pirin0s Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα Πριν 2 μέρες παρουσιάστήκε πρόβλημα με την κάρτα γραφικων μου MSI NVIDIA GEFORCE GTX970 GAMING 4G και ποιο συγκεκριμένα στον ενα απο τους δυο ανεμηστιρες της ψυκτρας. Επικοινώνησα με το eshop και μου ειπαν να περασω απο το πλησιεστερο καταστημα για να διαπιστωθει το εν λόγω τεχνικό πρόβλημα εφόσον το προϊόν ειναι εντός εγγύησης. Ο υπάλληλος που την ειδε όντως βεβαίωσε οτι υπάρχει πρόβλημα και μου είπε οτι θα γίνει αντικασταση με την ίδια εαν υπάρχει απόθεμα η με παρόμιο μοντέλο. Η ερώτηση που έχω είναι η εξής. Έχουν δικαίωμα να αντικαταστήσουν το προϊον με μεταχειρισμένο απο το stock house τους η θα πρέπει να απαιτήσω την ίδια κάρτα καινούργια και σε περίπτωση που δεν υπάρχει, να ζητήσω πιστωτικό υπόλοιπο στην ονομαστική αξία αγοράς; Τι ισχύει; Διάβασα τον σχετικό νόμο 3043/2002 αλλα δεν βρήκα ξεκάθαρη απάντηση. Κάθε βοήθεια καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Sheogorath Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα, Απο το stock house όχι γιατί συνήθως έχουνε κάποιο πρόβλημα. Λογικά η δικιά σου να καταλήξει stock house πχ. Θα πάρεις πιστωτικό στην τιμή απόδειξης ή αν δεν σε βολεύει τα χρήματα πίσω. Ή κάποια GTX1060 3/6GB.
benign Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Βασει του Ευρωπαικου νομου εχουν δικαιωμα να σου αντικαταστησουν ενα προιον με μεταχειρισμενο η επισκευασμενο ,υπο την προυποθεση οτι δουλευει αψογα. Το 2007 μιλησα με εκπροσωπο της intel στην Ιρλανδια γιατι ειχα αγορασει απο ενα καταστημα της γειτονιας μου μια μητρικη τοτε και μας εστειλαν refurbished. Με ενημερωσε σχετικα.Βεβαια η μητρικη που μας εστειλαν, δουλευε τελεια. Καλησπέρα, Απο το stock house όχι γιατί συνήθως έχουνε κάποιο πρόβλημα. Λογικά η δικιά σου να καταλήξει stock house πχ. Θα πάρεις πιστωτικό στην τιμή απόδειξης ή αν δεν σε βολεύει τα χρήματα πίσω. Ή κάποια GTX1060 3/6GB. Δεν ισχυει αυτο Sheo εχω παρει απειρες φορες για μαθητες μου και φιλους μου και τους εχω φτιαξει πιο φτηνα συστηματακια.Παντα μεχρι στιγμης ολα δουλευαν τελεια και εξαλλου και σε αυτα το e-shop δινει εγγυηση αλλα μειωμενη. Μερικα ειναι σε ακριβες τιμες και δεν αξιζουν,αλλα μερικες αλλες κατηγοριες hardware ειναι σε καλη τιμη και δουλευουν αριστα ,μερικες φορες υπαρχουν καλες ευκαιριες. Οι κυριοι λογοι που ειναι εκει,ειναι λαθος επιστροφες επειδη ο αγοραστης νομιζε οτι υπηρχε προβλημα που τελικα εντοπιστηκε σε αλλο hardware, λαθος αγορα που μετανοιωσε ο αγοραστης και το επεστρεψε.Σε καμμια περιπτωση δεν δινουν επιτηδες χαλασμενο υλικο. Ειπαμε να τους κανουμε αυστηρη κριτικη οταν κανουν βλακειες αλλα τουλαχιστον να ειμαστε δικαιοι.
29gk Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 ............ Η ερώτηση που έχω είναι η εξής. Έχουν δικαίωμα να αντικαταστήσουν το προϊον με μεταχειρισμένο απο το stock house τους η θα πρέπει να απαιτήσω την ίδια κάρτα καινούργια και σε περίπτωση που δεν υπάρχει, να ζητήσω πιστωτικό υπόλοιπο στην ονομαστική αξία αγοράς; Τι ισχύει; Διάβασα τον σχετικό νόμο 3043/2002 αλλα δεν βρήκα ξεκάθαρη απάντηση............. Κι ομως ο νομος ειναι απολυτα ξεκαθαρος. Εαν το προβλημα δεν ειναι doa αλλα "κλασσικη" περιπτωση υποστηριξης βασει εγγυησης, τοτε το καταστημα ειτε επισκευαζει δωρεαν με υλικα και εργασια το προιον ή αν δεν επισκευαζεται το αντικαθιστα με ενα αλλο προιον, ιδιο ή διαφορετικο με το προβληματικο, αρκει να καλυπτονται οι επομενες δυο προυποθεσεις. Το προιον αντικαταστασης να ειναι ιδιο ή καλυτερο απο αυτο που αντικαθιστα και στην ιδια ή καλυτερη κατασταση. Αρα, το καταστημα μπορει να αντικαταστησει την μεταχειρισμενη καρτα με μια αλλη των ιδιων ή καλυτερων επιδοσεων η οποια και θα ειναι ειτε εξισου μεταχειρισμενη/ανακατασκευασμενη/επιδιορθωμενη ειτε καινουργια. Αυτες ειναι επιλογες του καταστηματος και απολυτα εντος των πλαισιων που καθοριζει ο νομος. Απο ποιο ραφι ή αποθηκη θα βρει το καταστημα προιον για να αντικαταστησει το προβληματικο, δεν αφορα τον πελατη. Εαν δεν υπαρχει η παραπανω δυνατοτητα, τοτε ο πελατης μπορει να δεχτει ειτε πιστωτικο ειτε μετρητα στην αξια που ειχε πληρωσει κατα την αγορα και οχι στην σημερινη, ασχετα εαν αυτη ειναι μικροτερη ή μεγαλυτερη απο την τοτε. 2
pirin0s Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις με κάλυψε ο 29gk. O νόμος όπως αποδειχτηκε έιναι ξεκάθαρος εγώ ειχα πρόβλημα να τον κατανοήσω και να τον ερμηνέυσω σωστά .
webparts Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Κι ομως ο νομος ειναι απολυτα ξεκαθαρος. Εαν το προβλημα δεν ειναι doa αλλα "κλασσικη" περιπτωση υποστηριξης βασει εγγυησης, τοτε το καταστημα ειτε επισκευαζει δωρεαν με υλικα και εργασια το προιον ή αν δεν επισκευαζεται το αντικαθιστα με ενα αλλο προιον, ιδιο ή διαφορετικο με το προβληματικο, αρκει να καλυπτονται οι επομενες δυο προυποθεσεις. Το προιον αντικαταστασης να ειναι ιδιο ή καλυτερο απο αυτο που αντικαθιστα και στην ιδια ή καλυτερη κατασταση. Αρα, το καταστημα μπορει να αντικαταστησει την μεταχειρισμενη καρτα με μια αλλη των ιδιων ή καλυτερων επιδοσεων η οποια και θα ειναι ειτε εξισου μεταχειρισμενη/ανακατασκευασμενη/επιδιορθωμενη ειτε καινουργια. Αυτες ειναι επιλογες του καταστηματος και απολυτα εντος των πλαισιων που καθοριζει ο νομος. Απο ποιο ραφι ή αποθηκη θα βρει το καταστημα προιον για να αντικαταστησει το προβληματικο, δεν αφορα τον πελατη. Εαν δεν υπαρχει η παραπανω δυνατοτητα, τοτε ο πελατης μπορει να δεχτει ειτε πιστωτικο ειτε μετρητα στην αξια που ειχε πληρωσει κατα την αγορα και οχι στην σημερινη, ασχετα εαν αυτη ειναι μικροτερη ή μεγαλυτερη απο την τοτε. Δεν ισχυει αυτο,στο eshop μου ειχαν κανει πιστωτικο σε μητρικη λιγοτερο απο αυτο που ειχα πληρωσει,γιατι δεν ειχε την ιδια αξια πλεον.
29gk Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δεν ισχυει αυτο,στο eshop μου ειχαν κανει πιστωτικο σε μητρικη λιγοτερο απο αυτο που ειχα πληρωσει,γιατι δεν ειχε την ιδια αξια πλεον. Ισχυει κανονικα και δεν επρεπε να δεχτεις την ..."διευθετηση" που σου προτειναν. 1
benign Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δεν ισχυει αυτο,στο eshop μου ειχαν κανει πιστωτικο σε μητρικη λιγοτερο απο αυτο που ειχα πληρωσει,γιατι δεν ειχε την ιδια αξια πλεον. Ισχυει,τοτε κακως το δεχτηκες.
Sheogorath Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Μερικές φορές γράφουν στο στοκ house το τι πρόβλημα έχουν. Πχ φανακια με πρόβλημα, φωτισμοί να μην δουλεύουν, μητρικες με καμένη κάρτα ήχου ή δικτυου, σπασμένα hdmi κτλ κτλ. Αυτά αφού έχουν πρόβλημα δεν είναι ισοδύναμα με την αρχική κάρτα όποτε δεν δέχεσαι. Δεν μιλάω απλα για ανοικτές συσκευασίες. Εκεί προφανώς κανένα πρόβλημα.
