Προς το περιεχόμενο

Αναβάθμιση Τώρα: Αγγελίες


gsarig

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πράγματι, έπρεπε να ήταν υποχρεωτική...

 

Για να μην αναφέρουν τπτ, λογικά ναι...

 

Από τη στιγμή που η mobile version θα είναι "full feature" σαν να είσαι σε desktop, ποιος ο λόγος να δώσουν λεφτά σε dev για να φτιάξει app?

δεν τα ξερω καλα αυτα φιλε μου ουτε θελω να ερθω σε αντιπαραθεση.απλα με ειχε βολεψει παρα πολυ το app και ειχα προτεινει και σε μηνυμα μου σε admin αν μπορουσαμε να μαζεψουμε εμεις χρηματα για το app..εξαλλου δικο μας "παιδι" ειναι το insomnia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι να δηλώνουμε αφμ, πραγματικό μας όνομα να στέλνουμε αντίγραφο ταυτότητας και μια βεβαίωση μόνιμης κατοικίας και επιπλέον να γίνεται μια επιβεβαίωση μέσω κινητού με κωδικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι να δηλώνουμε αφμ, πραγματικό μας όνομα να στέλνουμε αντίγραφο ταυτότητας και μια βεβαίωση μόνιμης κατοικίας και επιπλέον να γίνεται μια επιβεβαίωση μέσω κινητού με κωδικό

Να ερχονται και οι διαχειριστες στο σπιτι για φαγητο εαν ειναι :)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Members

Αν και θα δημοσιεύσουμε σύντομα αναλυτικό FAQ, παραθέτω εδώ τις πρώτες απαντήσεις σε κάποιες από τις πιο συχνές ερωτήσεις που αναφέρατε. Δεν κάνω αναφορά σε θέματα gdpr και προσωπικών δεδομένων για να μην γράψω ανακρίβειες - θα απαντήσει αύριο, σχετικά, ο paredwse (edit: o paredwse απάντησε).

 

Υποχρεωτική εισαγωγή κινητού

Το κινητό χρησιμοποιείται μόνο για να γίνει η πιστοποίηση, δεν εμφανίζεται πουθενά αλλού και δεν είναι καν συνδεδεμένο με τον αριθμό που επιλέγει να εισάγει ο χρήστης ως τηλέφωνο επικοινωνίας στην αγγελία του. Εάν ο χρήστης θέλει να εμφανίσει τηλέφωνο σε κάποια αγγελία, μπορεί να το ορίσει ξεχωριστά στις ρυθμίσεις του προφίλ του.

 

Αν και η πιστοποίηση μέσω κινητού ήταν πρόταση που προήλθε από πολλά μέλη της κοινότητας, γνωρίζουμε ότι για κάποιους θα αποτελέσει "κόκκινη γραμμή". Καθώς όμως είναι λειτουργία που πιστεύουμε πως θα βοηθήσει πολύ στην αντιμετώπιση των πιο σημαντικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε η ενότητα μέχρι σήμερα (προφανώς δεν θα τα λύσει τελείως), αποφασίσαμε να το αποδεχτούμε ως αναπόφευκτο τίμημα.

 
Τί γίνεται με τις αγγελίες με πολλά προϊόντα;

Οι αγγελίες που περιλαμβάνουν πολλά προϊόντα είναι κάτι που δεν θέλουμε να ενθαρρύνουμε, για διάφορους λόγους. Δεν καταλογογραφούνται σωστά λόγω του ότι μπορεί να περιλαμβάνουν προϊόντα διαφορετικών κατηγοριών, δεν έχουν μία τιμή αλλά πολλές, δεν μπορούν να αντιστοιχηθούν με τον Skroutz, μπορεί να έχουν πολλούς διαφορετικούς αγοραστές και, γενικά, τις περισσότερες φορές δεν αποτελούν μία ενιαία αγγελία αλλά πολλές και ως τέτοιες θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται. Για την ώρα είναι κάτι για το οποίο δεν θα κάνουμε κάτι και η μόνη αλλαγή είναι ότι δεν θα επιτρέπονται περισσότερες από μία αξιολογήσεις για την ίδια αγγελία. Το επόμενο πακέτο λειτουργιών που αναμένεται μέσα στους επόμενους μήνες, πάντως, θα λαμβάνει υπόψη του το θέμα και θα το αντιμετωπίζει με πιο ουσιαστικό τρόπο.
 
Παραμένει το όριο 2 αγγελιών ανά εβδομάδα;

Για την ώρα, ναι. Υπομονή…
 
Αν δεν θέλω να βάλω τιμή δεν θα μπορούσα απλώς να βάλω π.χ. 1€;

Τεχνικά αυτό για την ώρα είναι εφικτό. Εάν, παρόλα αυτά, δούμε αγγελία iPhone X στο 1€, η αγγελία θα κλειδωθεί και ο δημιουργός της θα δεχτεί infraction.
 
Τί κάνουμε με τις αγγελίες προϊόντων που χαρίζονται;

Οι αγγελίες δεν ήταν ποτέ ο κατάλληλος χώρος για αυτές τις περιπτώσεις. Όποιος θέλει να χαρίσει προϊόντα μπορεί να το κάνει στο σχετικό topic.

 

Εάν ο πωλητής είναι αναξιόπιστος και δεν πατήσει ολοκλήρωση δεν θα μπορούμε να τον αξιολογήσουμε;

Εδώ είναι ευθύνη και του αγοραστή να μην αποδεχτεί να προχωρήσει στην συναλλαγή εάν προηγουμένως ο πωλητής δεν κλειδώσει την αγγελία και δεν τον επιλέξει ως αγοραστή. Ενδεχόμενη άρνηση του πωλητή θα μπορούσε να είναι ανησυχητικό σημάδι, οπότε θεωρούμε πως ο συγκεκριμένος μηχανισμός είναι ένας ακόμη έμμεσος τρόπος για να προστατευτεί ο αγοραστής.

 

Στην αντίστροφη περίπτωση, όπου ο αγοραστής είναι αυτός που δεν εμφανίζεται, τότε ο πωλητής το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να αφήσει αρνητική ψήφο στον αγοραστή και να δημοσιεύσει νέα αγγελία.

 

Επειδή όλους αυτούς τους μήνες (για να μην πω χρόνια) εξαντλήσαμε το θέμα στις εσωτερικές μας συζητήσεις, αυτό που διαπιστώσαμε είναι πως δεν υπάρχει κάποιος τρόπος για να καλύψεις όλα τα ενδεχόμενα και να προστατέψεις όλους τους χρήστες από όλες τις κακοτοπιές.

 

Με τον συγκεκριμένο μηχανισμό, τουλάχιστον, θέλουμε να "εκπαιδεύσουμε" τόσο τον πωλητή όσο και τον αγοραστή να είναι πιο προσεκτικοί στο θέμα του ποιόν θα επιλέξουν για να κάνουν μία συναλλαγή. Προς την ίδια κατεύθυνση κινείται και η εμφάνιση του προσωπικου σκορ του χρήστη βάσει της συμμετοχής του στην κοινότητα. Ένας χρήστης με πλούσια και ουσιαστική συμμετοχή στο φόρουμ που βάζει σήμερα την πρώτη του αγγελία δεν είναι, προφανώς, εγγυημένα αξιόπιστος πωλητής ή αγοραστης, αλλά προσωπικά θα τον εμπιστευόμουν περισσότερο από κάποιον που έκανε εγγραφή χθες και δεν έχει καμία θετική αξιολόγηση.

 

Γενικά, η συμβουλή που ίσχυε μέχρι σήμερα θα εξακολουθήσει να ισχύει και στις νέες αγγελίες: προσοχή με ποιούς συναλλάσεστε.
  • Like 16
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο παιδιά, χαίρομαι πολύ για τις αλλαγές, για τη χρήση κινητού και για το όριο 2 αγγελιών. Όσο και αν δε μου αρέσει κάποιες φορές, αν βγει το όριο μερικοί θα το κάνουν μαγαζάκι τους. Ας πάνε να αγοράσουν 10 νούμερα για 10 accounts. Σίγουρα περιορίζει λίγο από το να έχουν έναν account με ελεύθερο αριθμό αγγελιών. Εμείς που πουλάμε από hobby, πχ κινητά που αλλάζουμε συχνά δε θα μπορούμε καθώς θα μπουν οι "έμποροι" με συνεχείς αγγελίες.

Μπράβο για τις αλλαγές και τις βελτιώσεις λοιπόν

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπραβο ΠΑΙΔΙΑ πολυ ωραιες και σημαντικές αλλαγές αυτές που αναφέρετε.

Ειδικα η δήλωση του κινητού καθώς και η ευκολότερη αναζήτησή αγγελιών συγκεκριμένων προιοντων!

Συνεχίστε ΕΤΣΙ Ειστε ΑΠΟ τα πολυ αγαπημένα μας ελληνικά site!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω πως 2 αγγελίες ανά εβδομάδα είναι λίγα πλέον στης εποχες που ζούμε όταν αλλάζουμε κινητά κτλ κτλ σαν τα πουκάμισα εμείς που έχουμε τρελά

3-4 θα έπρεπε να ηταν

Γιατί αμέσως πάει ο άλλος και ανοίγει δεύτερο προφίλ που απαγορεύεται

Αρα η λύση περισσότερες αγγελίες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση:

Θέλω να κάνω μια αγορά, ο πωλητής αποδεικνύετε αναξιόπιστος και φυσικά ΔΕΝ πατάει ολοκλήρωση...πως θα μπορώ να κάνω αξιολόγηση?

καταλαβαινετε ότι (αν κατάλαβα καλά) ο πωλητής είναι αυτός που καθορίζει πότε θα ανοίξει η αξιολόγηση και φυσικά αν είναι λαμογιο δεν πρόκειται να το κάνει....

ελπίζω να μου διέφυγε κάτι και να μην είναι έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω πως 2 αγγελίες ανά εβδομάδα είναι λίγα πλέον στης εποχες που ζούμε όταν αλλάζουμε κινητά κτλ κτλ σαν τα πουκάμισα εμείς που έχουμε τρελά

3-4 θα έπρεπε να ηταν

Γιατί αμέσως πάει ο άλλος και ανοίγει δεύτερο προφίλ που απαγορεύεται

Αρα η λύση περισσότερες αγγελίες

Δηλαδή αλλάζεις 3-4 κινητά τη βδομάδα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και θα δημοσιεύσουμε σύντομα αναλυτικό FAQ, παραθέτω εδώ τις πρώτες απαντήσεις σε κάποιες από τις πιο συχνές ερωτήσεις που αναφέρατε. Δεν κάνω αναφορά σε θέματα gdpr και προσωπικών δεδομένων για να μην γράψω ανακρίβειες - θα απαντήσει αύριο, σχετικά, ο paredwse.

 

Υποχρεωτική εισαγωγή κινητού

Το κινητό χρησιμοποιείται μόνο για να γίνει η πιστοποίηση, δεν εμφανίζεται πουθενά αλλού και δεν είναι καν συνδεδεμένο με τον αριθμό που επιλέγει να εισάγει ο χρήστης ως τηλέφωνο επικοινωνίας στην αγγελία του. Εάν ο χρήστης θέλει να εμφανίσει τηλέφωνο σε κάποια αγγελία, μπορεί να το ορίσει ξεχωριστά στις ρυθμίσεις του προφίλ του.

 

Αν και η πιστοποίηση μέσω κινητού ήταν πρόταση που προήλθε από πολλά μέλη της κοινότητας, γνωρίζουμε ότι για κάποιους θα αποτελέσει "κόκκινη γραμμή". Καθώς όμως είναι λειτουργία που πιστεύουμε πως θα βοηθήσει πολύ στην αντιμετώπιση των πιο σημαντικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε η ενότητα μέχρι σήμερα (προφανώς δεν θα τα λύσει τελείως), αποφασίσαμε να το αποδεχτούμε ως αναπόφευκτο τίμημα.

 

Τί γίνεται με τις αγγελίες με πολλά προϊόντα;

Οι αγγελίες που περιλαμβάνουν πολλά προϊόντα είναι κάτι που δεν θέλουμε να ενθαρρύνουμε, για διάφορους λόγους. Δεν καταλογογραφούνται σωστά λόγω του ότι μπορεί να περιλαμβάνουν προϊόντα διαφορετικών κατηγοριών, δεν έχουν μία τιμή αλλά πολλές, δεν μπορούν να αντιστοιχηθούν με τον Skroutz, μπορεί να έχουν πολλούς διαφορετικούς αγοραστές και, γενικά, τις περισσότερες φορές δεν αποτελούν μία ενιαία αγγελία αλλά πολλές και ως τέτοιες θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται. Για την ώρα είναι κάτι για το οποίο δεν θα κάνουμε κάτι και η μόνη αλλαγή είναι ότι δεν θα επιτρέπονται περισσότερες από μία αξιολογήσεις για την ίδια αγγελία. Το επόμενο πακέτο λειτουργιών που αναμένεται μέσα στους επόμενους μήνες, πάντως, θα λαμβάνει υπόψη του το θέμα και θα το αντιμετωπίζει με πιο ουσιαστικό τρόπο.

 

Παραμένει το όριο 2 αγγελιών ανά εβδομάδα;

Για την ώρα, ναι. Υπομονή…

 

Αν δεν θέλω να βάλω τιμή δεν θα μπορούσα απλώς να βάλω π.χ. 1€;

Τεχνικά αυτό για την ώρα είναι εφικτό. Εάν, παρόλα αυτά, δούμε αγγελία iPhone X στο 1€, η αγγελία θα κλειδωθεί και ο δημιουργός της θα δεχτεί infraction.

 

Τί κάνουμε με τις αγγελίες προϊόντων που χαρίζονται;

Οι αγγελίες δεν ήταν ποτέ ο κατάλληλος χώρος για αυτές τις περιπτώσεις. Όποιος θέλει να χαρίσει προϊόντα μπορεί να το κάνει στο σχετικό topic.

Για τα αντικείμενα που ανταλλάσσονται θα υπάρχει σχετική επιλογή αντί για τιμή;

 

Επίσης, η τιμή θα είναι υποχρεωτική και στις αγγελίες ζήτησης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλες ακουγονται αοι αλλαγες και αναγκαίες μετα τοσα χρόνια!Επίσης σωστη η δηλωση τηλεφωνου για να αποφυγουμε απατεωνες και διπλούς και τριδιπλους λογαριασμούς!Απλά ρε παιδια ένα app για android!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...