Προς το περιεχόμενο

Προβλημα βλαβης με Wind, ενας μηνας χωρις ιντερνετ τηλεφωνο.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα.Αυτες τις μερες που διαφημιζουν Wind και Cosmote την οπτικη ινα με την απιστευτη ταχυτητα διαπιστωνω ποσο υποτιμουν την νοημοσυνη του κοσμου.Διαβαστε εδω τι τραβαω εδω και εναν μηνα.Μιλαμε για καταστασεις που ουτε σε τριτοκοσμικη χωρα δεν νομιζω να συμβαινουν.
Απο οταν εβαλα wind (Μαρτιος 2014) ειχα αποσυνδεσεις.Βροχερες μερες κυριως οι αποσυνδεσεις, και νυχτα,μου εκανε καθε μιση ωρα και πιο συχνα καποιες φορες.Τους το λεω στελνουν τεχνικο, μου λεει φταει το ρουτερ.Το αλλαζω40€ κοστος ενα καπως καλο TP LIΝΚ,τα ιδια.

Μετα απο καιρο ξαναζηταω να το ελεγξουν ξαναστελνουν τεχνικο(αλλον) δεν βρηκε κατι και μου λεει 99% φταιει το καλωδιο που Ξεκιναει απο την κολονα απεναντι απο το σπιτι μου, και καταληγει μεσα στο σπιτι στην πριζα.Αλλαξε το ολο αυτο και θα εισαι οκ.Φερνω ηλεκτρολογο το αλλαζει.14 μετρα καλωδιο 85€ κοστος, τα ιδια παλι.
Eφοσον το εκανε σε βροχερες μερες κυριως, τους παιρνω τηλ.και επεμενα οτι κατι γινεται με τα καλωδια του ΟΤΕ η κατι τετοιο φταιει εξω απο το σπιτι μου, απο  την κολονα ως το καφαο που ειναι στα 50 μετρα απο το σπιτι μου, η απο το καφαο και προς το κεντρο της πολης που ειναι γυρω στο 1,5 χιλιομετρο. Ξαναστελνουν τεχνικο(αλλον παλι) μου λεει φταιει το σπλιτερ (ειναι απο τα φτηνα) και η συσκευη τηλεφωνου( ειναι παλια και κανει παρεμβολες στο σημα).Του λεω πως γινεται αυτο αφου εχω δοκιμασει και κατευθειαν χωρις να μεσολαβουν σπλιτερ-τηλ.συσκευη αφου τα εχω αποσυνδεσει και κανει παλι τα ιδια, αυτος επεμενε.Περνανε 5 μερες, συνεχιζουν οι αποσυνδεσεις ξαναζηταω να ερθει τεχνικος, ερχεται παλι ο ιδιος, τοποθετει ρουτερ-σπλιτερ -συσκευες-πριζες ολα δικα του και αναμεναμε αποσυνδεση, τυχαινει να κανει μια αποσυνδεση οσο ηταν εκει, μετρανε με την wind εχοντας ταυτοχρονα τηλ επικοινωνια ολη αυτην την ωρα αφου μιλουσε με τεχνικο στα κεντρικα της Wind, και τελικα ο τεχνικος διαπιστωνει αυτο που φωναζα τοσο καιρο και μου ελεγαν οτι μετραμε και ειναι ολα οκ εξω απο το σπιτι σου.Διαπιστωνουν οτι το προβλημα ειναι στα καλωδια του ΟΤΕ και θα δωσουν την βλαβη στον ΟΤΕ.!!! 
Kρατιεμαι, δεν αρχιζω τα μπινελικια και δεν του πεταω ρουτερ και συσκευες στα μουτρα που επεμενε να λεει και αυτος και οι αλλοι ασχετοι απο τα κεντρικα οτι η βλαβη ειναι μεσα στο σπιτι και εξω ειναι ολα οκ, αφου φανταστηκα οτι επιτελους λυθηκε το προβλημα μου και σε 2-3 μερες θα ειναι ολα ρολοι.
Αμ, δε.Μολις ξεκινησε η περιπετεια.Την επομενη μερα (1 Νοεμβριου 2017), τελειως κομμενο και ιντερνετ και τηλεφωνο.Τους παιρνω τηλ,μου λενε δωσαμε την βλαβη στον ΟΤΕ πιθανον κανουν εργασιες και το εχουν αποσυνδεσει.Εκτιμωμενη ημ/νια λυσης προβληματος 9 Νοεμβριου.Τους ζηταω αν γινεται να εχω ιντερνετ εστω με αποσυνδεσεις μεχρι να φτιαχτει μου λενε οχι και αυτο εξαρταται απο τον ΟΤΕ αφου πιθανοντα οι τεχνικοι του ΟΤΕ το εκοψαν τελειως για να το φτιαξουν
Στις 9 Νοεμβριου τιποτα,ξαναπερνω τηλ.μου λενε οτι η ενημερωση που εχουν απο τον ΟΤΕ ειναι οτι χρειαζονται εκτεταμενες εργασιες και η νεα εκτιμωμενη ημ/νια λυσης προβληματος ειναι 13 Νοεμβριου.
Στις 13 Νοεμβριου τιποτα, παιρνω τηλ,παλι τα ιδια,νεα αναβολη για 20-Νοεμβριου.Την επομενη μερα (14 Νοεμβριου) μου στελνουν SMS νεα αναβολη για 21 Νοεμβριου.
Στις 21 Νοεμβριου, νεα εκτιμωμενη ημ/νια λυσης προβληματος ειναι 1 Δεκαμβριου.
Xθες νεα εμημερωση, νεα αναβολη με εκτιμωμενη ημ/νια λυσης του προβληματιος για τις 6 Δεκαμβριου.
Ολες αυτες τις μερες τους λεω καντε κατι πιεστε τον ΟΤΕ μου λενε κανουμε οτι μπορουμε αλλα δεν εξαρταται απο εμας η καθυστερηση αλλα απο τον ΟΤΕ που πιθανον σκαβουν η περνανε καλωδια στην περιοχη σας, αφου οπως μας ενημερωσαν δεν εχετε προβλημα μονο εσεις αλλα και αλλοι κατοικοι εκει που μενετε.Πιανω και ρωταω εναν εναν τους γειτονες,(τουλαχιστον 30 ατομα) ολοι κανονικα ιντερνετ-τηλεφωνο και μαλιστα χωρις καν αποσυνδεσεις, καποιοι σε wind καποιοι αλλου, γενικα σε ολες τις εταιριες.Και αφου ολες αυτες τις μερες δεν ειδα πουθενα καποιο συνεργειο ΟΤΕ να κανουν κατι στην περιοχη, πχ να σκαβουν η εστω να περνανε καλωδια κτλ.τους παιρνω τηλ ρωταω πως γινεται να μου λετε οτι εχει προβλημα η περιοχη γενικα αφου ολοι οι γειτονες εχουν κανονικα ιντερνετ+τηλεφωνο,και πως γινεται αυτο που μου ειπατε οτι κανουν εργασιες αφου εγω ολες αυτες τις μερες δεν εχω δει καν καποιο συνεργειο στην περιοχη ουτε υπαρχει καποιο μερος που να εχουν σκαψει κτλ., μου απαντανε λες και μιλαει αυτοματος τηλεφωνητης και μου λενε αυτη ειναι η ενημερωση που εχουμε απο τον ΟΤΕ, δεν μπορυμε εμεις να κανουμε κατι.
Φυσικα εχοντας σπασει τα νευρα μου με ολη αυτην την κοροιδια αρχισα τα μπινελικια, και τους λεω οτι εφοσον ο ΟΤΕ παιρνει καποιο ποσο απο τα 22€ που πληρωνω καθε μηνα,ειναι υποχρεωμενος να φτιαξει την βλαβη μεσα σε λογικο χρονικο διαστημα.Και στο κατω κατω .δεν με ενδιαφερει απο ποιον εξαρταται, ουτε εχω καμια δουλεια με τον ΟΤΕ εγω με εσας εχω συμβοαλαιο.Και οπως  
δεν θα δεχοσασταν εσεις να σας πληρωνω καθυστερημενα ενα μηνα μετα, λεγοντας σας οτι δεν φταιω εγω αλλα ο εργοδοτης μου που δεν με πληρωνει στην ωρα του, ετσι κι εγω δεν δεχομαι αυτο που μου λετε οτι δεν φταιτε εσεςι για την καθυστερηση αλλα ο ΟΤΕ.
Εχω φτασει στο αμην, το μονο που με κρατησε τοσες μερες και δεν εχω κινηθει προς αλλη εταιρια ειναι οτι εχω προς το παρον ιντερνετ απο τον γειτονα, αφου μου εδωσε τον κωδικο του.Ομως δεν ειναι λυση αυτο, πχ να πρεπει να ανοιγω παραθυρα μεσα στο κρυο για να εχω σημα.

Γενικα δεν ξερω τι να κανω γιατι απο οτι βλεπω πειμενωντας να το φτιαξουν και αυτοι να δινουν αναβολη στην αναβολη, ειναι  πολυ πιθανον να μπει το 2018 και ακομα να μην εχει φτιαχτει η βλαβη .

Μια σκεψη που κανω ειναι οτι ισως επιτηδες καθυστερει ο ΟΤΕ, ισως να μην εχουν ασχοληθει καν με την βλαβη, και απλα να ειναι αυτη η πολιτικη τους, να σε κανουν να φτασεις στο αμην να φυγεις απο την  wind και να πας σε αυτους. Οποτε, να παω σε αλλη εταιρια πχ κοσμοτε και μεσα σε 3-4 μερες να εχω καθαρισει αφου πιθανον να μην χρειαστει καν επεμβαση απο τεχνικο, αφου λογικα θα μου δωσουν ιντερνετ απο αλλη γραμμη? 
Επισης με το τελος αποσυνδεσης δεν ξερω τι ακριβως ισχυει.Εννοω αυτο το 70αρι η κι εγω δεν ξερω ποσο βγαινει, που χρεωνουν αν διακοψεις πριν την ημερομηνια ληξης του συμβολαιου.Και τι ακριβως σημαινει αυτο το τελος αποσυνδεσης.Αν δηλαδη ειναι μια αποζημιωση που δινεις στην εταιρια για τον εξοπλισμο που σου εδωσε,.η απλα αν ειναι κατι σαν νταβατζιλικι για να στα παρουν, και να φοβασαι να πας αλλου.
Εχουμε υπογραψει 2 συμβολαια, ενα απο Μαρτιο 2014 ως Μαρτιο 2016 (περιλαμβανε και εξοπλισμο (ρουτερ σπλιτερ καλωδια) και ανανεωση απο Μαρτιο 2016 εως Μαρτιο 2018.(Αρχες Μαρτιου) Αρα μιλαμε για 2+2 χρονια 2 συμβολαια, με 3 ακριβως μηνες να απομενουν μεχρι να ληξει η δευτερη διετια.
Φυσικα μετα απο ολη αυτην την κοροιδια-ανυπαρκτη εξυπηρετηση-ασχετους τεχνικους δεν προκειται να το πληρωσουμε στην Wind, και αν μου πουν οτι χρωσταω 70€ η κι εγω δεν ξερω ποσα για τελος αποσυνδεσης , θα παρουν την καταλληλη απαντηση, οτι κανονικα θα επρεπε να μου πληρωσουν αυτοι και μαλιστα πολυ πανω απο 70€ αν υπολογισουμε  αυτα που πληρωσα 125€ για καλωδιο-ρουτερ ενω ηταν ενταξει, συν το οτι ειχα ιντερνετ προβληματικο επι 4 χρονια με συνεχεις αποσυνδεσεις συν το οτι για μια βλαβη με εχουν ενα μηνα χωρς τηλεφωνο-ιντερνετ (και θα εχει και συνεχεια οπως φαινεται ισως παμε σε διμηνο και βαλε)
Περιμενω απαντησεις-αποψεις μηπως και βγαλω ακρη.
Υ.Γ. Κινηθηκα προς κοσμοτε αλλα πηγαινοντας σε καταστημα διαπιστωσα οτι μαλλον και αυτοι δεν πανε πισω, αλλα γραφει το επισημο σαιτ της κοσμοτε, αλλα μου ειπαν στο καταστημα..Με κρατησε και αυτο και δεν εχω κανει ακομα κινηση για αλλη εταιρια. Πιο κατω σε σχολιο γραφω αναλυτικα τι διαβασα ατο σαιτ της κοσμοτε και τι μου ειπαν στο καταστημα κοσμοτε.

