ziaba Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Έκανα παραγγελία από amazon.it (όχι από τρίτο πωλητή του άλλα καθαρά από το amazon) πριν μια βδομάδα ένα κινητό μαζί με φορτιστή αυτοκινήτου, θήκη και tempered γιαυτό όλα ήταν άμεσα διαθέσιμα... τον φορτιστή, tempered, και θήκη μου τα έστειλαν ενώ το κινητό όχι... Και έχω επιλέξει για πιο φτηνά μεταφορικά ότι επιθυμώ να μου τα στείλουν όλα μαζί... παίζει να ακυρώσουν το κινητό (με ανησυχεί γιατί πλέον το εμφανίζει ότι δεν το χουν σε στοκ) και τα αξεσουάρ αυτά μετά τι θα τα κάνω ? Μπορώ να μην τα παραλάβω?
bill987 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Στείλε τους μαιλ εξηγώντας τους προβληματισμούς σου και θα σου απαντήσουν για τα περαιτέρω! 1
cosmos000 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 εννοείται ότι τους στέλνεις μειλ και λες ότι δεν παρέλαβες κινητό αλλά μόνο τα υπόλοιπα....και θα σου απαντησουν... 1
slk200gr Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Οχι θα τα παραλαβεις αλλα καλα ειναι να κανεις εξπρες παραγγελια για 5 ε παραπανω εισαι και ησυχος και ξερεις ανα πασα στιγμη που βρισκεται ,μεχρι ποτε σου ελεγε παραδοση ? 1
ziaba Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 εννοείται ότι τους στέλνεις μειλ και λες ότι δεν παρέλαβες κινητό αλλά μόνο τα υπόλοιπα....και θα σου απαντησουν... Δεν έχω παραλάβει ακόμα τπτ είναι στο δρόμο απλά μου τα στέλνουν όλα ένα ένα ενώ έχω επιλέξει ομαδική αποστολή και το κινητό το καθυστερούν ούτε υπάρχει πλέον διαθέσιμο λέω μήπως το πάνε για ακύρωση πχ δεν βρήκαν στοκ ξέρω γω και αν μου ακύρωσουν το κινητό τα αξεσουάρ τι να τα κάνω? μετά αν είναι να μην τα παραλάβω καν όμως θα μου επιστρέψουν τα χρήματα και τα μεταφορικά ? Δεν το περίμενα απ το άμαζον όλη αυτή ταλαιπωρία... Έστειλα email ρωτώντας ποτέ θα μου στείλουν την συσκευή και περιμένω τι θα μου πούνε
cosmos000 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Α δεν παρέλαβες ακόμα απλά είδες ότι τα απέστειλαν....οκ τότε καλά έκανες και ρώτησες.Υποθέτω ότι έχεις πληρώσει κ τα μεταφορικά για μια ομαδική αποστολή...τότε και ξεχωριστά να στο στείλουν το κινητό δεν επιβαρύνεσαι κάτι... Αν δεν το είχαν διαθέσιμο πάντως θα σε ειδοποιούσαν πριν την αποστολή....σε άλλη περίπτωση μην ανοίξεις τις συσκευασιες και αν δεν έρθει και κινητό καπάκι πίσω όλα και refund 1
slk200gr Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 πολλες φορες ενω επιλεγεις ομαδικη αποστολη ερχονται χωριστα (σχεδον παντα ετσι και σε μενα )απλα χωρις επιβαρυνση και αυτο γιατι θα δεις οτι καποια πραγματα θα σου ερθουν απο αμαζον ιταλιας καποια αλλα απο αμαζον ισπανιας κτλ κτλ να φανταστεις ειχα παραγγειλει το note 8 ιταλικη βερσιον απο αμαζον ιταλιας και μια θηκη παλι απο αμαζον ιταλιας και η θηκη ηρθε κανονικα απο αμαζον ιταλιας ενω το κινητο που ηταν ιταλικη βερσιον ηρθε απο αμαζον ισπανιας ,κουφο αλλα ετσι εγινε σε μενα πριν απο εναν μηνα .Αυτο που ειναι κατα 99% σιγουρο ειναι οτι θα σου ερθουν ολα μεχρι την ημερομηνια που σου εγραψαν κατα την παραγγελια .Στην απιθανη περιπτωση που θα παει κατι στραβα μπορεις να τα στειλεις πισω (ακομα και γιατι απλα δεν σου αρεσαν ) μεχρι καποιες μερες ,συνηθος 1 μηνα ,ετσι εστειλα εγω ενα Nas πισω γιατι απλα δεν με βολεψε και τα μεταφορικα τα πληρωνει ο αμαζονας (αν το κανεις συστηματικα αυτο οπως καποιοι το καναν μπαναρεσε δια παντως απο το αμαζον ) Α δεν παρέλαβες ακόμα απλά είδες ότι τα απέστειλαν....οκ τότε καλά έκανες και ρώτησες.Υποθέτω ότι έχεις πληρώσει κ τα μεταφορικά για μια ομαδική αποστολή...τότε και ξεχωριστά να στο στείλουν το κινητό δεν επιβαρύνεσαι κάτι... Αν δεν το είχαν διαθέσιμο πάντως θα σε ειδοποιούσαν πριν την αποστολή....σε άλλη περίπτωση μην ανοίξεις τις συσκευασιες και αν δεν έρθει και κινητό καπάκι πίσω όλα και refund και να τα ανοιξει γινοντε επιστροφες κανονικα αρκει να μην σκισεις τις συσκευασιες ,refound δεν χρειαζεται 2
ziaba Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 λοιπόν η απάντηση τους που ρώτησα αν θα μου στείλουν την συσκευή ή παίζει να γίνει ακύρωση από την πλευρά τους Kindly be noted that when you have placed your order on the 10th of December . The order was still in stock and I have also notified that you have received a confirmation mail with such . So what I want to tell you that your item has been reserved already and the priority in shipment goes to you . In other words your shipment will be received on the estimated delivery date given which is 27 December 2017 - 3 January 2018 . Kindly be also noted that The shipping date may depend on different factors, such as the item and the fulfilment centre from where it is dispatched, but I'd like to reassure you that, regardless of the shipping date, we make sure to ship every item in time to be delivered within the estimated delivery date communicated when you placed your order. As soon as your item is dispatched, we will send you a confirmation e-mail with the date, content and shipping method.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα