Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για τις αγγελίες στο νέο insomnia (αξιολογήσεις, φωτογραφίες κτλ)


ouzounidhs_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πως κάνουμε ανανέωση της αγγελίας;

έχει περάσει μια βδόμαδα και 2 μερες αλλα δεν βρίσκω πουθενα να το ανανεώσω !

Πως γίνεται ?

Ευχαριστω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τώρα με το καινούργιο forum πως γίνετε να κάνω ανανέωση αγγελίας?
Το ψάχνω αλλα δεν βρίσκω τίποτα...μήπως πρέπει να κάνω την ίδια αγγελία πάλι από την αρχή?

Ευχαριστώ εκ τον προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και καλή χρονιά.

Προσπαθώ να βάλω αγγελία.

Ας ξεκινήσω με το ότι δεν υπάρχει πουθενά η επιλογή επανυποβολή που υπήρχε.

Αναγκαστικά προσπάθησα να δημιουργήσω νέα. Επιτρέπει όμως μέχρι 10 φωτογραφίες που η καθεμία δεν ξεπερνά το 0.5 MB. (Υπάρχει πλέον κάποιος που βγάζει φωτογραφίες με τόσο μικρή χωρητικότητα ;).Ακόμα και αν αφιερώσεις χρόνο για να την επεξεργαστείς το αποτέλεσμα θα είναι χάλια.

Απορώ επίσης που δεν επιτρέπεται πάνω από 1 αξιολόγηση σε κάθε αγγελία. Αν έχω δηλαδή 5 αντικείμενα, πουλήσω το ένα και μου γίνει αξιολόγηση, θα πρέπει να κλείσω την αγγελία και να δημιουργήσω νέα.

Το site πριν την αναβάθμιση ήταν εύχρηστο και λειτουργικό. Τώρα μας δυσκολεύει υπερβολικά ειδικά σε μια εποχή που όλο και περισσότεροι ψάχνουν σε αγγελίες και χιλιάδες μέλη καθημερινά επισκέπτονται το insomnia για τις αγγελίες του.

Δυστυχώς έχω απογοητευτεί πολύ από την "αναβάθμιση" και θα επιθυμούσα σίγουρα την επιστροφή στην προηγούμενη κατάσταση πριν την αναβάθμιση.

Το περίεργο είναι πως και άλλες σελίδες (δεν αναφέρω ονόματα για ευνόητους λόγους) πραγματοποίησαν αναβαθμίσεις το τελευταίο διάστημα και το αποτέλεσμα ήταν τραγικό με αποτέλεσμα να χάσουν μεγάλο κοινό. Δεν θα ήθελα να συμβεί το ίδιο με το αγαπημένο μου insomnia. 

  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου. Μεχρι να φουμε τι θα συμβεί τελικα με το ολο αυτο μπαχαλο που εχει δημιουργηθεί δοκιμασε αυτο εδω με τις φώτογραφιες αποδιδει αρκετα καλη ανάλυση μετα την συμπιεση της αν και δεν ειναι παντα ολες κατω απο 0,5mb http://compressjpeg.com/

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, notisgreek98 είπε

Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου. Μεχρι να φουμε τι θα συμβεί τελικα με το ολο αυτο μπαχαλο που εχει δημιουργηθεί δοκιμασε αυτο εδω με τις φώτογραφιες αποδιδει αρκετα καλη ανάλυση μετα την συμπιεση της αν και δεν ειναι παντα ολες κατω απο 0,5mb http://compressjpeg.com/

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Έχω κατεβάσει και από το playstore

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, kom είπε

δοκίμασε το πολύ εύκολο και βολικό,με μονο 3 κλικ κανεις resize φωτο  http://www.bricelam.net/ImageResizer/

Ευχαριστώ πολύ και σένα φίλε μου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Quote

Αρχικά το thread αφορούσε το θέμα των αξιολογήσεων που αναφέρεται σε αυτό το πρώτο post, αλλά επειδή η συζήτηση άνοιξε πολύ, άλλαξα και τον τίτλο για να εναρμονιστεί με το περιεχόμενο. :)

«Με βάση τους σημερινούς κανόνες, μόνο όταν μια συναλλαγή έχει ολοκληρωθεί, τα μέλη μπορούν να αφήσουν αξιολόγηση μεταξύ τους.

Πλέον, στις ανανεωμένες αγγελίες, για να πραγματοποιηθεί η αξιολόγηση σε αγγελία, ο δημιουργός της θα πρέπει να πατήσει το πλήκτρο “Ολοκλήρωση» μέσα από την αγγελία και να επιλέξει άμεσα το μέλος με το οποίο έχει πραγματοποιήσει τη συναλλαγή. Αυτόματα το μέλος που έχει επιλεγεί θα ενημερωθεί σχετικά. Η δυνατότητα αξιολόγησης ενεργοποιείται εκείνη τη στιγμή και για τα δύο μέρη και αποκλειστικά και μόνο για αυτά.»