pirin0s Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Επίσης κάτι ακόμα. Το προϊον που θα λάβω ως αντικατάσταση θα έχει το minimum 2 χρόνια εγγύηση οπως προβλέπεται απο την νομοθεσία η κάτι τέτοιο δεν υφίσταται σε προϊόντα που λαμβάνεις ως εγγύηση;
29gk Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 H εγγυηση, εφοσον προκειται για νεο προιον, ισχυει κανονικα. Υπαρχει βεβαια εδω, ενα οχι αυτο που λεμε "κενο νομου" αλλα μαλλον ενα ζητημα ερμηνειας του. Σε περιπτωση δηλαδη που εισαι τοσο ατυχος και σου σκασει ενα δευτερο προβλημα, αυτη τη φορα στον αντικαταστατη, μπορει το καταστημα να μην δεχτει την νεα διετη εγγυηση αλλα να ισχυριστει οτι απλα συνεχιστηκε η παλια. Για αυτο εαν παραλαβεις τελικα ενα αλλο προιον, φροντισε να κρατησεις τα παραστατικα που θα το συνοδευουν και ακομα καλυτερα να περιγραφεται σε αυτα η αντικατασταση αλλα και ο νεος σειριακος αριθμος. Κρατας και μια φωτοτυπια της παλιας αποδειξης και τα αρχειοθετεις ολα μαζι για να εχεις στοιχεια σε περιπτωση ατυχιας. 2
pirin0s Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Μάλιστα, κατάλαβα. Ευχαριστώ και πάλι! 1
BlueBlood7 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Κύριοι λίγο Προσοχή. Και εγώ στο παρελθόν δεν ήξερα σωστά τους νόμους και με διόρθωσαν. Από τότε προσπαθώ να διαβάζω σωστά τον νόμο. Ο νόμος τους 1994 έχει τροποποιηθεί σε πολλά σημεία. Δείτε το παρακάτω λινκ (Εφημερίδα της Κυβερνήσεως), http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_3587_2007.pdf Στη σελ. 7 του pdf αρχείου Επομένως αντικατάσταση μόνο με νέα προϊόντα και όχι μεταχειρισμένα με την εγγύηση να ξεκινά και πάλι από την αρχή. 1
29gk Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Κύριοι λίγο Προσοχή. Και εγώ στο παρελθόν δεν ήξερα σωστά τους νόμους και με διόρθωσαν. Από τότε προσπαθώ να διαβάζω σωστά τον νόμο. Ο νόμος τους 1994 έχει τροποποιηθεί σε πολλά σημεία. Δείτε το παρακάτω λινκ (Εφημερίδα της Κυβερνήσεως), http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_3587_2007.pdf Στη σελ. 7 του pdf αρχείου nomos_1994.jpg Επομένως αντικατάσταση μόνο με νέα προϊόντα και όχι μεταχειρισμένα με την εγγύηση να ξεκινά και πάλι από την αρχή. Κανεις κακη ερμηνεια. Το κομματι που επισημαινεις, αφορα τον "ευλογο χρονο" που θα χρειαστει για να επισκευασθει ενα προιον ο οποιος και οταν παραβιαζεται, δηλαδη οταν δεν μπορει να δικαιολογηθει ως αναγκαιο ενα διαστημα ανω των 15-25 ημερων απο το καταστημα ( κατι που ειναι ομως εξαιρετικα ευκολο ειδικα οταν προκειται για προιοντα τεχνολογιας με διεθνεις εγγυησεις και μαλιστα στην Ελλαδα με το ειδικο καθεστως των μνημονιων και των capital controls ), τοτε και μονον τοτε ο πελατης μπορει να υπαναχωρησει απο την αρχικη συμβαση αγορας, ητοι "τα λεφτα που σας εδωσα αρχικα να μου επιστραφουν" ή δωστε ενα αλλο σφραγισμενο. Κανενα καταστημα ομως δεν προκειται να αρνηθει καμμια επισκευη. Οι περισσοτεροι θα πουν "ναι θα το δουμε" και καποιοι λιγοτεροι θα κοιταξουν να σπρωξουν τον πελατη σε καποιον αλλο, πχ τον κατασκευαστη ή τον γενικο αντιπροσωπο. Και παλι ομως με αποδοχη της υποχρεωσης τους για παροχη επισκευης. Το μονο κομματι που μπορει καποιος πελατης να διεκδικησει, ειναι η παροχη ενος προιοντος αντικαταστασης. Αυτο βεβαια στην πραξη, μονον οταν η καθυστερηση ειναι αδιαμφισβητητη, εαν το καταστημα ειναι σοβαρο και συνεργασιμο, ενω δεν ειναι και παντοτε ευκολο ή θετικο. 1
BlueBlood7 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Εντάξει παίζουμε με τις λέξεις. Είναι δυνατόν να ισχύει για αυτούς που αργεί η επισκευή και να μην ισχύει για αυτούς που δεν αργεί? Και στο κάτω κάτω είναι χαζό να δώσει ένα κατάστημα μεταχειρισμένο προϊόν γιατί η εγγύηση του ξεκινά πάλι από την αρχή πράγμα που δεν συμφέρει. Και να κάνω και τον συνήγορο του διαβόλου στον εαυτό μου. Το "νέο" στο παραπάνω άρθρο τι σημαίνει? Νέο δηλ., νεότερο δηλ. αυτό που δόθηκε σαν αντικατάσταση και μπορεί να είναι καινούργιο ή μεταχειρισμένο ή μήπως εννοεί νέο με την έννοια του "καινούργιου"? Αν αρχίζουμε να παίζουμε με τις λέξεις και τις παραγράφους τότε χάνεται η έννοια του νόμου. Τότε ο νόμος είναι άνομος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα