alex.fentagin Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα. Έχω ένα redmi note 3 xiaomi και όταν πάω να φορτίσω το κινητό είναι σαν να μην το έχω στην μπρίζα. Το κινητό είναι μέσα στη εγγύηση και το έχω πάρει από το you. Ξέρει κανεις μιλάω με you και το στέλνω για service η μονο με infoquest και το στέλνω απευθείας σε αυτούς? Έχει στείλει κανεις να μου πει τι διαδικασία υπάρχει??
GiwrgosP- Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Παρε ενα τηλεφωνο την infoquest, θα σου πουν οτι χρειαζονται (αποδειξη δηλαδη, φορτιστη και κινητο λογικα). Θα εχεις πιο αμεση απόκριση απο το να πας you. Αλλους φορτιστες δοκιμασες να φανταστω, ετσι;
alex.fentagin Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Ναι έχω δοκιμάσει τα πάντα απλά το παράξενο είναι ότι το κινητό συνδέεται στο pc κανονικά απλά δεν φορτίζει το ίδιο και στο ρεύμα. ακόμα όταν είναι κλειδωμένο και έχω αναμμένη την οθόνη ανάβει ένα led φωτάκι μέσα στο ακουστικό. απλά δεν ξέρω διαβάζω άσχημες κριτικές για service infoquest και φοβάμαι μην μου το γυρίσουν με αλλα 10 προβλήματα
GiwrgosP- Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Να υποθεσω οτι εισαι Stock ετσι; Περιεργο που δεν φορτιζει ενω το βλεπει ο υπολογιστης. Μηπως στραβωσε κανενα pinακι μεσα στην micro usb θυρα; Βεβαια δεν ξερω αν υπαρχει συγκεκριμενο pin Που "ελεγχει" αποκλειστικα την φορτιση. Αρχεια μπορεις να μεταφερεις στο κινητο; (Ενα αλλο πιο πιθανο σεναριο ειναι απλα να τα επαιξε η μπαταρια και να θες αλλαγη)
alex.fentagin Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Αρχεία ναι μπορώ να μεταφέρω κανονικά. Όταν το συνδέω επιλέγω φόρτιση ξεκινάει για 1 δευτερόλεπτο αλλα μετά τίποτα. Στην επιλογή μεταφοράς αρχείων μπορώ κανονικά να μεταφέρω αρχεία.
GiwrgosP- Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μαλλον φταιει η μπαταρια. Εισαι stock η το εχεις πειραξει ;
alex.fentagin Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Σε stock είμαι δεν εχω πειράξει τίποτα
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Σε κινητό Samsung είχα το ίδιο πρόβλημα σε μένα είχε χαλάσει το καλώδιο πήρα ένα καινούργιο και λύθηκε το πρόβλημα.
alex.fentagin Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2017 Σε κινητό Samsung είχα το ίδιο πρόβλημα σε μένα είχε χαλάσει το καλώδιο πήρα ένα καινούργιο και λύθηκε το πρόβλημα. Εχω αλλάξει 2 . Γενικά συνδεσή έχει το κινητό γιατι με το pc μπορώ να κάνω μεταφορά αρχείων αλλα να φορτήσει το κινητό με τίποτα
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Εχω αλλάξει 2 . Γενικά συνδεσή έχει το κινητό γιατι με το pc μπορώ να κάνω μεταφορά αρχείων αλλα να φορτήσει το κινητό με τίποτα Τότε μάλλον πρόβλημα μπαταρίας είναι δοκίμασε στο σέρβις αν έχεις εγγύηση.
coolerman Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Πρόσφατα χρειάστηκε να στείλω ενα tablet(καλωδιοταινία αλλαγή) σε infoquest,άψογη μπορώ να πω..το όλο θέμα στείλε-παραλαβή ήταν 7 ημέρες. μίλησε με You(μπορεί να είναι εισαγωγή You)και να μην το καλύπτει η εδώ αντιπροσωπεία. το πριζάκι φόρτισης είναι οκ;;?μην έχει σπάσει/έχει βρωμιές κλπ.
alex.fentagin Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Πρόσφατα χρειάστηκε να στείλω ενα tablet(καλωδιοταινία αλλαγή) σε infoquest,άψογη μπορώ να πω..το όλο θέμα στείλε-παραλαβή ήταν 7 ημέρες. μίλησε με You(μπορεί να είναι εισαγωγή You)και να μην το καλύπτει η εδώ αντιπροσωπεία. το πριζάκι φόρτισης είναι οκ;;?μην έχει σπάσει/έχει βρωμιές κλπ. Ναι είναι μια χαρά το πριζάκι και η φάση είναι ότι τώρα που έπεσε η μπαταρία κάτω από 30% έχει ξεκινήσει και φορτίζει κανονικά το κινητό. δεν ξέρω τα έχω δει όλα με αυτό το κινητό. Γενικά πας σε ένα courier και το στέλνεις infoquest πως γίνετε το όλο πράγμα? Γιατί από ότι βλέπω το you είναι web τις infoquest
coolerman Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Ναι είναι μια χαρά το πριζάκι και η φάση είναι ότι τώρα που έπεσε η μπαταρία κάτω από 30% έχει ξεκινήσει και φορτίζει κανονικά το κινητό. δεν ξέρω τα έχω δει όλα με αυτό το κινητό. Γενικά πας σε ένα courier και το στέλνεις infoquest πως γίνετε το όλο πράγμα? Γιατί από ότι βλέπω το you είναι web τις infoquest Mίλησε μαζί τους(infoquest) θα σου απαντήσουν για το τι πρέπει να κάνεις.ΑΝ δεν είσαι απο αθήνα,το στέλνεις με courier(εγω πλήρωσα αλλά ήμουν εκτός εγγύησης)δεν γνωρίζω τι "ισχύει" σε εντός εγγύησης συσκευες για έξοδα αποστολής/αν τα καλύπτει & αυτοί μετά στο στέλνουν με Acs
alex.fentagin Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Mίλησε μαζί τους(infoquest) θα σου απαντήσουν για το τι πρέπει να κάνεις.ΑΝ δεν είσαι απο αθήνα,το στέλνεις με courier(εγω πλήρωσα αλλά ήμουν εκτός εγγύησης)δεν γνωρίζω τι "ισχύει" σε εντός εγγύησης συσκευες για έξοδα αποστολής/αν τα καλύπτει & αυτοί μετά στο στέλνουν με Acs Εντός είμαι γιατί δεν το έχω ούτε 10 μήνες το κινητό και είμαι και από αθηνα. Θα τους καλέσω και βλέπουμε. Σε ευχαριστώ!!!
coolerman Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Εντός είμαι γιατί δεν το έχω ούτε 10 μήνες το κινητό και είμαι και από αθηνα. Θα τους καλέσω και βλέπουμε. Σε ευχαριστώ!!! ενημέρωσε και για το τι έγινε τελικά,έτσι για την "ιστορία".
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα