Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Μετά απο αρκετές αγορές συνέβη το εξής. Αγοράζω απο ένα Ιταλό ένα αντικείμενο και όταν παραλαμβάνω διαπιστώνω ότι το αντικείμενο δεν έχει καμία σχέση ούτε με τις φωτογραφίες, ούτε με την περιγραφή ως αναφορά την κατάσταση του. Αν και με διαβεβαίωνε και στα μηνύματα ότι δεν έχει το παραμικρό σημάδι.

Ανοίγω case λοιπόν στο PayPal, αναφέρω τους λόγους και ζητάω επιστροφή του προϊόντος και Full Refund. Μου απαντάει να του στείλω πίσω το προιόν και του ζητάω να μου δώσει διεύθυνση επιστροφής ώστε να το στείλω άμεσα. Μετά απο αυτό βλέπω ότι ο ίδιος επέλεξε να κάνει escalate το case.

Δύο είναι τα πράγματα που με απασχολούν.

1. τι πρέπει να κάνω σχετικά με το PayPal; Να τους καλέσω και να τους ζητήσω να με καθοδηγήσουν σχετικά με την όλη υπόθεση ή απλά να περιμένω;

2. Επειδή δεν μου φαίνεται αξιόπιστος ο πωλητής, με πιο τρόπο να διασφαλίσω ότι όταν το παραλάβει δεν θα ισχυριστεί το οτιδήποτε για το αντικείμενο; Να κάνω μήπως κάποιο video boxing; Σε ενδεχόμενο θέμα το PayPal θα δώσει βάση σε κάτι τέτοιο;

Thanks!

Δημοσ.

Δεν μου εχει συμβει εως τωρα να επιστρεψω (μεσω διαδικασιας dispute στο παυπαλ).... εγω λεω να παρεις ενα τηλεφωνακι στο paypal να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...