Προς το περιεχόμενο

Το αναβαθμισμένο σύστημα ασφαλείας της Toyota ανιχνεύει τους πεζούς τη νύχτα


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Toyota βρίσκεται ανάμεσα στους κατασκευαστές αυτοκινήτων που υπόσχονται ένα ασφαλέστερο μέλλον στην αυτοκίνηση με τον ερχομό των αυτόνομων οχημάτων.

Μέχρι να έρθει όμως το μέλλον που οραματίζεται, η Ιαπωνική εταιρεία εντείνει τις προσπάθειες της για να έχουμε ένα ασφαλέστερο σήμερα. Σε αυτή τη κατεύθυνση παρουσίασε τη τεχνολογία ασφαλείας επόμενης γενιάς για συμβατικά αυτοκίνητα με την ονομασία SafetySense (TSS). Η αναβαθμισμένη σουίτα –ένα σύνολο από βελτιώσεις στα υπάρχοντα συστήματα ασφαλείας και νέες λειτουργίες – θα διανεμηθεί σε επιλεγμένα μοντέλα αυτοκινήτων στα μέσα του 2018.
Η Toyota δεν αναφέρει ποια μοντέλα αυτοκινήτων θα αναβαθμιστούν πρώτα αλλά αν λάβουμε υπόψη πόσο γρήγορα η αυτόματη πέδηση έγινε στάνταρντ στα οχήματά της, τότε περιμένουμε τη τεχνολογία να καλύψει σχεδόν το σύνολο του στόλου της.

 

Ανάμεσα στις βελτιστοποιήσεις και στις νέες λειτουργίες είναι η δυνατότητα του συστήματος “pre-collision” να ανιχνεύει τους πεζούς τη νύχτα καθώς και τους ποδηλάτες κατά τη διάρκεια της ημέρας και να επιβραδύνει το όχημα ταχύτερα.

 

Η ειδοποίηση αναχώρησης από τη λωρίδα κυκλοφορίας που περιλαμβάνεται επίσης πρόκειται να έχει βελτιωμένη ανίχνευση των ορίων του δρόμου και θα βοηθάει τον οδηγό να διατηρεί το όχημα στην επιλεγμένη λωρίδα. Το προσαρμοστικό επίσης σύστημα cruise control θα εξοπλίζεται με λειτουργικότητα πλήρους ταχύτητας και βελτιωμένη αναγνώριση.

 

Στα νέα χαρακτηριστικά επίσης θα περιλαμβάνεται χαρακτηριστικό “road sign assist", που θα δείχνει τα σήματα κυκλοφορίας ή τις πινακίδες οδοσήμανσης στo ταμπλό του αυτοκινήτου ή σε “head-up display”. Επιπλέον, θα υπάρχει ένα δεύτερο σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας που θα συνεργάζεται με το σύστημα “cruise control” για να προσφέρει υποβοήθηση στην οδήγηση. Όπως συμβαίνει και με τη τρέχουσα τεχνολογία SafetySense, ο διάδοχος της θα φτάσει στα συμβατά οχήματα σαν “στάνταρντ” και όχι σαν ένα δαπανηρό “add-on”.

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτά τα έχει η volvo στα αυτοκίνητα εδώ κ 5 χρόνια σίγουρα

Και άλλοι τα έχουν, απλά το θέμα είναι ότι η Toyota πουλάει πολύ και όσα περισσότερα συστήματα προσθέτει (σε βασικό εξοπλισμό) τόσο καλύτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίες τεχνολογίες αυτές,και κυρίως βοηθάν σε έναν κουρασμένο και αφηρημένο οδηγό γενικότερα.
Αλλά λέω εγώ τώρα πως ίσως κάνουν καλό σε αρκετές περιπτώσεις που οι οδηγοί είναι αφηρημένοι ή και τσαπατσούληδες (βλέπε Ελλάδα) στον δρόμο γενικότερα,αλλά μήπως κάνει τους προσεκτικούς οδηγούς,αφηρημένους στο μέλλον;Γιατί αν βασίζεσαι στα αυτόματα συστήματά όλη την ώρα τότε θα καθησυχάζεσαι και δεν θα προσέχεις γενικότερα,ή όμως το να σε καθοδηγεί και να σε προειδοποιεί το αμάξι συνέχεια να μένεις εντός των γραμμών (κάτι που στο ελλάντα δεν γίνεται) να σου μείνει συνήθειο και να κόβεις νωρίτερα ταχύτητα όταν βλέπεις πεζό,όχι όπως ο Έλληνας οδηγός βλέπει πεζό να περνάει την διάβαση και πατάει το γκάζι τέρμα για αν προλάβει να περάσει.
Θα δείξει με τα χρόνια τα θετικά του και τα αρνητικά του,ελπίζοντας στα θετικά και μόνο πάντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα δείξει με τα χρόνια τα θετικά του και τα αρνητικά του,ελπίζοντας στα θετικά και μόνο πάντα.

Αυτά θα είχε νόημα να τα γράψεις αν δεν πέθαιναν και τραυματίζονταν εκατομμύρια κάθε χρόνο λόγω ανθρώπινου λάθους (σχεδόν όλα τα ατυχήματα οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιες γραμμες ρε ηλιθιοι που ειναι οι πιο πολλες σβησμενες, και ποια σηματα κυκλοφοριας; με τα αυτοκολητα των ηλιθιων με τις ομαδες, και επαγγελματιων, που στοις 100 πινακιδες οι 90 ειναι αχρηστες, πως θα τα διαβαζει θα ριχνει τα ταρω;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί ανιχνεύει πεζούς την μέρα για να τους ανιχνεύει την νύχτα?

 

Την μέρα δεν χρειάζεται, γιατί τους βλέπουμε και τους κτυπάμε εύκολα. Την νύχτα όμως στους σημαδεύει με τετράγωνα. Οπότε οι γιαγιάδες με τα μαύρα που αξίζουν 350XP και δεν φαίνονταν, τώρα θα είναι παιχνιδάκι.

  • Like 18
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίες τεχνολογίες αυτές,και κυρίως βοηθάν σε έναν κουρασμένο και αφηρημένο οδηγό γενικότερα.

Αλλά λέω εγώ τώρα πως ίσως κάνουν καλό σε αρκετές περιπτώσεις που οι οδηγοί είναι αφηρημένοι ή και τσαπατσούληδες (βλέπε Ελλάδα) στον δρόμο γενικότερα,αλλά μήπως κάνει τους προσεκτικούς οδηγούς,αφηρημένους στο μέλλον;Γιατί αν βασίζεσαι στα αυτόματα συστήματά όλη την ώρα τότε θα καθησυχάζεσαι και δεν θα προσέχεις γενικότερα,ή όμως το να σε καθοδηγεί και να σε προειδοποιεί το αμάξι συνέχεια να μένεις εντός των γραμμών (κάτι που στο ελλάντα δεν γίνεται) να σου μείνει συνήθειο και να κόβεις νωρίτερα ταχύτητα όταν βλέπεις πεζό,όχι όπως ο Έλληνας οδηγός βλέπει πεζό να περνάει την διάβαση και πατάει το γκάζι τέρμα για αν προλάβει να περάσει.

Θα δείξει με τα χρόνια τα θετικά του και τα αρνητικά του,ελπίζοντας στα θετικά και μόνο πάντα.

Να κάνει τους οδηγούς απρόσεκτους στο μέλλον?Ποιό μέλλον?Δεν υπάρχει μέλλον για τους οδηγούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την μέρα δεν χρειάζεται, γιατί τους βλέπουμε και τους κτυπάμε εύκολα. Την νύχτα όμως στους σημαδεύει με τετράγωνα. Οπότε οι γιαγιάδες με τα μαύρα που αξίζουν 350XP και δεν φαίνονταν, τώρα θα είναι παιχνιδάκι.

Ειναι ενα σημειο στην Κηφισιας μετα τον ερυθρο σταυρο που περνανε συνεχεια γριες με καροτσια για να πανε στην λαικη, δεν ειναι ευκολο να τις πατησεις (προσπαθω παντα) :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...