Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Για πρώτη φορά στα χρονικά εδώ και πάνω από δέκα χρόνια που ψωνίζω από amazon, μου συνέβη το εξωφρενικό να μου αλλάξουν τρόπο πληρωμής σε παραγγελία χωρίς να με ρωτήσουν.

 

Αναλυτικότερα:

 

Στο amazon έχω συνδεδεμένες 5 κάρτες μου, τρεις χρεωστικές και δύο πιστωτικές. Πολλές φορές όταν βρίσκω κάτι σε προσφορά, το δεσμεύω παραγγέλνοντάς το με μία χρεωστική που δεν έχει χρήματα μέσα. Έτσι μου έρχεται μήνυμα από το amazon που με ενημερώνει ότι πρέπει να αλλάξω τρόπο πληρωμής, διαφορετικά μέσα σε πέντε μέρες θα ακυρωθεί η παραγγελία. Εάν θέλω εν τέλει να αγοράσω το προϊόν, αλλάζω τρόπο πληρωμής, διαφορετικά αφήνω την παραγγελία να ακυρωθεί από μόνη της.

 

Προχθές, έκανα το ίδιο πράγμα με ένα PS4 Pro που είχαν βγάλει σε προσφορά. Έδωσα ως τρόπο πληρωμής μια κάρτα που δεν είχε λεφτά μέσα και μου έστειλαν mail λέγοντας μου να αλλάξω τρόπο πληρωμής, διαφορετικά στις 28/11 θα ακυρωθεί η παραγγελία. Εν τέλει, αγόρασα χθες PS4 από προσφορά στην Ελλάδα και άφησα την παραγγελία του amazon.de να ακυρωθεί μόνη της. Με μεγάλη μου έκπληξη σήμερα έλαβα mail που με ενημέρωσε ότι η παραγγελία μου έχει σταλεί. Μπαίνω στις λεπτομέρειες της παραγγελίας και βλέπω ότι έχουν χρεώσει τη μία πιστωτική μου (που είναι συνδεδεμένη με το account μου), χωρίς να τους έχω εξουσιοδοτήσει εγώ.

 

Τι φάση; Έχει συμβεί σε άλλον;

  • Moderators
Δημοσ.

Μάλλον κάτι πολύ περίεργο συμβαίνει:

 

https://imgur.com/a/twv2C

 

Εκτός κι αν το έστειλαν με διαστημόπλοιο. :/

 

 

...και εσυ ομως δεν χρησιμοποιείς σωστά την πλατφόρμα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνεις αυτο που κάνεις.

 

Γιατί; Και βασικά τι σχέση έχει αυτό λες, πώς με βοηθάει;

Δημοσ.

'Eγκλημα & Τιμωρία by Amazon ;  :shock:   

Mάλλον μπερδεύτηκε το συστημά τους, δεν νομίζω να σε χρεώσαν (έλεγξε την κάρτα στην οποία υποτίθεται χρεώθηκε η παραγγελία). 

 

Αλλά για να λέμε και το σωστό όπως είπε και ο @NikosKallithea  ''....δεν χρησιμοποιείς σωστά την πλατφόρμα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνεις αυτο που κάνεις ''

Δημοσ.

Δεν είναι ανάγκη να το πουλήσει. Αν το αφήσει να γυρίσει πίσω θα πάρει πίσω όλο το ποσό (πλην των μεταφορικών λογικά).

  • Moderators
Δημοσ.

'Eγκλημα & Τιμωρία by Amazon ;  :shock:   

Mάλλον μπερδεύτηκε το συστημά τους, δεν νομίζω να σε χρεώσαν (έλεγξε την κάρτα στην οποία υποτίθεται χρεώθηκε η παραγγελία). 

 

Αλλά για να λέμε και το σωστό όπως είπε και ο @NikosKallithea  ''....δεν χρησιμοποιείς σωστά την πλατφόρμα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνεις αυτο που κάνεις ''

 

Η ίδια η πλατφόρμα με αφήνει να δεσμεύσω ένα προϊόν για 5 μέρες μέχρι να αλλάξω τρόπο πληρωμής, δεν την έφτιαξα εγώ. Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να δεσμεύω μία προσφορά για να τη μελετήσω με την ησυχία μου χωρίς να κινδυνεύω να τη χάσω;

 

 

Πόσο το πουλάς αδερφέ;

 

Μίλησα με το amazon και μου είπαν ότι το λάθος ήταν δικό τους. Προφανώς υπάρχει bug που θα διορθώσουν. Ο εκπρόσωπος μου είπε ότι μίλησε με την DHL και ζήτησε το δέμα να γυρίσει πίσω χωρίς να φθάσει Ελλάδα. Ωστόσο, εάν φτάσει εδώ θα σκεφτώ πολύ σοβαρά να το κρατήσω και να το δώσω (μαζί με το GT που έχω από το πακέτο του PS4 Slim και δεν το θέλω) επειδή βλέπω ότι έχει ζήτηση το Pro (ιδιαίτερα το λευκό) από κάμποσα μέλη εδώ μέσα και θα είναι κρίμα τελικά να γυρίσει πίσω. Σε αυτή την περίτπωση θα το δώσω όσο το πήρα στα €315, συν €25 το GT και τα μεταφορικά, σύνολο €340.

Δημοσ.

Η ίδια η πλατφόρμα με αφήνει να δεσμεύσω ένα προϊόν για 5 μέρες μέχρι να αλλάξω τρόπο πληρωμής, δεν την έφτιαξα εγώ. Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να δεσμεύω μία προσφορά για να τη μελετήσω με την ησυχία μου χωρίς να κινδυνεύω να τη χάσω;

 

 

 

 

Για να καταλάβω και εγώ γιατί πρώτη φορά ακούω αυτόν τον τρόπο, ο τρόπος που λες εχει θεσπιστεί για να δεσμεύεις εσύ το προϊόν για 4-5 μέρες ή το έφτιαξαν έτσι γιατί σου λέει "ρε αδερφέ ο άνθρωπος έκανε λάθος με την κάρτα του ή ξέχασε να βάλει χρήματα, ας του το κρατήσουμε μη το χάσει" όπως είπα, κάνεις κακή χρήση και καταχράσαι της ευκολίας που για κάποιους είναι σημαντική, και που με τέτοιες ενέργειες μπορεί να καταργηθεί.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

Πόσες μέρες κάνει το amazon.de για refund; 26/11 τους ενημέρωσα ότι έκαναν λάθος και μου είπαν να μην αποδεχτώ το δέμα όταν ερχόταν. Μου ήρθε ο κούριερ στις 5/12, του είπα ότι δεν το παραλάμβανω, το πήρε πίσω και σήμερα 12/12 δεν μου έχουν κάνει refund ακόμα με αποτέλεσμα να έχει γίνει και overcharged η πιστωτική μου.

 

Ξέρει κανείς τι παίζει με τα refunds από το amazon.de;

  • Moderators
Δημοσ.

Update για να είναι ενημερωμένο το thread, μπας και βρεθεί κάποιος σε αντίστοιχη θέση. Τελικά το amazon.de μου έκανε full refund και χωρίς να τους αναφέρω κάτι περισσότερο εγώ μου έκαναν δώρο ένα χρόνο PSN+ από μόνοι τους. :)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...