Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα, 5 Νοεμβριου ειχα κανει μια παραγγελια την οποια την ακυρωση στις 6 και ηρθε κανονικα το email "We were able to cancel the following item(s) from your order" και απο κατω τα 2 αντικειμενα της παραγγελιας. Στο ebanking της eurobank βλεπω ακομα ενα ποσοστο δεσμευμενο το οποιο ειναι απο αυτην την παραγγελια. Να παρω τηλ στην eurobank ή να περιμενω και αλλο?

Δημοσ.

Κι εγω εχω ακριβως το ιδιο προβλημα

εστειλα μηνυμα στον πωλητη, αλλα δεν εχω παρει απαντηση

θα στειλω και στο αμαζον...

Δημοσ.

Να πάρεις. 2 βδομάδες σχεδόν είναι μάλλον πολλές για να μην έχουν ξεμπλοκαριστεί τα χρήματα.

Υπάρχει και το εξής σενάριο, (για το οποίο όμως θα μιλήσεις με τη Eurobank να στο επιβεβαιώσει). Ο πωλητής δέσμευσε τα χρήματα, και μετά ξέχασε να τα αποδεσμεύσει (δε σημαίνει απαραίτητα ότι τα πήρε). Τότε είτε μιλάς με τον πωλητή, είτε περιμένεις κάποιο (εξτρά) χρονικό διαστημα ωστε να αποδεσμευτούν αυτόματα. Κάτι τέτοιο μου είχε συμβεί με Πειραιώς.

Δημοσ.

Κι εγω εχω ακριβως το ιδιο προβλημα

εστειλα μηνυμα στον πωλητη, αλλα δεν εχω παρει απαντηση

θα στειλω και στο αμαζον...

Ειχες κανενα update?

Δημοσ.

Εχω εγω update. Επελεξα μια τυχαια παραγγελια για να βρω τροπο να επικοινωνησω μαζι τους και ενω μου απαντησαν οτι αυτοι εχουν αποδεσμευσει τα χρηματα, λιγες ωρες μετα τα ειδα στο ebanking. Δεν ξερω αν ηταν τυχαιο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...