Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου - Τι να προσέξω


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

με 2000 ευρω max που διαθετεις βγαλε 150 ασφαλεια ,150 ευρω ενα σερβις 100 ευρω μεταβιβαση, δεν λεω για λαστιχα αυτο αστο, παμε στο οτι ψαχνεις για αμαξι 1600 ευρω max.

απο κανεναν παππου αμα βρεις.μαντρα μην πας.αδικα λεφτα θα πεταξεις.

παρε καλυτερα ποδηλατο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το ότι προέρχεται από ιδιώτη και όχι μάντρα δεν είναι απαραίτητα δείγμα καλύτερης ποιότητας του αυτοκινήτου. Οπως μπορεί να σε κλέψει ο επαγγελματίας μπορεί να κλέψει και ο ιδιώτης. Εχω δει πολλά τέτοια σκηνικά.

 

Σίγουρα αν βρει κανένα αυτοκίνητο από γνωστό ή από κάποιον που δεν το οδηγεί καθόλου είναι ότι καλύτερο. Αλλά αυτά μαθαίνονται μόνο μέσω γνωστών και είναι μεμονομώνες περιπτώσεις τζακποτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χθες διάβαζα ένα άρθρο για τις αλλαγμένες πινακίδες. Όταν ζητάμε πληροφορίες από ασφαλιστικές ψάχνουν βάσει αριθμού κυκλοφορίας. Κάλλιστα αν ένα όχημα εμπλακεί σε ατύχημα ο ιδιοκτήτης του μπορεί να αλλάξει πινακίδες με την αιτιολογία της κλοπής ή φθοράς. Οπότε με τις νέες πινακίδες πιθανόν να μη φαίνεται τίποτα στο ιστορικό του. Η άδεια αν όντως έχει αλλαχτεί η πινακίδα γράφει και τον προηγούμενο αριθμό οπότε ας το χουμε κι αυτό στα υπόψιν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι Polo Golf του 2000 είναι αξιόπιστα;

 

Επίσης υπάρχει κάποιο χρονικό περιθώριο που μπορώ να μην ασφαλίσω το αμάξι;

 

Πχ να το αγοράσω και μετά το σέρβις και τα συμμαζεματα μετά από κάνα μήνα τότε να του κάνω ασφάλεια.

 

Αν το αυτοκίνητο είναι ήδη ασφαλισμένο, μεταφέρεται η ασφάλεια και στον νέο ιδιοκτήτη ή όχι;

 

Σόρρυ για τις ερωτήσεις αλλά δεν έχω ιδέα, σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα ασε τα polo,golf. Πέραν του ότι θα είναι ξεφτισμένο μέσα το εσωτερικό έχουν βγάλει μπόλικα προβλήματα, μηχανικά και διάφορα άλλα χαζά.

 

Το αυτοκίνητο απαξ και έχει πινακίδες επάνω πρέπει να είναι ασφαλισμένο

Η ασφάλεια δε μεταφέρεται στο νέο ιδιοκτήτη, μόνο η άδεια, με το που περάσει στο όνομά σου οφείλεις να το ασφαλίσεις, εκτός αν παραδόσεις πινακίδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάντρα γιατί όχι; Λόγω υπερκοστολογησης;

 

Για τα γραμματια τι άποψη έχετε; Μπορώ να πάω σε μάντρα και πάρω κάτι πιο ακριβο πχ με 3000 ευρώ, με γραμμάτια; Γίνεται;

 

Η διαδικασία συνήθως ποιά είναι; Δίνουν γραμμάτια όλες οι μάντρες;

 

Αν ξέρει κανείς καμιά αξιόπιστη μάντρα ας στείλει κανένα pm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oι μάντρες συνήθως κατεβάζουν τα χιλιόμετρα, είναι πιο ακριβές αλλά έχουν τη δυνατότητα επιλογής διαφορετικών τρόπων πληρώμης όπως τα γραμμάτια που ανέφερες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλαμε για αξιοπιστια για αμαξι που εχει 2000 ευρω.ελεος.

2 κινητα καλα εχουν 2000 ευρω.

παρε καλυτερα ποδηλατακι.τζαμπα λεφτα θα δωσεις.με 5000 ενταξη θα βρεις κατι αλλα με 2000 ουτε απο το τζαμπο δεν παιρνεις αυτοκινητο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαι κατοχος ενος micra 1.3 k11 μοντελο 2000.

μπορω να πω με σιγουρια, οτι για αυτα που εχει τραβηξει το αμαξι, και ακομα παει, η φημη των γιαπωνεζικων ειναι δικαιη.

Τριζει μεν ολοκληρο, λογω σκληρης αναρτησης, αλλα παει ακομα :P

 

Αρχικα, μην παρεις κατι πανω απο 1.3, συγκεκριμενα στα 1357cc και πανω, ακριβαινουν δυσαναλογα τα τελη κυκλοφοριας, απο τα 135 ευρω στα 240 ευρω. δεν αξιζει για κανενα λογο.

μην πεσεις παρακατω στο 1.0, γιατι η διαφορα στα τελη ειναι αστεια, 120 ευρω πανε και η διαφορα στις επιδοσεις ειναι μεγαλη. Και επειδη θα ζοριζεται το αμαξι, θα καιει και παραπανω.

 

δες εδω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν κοιτάς και κάτι πιο μικρό, πουλήσαμε της συζύγου το Seicento 1500 euro, και full service να ήθελε με ιμάντες και να βάλεις και λάστιχα δεν θα πήγαινε 2000 euro. Όσα χρόνια το είχε δεν είχε βγάλει ζημιά αλλά έκαιγε σχετικά αρκετά για το μέγεθος του, υπολογίζω γύρω στα 7-7,5 μέσα στην πόλη. Σαν αυτοκίνητο δεν λέει και πολλά, ήταν λίγο βάρκα αλλά ειδικά για μέσα πόλη ήταν μια χαρά αξιοπρεπέστατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλαμε για αξιοπιστια για αμαξι που εχει 2000 ευρω.ελεος.

2 κινητα καλα εχουν 2000 ευρω.

παρε καλυτερα ποδηλατακι.τζαμπα λεφτα θα δωσεις.με 5000 ενταξη θα βρεις κατι αλλα με 2000 ουτε απο το τζαμπο δεν παιρνεις αυτοκινητο.

Καταλαβαίνω τι λες αλλά για ένα άτομο μόνο του, με βασικό μισθό, για να κάνει τις καθημερινές του μετακινήσεις (15χλμ) και κανένα ταξίδακι μια στο τόσο προσωρινά μέχρι να φτιάξουν οι καταστάσεις, πόσα να διαθέσω;

 

Παίρνω κάτι με 1500 ευρώ που ελπίζω να βγει καλό και θα το ψάξω όσο μπορώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν κοιτάς και κάτι πιο μικρό, πουλήσαμε της συζύγου το Seicento 1500 euro, και full service να ήθελε με ιμάντες και να βάλεις και λάστιχα δεν θα πήγαινε 2000 euro. Όσα χρόνια το είχε δεν είχε βγάλει ζημιά αλλά έκαιγε σχετικά αρκετά για το μέγεθος του, υπολογίζω γύρω στα 7-7,5 μέσα στην πόλη. Σαν αυτοκίνητο δεν λέει και πολλά, ήταν λίγο βάρκα αλλά ειδικά για μέσα πόλη ήταν μια χαρά αξιοπρεπέστατο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...