apanag123 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Καλημέρα! Στις 09/12 πραγματοποίησα παραγγελία από ebay από αυτόν τον πωλητή (https://www.ebay.co.uk/usr/apple2-go?_trksid=p2060353.m2749.l2754) ενός Macbook Pro. Να αναφέρω πως είναι η πρώτη φορά που παραγγέλνω από Ebay. Ο πωλητής έστειλε το δέμα στις 11/12 με estimated delivery date: 13-19 Δεκέμβρη. Όλα καλά μέχρι εδώ. Το δέμα στάλθηκε με Royal Mail από Αγγλία και χθες 18/12 παραλήφθηκε από GLS Γερμανίας (ω ναι, αυτό το τερατούργημα για εταιρεία). Σήμερα 19/12 η GLS με ενημερώνει πως δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί αποστολή στην Ελλάδα γιατί δεν επιτρέπεται από τον κανονισμό της (The parcel remains in the GLS depot. It cannot be delivered as the goods are excluded from transport by GLS terms & conditions.). Η ACS με ενημέρωσε πως αυτό συμβαίνει λόγω της απαγόρευσης αποστολής συσκευών με μπαταρίες αεροπορικά. (Ωστόσο, είχα την εντύπωση πως η GLS έστελνε με φορτηγά? Επίσης, στο αεροπορικό ταξίδι που έκανε από Αγγλία γιατί δεν το σταμάτησαν εκεί?) Επικοινώνησα άμεσα με τον πωλητή, εξηγώντας του την κατάσταση και ζητώντας του refund, όμως το μόνο που μου απάντησε είναι το εξής: Hi there Sorry to hear that . Please try to understand postage not in my hand. I sent item within 24 hours Του ζήτησα full refund, καθώς το δέμα θα επιστραφεί πίσω στον ίδιο. Τυπικά, η αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης δεν έχει περάσει, ωστόσο, εφόσον η GLS με ενημερώνει πως δεν πρόκειται να γίνει καν η παράδοση, θεώρησα σωστό να ζητήσω από τώρα επιστροφή χρημάτων. Προφανώς, ο πωλητής δεν μου έχει απάντησει εδώ και ώρες, ούτε περιμένω άλλωστε. Θέλω να σεβαστώ τον ίδιο και τη συνεργασία που εν τέλει δεν ολοκληρώνεται σωστά. Τα ερωτήματα που έχω είναι τα εξής: 1) Από αύριο που θα έχει περάσει και η αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης, σε ποιες κινήσεις να προχωρήσω, εφόσον δε μου έχει απαντήσει? Για να απευθυνθώ στο resolution center γνωρίζω πως πρέπει να γίνει μετά από 8 ημέρες εφόσον δεν είμαι ικανοποιημένη με την επίλυση του ζητήματος. 2) Θα σταλεί το δέμα άμεσα πίσω στην Αγγλία? Η GLS δείχνει το φορτηγάκι in transit, όμως γράφει πως βρίσκεται ακόμα στην αποθήκη τους (δείτε συνημμένη εικόνα). 3) Πόσες ημέρες από τη στιγμή που μου κάνει refund μέσω paypal (είτε ο πωλητής είτε το ebay) θα πιστωθούν τα χρήματα στο λογαριασμό μου? 4) Γενικά από τη εμπειρία σας, ποιες οι πιθανότητες να επιλυθεί το ζήτημά μου (είτε με τον πωλητή είτε μέσω ebay)? Έχω τρομοκρατηθεί είναι η αλήθεια, γιατί δεν μου έχει ξανατύχει κάτι αντίστοιχο και τα χρήματα ήταν αρκετά. Τι το ήθελα το Χριστουγεννιάτικο δώρο... Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
andreashellas Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Θα κανεις καταγγελια σε ebay και paypal ως not delivered και θα παρεις τα χρηματα σου πισω. Δεν σε νοιαζει για το δεμα απαξ και δεν εφτασε στη διεθυνση σου και δεν υπαρχει αποδεικτικο οτι το παρελαβες, Μην ανησυχεις. Πες του οτι θα του βαλεις και αρνητικο feedback αν δεν λαβεις πληρη αποζημιωση. 1
letom Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Εγώ πρώτα θα έλεγα στον πωλητή να ζητήσει από τη μεταφορική να δώσουν το πακέτο σε κάποια άλλη εταιρεία που να δέχεται να το μεταφέρει. Αν δεν είναι αυτό εφικτό τότε το πακέτο λογικά θα επιστρέψει στον αποστολέα οπότε και το tracking status θα αναγράψει κάτι τύπου returned to sender (το λέω γιατί μου έχει συμβεί παρόμοια περίπτωση πρόσφατα). Σε αυτή την περίπτωση κάνεις dispute στο paypal, τους δείχνεις το tracking status και παίρνεις πίσω τα λεφτά σου. Ίσως να μπορείς και από τώρα να τα πάρεις πίσω αφού και το παρόν status (The parcel remains in the GLS depot. It cannot be delivered as the goods are excluded from transport by GLS terms & conditions) δείχνει ότι δεν θα το παραλάβεις, τουλάχιστον όχι από την GLS. 1
argimeg Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Κοίταξε η διαδικασία θα πάρει κάποιον χρόνο και θα πάει ως εξής 1) Θα ανοίξεις case στο resolution center μέσα από το e-bay αμέσως μετά την estimated delivery date και θα τους στείλεις και την επικοινωνία που είχες με την courier που σου λένε ότι δεν μπορούν να στο στείλουν. 2) To e-bay θα περιμένει απάντηση από τον πωλητή. 3) Εάν δεν λάβει απάντηση μέσα σε 7 ημέρες θα αρχίσει την διαδικασία refund και νομίζω θα γίνει μέσα σε 1-2 εργάσιμες το πολύ. 4) Εάν λάβει απάντηση θα την αξιολογήσει αλλά στην περίπτωση σου τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Θα έπρεπε να είχε ελέγξει ο πωλητής εάν έρχεται το δέμα. Εμένα τουλάχιστον αυτό έγινε δυό τρείς φορές που χρειάστηκε. 1
apanag123 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά! Με καθησυχάζετε αρκετά! Για να κάνω όμως dispute, δε θα πρέπει να περάσουν οι 8 ημέρες από την επικοινωνία με τον πωλητή? Ή μπορώ να το κάνω από σήμερα? Διόρθωση: τώρα κατάλαβα πως το resolution center είναι απλώς η πλατφόρμα για να λυθεί πιο 'επίσημα' το πρόβλημα. Και ότι εάν μέσα από το resolution center δε βρεθεί λύση, τότε παρεμβαίνει το ebay!
argimeg Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Εάν έχει περάσει το est del date και σε αφήνει κάντο από σήμερα μέσα από το e-bay. Αφού πήρες ξεκάθαρη απάντηση ότι δεν πρόκειται να στο στείλουν μην το καθυστερείς. Μπορείς να κάνεις και chat με κάποιον από το e-bay, βοηθάει πολύ για να προχωρήσει εάν και η διαδικασία είναι στανταρ και θα σου πει αυτά που σου είπα παραπάνω. 1
xaratsi Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Ο,τι κι αν κανεις κρατα σκρινσοτ καλου κακου παντως. 1
apanag123 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Εννοείται, xaratsi! Ευτυχώς που μου 'κοψε και έκανα print screen το status του δέματος στη GLS, γιατί τώρα το site τους έπεσε! Σε κάθε περίπτωση, καταλαβαίνω πως είναι μίας εβδομάδας υπόθεση η επιστροφή χρημάτων... Από τα μεσάνυχτα που θα περάσει το estimated delivery time, ανοίγω κατευθείαν dispute. Πάντως ενημερώθηκα πως όταν οι Άγγλοι στέλνουν International Signed δέματα με Royal Mail, μόλις βγουν από σύνορα παραλαμβάνει η GLS και αυτή αναλαμβάνει έπειτα. Έχω ακούσει τα χειρότερα για αυτή την εταιρεία. Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω γιατί σε αυτή να κολλάει το δέμα λόγω μπαταρίας, ενώ όλες οι άλλες εταιρείες μεταφοράς να μην έχουν κανένα θέμα... 1
Billator Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Πες του οτι θα του βαλεις και αρνητικο feedback αν δεν λαβεις πληρη αποζημιωση. Μόλις κάνει αυτό έχασε όλο το δίκαιο του και μπορεί να χάσει και τα λεφτά του. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να εκβιάζεις στο ebay όπως είναι απολύτως λογικό. Μην λέτε ότι νά'ναι και πάρετε κανέναν στο λαιμό σας. 2 1
hektor76 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Παιδιά έχω το εξής θέμα. Εκανα αγορά μέσο Ebay απο Γερμανία στις 11/12 με πιθανών ημ παραλαβής 15-18/12. με τη deutche post brief .Ολα καλά εως 12/12 οπού με το tracking number τσεκάρω στο σιτε της deutche post οτι η παραγγελία είναι έτοιμη για τη χώρα προορισμού και απο δω και πέρα θα πρέπει να το τσεκάρω στο ΕΛΤΑ tracking . ο tracking number που βάζω στο ελτά tracking λεει οτι η παραγγελία είναι ακόμα Γερμανια και δεν έχει μπεί ακόμα Ελλαδα ότι έγραφε και το σιτε της doutche post δλδ δεν έχει ανανεωθεί το tracking εκ τότε. Είναι δυνατών 8 μέρες να έχει κολλήσει στο ίδιο σημείο ?? Η doutche post πόσες μέρες κάνει περίπου ?Σε ερωτημα προς τον πωλητή μου είπε οτί δεν ξέρει και ότι έχει στείλει το δέμα .Τι κάνω τώρα ...ανοίγω κάνα open case στο εβαυ?
Moderators Inuyasha Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Πολυ πιθανο να ερχεται οδικως με αρκετες ενδιαμεσες στασεις οποτε να αργησει
Billator Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Παιδιά έχω το εξής θέμα. Εκανα αγορά μέσο Ebay απο Γερμανία στις 11/12 με πιθανών ημ παραλαβής 15-18/12. με τη deutche post brief .Ολα καλά εως 12/12 οπού με το tracking number τσεκάρω στο σιτε της deutche post οτι η παραγγελία είναι έτοιμη για τη χώρα προορισμού και απο δω και πέρα θα πρέπει να το τσεκάρω στο ΕΛΤΑ tracking . ο tracking number που βάζω στο ελτά tracking λεει οτι η παραγγελία είναι ακόμα Γερμανια και δεν έχει μπεί ακόμα Ελλαδα ότι έγραφε και το σιτε της doutche post δλδ δεν έχει ανανεωθεί το tracking εκ τότε. Είναι δυνατών 8 μέρες να έχει κολλήσει στο ίδιο σημείο ?? Η doutche post πόσες μέρες κάνει περίπου ?Σε ερωτημα προς τον πωλητή μου είπε οτί δεν ξέρει και ότι έχει στείλει το δέμα .Τι κάνω τώρα ...ανοίγω κάνα open case στο εβαυ? Επέμενε στον πωλητή να σου βρει λύση, αν δεν ανταποκριθεί σωστά άνοιξε κατα της 24-25 του μήνα case στο ebay.
apanag123 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Ευχαριστώ Billator για τη συμβουλή! Μόλις άνοιξα dispute στο resolution center θέτοντας την κατάσταση με ευγένεια. Ωστόσο τώρα στο site της GLS φαίνεται πως το δέμα είναι πάλι σε φορτηγό και ταξιδεύει, χωρίς να αναγράφεται ο προορισμός. The parcel has left the GLS location (Germany Neuenstein). Στην ACS μου είπαν πως θα επιστραφεί πίσω στον πωλητή, επομένως λέτε τώρα να κάνει αυτή τη διαδρομή?
hektor76 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Τελικα άνοιξα case ...να δουμε τι θα γίνει.Πόσο καιρο να περιμένω γαι να ζητήσω refund απο ebay?Η ζητάω απο paypal? Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2017 από hektor76
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα