PETROS13 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Σε ποιο Αστικο Κεντρο εισαι; Γηροκομείο (Αμπελόκηποι Αθήνα)
Sebu Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Δεν τον ενδιαφέρει τον/την υπάλληλο. Αυτός/η θα μείνει στη δουλειά αν φέρει μια νέα σύνδεση. Τα υπόλοιπα είναι λόγια που δεν καταγράφονται. Επίσης άλλη μια κοροιδια του ολου συστηματος και της ΕΕΤΤ που ως εποπτης και regulator προτιμα τον υπνο του δικαιου. Οταν ο υπαλληλος σου κανει την οποιαδηποτε προσφορα στο μιλητο στο τηλεφωνο ειναι ολα καλα και τιποτα δεν καταγραφεται. Για να ισχυσει κατι πρεπει να υπαρχει γραπτη αποδοχη σου (για αρχικο συμβολαιο) με εξαιρεση ανανεωση υπαρχοντος συμβολαιου οπου αρκει και η τηλεφωνικη επιβεβαιωση/αποδοχη, στην οποια ομως περιπτωση ο λαλιστατος υπαλληλος που τα ελεγε ολα ωραια στο τηλεφωνο εκεινη τη στιγμη σου λεει "και τωρα η κληση μας θα ηχογραφηθει για να εχουμε αποδειξη της αποδοχης σας, παρακαλω αναφερετε το ονοματεπωνυμο σας, τον αριθμο ταυτοτητας, το ΑΦΜ σας, ημερομηνια γεννησης, περιφερεια στηθους, αριθμο σωβρακου, βαρος, υψος, ποσες θερμιδες καταναλωσατε χθες κτλ.". Κοινως τα καλα και συμφεροντα οταν ειναι να καλυψουν τον κωλο τους η κληση καταγραφεται. Οταν σου κανουν παπατζιδικες προσφορες ειναι ολα αερας. Αν εσυ καταγραψεις την κληση θεωρειται παρανομο και παραβιαση προσωπικων δεδομενων. Αν ομως τους πεις εξαρχης οτι για λογους διασφαλισης της ψυχικης σου ακεραιοτητας και της τσεπης σου η κληση μαζι τους θα ηχογραφηθει για να μπορεις μετα να μελετησεις με την ησυχια σου τους ορους της προσφορας, θα δεχτουν???? Δεν νομιζω!!! Παιζει και να σου κλεισουν το τηλεφωνο στα μουτρα. Για αυτο για να υπαρχει καλυψη, οποιαδηποτε προσφορα την ζηταμε και γραπτως σε καποιο email κατα προτιμηση, αναλυτικα με οσα ειπωθηκαν στο τηλεφωνο εχοντας συγκρατησει το ονομα του υπαλληλου, την ημερομηνια και την ωρα. Αν κατι διαφερει απο οσα λεχθησαν προφορικα απανταμε στο email με διορθωσεις και διευκρινησεις, αναφεροντας παντα το ονοματεπωνυμο του υπαλληλου που μας εκανε την προσφορα, την ημερα και την ωρα. Συνηθως οι παπατζηδες ειτε δεν στελνουν ποτε email με την αρχικη προσφορα, ειτε αυτη διαφερει σημαντικα απο τα λεχθεντα (ή περιεχει πολλα ψιλα γραμματα) ή δεν επανερχονται ποτε στις συμπληρωματικες αποριες και διευκρινησεις. Πιασ'το αυγο και κουρευτο με λιγα λογια. Για αυτο ολες αυτες οι προσφορες γινονται εκ του τηλεφωνου, συνηθως απο συνεργαζομενες εταιρειες τηλεπωλησεων και σπανια απο τα ιδια τα τηλεφωνικα κεντρα των εταιριων και ακομα πιο σπανια μεσω των site τους ή των φυσικων καταστηματων. Για να υπαρχει plausible deniability. Σε καποιες περιπτωσεις προκυπτουν καλες προσφορες. Σε αλλες οι πελατες διαπιστωνουν εκ των υστερων οτι οι λογαριασμοι αρχιζουν να αυξανονται λογω ψιλων γραμματων ή λοιπων ορων. 6
thouthou Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2017 Καλά όλα αυτά. Εγώ περιμένω την μετατροπή σε vdsl της wind μου, μετά από αίτηση φορητότητας... (50άρα, με 3 πάγια δώρο, σταθερά και κάποια κινητά στα 22,70)... Αν δεν ισχύσουν αυτά που έχω συμφωνήσει τηλεφωνικά, και σηκωθώ και φύγω, τί μπορεί να μου πει η wind; Δεν πρέπει να επικαλεστεί την τηλεφωνική συμφωνία για να με χρεώσει κλπ; Κάπου πρέπει να πατήσει για να με θεωρεί συμβεβλημένο...
lio10 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Ποια wind??? υπάρχει ακόμα αυτή???χαχαχα!!μακρυααααα!!! χάλι μαύρο εταιρεία!!!
Romanzo Criminale Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Επίσης άλλη μια κοροιδια του ολου συστηματος και της ΕΕΤΤ που ως εποπτης και regulator προτιμα τον υπνο του δικαιου. Οταν ο υπαλληλος σου κανει την οποιαδηποτε προσφορα στο μιλητο στο τηλεφωνο ειναι ολα καλα και τιποτα δεν καταγραφεται. Για να ισχυσει κατι πρεπει να υπαρχει γραπτη αποδοχη σου (για αρχικο συμβολαιο) με εξαιρεση ανανεωση υπαρχοντος συμβολαιου οπου αρκει και η τηλεφωνικη επιβεβαιωση/αποδοχη, στην οποια ομως περιπτωση ο λαλιστατος υπαλληλος που τα ελεγε ολα ωραια στο τηλεφωνο εκεινη τη στιγμη σου λεει "και τωρα η κληση μας θα ηχογραφηθει για να εχουμε αποδειξη της αποδοχης σας, παρακαλω αναφερετε το ονοματεπωνυμο σας, τον αριθμο ταυτοτητας, το ΑΦΜ σας, ημερομηνια γεννησης, περιφερεια στηθους, αριθμο σωβρακου, βαρος, υψος, ποσες θερμιδες καταναλωσατε χθες κτλ.". Κοινως τα καλα και συμφεροντα οταν ειναι να καλυψουν τον κωλο τους η κληση καταγραφεται. Οταν σου κανουν παπατζιδικες προσφορες ειναι ολα αερας. Αν εσυ καταγραψεις την κληση θεωρειται παρανομο και παραβιαση προσωπικων δεδομενων. Αν ομως τους πεις εξαρχης οτι για λογους διασφαλισης της ψυχικης σου ακεραιοτητας και της τσεπης σου η κληση μαζι τους θα ηχογραφηθει για να μπορεις μετα να μελετησεις με την ησυχια σου τους ορους της προσφορας, θα δεχτουν???? Δεν νομιζω!!! Παιζει και να σου κλεισουν το τηλεφωνο στα μουτρα. Για αυτο για να υπαρχει καλυψη, οποιαδηποτε προσφορα την ζηταμε και γραπτως σε καποιο email κατα προτιμηση, αναλυτικα με οσα ειπωθηκαν στο τηλεφωνο εχοντας συγκρατησει το ονομα του υπαλληλου, την ημερομηνια και την ωρα. Αν κατι διαφερει απο οσα λεχθησαν προφορικα απανταμε στο email με διορθωσεις και διευκρινησεις, αναφεροντας παντα το ονοματεπωνυμο του υπαλληλου που μας εκανε την προσφορα, την ημερα και την ωρα. Συνηθως οι παπατζηδες ειτε δεν στελνουν ποτε email με την αρχικη προσφορα, ειτε αυτη διαφερει σημαντικα απο τα λεχθεντα (ή περιεχει πολλα ψιλα γραμματα) ή δεν επανερχονται ποτε στις συμπληρωματικες αποριες και διευκρινησεις. Πιασ'το αυγο και κουρευτο με λιγα λογια. Για αυτο ολες αυτες οι προσφορες γινονται εκ του τηλεφωνου, συνηθως απο συνεργαζομενες εταιρειες τηλεπωλησεων και σπανια απο τα ιδια τα τηλεφωνικα κεντρα των εταιριων και ακομα πιο σπανια μεσω των site τους ή των φυσικων καταστηματων. Για να υπαρχει plausible deniability. Σε καποιες περιπτωσεις προκυπτουν καλες προσφορες. Σε αλλες οι πελατες διαπιστωνουν εκ των υστερων οτι οι λογαριασμοι αρχιζουν να αυξανονται λογω ψιλων γραμματων ή λοιπων ορων. Αν και δεν ισχύουν όλα που λες σε απόλυτο βαθμό, πχ προσωπικά δεδομένα θεωρούνται τα δεδομένα που μπορούν να ταυτοποιήσουν ένα άτομο. Το ον/μο σκέτο δεν είναι, αλλά αν συνδυαστεί με τη διεύθυνση κατοικίας ή χαρακτηριστικά της εμφάνισης τότε είναι. Τέλος πάντων, επειδή έκανα μια ανανέωση συμβολαίου πρόσφατα και η γραμμή δεν είναι στο όνομά μου (δε το ανέφερα προφανώς), η vodafone μου έστειλε email και sms όπου είναι γραπτή η προσφορά (ανανέωση). Για νέα συμβόλαια νομίζω στο στέλνουν σπίτι να το υπογράψεις και μετά ξεκινά η όλη διαδικασία. (Επίσης μπορείς να το υπογράψεις, να το σκανάρεις και να το στείλεις). Επιπλέον, για τις λαμογιές στα συμβόλαια, φταίει εν μέρη και ο πελάτης, επειδή ποτέ δεν βλέπει τι υπογράφει. Θα μου πεις η Χ εταιρία, χρησιμοποιεί δόλιο τρόπο για να σου φορτώσει πχ και έναν αριθμό κινητής, αλλά δε νομίζω πως δεν πρέπει και εσύ από τη μεριά σου να είσαι προσεκτικός. Προσωπικά δεν έχω υπογράψει ποτέ, ούτε σε τράπεζα, ούτε αλλού, χωρίς να διαβάσω όλους τους όρους. (Επίσης να γνωρίζεται πως είναι παράνομο το opt-in σε extra υπηρεσίες/χρεώσεις) Η ΕΕΤΤ είναι ένα πανηγύρι που δε κάνει σωστά τη δουλειά της, αν και προσπαθεί. Δεν είναι τόσο τραγική αλλά δεν είναι και όσο αποδοτική θα έπρεπε. Αργεί πολύ να ρυθμίσει καταστάσεις με αποτέλεσμα να κερδοσκοπούν στο ενδιάμεσο οι πάροχοι. Με το νέο κανονισμό, πάει να ρυθμίσει την κατάσταση, αλλά ας δούμε πως θα εφαρμοστεί, γιατί κρατάω μικρό καλάθι.
Damachi Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 το θέμα είναι ότι οι παπατζηδες είναι ανενόχλητοι. Εμένα είχαν προσπαθήσει να εκβιάσουν ότι και καλά προχωράει η μεταφορά και θα μείνω χωρίς γραμμή , χωρίς υπογραφή νέου συμβολαίου. παρόχου. Αυτό που έφερε δεν ήταν αυτό που είπαν στο τηλ
azuli Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δεν υπάρχει λόγος να παίρνεις τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και να σπάζεσαι. Μέσα στην MyWind υπάρχει φόρμα υποβολής αιτήματος υποστήριξης. Επιλέγεις το θέμα την συμπληρώνεις γράφοντας τον πόνο σου και σε μια δύο μέρες σου απαντούν με mail sms η σε παίρνουν τηλέφωνο. Επί πλέον έχεις κάτι γραπτό γιατί τα προφορικά δεν μετρούν για αυτούς. Ισως για κατι που δεν σε επειγει.Προσωπικα ποτε δεν μου απαντησαν σε 1-2 μερες,μερικες φορες και ποτε. Αλλα αν δωσεις το τηλ σου για καμια ερωτηση νεας συνδεσης η προγραμματος σε 10 δευτερολεπτα χτυπαει το τηλεφωνο. Δεν ηταν υπερβολη το παραπανω,2 φορες το χω κανει και πριν βγω απο το site χτυπαγε το τηλ.Αλλα μονο τοτε.
