Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μιας και εγω ειμαι νεος ατις αγορες απο κινα(εχω κανει καμια δεκαρια παραγγελιες) ποιο πιστευετε ειναι το πιο αξιοπιστο κυριως σε after sales support??? Ξερω πως παραπονα και στραβες θα υπαρχουν αλλα κοιτωντας την συνολικη εικονα απαντηστε

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, kasp123 είπε

Μιας και εγω ειμαι νεος ατις αγορες απο κινα(εχω κανει καμια δεκαρια παραγγελιες) ποιο πιστευετε ειναι το πιο αξιοπιστο κυριως σε after sales support??? Ξερω πως παραπονα και στραβες θα υπαρχουν αλλα κοιτωντας την συνολικη εικονα απαντηστε

Banggood και lightInTheBox από προσωπική μου εμπειρία 

Δημοσ.
1 hour ago, kasp123 said:

Το  lightInTheBox ομως προσφατα δεν εμφανιστηκε?απο after sale support ειναι ενταξει?
 

Υπάρχει πολλά χρόνια, είναι από τα πρώτα κινεζομαγαζα. Προσωπικά πολύ αρνητική εμπειρία σε after sale σε DOA κινητό.

Το καλύτερο μακράν είναι το Banggood σε αυτό το κομμάτι. Αλλά κούτσα στραβά άκρη θα βγάλεις με ολους.

Δημοσ.

Από BangGood έχω κακές απανωτές εμπειρίες after sales με απαντήσεις τύπου «στείλε μας ένα βίντεο από το πρόβλημα να δούμε», πράγματα που είναι αστεία και πλέον θεωρώ ότι το συγκεκριμένο είναι σαν να μην υπάρχει.

Μία κακή εμπειρία από GeekBuying επίσης, μετά από προβληματικό Xiami Mi Band.

AliExpress δεν χρειάστηκα κάτι after sales για να το αξιολογήσω.

Από άλλα δεν έχω ψωνίσει, αλλά θα ήθελα να ακούσω απόψεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Από BangGood έχω κακές απανωτές εμπειρίες after sales με απαντήσεις τύπου «στείλε μας ένα βίντεο από το πρόβλημα να δούμε», πράγματα που είναι αστεία και πλέον θεωρώ ότι το συγκεκριμένο είναι σαν να μην υπάρχει.

Μία κακή εμπειρία από GeekBuying επίσης, μετά από προβληματικό Xiami Mi Band.

AliExpress δεν χρειάστηκα κάτι after sales για να το αξιολογήσω.

Από άλλα δεν έχω ψωνίσει, αλλά θα ήθελα να ακούσω απόψεις.

Προφανώς και χρειάζεται video. Παντου χρειάζεται video. Εσύ τι πιστεύεις ότι θα σε πιστέψουν απλά επειδή λες ότι έχεις πρόβλημα; Σε αυτό φταίνε πολύ που το κάνουν συστηματικά κ ζητάνε refund για να τους βγουν τσάμπα  οι αγορές τους.

Πια διαδικασία ακολουθείς στο banggood (το έκανα πριν 15 μέρες). 1-2 λεπτά video που δείχνει το πρόβλημα κ στο επόμενο μήνυμα σου στέλνουν διεύθυνση επιστροφής.  Σε ενα χαρτί  γράφεις το πρόβλημα που έχει κ τι έχεις δοκιμάσει να κάνεις (για να μην υπάρχει περίπτωση να σε ξαναρωτήσουν κ καθυστερήσει περισσότερο) το βάζεις μαζί με το αντικείμενο που επιστρέφεις κ τέλος. Πληρώνουν κ τα μεταφορικά επιστροφής, απλά στέλνοντας μια  φωτό της απόδειξης από τα ΕΛΤΑ. Γρήγορα κ εύκολα χωρίς πολλά πολλά.

Αν το αντικείμενο είναι μικρής αξίας με το video παίρνεις κ αυτόματα refund από το banggood. Η σου ξαναστελνουν άλλο, όπως το κανονίσεις εσύ.

Geekbuying είναι μακράν το χειρότερο (σε καθυστερει μπορεί και 2-5 βδομάδες από την στιγμή που παραλάβουν πριν κάνουν κάτι, ή σου λένε βλακείες ότι εσύ φταις κ πρέπει να πληρώσεις τελικώς για την επισκευή).

 

Στο aliexpress ισχύει ότι και στο banggood. Χωρίς φωτογραφίες ή video το ξεχνάς το aftersale. Εκεί μάλιστα είναι υποχρεωτικο να το ανεβάσεις αλλιώς δεν μπορείς καν να ανοίξεις dispute αν βάλεις επιλογή ότι παρελαβες προβληματικό προϊόν.

 

Επεξ/σία από Billator
  • Like 1
Δημοσ.

Αν πιάσουμε το θέμα των δικαιωμάτων του καταναλωτή σε συνδυασμό με τη σκηνοθεσία βίντεο του προβλήματος, οι κινέζοι έχουν φάει γκολ από τα αποδυτήρια.

Προσωπικά δεν ξαναμπαίνω στη διαδικασία να παραγγείλω ό,τιδήποτε ηλεκτρονικό από Κίνα απευθείας. Μόνο βίδες και πλαστικά/ξύλινα/μεταλλικά πράγματα. Ό,τιδήποτε ηλεκτρονικό μόνο από Ευρώπη με εγγύηση.

Δημοσ.

Γιατι απο ευρωπη τι ακριβως θα αλλαξει στο after sale support απο οτι αυτο στη κινα?? Η διαφορα αναμεσα στην εγγυηση που σου δινει ο κινεζος με αυτην που σου δινει η ευρωπη εχει να κανει στα ποσα χρονια σου δινει ο καθενας και στο χρονο που θα  χρειαστει να παει και να ερθει.Την ιδια δουλεια θα κανει  και ο ευρωπαιος τεχνικος και ο κινεζος τεχνικος,παλι θα ζητησουν αποδεικτικα και αν τα εχεις θα δικαιωθεις.

Προσωπικα απο banggood δυο φορες χρειαστηκε να κανω Refund.Μια οπου ειχε κολλησει ενα δεμα κανα διμηνο και μια αλλη με κατι καλωδιακια που ηρθαν DOA.Και στις δυο περιπτωσεις το service ηταν αμμεσο και πηρα τα λεφτα μου πισω χωρις πολλα πολλα(εννοειται πως εδειξα βιντεο που ανοιγα τα πραγματα και ενα αλλο που εδειχνα το προβλημα)

  • Moderators
Δημοσ.

Προσωπικά έχω πολύ κακή εμπειρία από aliexpress με ένα πληκτρολόγιο ενός tablet. Μου ζήτησαν video σε 3 διαφορετικές μου επικοινωνίες και απλά δεν έγινε τίποτα.

Κάθε φορά Ρωτούσα και με διαβεβαίωναν μέχρι που απλά δεν επικοινωνούσαν ποτέ μαζί μου.

Από τότε δεν έχουν δει cent μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@kostasgr78 τότε τί γράφεις σε thread που το παιδί ζητάει το πιο αξιόπιστο κινεζομαγαζο; Αν ειναι τόσο τρομερό το βίντεο δεν είναι απλά για σένα οι online αγορές. Είναι όμως για όλους εμάς τους υπόλοιπους.

@kasp123 Ακριβώς όπως τα είπες με την εγγύηση. Για αυτό δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

 

@GeorgeMan Δυστυχώς στο aliexpress αν δεν έχεις εμπειρία πως λειτουργούν τα dispute ίσως την πάθεις έτσι. Είναι πολύ εύκολο, το έπαθα κ εγώ 2-3 φορες. Αλλά απλά επειδή αγοράζω πλέον τα πάντα από εκεί (πλην κινητών κ βαριών αντικειμένων) μπορώ με βεβαιότητα να σου πω ότι παίρνεις πιο εύκολα  τα λεφτά σε σχέση με όλους τους άλλους. (Ειδικά για αξίας κατω των 50$ αντικείμενα). Αν σου ξανασυμβεί κάτι μπορείς να μου στείλεις κ με χαρά θα σε βοηθήσω να βγάλεις άκρη.

Επεξ/σία από Billator
Δημοσ.

Κατα την γνωμη μου απο το aliexpress μεχρι τα 25-30 ευρω.Πανω απο εκεινο το ποσο ειναι ρισκο.Ενταξει υπαρχουν και σωστοι πωλητες αλλα κακα τα ψεματα η διαδικασια refund σε ενα μεγαλο καταστημα πχ gearbest banggood  σε σχεση με aliexpress και ebay ειναι η μερα με την νυχτα,     +    οτι εχεις paypal kai οχι alipay

Δημοσ.

@kasp123 Ένα 30-40% των πωλητών (τουλάχιστον σε αυτά που αγοράζω) πλέον δέχονται paypal πληρωμή στο aliexpress. Κ όταν πατάς dispute σε πετάει κατευθείαν στην paypal, δεν εμπλέκεται καθόλου το aliexpress στην διαδικασία, με τα θετικά κ τα αρνητικά του αυτό φυσικά.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, kasp123 είπε

Για το gearbest τι γνωμη εχετε για το service του??  εχω ακουσει αρκετα παραπονα

Δύσκολοι, θα σε παιδεύουν αλλά στο τέλος ακρη βγάζεις. Για μένα για το τζίρο κ τις πωλήσεις που κάνουν είναι απαράδεκτη γενικά η συμπεριφορά τους στον τρόπο αντιμετώπισης.

Αλλά όπως είπα βγάζεις άκρη αργά ή γρήγορα.

Δημοσ.

Και εγω δεν πιστευω πως μπορεις να χασεις τα λεφτα σου αν αγορασεις απο μεγαλά καταστηματα και ας εχει περασει το εξαμηνο του paypal.Το πολλυ πολλυ να ταλαιπωρηθεις.Πιστευω πως αν πχ το gearbest ετρωγε τα λεφτα απο καποιο πελατη εστω και μικρο ποσο θα γινοταν ντορος παντου και θα ειχε φαει τρελη δυσφημιση.

Στη τελικη οι κινεζοι θα του προσφεραν τα διπλα για να ληξει το θεμα εκει  χαχαχα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...