 

Επεξ/σία από nikos555man
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καταρχήν μη τους πάρεις τηλέφωνο. 

 

Στείλε τους e-mail, ζήτα τους το μοναδικό κωδικό αιτήματος που έχουν αναθέσει στην υπόθεση σου (είναι υποχρεωμένοι), πλήρη περιγραφή του προβλήματος και τις ενέργειες τους ως σήμερα.

 

Εγγράφως το ύφος τους θα είναι διαφορετικό. Σου απαντήσουν ή δε σου απαντήσουν, κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ προσαρμόζοντας ανάλογα το κείμενο. Την καταγγελία την κάνεις κατά Wind και κατά κάθε άλλου εμπλεκομένου:  http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html

 

Τέλος, αν διασφαλίσεις ότι κάποιος άλλος πάροχος μπορεί να σου δώσει υπηρεσία, απαίτησε εγγράφως από τη Wind αποδέσμευση από το συμβόλαιο σου χωρίς τέλος πρόωρης αποχώρησης.

 

Η ιδέα είναι: μιλάς μαζί τους γραπτώς. Προφορικά μόνο επικουρικά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν μη τους πάρεις τηλέφωνο. 

 

Στείλε τους e-mail, ζήτα τους το μοναδικό κωδικό αιτήματος που έχουν αναθέσει στην υπόθεση σου (είναι υποχρεωμένοι), πλήρη περιγραφή του προβλήματος και τις ενέργειες τους ως σήμερα.

 

Εγγράφως το ύφος τους θα είναι διαφορετικό. Σου απαντήσουν ή δε σου απαντήσουν, κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ προσαρμόζοντας ανάλογα το κείμενο. Την καταγγελία την κάνεις κατά Wind και κατά κάθε άλλου εμπλεκομένου:  http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html

 

Τέλος, αν διασφαλίσεις ότι κάποιος άλλος πάροχος μπορεί να σου δώσει υπηρεσία, απαίτησε εγγράφως από τη Wind αποδέσμευση από το συμβόλαιο σου χωρίς τέλος πρόωρης αποχώρησης.

 

Η ιδέα είναι: μιλάς μαζί τους γραπτώς. Προφορικά μόνο επικουρικά.

Σε ευχαριστω φιλε μου, για την αμεση απαντηση.Θα το ετοιμασω να το στειλω τωρα κιολας το εμαιλ..Αν δεν σου κανει κοπο, μπορεις να μου πεις αν γνωριζεις σε ποια διευθυνση εμαιλ της wind να το στειλω?Επισης το συμβολαιο το εχει υπογραψει αλλο μελος της οικογενειας μου, οποτε στο μειλ και γενικα σε καταγγελιες να χρησιμοποιησω απαραιτητως το ονομα του η μπορω να βαλω το δικο μου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρησιμοποίησε τη φόρμα επικοινωνίας: https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/forma-epikoinonias/ Ίσως υπάρχει και κάποιο e-mail στο myWind, δε ξέρω.

 

Μπορείς να πεις ότι γράφεις για λογαριασμό άλλου μέλους της οικογενείας σου, δε μιλάμε για δικαστήριο εδώ. Δεν είναι τόσο αυστηρά τα πράγματα.

 

Να είσαι κόσμιος και να γράφεις τεκμηριωμένα, ειδικά στην καταγγελία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα να δεις που ηθελα να βαλω wind ειμαι με την cyta και εκανα 2 μηνες σχεδον χωρις ιντερνετ και τηλεφωνο βεβαια ειχα 1mb τρομερα πραγματα απο το καθολου αλλα δεν τους χαρισα τους εβρισα και με βαλανε μονο 5Ε να πληρωσω αλλα και αυτα πολλα ηταν παλι. Τελικα καμια εταιρεια δεν αξιζει  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρησιμοποίησε τη φόρμα επικοινωνίας: https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/forma-epikoinonias/ Ίσως υπάρχει και κάποιο e-mail στο myWind, δε ξέρω.

 

Μπορείς να πεις ότι γράφεις για λογαριασμό άλλου μέλους της οικογενείας σου, δε μιλάμε για δικαστήριο εδώ. Δεν είναι τόσο αυστηρά τα πράγματα.

 

Να είσαι κόσμιος και να γράφεις τεκμηριωμένα, ειδικά στην καταγγελία.

 

Αυτοι απλα μου  λενε οτι την βλαβη την εχουν δωσει στον ΟΤΕ και ο Οτε τους εμημερωνει  με νεα παραταση επιλυσης σε επομενη ημ/νια. (αυτο μου λενε μονο στο τηλ, και σε ερωτησεις για λεπτομερειες πχ σημειο που εντοπισε βλαβη ο ΟΤΕ, δεν ξερουν να μου απαντησουν, λεγωντας πιθανον και ισως,πιθανον κανουν καπου στην περιοχη εργασιες σε καλωδια συνεργειο του ΟΤΕ, ισως σκαβουν σε καπιο σημειο στην περιοχη, για να καταλαβεις  για τι service μιλαμε,και για τι συστημα υπαρχει, με ρωτουσαν αν εχω δει καποιο συνεργειο. δηλαδη εχει περασει ενας μηνας και δεν εχουν καν ενημερωθει απο τον ΟΤΕ για λεπτομερειες σχετικα με την  βλαβη.Η εχουν και δεν θελουν να μου πουν, η μπορει κιολας να μην εχουν ασχοληθει καν απο τον ΟΤΕ..Επισης σε ερωτηση μου στο τηλ. αν ηρθε καποιο συνεργειο της wind να ελεγξει σημεια οπου μπορουν και εχουν διακαιωμα να ελεγξουν, νομιζω απο το καφαο μεχρι το σπιτι μου, ολα αυτα τα καλωδια, δεν ηξεραν καν να μου απαντησουν, και αλλα μου λεει ο ενας υπαλληλος και αλλα αλλος στα τηλεφωνηματα που κανω!!! Αρχικα 1 Νοεμβριου αυτη την ενημερωση ειχα. Και τηλεφωνικως και με γραπτο sms οτι αυριο 2 Νοεμβριου να τους παραχωρησω προσβαση στην εισοδο της αυολοπορτας και στο κουδουνι μου, γιατι θα ερθει συνεργειο της wind. Που ποτε δεν ηρθε .kαι απο την επομενη μερα και μετα το μονο που μου λενε ειναι οτι εχει αναλαβει την βλαβη ο ΟΤΕ

Τωρα εγω στο μειλ που θα στειλω στην wind να γραψω και 2 λογια με το προβλημα ποιο ειναι τι ενημερωση εχω απο το τηλ. τους κεντρο ? Η δεν χρειαζονται λεπτομερειες?

 

Κοιτα να δεις που ηθελα να βαλω wind ειμαι με την cyta και εκανα 2 μηνες σχεδον χωρις ιντερνετ και τηλεφωνο βεβαια ειχα 1mb τρομερα πραγματα απο το καθολου αλλα δεν τους χαρισα τους εβρισα και με βαλανε μονο 5Ε να πληρωσω αλλα και αυτα πολλα ηταν παλι. Τελικα καμια εταιρεια δεν αξιζει  

Μακρια και απο τις 2 φιλε μου.Με μια ματια που εριξα στην σελιδα της wind αυτες τις μερες διαπιστωσα οτι οι μισοι και βαλε πελατες τους ειναι δυσαρεστημενοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοι απλα μου  λενε οτι την βλαβη την εχουν δωσει στον ΟΤΕ και ο Οτε τους εμημερωνει  με νεα παραταση επιλυσης σε επομενη ημ/νια. (αυτο μου λενε μονο στο τηλ, και σε ερωτησεις για λεπτομερειες πχ σημειο που εντοπισε βλαβη ο ΟΤΕ, δεν ξερουν να μου απαντησουν, λεγωντας πιθανον και ισως,πιθανον κανουν καπου στην περιοχη εργασιες σε καλωδια συνεργειο του ΟΤΕ, ισως σκαβουν σε καπιο σημειο στην περιοχη, για να καταλαβεις  για τι service μιλαμε,και για τι συστημα υπαρχει, με ρωτουσαν αν εχω δει καποιο συνεργειο. δηλαδη εχει περασει ενας μηνας και δεν εχουν καν ενημερωθει απο τον ΟΤΕ για λεπτομερειες σχετικα με την  βλαβη.Η εχουν και δεν θελουν να μου πουν, η μπορει κιολας να μην εχουν ασχοληθει καν απο τον ΟΤΕ..Επισης σε ερωτηση μου στο τηλ. αν ηρθε καποιο συνεργειο της wind να ελεγξει σημεια οπου μπορουν και εχουν διακαιωμα να ελεγξουν, νομιζω απο το καφαο μεχρι το σπιτι μου, ολα αυτα τα καλωδια, δεν ηξεραν καν να μου απαντησουν, και αλλα μου λεει ο ενας υπαλληλος και αλλα αλλος στα τηλεφωνηματα που κανω!!! Αρχικα 1 Νοεμβριου αυτη την ενημερωση ειχα. Και τηλεφωνικως και με γραπτο sms οτι αυριο 2 Νοεμβριου να τους παραχωρησω προσβαση στην εισοδο της αυολοπορτας και στο κουδουνι μου, γιατι θα ερθει συνεργειο της wind. Που ποτε δεν ηρθε .kαι απο την επομενη μερα και μετα το μονο που μου λενε ειναι οτι εχει αναλαβει την βλαβη ο ΟΤΕ

Τωρα εγω στο μειλ που θα στειλω στην wind να γραψω και 2 λογια με το προβλημα ποιο ειναι τι ενημερωση εχω απο το τηλ. τους κεντρο ? Η δεν χρειαζονται λεπτομερειες?

 

Μακρια και απο τις 2 φιλε μου.Με μια ματια που εριξα στην σελιδα της wind αυτες τις μερες διαπιστωσα οτι οι μισοι και βαλε πελατες τους ειναι δυσαρεστημενοι

Και που να παμε τοτε σε ποια; μη μου πεις στον ΟΤΕ γιατι εκει ειναι οτι χειροτερο επισης, εγω λεω να φτιαξουμε δικιες μας συνδεσεις δεν προλαβα τις εποχες με την καρτα που εβαζες χρονο ιντερνετ ή το αλλο που εβαζες το καλωδιο στο τηλεφωνο πισω ηταν αργες οι συνδεσεις αλλα απ οτι με λεγανε ηταν αξιοπιστες. Τωρα αντι να γινουν ποιο αξιοπιστες γινανε χειροτερες απ οτι ηταν παλια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και που να παμε τοτε σε ποια; μη μου πεις στον ΟΤΕ γιατι εκει ειναι οτι χειροτερο επισης, εγω λεω να φτιαξουμε δικιες μας συνδεσεις δεν προλαβα τις εποχες με την καρτα που εβαζες χρονο ιντερνετ ή το αλλο που εβαζες το καλωδιο στο τηλεφωνο πισω ηταν αργες οι συνδεσεις αλλα απ οτι με λεγανε ηταν αξιοπιστες. Τωρα αντι να γινουν ποιο αξιοπιστες γινανε χειροτερες απ οτι η