Aias Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Γηροκομείο (Αμπελόκηποι Αθήνα) ΤΚ 11524 ,μολις πηρα τηλ και εχει μονο ως 24 (δηλαδη @@) .Στην ιδια περιοχη ειμαστε. Ισως για κατι που δεν σε επειγει.Προσωπικα ποτε δεν μου απαντησαν σε 1-2 μερες,μερικες φορες και ποτε. Αλλα αν δωσεις το τηλ σου για καμια ερωτηση νεας συνδεσης η προγραμματος σε 10 δευτερολεπτα χτυπαει το τηλεφωνο. Δεν ηταν υπερβολη το παραπανω,2 φορες το χω κανει και πριν βγω απο το site χτυπαγε το τηλ.Αλλα μονο τοτε. στα τηλεφωνικα κεντρα υπαρχουν πολλες "ουρες" . Δεν σε καλει καποιος απο το τηλεφωνικο κεντρο.Μολις βαλεις το τηλ σου σε καλει το συστημα και μπαινεις σε super προτεραιοτητα ,μολις απαντησεις ,να σε συνδεσει αμεσως.Ισως να υπαρχουν και καποιοι υπαλληλοι που εξυπηρετουν μονο αυτα. Αρα ολα δεν λειτουργουν με τον ιδιο τροπο.Ναι καποιοι μπορει να καλουν μερες να βγαλουν γραμμες και αλλοι να εξυπηρετουνται αμεσα.
NGeo Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Wind, μια απαραδεκτη εταιρεια με πολιτικη: "χρεωσε οσο ναναι και οποιος το παρει πρεφα καλως, απλα ζηταμε συγνωμη και το ξανακανουμε..." Κλεφτες του κερ@τ@. Ελπιζω να χρεοκοπησει σαν εταιρεια 3
Mifune Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Ποια wind??? υπάρχει ακόμα αυτή???χαχαχα!!μακρυααααα!!! χάλι μαύρο εταιρεία!!! Για 4G Ιντερνετ πάντως τόσους μήνες είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. ΠΟΛΥ πιο φθηνά απο ΟΤΕΝΕΤ και πολύ καλύτερο connection.
Sebu Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Αν και δεν ισχύουν όλα που λες σε απόλυτο βαθμό, πχ προσωπικά δεδομένα θεωρούνται τα δεδομένα που μπορούν να ταυτοποιήσουν ένα άτομο. Το ον/μο σκέτο δεν είναι, αλλά αν συνδυαστεί με τη διεύθυνση κατοικίας ή χαρακτηριστικά της εμφάνισης τότε είναι. Τέλος πάντων, επειδή έκανα μια ανανέωση συμβολαίου πρόσφατα και η γραμμή δεν είναι στο όνομά μου (δε το ανέφερα προφανώς), η vodafone μου έστειλε email και sms όπου είναι γραπτή η προσφορά (ανανέωση). Για νέα συμβόλαια νομίζω στο στέλνουν σπίτι να το υπογράψεις και μετά ξεκινά η όλη διαδικασία. (Επίσης μπορείς να το υπογράψεις, να το σκανάρεις και να το στείλεις). Επιπλέον, για τις λαμογιές στα συμβόλαια, φταίει εν μέρη και ο πελάτης, επειδή ποτέ δεν βλέπει τι υπογράφει. Θα μου πεις η Χ εταιρία, χρησιμοποιεί δόλιο τρόπο για να σου φορτώσει πχ και έναν αριθμό κινητής, αλλά δε νομίζω πως δεν πρέπει και εσύ από τη μεριά σου να είσαι προσεκτικός. Προσωπικά δεν έχω υπογράψει ποτέ, ούτε σε τράπεζα, ούτε αλλού, χωρίς να διαβάσω όλους τους όρους. (Επίσης να γνωρίζεται πως είναι παράνομο το opt-in σε extra υπηρεσίες/χρεώσεις) Η ΕΕΤΤ είναι ένα πανηγύρι που δε κάνει σωστά τη δουλειά της, αν και προσπαθεί. Δεν είναι τόσο τραγική αλλά δεν είναι και όσο αποδοτική θα έπρεπε. Αργεί πολύ να ρυθμίσει καταστάσεις με αποτέλεσμα να κερδοσκοπούν στο ενδιάμεσο οι πάροχοι. Με το νέο κανονισμό, πάει να ρυθμίσει την κατάσταση, αλλά ας δούμε πως θα εφαρμοστεί, γιατί κρατάω μικρό καλάθι. Δεν μιλησα καπου για προσωπικα δεδομενα ως τετοια, ειναι αλλη τεραστια κουβεντα αυτο το κεφαλαιο. Αν και το ονοματεπωνυμο, ο ΑΦΜ, ο αριθμος ταυτοτητας, το email σου κτλ ειναι προσωπικα δεδομενα και αρκουν για να σε ταυτοποιησουν (προσοχη δεν μιλαω για "ευαισθητα" προσωπικά δεδομενα). Το προβλημα (και δεν ειναι του παροντος τοπικ) ειναι οτι με το νεο Ευρωπαικο Κανονισμο της GDPR (General Data Protection Regulation) πλεον το πλαισιο γινεται πιο συγκεκριμενο και ασφυκτικο για ολους τους "εμπορους" και τους "παροχους υπηρεσιων" και ξεφευγει απο τα περιορισμενα πλαισια που ισχυε σημερα (πχ μεγαλο κυνηγι ετρωγαν οι τραπεζες αλλα πχ αλυσιδες σαν τον Κωτσοβολο ή τα μεγαλα νοσοκομεια, παροχους κινητης/σταθερης κτλ δεν τους πολυακουμπαγε κανεις κτλ). Πλεον ακομα και η πιτσαρια/σουβλατζιδικο εφοσον θα κραταει καπου καταχωρημενα στοιχεια σου (ονοματεπωνυμο, τηλεφωνο, διευθυνση, email κτλ) θα εμπιπτει μεσα "αυστηρα". Τωρα το ποσο αυστηρα θα το εποπτευσουν οι ελληνικες αρχες (Αρχη Προσταστιας), ποσες αγωγες θα σκανε απο πολιτες και διαφορους δικομανεις (θα μυριστουν ψωμι οι δικηγοροι) κτλ μενει να το δουμε του χρονου την ανοιξη. Δειτε παρακατω και το κομματι με τα προστιμα να γελασετε. Λεω να γελασετε γιατι αν τα προστιμα αυτα εφαρμοστουν και επιβληθουν και εισπραχθουν εδω στο Ελλαντα θα κλαψουν μανουλες. Και δεν μιλαμε πλεον για Ελληνικο νομο που μπορεις να τον κανεις πιο ελαστικο ή να κανεις τα στραβα ματια. Και μενουν μολις 168 ημερες για την εφαρμογη του και το 90% των εμπλεκομενων (εταιρειων, επιχειρησεων, εμπορων, πολιτων κτλ) εχουν μαυρα μεσανυχτα, γιατι ενω ειναι απο τα πιο σημαντικα πραγματα και Κανονισμους της ΕΕ, εδω η πολιτεια, τα καναλια, οι δημοσιογραφοι ασχολουνται με αλλα αντι αλλων. Να δω πελατη να ζηταει απο εταιρεια, παροχο, εμπορο κτλ να σβησει αμεσα ολα τα προσωπικα δεδομενα, οχι μονο απο τα αρχεια της εταιρειας αλλα και απο τυχον τριτους που συνεργαζεται και τα εχει μεταβιβασει γιατι πλεον εχει παρελθει η σχεση μεταξυ τους, ή να ζηταει λιστα ποια δεδομενα του εχουν και που/πως τα χρησιμοποιουν και να του απαντανε εγγραφως και τι στον κοσμο. https://www.eugdpr.org/ Αποσπασματικά When is the GDPR coming into effect? The GDPR was approved and adopted by the EU Parliament in April 2016. The regulation will take effect after a two-year transition period and, unlike a Directive it does not require any enabling legislation to be passed by government; meaning it will be in force May 2018. Who does the GDPR affect?The GDPR not only applies to organisations located within the EU but it will also apply to organisations located outside of the EU if they offer goods or services to, or monitor the behaviour of, EU data subjects. It applies to all companies processing and holding the personal data of data subjects residing in the European Union, regardless of the company’s location. What constitutes personal data?Any information related to a natural person or ‘Data Subject’, that can be used to directly or indirectly identify the person. It can be anything from a name, a photo, an email address, bank details, posts on social networking websites, medical information, or a computer IP address. What are the penalties for non-compliance?Organizations can be fined up to 4% of annual global turnover for breaching GDPR or €20 Million. This is the maximum fine that can be imposed for the most serious infringements e.g.not having sufficient customer consent to process data or violating the core of Privacy by Design concepts. There is a tiered approach to fines e.g. a company can be fined 2% for not having their records in order (article 28), not notifying the supervising authority and data subject about a breach or not conducting impact assessment. It is important to note that these rules apply to both controllers and processors -- meaning 'clouds' will not be exempt from GDPR enforcement. ConsentThe conditions for consent have been strengthened, and companies will no longer be able to use long illegible terms and conditions full of legalese, as the request for consent must be given in an intelligible and easily accessible form, with the purpose for data processing attached to that consent. Consent must be clear and distinguishable from other matters and provided in an intelligible and easily accessible form, using clear and plain language. It must be as easy to withdraw consent as it is to give it. Right to AccessPart of the expanded rights of data subjects outlined by the GDPR is the right for data subjects to obtain from the data controller confirmation as to whether or not personal data concerning them is being processed, where and for what purpose. Further, the controller shall provide a copy of the personal data, free of charge, in an electronic format. This change is a dramatic shift to data transparency and empowerment of data subjects. Right to be Forgotten Also known as Data Erasure, the right to be forgotten entitles the data subject to have the data controller erase his/her personal data, cease further dissemination of the data, and potentially have third parties halt processing of the data. The conditions for erasure, as outlined in article 17, include the data no longer being relevant to original purposes for processing, or a data subjects withdrawing consent. It should also be noted that this right requires controllers to compare the subjects' rights to "the public interest in the availability of the data" when considering such requests. Privacy by DesignPrivacy by design as a concept has existed for years now, but it is only just becoming part of a legal requirement with the GDPR. At it’s core, privacy by design calls for the inclusion of data protection from the onset of the designing of systems, rather than an addition. More specifically - 'The controller shall..implement appropriate technical and organisational measures..in an effective way.. in order to meet the requirements of this Regulation and protect the rights of data subjects'. Article 23 calls for controllers to hold and process only the data absolutely necessary for the completion of its duties (data minimisation), as well as limiting the access to personal data to those needing to act out the processing.
Romanzo Criminale Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δεν μιλησα καπου για προσωπικα δεδομενα ως τετοια, ειναι αλλη τεραστια κουβεντα αυτο το κεφαλαιο. Αν και το ονοματεπωνυμο, ο ΑΦΜ, ο αριθμος ταυτοτητας, το email σου κτλ ειναι προσωπικα δεδομενα και αρκουν για να σε ταυτοποιησουν (προσοχη δεν μιλαω για "ευαισθητα" προσωπικά δεδομενα). Το προβλημα (και δεν ειναι του παροντος τοπικ) ειναι οτι με το νεο Ευρωπαικο Κανονισμο της GDPR (General Data Protection Regulation) πλεον το πλαισιο γινεται πιο συγκεκριμενο και ασφυκτικο για ολους τους "εμπορους" και τους "παροχους υπηρεσιων" και ξεφευγει απο τα περιορισμενα πλαισια που ισχυε σημερα (πχ μεγαλο κυνηγι ετρωγαν οι τραπεζες αλλα πχ αλυσιδες σαν τον Κωτσοβολο ή τα μεγαλα νοσοκομεια, παροχους κινητης/σταθερης κτλ δεν τους πολυακουμπαγε κανεις κτλ). Πλεον ακομα και η πιτσαρια/σουβλατζιδικο εφοσον θα κραταει καπου καταχωρημενα στοιχεια σου (ονοματεπωνυμο, τηλεφωνο, διευθυνση, email κτλ) θα εμπιπτει μεσα "αυστηρα". Τωρα το ποσο αυστηρα θα το εποπτευσουν οι ελληνικες αρχες (Αρχη Προσταστιας), ποσες αγωγες θα σκανε απο πολιτες και διαφορους δικομανεις (θα μυριστουν ψωμι οι δικηγοροι) κτλ μενει να το δουμε του χρονου την ανοιξη. Δειτε παρακατω και το κομματι με τα προστιμα να γελασετε. Λεω να γελασετε γιατι αν τα προστιμα αυτα εφαρμοστουν και επιβληθουν και εισπραχθουν εδω στο Ελλαντα θα κλαψουν μανουλες. Και δεν μιλαμε πλεον για Ελληνικο νομο που μπορεις να τον κανεις πιο ελαστικο ή να κανεις τα στραβα ματια. Και μενουν μολις 168 ημερες για την εφαρμογη του και το 90% των εμπλεκομενων (εταιρειων, επιχειρησεων, εμπορων, πολιτων κτλ) εχουν μαυρα μεσανυχτα, γιατι ενω ειναι απο τα πιο σημαντικα πραγματα και Κανονισμους της ΕΕ, εδω η πολιτεια, τα καναλια, οι δημοσιογραφοι ασχολουνται με αλλα αντι αλλων. Να δω πελατη να ζηταει απο εταιρεια, παροχο, εμπορο κτλ να σβησει αμεσα ολα τα προσωπικα δεδομενα, οχι μονο απο τα αρχεια της εταιρειας αλλα και απο τυχον τριτους που συνεργαζεται και τα εχει μεταβιβασει γιατι πλεον εχει παρελθει η σχεση μεταξυ τους, ή να ζηταει λιστα ποια δεδομενα του εχουν και που/πως τα χρησιμοποιουν και να του απαντανε εγγραφως και τι στον κοσμο. https://www.eugdpr.org/ Αποσπασματικά Θα δωθεί παράταση στην εφαρμογή του .Έχει συζητηθεί πολλάκις και δυστυχώς έτσι θα πάει το πανηγύρι γιατί θα πάνε τελευταία στιγμή όλοι για να τον εφαρμόσουν και θα πουν ο,τι δεν πρόλαβαν. Τέλος πάντων, μην ανοίξουμε την κουβέντα γιατί είναι πικρή. Πάλι καλά όμως που θα εφαρμόσουμε τον ενιαίο κανονισμό γιατί μόνοι μας δε θα το κάναμε ούτε την επόμενη δεκαετία. Ο νόμος του 96 είναι τελείως outdated.
pntzamilis Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δεν υπάρχει λόγος να παίρνεις τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και να σπάζεσαι. Μέσα στην MyWind υπάρχει φόρμα υποβολής αιτήματος υποστήριξης. Επιλέγεις το θέμα την συμπληρώνεις γράφοντας τον πόνο σου και σε μια δύο μέρες σου απαντούν με mail sms η σε παίρνουν τηλέφωνο. Επί πλέον έχεις κάτι γραπτό γιατί τα προφορικά δεν μετρούν για αυτούς. Μακριά από wind. Κάνω εμπροθεσμα καταγγελία και αίτημα ακύρωσης του συμβολαίου γιατί αύξησαν τις χρεώσεις. Το στέλνω μέσω της φόρμας που λες μαζί με συνημμένο pdf όπου είχα αναλυτικά την καταγγελία, αντίγραφο ταυτότητας και αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού. Στο αίτημα ζητούσα να μου εκδώσουν τελικό λογαριασμό με την χρέωση της υπηρεσίας μέχρι την ημερομηνία καταγγελίας. Πέρασε μια εβδομάδα χωρίς απάντηση. Στέλνω δεύτερο αίτημα ξανά μέσω της φόρμας αναφέροντας το πρώτο. Πέρασαν 10 μέρες χωρίς απάντηση. Στο μεταξύ εκδίδουν νέο λογαριασμό στο οποίο με χρεώνουν πάγια για τον επόμενο μήνα, που εγώ δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω αφού είχα κάνει αίτημα ακύρωσης. Τελικά, 22 μέρες μετά από το αρχικό αίτημα με παίρνουν τηλέφωνο στο σπίτι, όχι στο κινητό ούτε μήνυμα στο email. Τυχαία βρισκόμουν σπίτι και το σήκωσα και με ενημέρωσαν ότι η καταγγελία πρέπει να γίνει σε κατάστημα και ότι καταγγελία δεν σημαίνει και ακύρωση γραμμής, ενώ είχα ζητήσει και τα δύο και τους είχα στείλει και ταυτότητα που ζητάνε...Στο ερώτημα γιατί με ενημέρωσαν 22 μέρες μετά δεν απάντησαν. Όπως επίσης δεν απάντησαν γιατί πρέπει να πάω σε κατάστημα... Ήταν να χάσω το απόγευμα μου... Αποτέλεσμα των παραπάνω να μου έχουν χρεώσει έναν λογαριασμό που δεν θα έκανα. Φυσικά εκνευρίστηκα και μέχρι τώρα δεν έχω πληρώσει...έχουν βάλει και φραγή στη γραμμή. Α και το τελευταίο, γραμμή που έχει φραγή δεν ακυρώνεται, άρα πρώτα πρέπει να πληρώσω όσα ζητάνε και μετά να ακυρωθεί η γραμμή. Αυτά με την wind... 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα