Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δεν υπαρχει περιπτωση να μην εχει εστω και μια φορα στραβωσει κατι με ολα τα μαγαζια (εννοειται οτι μεσα σε αυτα κρεμονται αλλα μπακαλικα και πωλητες)

εγω τα τελευταια 10 χρονια μια φορα ειχα θεμα .

Απλα θελει λιγο υπομονη να διαβαζουμε αξιολογησεις 

το μονο αρνητικο(ηταν αναμενομενο) οι καθυστερησεις στο τελωνειο και τα επιπλεον εξοδα

το θετικο οτι οργανωνονται και ανοιγουν αποθηκες στην Ευρωπη οποτε και οι χρονοι παραδοσης αλλαζουν δεν εχει εξοδα τελωνειου αλλα οι τιμες θα

ειναι λιγο ποιο πανω(τελωνεια εχουν και στην Ευρωπη)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το προβλημα ειναι οτι επικεντρωνομαστε παντα στα αρνητικα.Για παραδειγμα,πριν μηνες διαβασα στο miui.gr την ταλαιπωρια που περασε ενα παιδι με το gearbest.Χρειαστηκε να επιστρεψει ενα tablet για service και αντιμετωπισε προβλημα,(αργησαν οι κινεζοι να το παρουν στα χερια τους ενω το tracking εδειχνε οτι εφτασε στις αποθηκες τους).Το θεμα ειναι οτι μπορει εκεινη τη μερα να υπηρχαν 100 ιδιες περιπτωσεις και οι 99 να λυθηκαν απροβληματιστα και αυτη η μια φορα να εκατσε σε αυτον.Το αρνητικο χτυπαει κατευθειαν στο ματι και βγαινουν βιαστικα συμπερασματα.Φυσικα το support του gearbest θα μπορουσε να βελτιωθει λιγο  αλλα δεν γινεται να το αποκαλουμαι και τραγικο.

Παντως απο banggood εχω ακουσει  τα λιγοτερα κρουσματα

Επεξ/σία από kasp123

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...