gazp Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπερα σε ολους! Φιλος ειχε φτιαξει πριν αρκετο καιρο ενα pc και μητρικη ειχε προτμησει την Asrock Z97 Fatal1ty X Killer. Μετα απο καποια χρονακια που εχει το pc, η μητρικη αρχισε να κανει νερα. Πιο συγκεκριμενα σταματησαν να λειτουργουν οι θυρες USB 3.0 (οταν κανεις αντιγραφη - επικολληση απο USB 3.0 το πισι φριζαρει). Δοκιμαστηκε format, εγκατασταση νεοτερων Drivers, δοκιμη συσκευη προς συσκευη, bios update κλπ αλλα το μονο που μασκαρεψε το προβλημα ηταν με ανταπτορα να συνδεθουν οι USB 3.0 θυρες του κουτιου σε USB 2.0 Header στην μητρικη. Μιας και ειναι ακομα εντος εγγυησης, ψαχτηκε να την επιστρεψει. Το σκρουτζομαγαζο απ οπου την πηρε εχει κλεισει οποτε απευθυνθηκε απ ευθειας στην Asrock η οποια απαντησε οτι ναι μεν ειναι ακομα στην εγγυηση αλλα δεν μπορει να κανει τιποτε γιατι ειμαστε στην Ευρωπη και η ιδια δεν εχει αντιπροσωπεια εδω παρα μονο στην Αμερικη οποτε εχει ξεμεινει με μια προβληματικη μητρικη! Στεκει σε κανενα συμπαν αυτο που λενε? Υπαρχει κατι που να μπορει να κανει? Ευχαριστω. 1
ZELOMOTH Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2017 Να τους κανεις μηνυση γιατι δινουν στην Ευρωπη τα προιοντα τους ενω στην ουσια δεν τα καλυπτουν με εγγυηση! Η΄ αλλιως να τους πεις οτι αφου δεν καλυπτονται απο εγγυηση στις Ευρωπαικες χωρες , τοτε ας το λενε στα specs τους και ας τις δινουν μισοτιμης εδω χωρις εγγυηση, αλλα τουλαχιστον θα ξερουμε τι αγοραζουμε! Ρε ουστ πες τους! Ειναι δυνατον? Αφου πουλιεται κανονικα στην Ευρωπη, θα εχει και την κανονικη του εγγυηση το προιον! Εκτος κι αν σου λεγανε καθαρα και ξαστερα οτι τα πουλανε μονο Αμερικη και εσυ αν το αγορασες στην Ευρωπη, ειναι παρανομο η΄ παρα εισαγωγη η΄κλεμμενο η΄ οτ να ναι ξερω γω... 1
gazp Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2017 Ναι κι εμενα μου φανηκε περιεργο....εν τω μεταξυ ο φιλος λογω τρεχαματων το ψιλοπαρατησε το θεμα, ελπιζω να ειναι ακομα εντος εγγυησης. Θα τσεκαρω και θα ενημερωσω.
7nisiotis Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2017 Ωραία μας τα λέει η ASRock. Να ξέρουμε από δω και πέρα να την αποφεύγουμε. Ήμουν από τους υποστηρικτές της χρόνια. Μια τα 2 μόνο έτη εγγύηση και τέτοιες π**στιες, ΑΝΤΙΟΣ ΑΜΙΓΚΟΣ 1
gazp Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Μιλησαμε με την ASRock στο Facebook. Ο υπαλληλος απολογηθηκε και ειπε οτι αν η μητρικη σταλει με εξοδα του αγοραστη στην Asrock στην Ολλανδια τοτε θα προχωρησει κανονικα το RMA. Απολογηθηκε μαλιστα για την απαντηση που ελαβε ο φιλος μου και ειπε οτι θα κανει οτι περναει απ το χερι του για να εξυπηρετηθει. Εστω και με καθυστερηση η Asrock εκανε τα αυτονοητα.....Ελπιζω στο διαστημα που μεσολαβησε μεχρι να βρεθει ακρη να ειναι ακομα εντος εγγυησης το προιον.
ZELOMOTH Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Ε ναι ρε φιλε δεν ειναι δυνατον! Η πρωτη απαντηση ηταν απιστευτη! Εκτος κι αν πετυχε κανεναν υπαλληλο της asrock που απολυθηκε και ηταν η τελευταια του ημερα στην δουλεια και γι αυτο τους γ@μουσε το μαγαζακι!
7nisiotis Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Για να δούμε πώς θα εξελιχθεί το rma γιατί μια η μείωση εγγύησης 3-> 2 έτη κλπ κουλα είναι κάπως
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα