Προς το περιεχόμενο

Amazon issues


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας παιδιά! Θα ήθελα λιγάκι την βοήθεια σας για ένα θέμα μου.  Παρήγγειλα και εγώ πρώτη φορά που Amazon U.K. και ενώ χθες έγινε η παραγγελία και η πληρωμή μου ήρθαν και τα σχετικά e-mail επιβεβαίωσης και ζήτησα τιμολογιο από τον πωλητή, σήμερα μου ήρθε e-mail ότι ακυρώθηκε η παραγγελία μου λόγω ότι δεν μπορούσε να γίνει χρέωση της κάρτας μου... ενώ έχει γίνει χρέωση κανονικά! Έστειλα e-mail στον πωλητή, δεν ανταποκρίθηκε κι έτσι ενημέρωσα και το amazon.  Έστειλα και στον πολητή και στο Amazon το approval number της συναλλαγής.Τέλος ενημέρωσα και την τράπεζά μου. Τι γίνεται και τί πρέπει να κάνω σε τέτοιες περιπτώσεις; Με αποζημιώνει το Amazon; Τα φώτα σας.... Ευχαριστώ!

Hello,

I'm really sorry for any inconvenience caused regarding this issue.

Please be informed that this issue was being followed up by my colleague with the appropriate department and I'm sure that you'll be contacted by him along with the update.

I've now contacted him and notified them to get in touch with you at the earliest.

If you don't receive any update within the 1-2 business days please let us know and we'll help you further.

We look forward to seeing you again soon. 
Υπάρχει περίπτωση να χάσω τα χρήματα μου? Θα αποζημιωθώ από το Άμαζον?
 

 

Επεξ/σία από stormoffire
Update

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...