Προς το περιεχόμενο

Dell Inspiron 5570 15.6(i5 8250U/8gb/256gb amd 530 4gb) 599€ @afasia.gr [ΟΣΟΙ ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΞΕΛΙΞΗ]


rounsmith

Προτεινόμενες αναρτήσεις

προς ενημέρωση σας

 

χάλασε το εταιρικό μου λαπτοπ (dell) και μετά από αποτυχημένες προσπάθειες επισκευής έγινε αντικατάσταση με νέο μηχάνημα. Παραγγελία το 5579  i7 855ou, 16GB RAM , 512 SSD. 

 

Το κοντέινερ κλάπηκε και δεν παρέλαβα ποτέ (η κλοπή έγινε η γνωστή στις 17/11/2017  - όπου και ενημερώθηκα) . Μάλλον το πήρε κάποιος από εσάς το μηχάνημά μου !!! 

 

Σήμερα παρέλαβα την 2η παραγγελία η οποία προφανώς δεν κλάπηκε οπότε όλα καλά. Όλα τα αυτά είναι άσχετα με το μαγαζί που αναφέρετε , είναι ανεξάρτητα και απευθείας από dell 

 

edit : είδα ότι αφορά το 5570 .. αλλά οκ τα συμβάντα προφανώς και συνδέονται 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 311
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έχω παραλάβει το 5570 με τον i5 του τίτλου. Όταν πήγα να κάνω register την εγγύηση όταν πρώτο άνοιξα , μου έβγαζε κάποιο σφάλμα, δεν είχα δώσει σημασία τότε, σε μερικές μέρες. Παρασκευή-Σάββατο θα το ξανά κοιτάξω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ στη θέση σας δεν θα ανησυχούσα εφόσον αγοράσατε από ελληνικό μαγαζί. Κάπως η εταιρεία θα σας καλύψει και θα βρει τον διακινητή των κλεμμένων. Ή στη χειρότερη περίπτωση θα επωμιστεί την εγγύηση το κατάστημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γνωμη μου απο την στιγμη που το μηχανακι ηταν σε πολυ καλη τιμη κ δεν σας συμφερει επιστροφες με refund κλπ

 

απαιτειτε ανενδοτοι απο την dell να υποστηριξει το laptop της με εγγυηση κανονικα

 

εσεις αγορασατε νομιμα με αποδειξη κλπ οποτε δεν σας ενδιαφερει τι κομπινες γινονται στο δικτυο διακινησης της dell η στην αγορα γενικοτερα 

 

ειστε τελικοι καταναλωτες κ τελειως αμετοχοι ,επισης μπορειτε να ισχυριστειτε οχληση ,διαφυγοντα κερδη απο την επαγγελματικη σας δραστηριοτητα σε περιπτωση επιστροφης κλπ

 

απλα κινηθειτε ολοι μαζι υπογραφοντας αρχικα ενα ενιαιο κειμενο το οποιο αποστελλετε τοσο στην dell οσο κ στο καταστημα τονιζοντας οτι δεν θελετε να επιστρεψετε τα laptop κ απαιτειτε την εγγυηση που δικιαουστε γραπτως

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν λεγόταν iPhone και επρόκειτο για αντικείμενο κλεπταποδοχής

αναρωτιέμαι την τύχη που θα είχε η ιστορία

 

το σίγουρο είναι έστω ότι εξαπατήθηκε ο καταναλωτής,

τα υπόλοιπα σκέλη της εξίσωσης (της τύχης του προϊόντος περιλαμβανομένου) είναι οι μεταβλητές

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έγινε σωστά το πράγμα. Έπρεπε με το που συνδέσατε το notebook στο internet, να έστελνε μήνυμα στη Dell " μαμά κοίτα, ενεργοποιήθηκα". Και να σας την πέφτανε μετά ΔΗΕ, ειδικές δυνάμεις της αστυνομίας κλπ  :-D

 

Προφανώς έχετε κάνει τις ενέργειες σας, εγώ στη θέση σας θα επέμενα λίγο με το κατάστημα για να μου πει τον προμηθευτή του. Θα τους έλεγα κάτι σαν "κοίτα μεγάλε, εδώ μιλάμε για κλοπή, όπως καταλαβαίνεις μπορεί να υπάρξουν σοβαρές νομικές συνέπειες, πες μου τον προμηθευτή σου". 

 

Αυτό για να δείτε αν αποτελεί δική του εισαγωγή ή τα έχει αγοράσει από άλλο προμηθευτή στην Ελλάδα.

 

Επιπλέον, θα ρώταγα και τη  Dell με βάση το σειριακό για ποια χώρα προορίζονταν αυτά τα notebooks. Ήταν όντως για Ελλάδα ή για άλλη χώρα;

 

(ο ντέντεκτιβ μέσα μου μίλησε).

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ταλαιπωρία όλη η κατάσταση και αχρείαστο άγχος, ειδικά όταν μιλάμε για μια καινούργια συσκευή αγορασμένη νόμιμα από ένα Ελληνικό κατάστημα. Τόσα χρόνια στην "ηλεκτρονική πιάτσα" δεν θυμάμαι να έχω τύχει σε ανάλογο περιστατικό που ο ηλεκτρονικός έλεγχος να δείχνει κλεμμένο προϊόν λες και το αγόρασες από αυτούς στο δρόμο που σου λένε ...""φιλαράκι , πουλάω αυτό και πες εσύ την τιμή"" :P
Ευελπιστώ (μιας και η Dell είναι έμπιστη εταιρεία) πως σίγουρα θα διευθετηθεί το θέμα της εγγύησης και όλα θα κυλήσουν ομαλά.
Μπράβο και στον φίλο που πήρε λαπτοπ με καλύτερο επεξεργαστή στην τιμή της προσφοράς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ το αγόρασα και εχω πάθει πλάκα με την εξέλιξη! Δεν μπήκα καν στη διαδικασία να ενεργοποιήσω την εγγύηση.

 

Θα καλέσω κι εγώ την Dell την Παρασκευή να δω τι παίζει. Η φάση είναι πως το πήρα δώρο στη μάνα μου... Άντε τώρα να της το πάρεις πίσω :P

 

*Έχει ελληνικό Keyboard, οπότε είναι σίγουρα της ελληνικής αντιπροσωπείας το προϊόν.

 

*Μόλις διαπίστωσα ότι φοράει την Radeon M460 αντί για την 530. Τα υπόλοιπα ταιριαζουν με τα specs που έδινε το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα παιδια, αγορασα την οθονη dell 27 U2715H που ηταν σε προσφορα (black friday οπως και το λαπτοπ του θεματος), με ημερομηνια αγορας 23/11/17 μπαίνω σημερα να δω το service tag και βλεπω αυτο... τι κανω απο εδω και περα? (απο afasia.gr)

zYr_1VFmTayFLbry6YT5Qw.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ το αγόρασα και εχω πάθει πλάκα με την εξέλιξη! Δεν μπήκα καν στη διαδικασία να ενεργοποιήσω την εγγύηση.

 

Θα καλέσω κι εγώ την Dell την Παρασκευή να δω τι παίζει. Η φάση είναι πως το πήρα δώρο στη μάνα μου... Άντε τώρα να της το πάρεις πίσω :P

 

*Έχει ελληνικό Keyboard, οπότε είναι σίγουρα της ελληνικής αντιπροσωπείας το προϊόν.

 

*Μόλις διαπίστωσα ότι φοράει την Radeon M460 αντί για την 530. Τα υπόλοιπα ταιριαζουν με τα specs που έδινε το κατάστημα.

 

Μ460 = 530

 

Αν βαλεις τους drivers απο το site της DELL, τοτε ειναι 530 η καρτα

Αν βαλεις drivers απο το site της AMD, τοτε ειναι Μ460 η καρτα

 

Η μονη διαφορα που εχουν ειναι μονο στα ρολογια.

 

Η Μ460 εχει 984 core και 2000 mem

H 530  εχει 1024 core και 2250 mem

 

Για τρεχα ενα GPUz να δουμε τι ρολογια εχεις εσυ.

 

 

 

Αυριο θα ψαξω και εγω το θεμα με την εγγυηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνέβει και σε μένα με το Latitude μου, τηλεφωνώντας στο support μου είπαν πως μερικές μέρες διαφορά είναι φυσιολογικό, η DELL μετρά την εγγύηση από την ημέρα που έφυγε το μηχάνημα προς την αγορά. Στη δική σου περίπτωση θα σου εξηγήσουν πως αν, ω μη γένειτω, πάθει κάτι μέσα σε αυτό το τελευταίο 20ήμερο, θα σε καλύψουν απλά με την επίδειξη της ημερομηνίας στην απόδειξη.

 

 

 

καλησπερα παιδια, αγορασα την οθονη dell 27 U2715H που ηταν σε προσφορα (black friday οπως και το λαπτοπ του θεματος), με ημερομηνια αγορας 23/11/17 μπαίνω σημερα να δω το service tag και βλεπω αυτο... τι κανω απο εδω και περα? (απο afasia.gr)

zYr_1VFmTayFLbry6YT5Qw.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...