Προς το περιεχόμενο

[Monitor] LG 23MP68VQ-P 23'' 135€ @ e-shop


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα πράγματα έχουν όπως ακριβώς τα είπε ο Looter, τίποτα περισσότερο - τίποτα λιγότερο. Προτιμώ e-shop όποτε έχει καλές τιμές λόγω ευκολίας παραλαβής από διάφορα e-shop points, αλλά με τις οθόνες δε παίζουμε, όσο πιο σίγουρος για την αγορά τόσο καλύτερα.

@redykt Θα έλεγα για το zero-pixel warranty να στείλεις mail ώστε να υπάρχει μια γραπτή απάντηση επί του θέματος (πότε δε ξέρεις αύριο-μεθαύριο αν θα "θυμάται" ο εκπρόσωπος που θα μιλήσεις τις υποσχέσεις του), και τηλέφωνο στο e-shop point που σε βολεύει, να τους ρωτήσεις αν δέχονται να κάνεις inspect την οθόνη (ενεργοποιημένη) εκεί πριν την αγορά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 163
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

@redykt Θα έλεγα για το zero-pixel warranty να στείλεις mail ώστε να υπάρχει μια γραπτή απάντηση επί του θέματος (πότε δε ξέρεις αύριο-μεθαύριο αν θα "θυμάται" ο εκπρόσωπος που θα μιλήσεις τις υποσχέσεις του), και τηλέφωνο στο e-shop point που σε βολεύει, να τους ρωτήσεις αν δέχονται να κάνεις inspect την οθόνη (ενεργοποιημένη) εκεί πριν την αγορά.

 

sounds good. 

 

Το διαβασα και πιο πανω αυτο για το inspect επι τοπου στο καταστημα . Και πως γινεται , τη συνδεει σε ενα pc και την κοιταμε για τυχον προβληματα ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, δε ξέρω ακριβώς τι προβλήματα έχουν αναφερθεί για το συγκεκριμένο μοντέλο, εγώ μίλησα γενικά για τις οθόνες και για την εγγύηση. 

Θα κοιτάξεις να μην έχει κανένα καμένο ή κολλημένο pixel (καλό site-> http://jasonfarrell.com/misc/deadpixeltest.php ).Κοιτάς να δεις αν στο άσπρο βλέπεις κάποιο μαύρο ή χρωματιστό pixel, στο μαύρο κάποιο λευκό/χρωματιστό κ.ο.κ.

Επίσης, στην πρώτη σελίδα του νήματος αυτού κάποιος χρήστης έχει δώσει link από νήμα που αφορά ένα πρόβλημα που σε άλλους υπάρχει πολύ/λίγο/καθόλου. Κοιτάς τι αναφέρουν οι χρήστες εκεί, και προσπαθείς να δεις αν συμβαίνει κάτι τέτοιο στην οθόνη. Αν σου αρέσει εκεί η οθόνη, θα σ'αρέσει και στο σπίτι σου, αν όχι σηκώνεσαι και φεύγεις.

Καλό θα ήταν να κοιτάξεις και στη συσκευασία αν αναφέρει κάπου στο manual/warranty card για zero-pixel warranty. Όλα αυτά βέβαια, μόνον εάν συμφωνηθεί να γίνει inspect της οθόνης.

 

------

Τέλος, be warned, κλασσική πολιτική καταστημάτων με παραεισαγωγές είναι να σου πουν ότι "δεν καλύπτεται από την LG Hellas το zero-pixel warranty, αλλά στην καλύπτουμε εμείς", όπου αν γίνει κάτι τέτοιο θα σου πρότεινα να κοιτάξεις αλλού (θα τρέξεις την οθόνη μια-δυο φορές στο service τους, θα σου πουν φέρε την πίσω δε μπορούμε να τη φτιάξουμε, πάρε πιστωτικό... και θα βλαστημάς από εδώ και από εκεί να πάρεις τα χρήματα ΣΟΥ πίσω στο χέρι).

Είμαι ευχαριστημένος από το e-shop, ψώνισα και ψωνίζω αρκετά πράγματα, αλλά τα γεγονότα είναι γεγονότα, και κάποιες αγορές (οθόνες, κινητά, TVs, προϊόντα που υπάρχει πιθανότητα να σου κάτσει σκάρτο κομμάτι) θέλουν έξτρα προσοχή.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks a lot για τις συμβουλες .

 

Το νημα που ανεφερεις το χω ξεψαχνησει πληρως και εψαξα και στο internet για το προβλημα με τα vertical lines .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε επικοινωνία με το τμήμα service του eshop μου απάντησαν τα εξής (αφού γνώριζα τον σειριακό αριθμό της οθόνης μετά από τηλεφώνημα στο κατάστημα της πόλεως μου)…

 

"

Αγαπητέ κύριε, καλησπέρα σας.

 

Ο σειριακός 70xxxxxxxxxx46 καλύπτετε  από την lg hellas και zero pixel εγγύηση  από το e-shop.gr.