Επεξ/σία από nikos555man
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γραφω και αυτο που εγραψα στο αρχικο μου σχολιο για την κοσμοτε, και τι με εκανε να μην βιαστω να προχωρησω σε αλλη εταιρια.
Αυτες τις μερες ειδα στο σαιτ της cosmote αυτο το προγραμμα. 
https://www.cosmote.gr/eshop/global/gadgets/configurator.jsp?productId=prod430037
 Με 29.90€ τον μηνα σου δινει ιντερνετ με οπτικη ινα , (ετσι γραφει και δεν ξερω αν ισχυει) το βασικο προγραμμα οπτικης ινας με ταχυτητα εως 30, δωρεαν ρουτερ , και καποιον χρονο ομιλιας (240 σταθερα 30'κινητα)¨που εμενα με βολευει αφου δεν μιλαω πολυ.Και απο οσο γραφει υπαρχει εγγυηση πραγματικης ταχυτητας, δηλαδη θα γνωριζω την πραγματικη ταχυτητα που θα εχω πριν υπογραψω συμβολαιο.
Πηγαινοντας να μαθω λεπτομερειες η ακομα και να το προχωρησω , σε καταστημα κοσμοτε τα πραγματα ηταν διαφορετικα.Αρχικα ο υπαλληλος μου ειπε οτι το φτηνοτερο προγραμμα (για εως 30 ταχυτητα) ειναι στα 35€.Του εξηγω ποιο ακριβως θελω, τον βαζω να μπει και στο σαιτ της κοσμοτε να το δει, και μετα μου λεει  ναι ειχατε δικιο, απλα δεν μας εχουν ενημερωσει και στον καταλογο μας δεν το εχουμε περασει αυτο το προγραμμα..(Αν πηγαινα χωρις να το εχω ψαξει ισως να υπεγραφα να πληρωνω κατι στα 35€ που αλλοι το πληρωνουν 29.90€)
Ρωταω στην συνεχεια πως θα μαθω ακριβως την πραγματικη μου ταχυτητα πριν υπογραψω συμβολαιο, μου λεει ακριβως δεν γινεται αλλα στο περιπου, ισως εχεις 15 ισως 25..Του λεω τοτε γιατι γραφει αλλα το σαιτ της κοσμοτε, απαντησεις αλλα αντι αλλων.Στο σαιτ της κοσμοτε αυτο που καταλαβαινω διαβαζωντας το,ειναι οτι καποιος τεχνικος τους θα μετρησει  με ακριβεια την πραγματικη μου ταχυτητα πριν υπογραψω, η τελος παντων θα μπορουν με καποιον τροπο να μου πουν ποσο ακριβως ταχυτητα θα εχω πριν υπογραψω,,Στο καταστημα μου ειπαν να τους πω το τηλ και την διευθυνση ενος γειτονα που να εχει κοσμοτε , και με βαση αυτον θα υπολογισουν την δικη μου ταχυτητα στο περιπου.
Μετα μου πεταει το απιστευτο..Σε ερωτηση μου αν θα χρειαστουν εργασιες στο σπιτι μου για την οπτικη ινα, μου λεει οτι αυτο δεν ειναι οπτκη ινα και ειναι  το vdsl, και απλα η κοσμοτε για διαφημηστικους λογους το αναφερει στο σαιτ της ως προγραμμα οπτικης ινας.Αστεια πραγματα δηλαδη, και αντε βγαλε ακρη τωρα ποιος κοροιδευει, το καταστημα η το σαιτ της κοσμοτε. Εκτος απο αυτο αρχικα ηταν προθυμοι να με εξυπηρετησουν, οταν ειδαν οτι πηγα  καπως διαβασμενος στο καταστημα ειχαν ενα υφος ενταξει να τελειωνουμε με αυτον, περιμενει κοσμος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που γραφει είναι fttc δλδ με οπτικη ινα στο καφαο

Nαι και εγω αυτο καταλαβα διαβαζοντας το σαιτ της κοσμοτε.Στο καταστημα επεμεναν οτι ειναι vdsl.Και δεν θα ξερω απο πριν ακριβως την ταχυτητα μου, ενω στο σαιτ της κοσμοτε γραφει οτι θα γνωριζω ποσο ειναι ακριβως , πριν υπογραψω συμβολαια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι θα καλέσεις στο 13888 και θα σου πουν 

Το θεμα ειναι απο που να καλεσω.Αφου μου εχουν τελειως κομμενο και το σταθερο και δεν λειτουργει καθολου εδω και ενα μηνα.Και απο κινητα εχω μονο καρτοκινητο και εχω χαλασει πολλες καρτες για να κανω την  δουλεια μου. Αυτα βλεπω και εχουν σπασει τα νευρα μου, και σαν να μην φτανει αυτο εχουμε και το τελος αποσυνδεσης στην μεση, δηλαδη η wind αντι να με πληρωνει και να με αποζημιωνει για ολη αυτη την  ταλαιπωρια, θα απαιτησει και απο πανω να της δωσω 70€ αν θελησω να φυγω να παω αλλου.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδη η wind αντι να με πληρωνει και να με αποζημιωνει για ολη αυτη την  ταλαιπωρια, θα απαιτησει και απο πανω να της δωσω 70€ αν θελησω να φυγω να παω αλλου.

