Προς το περιεχόμενο

[Monitor] LG 23MP68VQ-P 23'' 135€ @ e-shop


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε παιδια αφου θα στο αλλαξει γιατι κολλατε; Γιατι δεν μπορουμε να συνεννοηθουμε; Σοβαρα τωρα. Σου λεει ξαστερα στην αλλαζω. Χεστηκα εγω ποιος θα το επωμιστει εμενα με ενδιαφερει το αψεγαδιαστο και λειτουργικο monitor και στο προσφερει. End of story

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 163
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Οταν χρειαστεις την αλλαγη και μπεις στη διαδικασια επιστροφης θα δεις τι εστι βερικοκο πισω απο τις λεξεις . Τεσπα εχει καταντησει κουραστικο απλως να συμπληρωσω οτι στα κεντρικα ουτε δικαιωμα υπαναχωρησης μιας βδομαδας σου αναγνωριζουνε - αφου το εχεις ανοιξει για να τσεκαρεις . Και να θελουν να εξυπηρετησουν τα παιδια στο τοπικο point δε νομιζω να μπορουν να το δοκιμασεις επιτοπου

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ξεκολλάτε λίγο. ε το eshop πέσατε όλοι με τα μούτρα πήρα τηλ. και τους είπα για καμμένα pixels και μου ειπανε την καλύπτουμε κανονικά και προχωράμε σε αντικατάσταση μου είπαν!.. Τεσπα μην το κουράζουμε έχω κανει άπειρες αγορές απο το eshop λαι δεν είχα κανένα πρόβλημα μαζι τους ίσα ίσα, και μια φορά που μετάνιωσα για μια αγορά τηλεόρασης τους την πήγα πίσω ενώ την εοχα ανοίξει και δουλέψει και μου επιστρεψανε τα χρήματα εντος 5 ημερών αν θυμάμαι καλά!.. Χρόνια πολλά σε ολους!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια αφου θα στο αλλαξει γιατι κολλατε; Γιατι δεν μπορουμε να συνεννοηθουμε; Σοβαρα τωρα. Σου λεει ξαστερα στην αλλαζω. Χεστηκα εγω ποιος θα το επωμιστει εμενα με ενδιαφερει το αψεγαδιαστο και λειτουργικο monitor και στο προσφερει. End of story

 

 

Παιδιά ξεκολλάτε λίγο. ε το eshop πέσατε όλοι με τα μούτρα πήρα τηλ. και τους είπα για καμμένα pixels και μου ειπανε την καλύπτουμε κανονικά και προχωράμε σε αντικατάσταση μου είπαν!.. Τεσπα μην το κουράζουμε έχω κανει άπειρες αγορές απο το eshop λαι δεν είχα κανένα πρόβλημα μαζι τους ίσα ίσα, και μια φορά που μετάνιωσα για μια αγορά τηλεόρασης τους την πήγα πίσω ενώ την εοχα ανοίξει και δουλέψει και μου επιστρεψανε τα χρήματα εντος 5 ημερών αν θυμάμαι καλά!.. Χρόνια πολλά σε ολους!

εσεις ξεκολληστε που απο οτι φαινεται δεν καταλαβενεται την κατασταση και τι παιζει με τις παραεισαγωγες του eshop και την 0 pixel εγγυηση της lg ελλαδος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας μας δώσει εγγράφως το e-shop ότι παρέχει zero-pixel εγγύηση ΙΔΙΑ με της ελληνικής αντιπροσωπείας και το συζητάμε. Βέβαια αν έδινε την ίδια εγγύηση δε θα το συζητούσαμε τόση ώρα και στα μηνύματα τους απλά θα έγραφαν ότι παρέχουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ με την επίσημη αντιπροσωπεία ώστε να νιώθει ασφάλεια ο πελάτης. Το να γράφουν απλά ότι παρέχουν “zero-pixel” εγγύηση e-shop χωρίς να κάνουν μνεία σε αυτή της ελληνικής LG είναι τουλάχιστο ύποπτο. Μου θυμίζει τα «refurbished» της Cosmodata τα οποία είναι μεταχειρισμένα έως και 4 ετών που βαπτίστηκαν refurbished γιατί είναι πιασάρικη η λέξη.

 

Το πράγμα είναι ξεκάθαρο και έχουμε γράψει τα ΘΕΤΙΚΑ και τα αρνητικά για τη συγκεκριμένη ΟΡΙΑΚΗ προσφορά. Όλοι έχουμε ψωνίσει από το e-shop το οποίο ΔΕΝ είναι χθεσινό μαγαζάκι της γειτονιάς αλλά ας μην κάνουμε το άσπρο μαύρο σε κάτι προφανές!!

 

Και το Amazon μπορεί να κανει πχ. «Παραεισαγωγες» προϊόντων ανάλογα με το που έχει φθηνότερους προμηθευτές αλλά τον πελάτη δεν τον νοιάζει γιατί ξέρει τι σημαίνει εγγύηση Amazon. Δε σε ικανοποιεί το προϊόν , το στέλνεις πίσω και παίρνεις τα λεφτά σου. Σου βγάζει βλάβη μετά από 10 μήνες , σου στέλνουν καινούργιο ή σου δίνουν πίσω τα λεφτά σου. Για τις αγορές από το Amazon δεν απευθύνθηκα ποτέ στον κατασκευαστή όταν χρειάστηκα βοήθεια.

 

Αν ίσχυε τέτοια υποστήριξη και εδώ Ελλάδα ποιος θα νοιαζόταν αν το προϊόν είναι παραραεισαγωγής ή όχι;

 

Την κουβέντα την κάνουμε γιατί το e-shop και το κάθε τοπικό e-shop προσφέρει μια μειωμένη τιμή σε ένα προϊόν η οποία όμως έχει κάποιες υποσημειώσεις στην υποστήριξη από τη στιγμή που δεν είναι επίσημη εισαγωγή και επειδή το μέγεθος e-shop δε σου προφέρει τη σιγουριά ώστε να μη σε νοιάζει η επίσημη εγγύηση της εδώ αντιπροσωπείας.

 

Και όλη η κουβέντα γίνεται επειδή το προϊόν είναι οθόνη στο οποίο όπως προανέφερα το 95% των προβλημάτων που παρουσιάζουν είναι καμμένα pixels και backlight bleed τα οποία ΔΕΝ είναι εμφανή λειτουργικά προβλήματα και επιδέχονται ΜΕΓΑΛΗΣ συζήτησης ανάλογα με την εγγύηση που παρέχει το κάθε κατάστημα ή ο κατασκευαστής.

 

Αν ήταν πχ. Κινητό ή σκούπα δε θα το συζητούσαμε , θα ήταν ξεκάθαρα προσφορά. Τώρα όμως ΟΧΙ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτη ειναι η γνωμη σου, ειναι απολυτως σεβαστη και λογικη. Γραφω αρκετο καιρο στο forum και ειμαι πολεμιος των καταστηματων οπως e-shop πλαισιο και λοιπων λογω της αποκλισης τιμων με τα σκρουτζομαγαζα.Δεν εχω λογο λοιπον να υποστηριζω κανενα καταστημα και μπαινω αναποφευκτα σε αυτη τη διαδικασια. Στην παρουσα περιπτωση ομως, οταν εχεις γραπτη απαντηση απο το ιδιο το καταστημα οτι σου καλυπτει pixel και σου παρεχει υποστηριξη ειτε με τον εναν ειτε με τον αλλο τροπο κι εμενα με βολευει γιατι στην πολη η στο χωριο η στο νησι μου εχω point γιατι να μην το προτιμησω; Αν επικαλεστω αυτη την απαντηση με συνηγορους και λοιπες δυναμεις σε υποτιθεμενη περιπτωση αρνησης τους πως το κοβεις θα μεινω με την ελαττωματικη στο χερι; Οχι βεβαια θα τους παρει ο διαολας και αυτο προσπαθω να εξηγησω.

Κρατα το mail της απαντησης εσυ φιλε που εισαι δυσπιστος κι εδω ειμαστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου εγώ δεν υποστηρίζω σε καμια περίπτωση το eshop απλώς περιέγραψα τις εμπειρίες μου με το εν λόγω κατάστημα και μπορώ να πω οτι ειναι οι καλύτερες επίσης παράγγειλα την οθόνη, επισης δεν είναι οριακή προσφορά που γράφει ενας φίλος απο πάνω ειναι αρκετά τίμια για αυτι την τιμή!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω ότι ακόμα και το MediaMarkt κάνει κομπίνες και δεν επιστρέφει όλο το ποσό.

To e-shop.gr συστηματικά αφαιρεί, κατά το δοκούν, ποσοστό από την αρχική αξία. Άλλος λέει 10%, άλλος 20%, άλλος 30%. Και δεν κάνει μόνο αυτά. Κάνει και άλλα όργια που μπορεί κάποιος να διαβάσει παρακάτω.

 

Τελικά μόνο ο Κωτσόβολος επιστρέφει όλο το ποσό; Πριν από 6 μήνες πάντως μου είχε επιστρέψει και τα 62€ για αυτήν (ανοιγμένη συσκευασία πάντα).

 

Είναι θέμα του insomnia που μάλλον πρέπει να γίνει sticky:

Βουαλά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά τι γράφετε και γράφετε τα ίδια, ειπώθηκαν οι μεριές των "haters" και των "υποστηρικτών", εμπεριστατομένα οι περισσότερες είτε με e-mails, είτε με τηλέφωνα, είτε με εμπειρίες αγοραστών εδώ στο φόρουμ ή και προσωπικές.