 

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί pixel θα προχωρήσουμε στην κάλυψη του.

 

Για θέματα επιστροφών, θα πρέπει να επικοινωνήσετε στο:

 

Για το τμήμα επιστροφών προιόντων: [email protected]

 

Με εκτίμηση."""

post-93034-0-07140000-1514385005_thumb.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μια δεύτερη απάντηση…

 

"Αγαπητέ κύριε,

Σε καμένο – κολλημένο πίξελ θα επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προχωρήσουμε στην αντ/ση του.

Τα προϊόντα που εισάγουμε είναι όλα εντός Ε.Ε.

Με εκτίμηση."

 

 

post-93034-0-32340400-1514386312_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μακριά ή όχι το κρίνει ο καθένας ανάλογα με τα λεφτά που έχει να διαθέσει και το ενδεχόμενο ρίσκο που θέλει να πάρει. Το μόνο που με απογοήτευσε είναι η άρνηση να ανοιχθεί το προϊόν και να δοκιμαστεί επιτόπου. Αυτό για μένα λέει πολλά...

 

Προσωπικά θεωρώ πλέον το μόνιτορ ΟΡΙΑΚΗ προσφορά και όχι συγκρίσιμη με τιμές μόνιτορ που έχουν εγγύηση zero pixel από την LG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.  Παιδιά γράφει ξεκάθαρα ότι καλύπτεται από το ίδιο και κατάστημα αλλά ΚΑΙ από την LG Hellas και συνεχίζετε να γράφετε το αντίθετο στο αμέσως επόμενο ποστ? Πως το κάνετε αυτό?

 

2. Προφανώς και δεν θα το δοκιμάσουν πριν την αγορά. Πήρατε εσείς ποτέ κάτι από οποιοδήποτε κατάστημα και τους πήρατε τηλ πιο πριν "έλα μεγάλε για άνοιξε το αυτό το μαραφέτι να το δοκιμάσεις μην έρχομαι τσάμπα" ? Αν θέλετε να την δοκιμάσετε στο αυτό εξυπηρετεί στο να μην χάνετε χρόνο και διαδρομές για να την πηγαίνετε να την δοκιμάζετε σπίτι σας. Αν αρνηθούν να την βάλουν στο Pc τους οι υπάλληλοι (δεν έχουν καμία υποχρέωση να το κάνουν ούτως ή άλλως), μπορείτε να έχετε μαζί σας κάποιο λάπτοπ ( εάν υπάρχει) για να δοκιμάσετε την οθόνη.

 

Εντάξει συμφωνώ να είμαστε προετοιμασμένοι και να ξέρουμε τί παίζει αλλά να ακολουθούμε και λιγάκι τη λογική.

 

Σόρρυ αν είμαι λιγάκι απότομος αλλά διαβάζω αυτό το θέμα τότε ημέρες και σκέφτομαι τί καλά που θα ήταν να μπορούσα να την πάρω και όλοι τσακώνονται για πράγματα τα οποία διορθώνονται μόνα τους ( όπως την πιθανότητα να βγάλει κάποιο πρόβλημα ).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. προφανως εσυ εχεις αλλα ματια απο τα δικα μας.

Μάλλον. Γιατί εγώ βλέπω 2 επίσημες απαντήσεις που δηλώνουν και οι 2 ότι έχεις πλήρη κάλυψη και από το κατάστημα αλλά και από την LG Hellas.

 

Συγκεκριμένα

 

Από τη δημοσίευση του @bromiaris

"Ο σειριακός 70xxxxxxxxxx46 καλύπτετε  από την lg hellas και zero pixel εγγύηση  από το e-shop.gr."

 

Από τη δημοσίευση του @redykt

"...καλύπτετε με zero pixel εγγύηση  από το E-shop.gr. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί βλάβη, μπορείτε να την επιστρέψετε στο point ή να επικοινωνήσετε με την Lg-Hellas."

 

Και ξαναλέω. Αυτά τα 2 δεν έχουν σημασία. Αν είναι σε κατάσταση καινούργιας, μπορεί να επιστραφεί εντός 7 ημερών ακόμα και αν ΔΕΝ έχει πρόβλημα. Δεν χρειάζεται να υπάρχει καν λόγος. Την πας πίσω > βλέπουν ότι είναι οκ και σε κατάσταση καινούργιας ( δεν μιλάμε για ελαφρώς μεταχειρισμένη αλλά καινούργια) > σου επιστρέφουν τα χρήματα.

 

Οπότε γιατί όλη αυτή η ιστορία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ προσωπικά καταλαβαίνω οτι για βλάβες και τα σχετικά καλυπτει  η lg hellas. Ως προς το zero pixel καλύπτει το eshop και δείχνει για παραεισαγωγή.

επίσης είναι  "καλύπτεται" και όχι με ε που το θεωρώ ψιλομπακαλίστικο για επίσημη απάντηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...