θεωρώ/νομίζω.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο χωριό μου έχουμε μια παροιμία που λέει: Έχετε κάνει την τρίχα, τριχιά..

Μας κουράσατε απίστευτα. Αν ψάξει κάποιος να βρει τι παίχτηκε, πρέπει να διαβάσει 100 πιστεύω/θεωρώ/νομίζω.

 

Κάποιοι βγάζουν από την μύγα ξύγκι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Να κάνω μια νέα ενημέρωση στο θέμα. Με κάλεσαν σήμερα από την ασφάλεια για κατάθεση και να τους παω το λαπτοπ. Στη συνέχεια μίλησα με το κατάστημα και μου είπαν ότι με το χαρτί που δείχνει ότι παρέδωσα το μηχάνημα στην ασφάλεια θα μου επιστραφεί άμεσα όλο το ποσό.. Από βδομάδα θα ενημερώσω για την εξέλιξη της καταάστασης.

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχα την ειχα ξεχασει αυτη την θεματαρα...

αρα ουσιαστικα το μαγαζι λεει οτι δεν ξερει τι εγινε και θα σου επιστρεψουμε το ποσο. Τιμιο.

Περιμενουμε και νεοτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...