 

Δες τις ερωτήσεις 23 - 25 σε αυτό το αρχείο: http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες τις ερωτήσεις 23 - 25 σε αυτό το αρχείο: http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf

Σε ευχαριστω.Το ειδα χθες αυτο.Καποια απο αυτα μου τα ειχαν πει και απο την wind ομως οχι ακριβως ετσι οπως τα παρουσιαζει η ΕΕΤΤ.

Στο 23) Μου προτειναν εκτροπη κλησεων απο την αρχη, ομως ο χρονος ομιλιας που εδιναν ηταν πολυ λιγος, οποτε δεν το δεχτηκα.(Ειμαι ενα μηνα χωρις ιντερνετ-τηλ. θα τον ειχα καταναλωσει απο την πρωτη εβδομαδα αυτο τον χρονο που μου εδιναν)

Το αλλο που γραφει η ΕΕΤΤ οτι εχω τη δυνατοτητα προσβασης στο διαδικτυο μεσω κινητου τηλεφωνου, η ειναι ανακριβες αυτο που γραφει, η κλεβουν (και ) απο αυτο στην wind..Αυτο που μου ειπαν απο την wind ειναι οτι μου δινουν 500 mb..Και αν θελω περισσοτερα θα τα πληρωσω.

Στο αλλο που γραφει στo 23)  "Ωστόσο, η εταιρία είναι υποχρεωμένη, κατόπιν αιτήματός σας, να σας παράσχει ακριβή πληροφόρηση σχετικά με τη φύση της βλάβης, τον χρόνο και την πορεία αποκατάστασής της." αν στειλω στην ΕΕΤΤ τα 6-7 sms που εχω δεχτει απο την wind και γραφουν διαφορετικη ημερομηνια επιλυσης της βλαβης, το καθενα, τοτε η ΕΕΤΤ θα πρεπει να τους κοψει προστιμο και μαλιστα μεγαλο, γιατι η πληροφορηση που μου παρεχει η wind σχετικα με τον χρονο αποκαταστασης της βλαβης, μονο ακριβης δεν ειναι.Εκτος αν η ΕΕΤΤ εννοει την πληροφορηση που θα εχω απο την wind οταν μου απαντησουν στο μειλ που με συμβουλεψες χθες να τους στειλω (το εχω στειλει ηδη)

Στο 24) μαλλον δεν τιθεται θεμα, απο οσο μου ειπαν απο την wind δεν θα πληρωσω το παγιο για οσο διαστημα διαρκει η βλαβη

Στο 25) νομιζω οτι και στα 2 εχω δικιο, και εχω το δικαιωμα να ζητησω αποζημιωση. Μαλλον συμβαινει κατι απο αυτα,στην περιπτωση μου δηλαδη ελλιπούς/ελαττωματικής κατασκευής, εγκατάστασης, συντήρησης ή λειτουργίας του δικτύου.

Στο κατω μερος του 25) γραφει η αδικαιολόγητη διακοπή του δικτύου και των υπηρεσιών συνεπάγεται δικαίωμα αποζημίωσης.

Νομιζω και αυτο ισχυει στην περιπτωση μου, απο την στιγμη που εγω ειχα απλα αποσυνδεσεις και αυτοι χωρις να με ρωτησουν αν το θελω, την επομενη μερα μου κοβουν τελειως ιντερνετ και τηλεφωνο για εναν μηνα, ε διιεδικηση αποζημιωσης χρειαζονται..Το θεμα ομως ειναι στην πραξη ποσο θα μου κοστισει το να διεκδικησω αποζημιωσεις και αν τελικα θα δικαιωθω η θα κανω μια τρυπα στο νερο και θα ταλαιπωρηθω χωρις αποτελεσμα. 

Οριστε και τα sms που μου στελνουν..

https://image.prntscr.com/image/b3D4bnH0RRW-YToBj3Tlrw.png

https://image.prntscr.com/image/9egx5RxLS5i9oFk-qt8AAw.png

https://image.prntscr.com/image/j37FljMOQlaGh9l4RIVacw.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...