Θα μπει ο υποψήφιος, θα ζυγίσει από εδώ και από εκεί και θα επιλέξει, και εσείς εδώ θα διαλέγετε στρατόπεδα.

* Λέξεις όπως haters, υποστηρικτές και στρατόπεδα χρησιμοποιούνται μόνο ώστε να δείξουν τις δυο πλευρές του νομίσματος, χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν προσωπικά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτο ειναι του ζητουμενο. Οτι δεν εχουμε κανενα οφελος αν το κιτρινομαγαζο θα πουλησει η οχι και τελικα παρουσιαζομαστε να του κανουμε και διαφημιση οπως λες (βλεπε υποστηρικτες). Ουτε καν. Οσοι ειχαν αποριες εστειλαν οι ιδιοι πηραν απαντησεις και κρινουν οπως λες. Ξεκινησαμε με zero pixel μετα doa και στο τελος αν δεν μας αρεσει αν το παιρνει πισω το χψ καταστημα κι εγινε ολιγον μπαχαλο και αναπαραγουμε τα ιδια και τα ιδια.

Βλέπω ότι ακόμα και το MediaMarkt κάνει κομπίνες και δεν επιστρέφει όλο το ποσό.

To e-shop.gr συστηματικά αφαιρεί, κατά το δοκούν, ποσοστό από την αρχική αξία. Άλλος λέει 10%, άλλος 20%, άλλος 30%. Και δεν κάνει μόνο αυτά. Κάνει και άλλα όργια που μπορεί κάποιος να διαβάσει παρακάτω.

 

Τελικά μόνο ο Κωτσόβολος επιστρέφει όλο το ποσό; Πριν από 6 μήνες πάντως μου είχε επιστρέψει και τα 62€ για αυτήν (ανοιγμένη συσκευασία πάντα).

 

Είναι θέμα του insomnia που μάλλον πρέπει να γίνει sticky:

Βουαλά!

Αυτο δεν εχει καμμια σχεση με ελαττωματικο προιον.

Δευτερη φορα εισαι offtopic. Το εχουμε σκισει το θεμα νταξει..

Θες να αλλαξω τον τιτλο σε ''Επιστροφες προιοντων σε ελληνικα καταστηματα'' ή ''Να ψοφησει το e-shop μονο αμαζον και Μαυρογιαλουρο'';

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όλη η κουβέντα γίνεται επειδή το προϊόν είναι οθόνη στο οποίο όπως προανέφερα το 95% των προβλημάτων που παρουσιάζουν είναι καμμένα pixels και backlight bleed τα οποία ΔΕΝ είναι εμφανή λειτουργικά προβλήματα και επιδέχονται ΜΕΓΑΛΗΣ συζήτησης ανάλογα με την εγγύηση που παρέχει το κάθε κατάστημα ή ο κατασκευαστής.

 

Πιστεύω τι έχουμε μπλέξει σε ένα τσουβάλι το zero pixel και το backlight bleed.

Το πρώτο το προσφέρει η LG Hellas μόνο σε οθόνες έως 27 ίντσες και μόνο σε όσες αγοράστηκαν από αυτούς. Σε αυτό απαντά το eshop κατηγορηματικά θετικά ότι θα αλλαχτεί η οθόνη. Αν δεν το κάνουν είναι άλλο θέμα και μπορούμε να το συζητήσουμε.

Τώρα πως θα το κάνουν αυτό, τον πελάτη Δεν τον ενδιαφέρει.

Όσον αφορά το backlight bleed, δεν έχει να κάνει με το eshop, διότι μπορεί να υπάρχει και στους επίσημους αντιπροσώπους και σε περίπτωση που υπάρχει δεν μπλέκεις με το eshop.

Πας κανονικά με την Ευρωπαϊκή σου Εγγύηση στην LG Hellas.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΝ το μαγαζί είναι σοβαρό και σέβεται τον πελάτη του δεν πας σε καμία LG Hellas. Χρησιμοποιείς το δικαίωμα υπαναχώρησης και καθάρισες.

 

Ναι αλλά γιατί να μπλέκεις με το οποιοδήποτε κατάστημα και να χάνεις χρόνο (να παραλάβει αυτός.. να στείλει στα κεντρικά στην Αθήνα την οθόνη, μετά να στείλουν στην αντιπροσωπία για έλεγχο και τούμπαλιν) και όχι άμεσα μέσα από την σελίδα της LG και να έρθει άμεσα curier να την παραλαβή για άμεση αποστολή, έλεγχο και επιστροφή?Και μιλώ για πρόβλημα μέσα στην εγγύηση των 2 χρόνων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...