Υπάρχει ένα τεράστιο κενό όπως το βλέπω: αν ο πωλητής κοροϊδέψει με οποιονδήποτε τρόπο τον αγοραστή, ο τελευταίος δεν έχει τη δυνατότητα να αφήσει αρνητική κριτική εφόσον ο πωλητής δεν μαρκάρει την αγγελία ως ολοκληρωμένη. Έτσι ουσιαστικά διευκολύνεται όποιος θέλει να κάνει απάτη. Μακάρι να μου ξεφεύγει κάτι και να κάνω λάθος, διορθώστε με αν είναι έτσι...

 

Επεξ/σία από beef.techie
Αλλαγή τίτλου
  • Like 7
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Quote

Εάν ο πωλητής είναι αναξιόπιστος και δεν πατήσει ολοκλήρωση δεν θα μπορούμε να τον αξιολογήσουμε;

Εδώ είναι ευθύνη και του αγοραστή να μην αποδεχτεί να προχωρήσει στην συναλλαγή εάν προηγουμένως ο πωλητής δεν κλειδώσει την αγγελία και δεν τον επιλέξει ως αγοραστή. Ενδεχόμενη άρνηση του πωλητή θα μπορούσε να είναι ανησυχητικό σημάδι, οπότε θεωρούμε πως ο συγκεκριμένος μηχανισμός είναι ένας ακόμη έμμεσος τρόπος για να προστατευτεί ο αγοραστής.

Στην αντίστροφη περίπτωση, όπου ο αγοραστής είναι αυτός που δεν εμφανίζεται, τότε ο πωλητής το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να αφήσει αρνητική ψήφο στον αγοραστή και να δημοσιεύσει νέα αγγελία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Πλήρης εξασφάλιση δεν υπάρχει.

Το σύστημα αυτό, σε συνδυασμό με την υποχρεωτική εισαγωγή τηλεφώνου δυσκολεύει εκείνους που κακόβουλα ενεργούσαν. 

Ο καλόπιστος πωλητής δεν έχει λόγο να μη μαρκάρει την αγγελία και να επιλέξει αγοραστή. Οπότε, λύνεται και το θέμα της αμφισβήτησης συμφωνίας για συναλλαγή, ακόμη και αν αυτή είναι με συνάντηση κάπου (άρα απουσιάζουν παραστατικά αποστολής και καταλήγαμε σε θέματα του στυλ "δεν δώσαμε ραντεβού", "όχι δώσαμε" κτλ).

Συν του ότι γλιτώνουμε από εκδικητικές (προσοχή: όχι αρνητικές για μια συγκεκριμένη αγγελία, αλλά αρνητικές "παραμάζωμα" σε όλες τις αγγελίες ενός χρήστη λόγω κακής εμπειρίας σε κάποια άλλη συναλλαγή-αγγελία) σχόλια για τιμές κτλ.

Και όπως σωστά αναφέρει ο gsarig στο μήνυμα που παραθέτει ο χρήστης infin1tyGR, το θέμα το έχουμε συζητήσει "εσωτερικά" όχι απλά διεξοδικά, αλλά σε σημείο εξαντλήσεως και δεν βρέθηκε πρακτικά εφαρμόσιμη λύση ανώτερη αυτής που θα δούμε μέσα από τις νέες αγγελίες.

Εννοείται πως είμαστε πάντα ανοιχτοί σε προτάσεις (πολύ περισσότερο όσοι ασχολούνται άμεσα και εντατικά με την υλοποίηση της πλατφόρμας) και το ότι δεν μπαίνουμε διαρκώς σε συζητήσεις για κάθε πρόταση (ή κάθε παράπονο, αυτές τις πρώτες ημέρες του νέου insomnia) σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως δεν λαμβάνονται υπόψη. 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμ, άρα η σειρά είναι:

  1. Προφορική συμφωνία
  2. Κλείδωμα αγγελίας από τον πωλητή
  3. Πληρωμή-αποστολή-παραλαβή
  4. Αξιολόγηση

Οκ, κατανοητό. Θα πρότεινα να υπάρχει αυτή η ενδεδειγμένη διαδικασία και σε πιο εμφανές σημείο κάπου μέσα στις αγγελίες (πχ ένα info popup), γιατί δεν νομίζω πως θα το διαβάσουν πολλοί στο forum.

Ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις :)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη δεν εχω ολοκληρωσει συναλλαγη στο νεο φορουμ,αξιολογηση θα αφηνει μονο ενας αγοραστης στον πωλητη;

Γιατι εγω που πουλαω 2 κονσολες και παιχνιδια δεν ψηνομαι καθολου  να καθομαι να φτιαχνω αγγελια καθε φορα που θα πουλαω ενα παιχνιδι.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...