Προς το περιεχόμενο

Technicolor TG788v v3


koskappas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 5/5/2020 στις 6:21 ΜΜ, mclound είπε

Κλαφτα. Για να μπορέσεις να μπεις πρέπει να κλείσεις από το κουμπί του το router, να το ανοίξεις πάλι και να περιμένεις κάνα 10λεπτο. Σκάει το admin επειδή η wind το έχει πετσοκόψει το firmware. Οπότε και κάθε λίγες ώρες, αν θες να μπεις στο admin, χρειάζεσαι reboot.

To ίδιο πρόβλημα έχω...δυστυχώς.

Ευτυχώς όμως που...

Spoiler

επένδυσα σε ssd και το reboot γίνεται γρήγορα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 466
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 ώρες πριν, Lanike71 είπε

To ίδιο πρόβλημα έχω...δυστυχώς.

Ευτυχώς όμως που...

  Απόκρυψη περιεχομένων

επένδυσα σε ssd και το reboot γίνεται γρήγορα...

Reboot του router εννοούσα. Τι SSD γράφεις καλέ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Lanike71 είπε

Φίλε σε εμένα θέλει restart το πισί και ξαναδουλεύει...

Εμένα δε δουλεύει από καμία συσκευή (κινητό, tablet, pc) το admin. Μόνο με reboot του router στρώνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, ilpapacha said:

Παραθέτω αυτά που τους έγραψα στο email (στο οποίο μου απάντησαν τηλεφωνικά μετά από ένα μήνα σχεδόν) και μου άλλαξαν το TG788v3 με το TG789vacV2

"Καλησπέρα σας,
πρόσφατα αναβάθμισα τη γραμμή internet από ADSL σε 50Mbps VDSl, έπειτα από προσφορά που μου έγινε. Δυστυχώς με την αναβάθμιση αυτή η τηλεφωνική γραμμή έγινε VoIP, το οποίο είχε ως επακόλουθο να χρησιμοποιήσω τον εξοπλισμό που μου στείλατε (Technicolor tg788v v3) και να μην μπορώ πλέον να χρησιμοποιώ το modem/router (FritzBox 7490) που είχα στη γραμμή μέχρι στιγμής.
Με μεγάλη δυσαρέσκεια παρατήρησα τα παρακάτω :
1) Το συγκεκριμένο modem/router έχει περιορισμένο μενού για παραμετροποιήσεις, καθώς προφανώς είναι "κλειδωμένο" από εσάς
2) Δεν διαθέτει print server, το οποίο χρησιμοποιούσα στο προηγούμενο modem/router που είχα στη γραμμή
3) Εκπέμπει μόνο στα 2.4GHz με πρωτόκολλο 802.11n, οπότε όλες οι συσκευές που έχω και παίζουν στα 5GHz 802.11ac υποχρεωτικά θα πρέπει να συνδεθούν σε υποδεέστερη συχνότητα/μετάδοση δεδομένων
4) Δεν διαθέτει ρυθμίσεις για parental controls, τα οποία χρησιμοποιούσα και είναι κάτι που διαθέτουν όλα τα modem/routers της αγοράς
5) Το UI του πολλές φορές "παγώνει" με αποτέλεσμα να χρειάζεται restart, το οποίο κάνει κανά 5λεπτο...απαράδεκτο
6) Έχω παρατηρήσει ότι ζεσταίνεται αρκετά (ίσως γι' αυτό και να "παγώνει" το UI του αρκετές φορές)
7) Οι θύρες lan που διαθέτει είναι 100Mbps και δεν διαθέτει θύρα usb3, τα οποία υποβαθμίζουν όλο το εσωτερικό δίκτυο (σύνδεση δίσκων σε usb2 και διαμοιρασμός μέσω lan), κάτι το οποίο δεν υπήρχε με το modem/router που είχα στη γραμμή
8 Αναγκάστηκα να αγοράσω ups (έξτρα επιβάρυνση για εμένα) για το modem/router, καθώς ο συναγερμός του σπιτιού που συνδέεται με την τηλεφωνική γραμμή, η οποία πλέον είναι VoIP, βγαίνει εκτός σε περίπτωση διακοπής ρεύματος. Επιπλέον παρατηρώντας τα σημεία 5 & 6 το συγκεκριμένο modem/router δεν είναι αξιόπιστο για συνεχή λειτουργία, οπότε δεν παρέχει ασφάλεια

Για όλα τα παραπάνω σημεία που αναφέρω, αξιοπιστία/ασφάλεια/παραμετροποιήσεις/μεταφορά δεδομένων κτλ, θέλω να μου στείλετε τις ρυθμίσεις VoIP (ή να έρθει τεχνικός σας να τις περάσει) ώστε να χρησιμοποιήσω τον δικό μου εξοπλισμό (FritzBox 7490) τον οποίο χρησιμοποιούσα χωρίς προβλήματα έως πριν την αναβάθμιση της γραμμής σε VDSL. Γνωρίζω ότι είναι κάτι που το κάνουν και οι ανταγωνιστές σας Cosmote (στέλνει τις ρυθμίσεις μέσω SMS ή εξυπηρετεί μέσω της τεχνικής υποστήριξης) & Vodafone (έχω γραμμή με VoIP στη Vodafone, εξυπηρετεί μέσω τεχνικής υποστήριξης), για να μπορούν οι τελικοί χρήστες να χρησιμοποιούν δικό τους εξοπλισμό και μάλιστα προσφέρουν και οι ίδιοι advanced modem/router ξεκλείδωτα (https://www.cosmote.gr/eshop/global/gadgets/productDetailsTangible.jsp?productId=ger_20370959)
Αναμένω την απάντησή σας
"

Είχα βάλει και έξτρα σως τότε, αλλά η αλλαγή έγινε.

Ευχαριστω! Μου το αλλαξαν τελικα πριν 2 μηνες,μετα απο πολλα τηλεφωνα.Ειναι τελικα θεμα να πεσεις στο καταλληλο ατομο.Σπανια αυτοι που σηκωνουν το τηλεφωνο εχουν αρμοδιοτητα για κατι τετοιο,παντα οτι εγινε εγινε μιλωντας με υπευθυνο κλπ. Το εχουν κανει πολυ δυσκολο,πρεπει να εισαι ετοιμος για πολλα τηλεφωνα,πολυ επαναληψη της υποθεσης και γερα νευρα.

 

Σε πιο πρακτικα πραγματα,το 789 ειναι πολυ καλυτερο σε ολα και η 5ghz ειναι πλεον απαραιτητη αφου οι περισσοτερες συσκευες υποστηριζουν.Το 788 μπροστα του ειναι εντελως χρεπι,για την ακριβεια το firmware,που το χουν κουτσουρεψει και το χουν γεμισει bugs

Επεξ/σία από azuli
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, azuli είπε

Ευχαριστω! Μου το αλλαξαν τελικα πριν 2 μηνες,μετα απο πολλα τηλεφωνα.Ειναι τελικα θεμα να πεσεις στο καταλληλο ατομο.Σπανια αυτοι που σηκωνουν το τηλεφωνο εχουν αρμοδιοτητα για κατι τετοιο,παντα οτι εγινε εγινε μιλωντας με υπευθυνο κλπ. Το εχουν κανει πολυ δυσκολο,πρεπει να εισαι ετοιμος για πολλα τηλεφωνα,πολυ επαναληψη της υποθεσης και γερα νευρα.

Σε πιο πρακτικα πραγματα,το 789 ειναι πολυ καλυτερο σε ολα και η 5ghz ειναι πλεον απαραιτητη αφου οι περισσοτερες συσκευες υποστηριζουν.Το 788 μπροστα του ειναι εντελως χρεπι,για την ακριβεια το firmware,που το χουν κουτσουρεψει και το χουν γεμισει bugs

Συνδέονται καμιά 10αριά συσκευές WiFi ή κρεμάει το σύμπαν; Στο 788 κάθε απόγευμα μου κάνει το εξής κουλό: ενώ είναι ανοιχτό το WiFi, δεν το βλέπει ΚΑΜΙΑ συσκευή, ακόμη και αν είμαι επάνω του. Άλλαξα channel μπας και στρώσει. 3 μέρες τώρα δεν έχω αυτό το πρόβλημα. Λογικά τα 2.4GHz φταίνε. Ειδικά τώρα με την καραντίνα, είμαι με data συνέχεια. Αφού σκέφτομαι σοβαρά να πάρω κάνα Access Point να σωθώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, mclound said:

Συνδέονται καμιά 10αριά συσκευές WiFi ή κρεμάει το σύμπαν; Στο 788 κάθε απόγευμα μου κάνει το εξής κουλό: ενώ είναι ανοιχτό το WiFi, δεν το βλέπει ΚΑΜΙΑ συσκευή, ακόμη και αν είμαι επάνω του. Άλλαξα channel μπας και στρώσει. 3 μέρες τώρα δεν έχω αυτό το πρόβλημα. Λογικά τα 2.4GHz φταίνε. Ειδικά τώρα με την καραντίνα, είμαι με data συνέχεια. Αφού σκέφτομαι σοβαρά να πάρω κάνα Access Point να σωθώ.

Eγω εχω 5 συσκευες και δεν εχω καποιο προβλημα. Αυτο που δεν βλεπουν οι συσκευες το 788 ειναι περιεργο,γιατι ειχα το 788 μερικους μηνες και δεν ειχα προβληματα τετοια. Δοκιμασε να κανεις reset τα settings (αν εχεις σκαλισει τιποτα που μπορει να δημιουργησε προβλημα).

Ειναι καλος λογος για να σου στειλουν νεο router.

Επεξ/σία από azuli
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/5/2020 στις 11:55 ΠΜ, hablando είπε

Γεια χαρα σε όλη την ομάδα!
Δοκίμασα και εγώ το εν λόγω modem router και δυστυχώς διαπίστωσα πως δεν υπάρχει πουθενά (συνδεόμενος ως admin) επιλογή για Bridge mode, προς στιγμήν χάρηκα που διάβασα κάπου πως αν μπω ως engineer εκεί θα έβρισκα την επιλογή αλλά μάταια...καθώς στο πίσω μέρος του modem δεν εγραφε πουθενά access code για να το χρησιμοποιήσω ως pass για τα credentials.

Ήθελα να ρωτήσω για να αποφύγω να καλώ το support και οχι τιποτα άλλο με χρεώνουν κιολας για τις κλήσεις (ασχετως αν καλώ απο το σταθερό της ίδιας της σύνδεσης).

α) Bridge mode ενεργοποιείται τελικά στο modem ?
β) Για την ενεργοποίηση του VoIp υπάρχει κάποιο κόστος ενεργοποίησης? Και αν το ενεργοποιήσουν, μετά το παντρεύομαι ή αν βάλω άλλο modem θα μπορεί η τηλεφωνική συσκευή να συνδεθεί ξανά με τον παλιό τρόπο?
γ) Αν υποθέσουμε οτι παίζει με Bridge, γινεται να μη χάσω την VoIp λειτουργία?

Μήπως κάποιος μπορεί να βοηθήσει; :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Στις 11/5/2020 στις 10:05 ΠΜ, mclound είπε

Συνδέονται καμιά 10αριά συσκευές WiFi ή κρεμάει το σύμπαν; Στο 788 κάθε απόγευμα μου κάνει το εξής κουλό: ενώ είναι ανοιχτό το WiFi, δεν το βλέπει ΚΑΜΙΑ συσκευή, ακόμη και αν είμαι επάνω του. Άλλαξα channel μπας και στρώσει. 3 μέρες τώρα δεν έχω αυτό το πρόβλημα. Λογικά τα 2.4GHz φταίνε. Ειδικά τώρα με την καραντίνα, είμαι με data συνέχεια. Αφού σκέφτομαι σοβαρά να πάρω κάνα Access Point να σωθώ.

Αυτό το πρόβλημα το έχει φίλος με το ίδιο ρούτερ. Κάθε απόγευμα, πρόβλημα.

Αλλαγή καναλιού είπες έτσι; Να του το προωθήσω τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Lanike71 είπε

Αυτό το πρόβλημα το έχει φίλος με το ίδιο ρούτερ. Κάθε απόγευμα, πρόβλημα.

Αλλαγή καναλιού είπες έτσι; Να του το προωθήσω τότε.

Ναι ας δει από το WiFi analyser application κάνα λιγότερο βεβαρυμένο channel ώστε να το γυρίσει. Σώθηκα όταν μου έστειλαν επιτέλους το 789.

Επεξ/σία από mclound
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mclound είπε

Ναι ας δει από το WiFi analyser application κάνα λιγότερο βεβαρυμένο channel ώστε να το γυρίσει. Σώθηκα όταν μου έστειλαν επιτέλους το 789.

Αν θες φίλε, γράψε και τι ενέργειες έκανες για να το πάρεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκίνησα στο FB messenger μια συνομιλία και ρώτησα εάν σε πιθανή αλλαγή της γραμμής από 50 σε 100 Mbps, θα μου έστελναν το 789. Εκεί ένας που μου απάντησε μου είπε πως εάν έχω συσκευές που υποστηρίζουν 5GHz Wifi τότε, ναι, θα δικαιούμουν το 789. Μετά από επίσκεψη σε κατάστημα και προκειμένου να κάνω την αλλαγή από 50 σε 100, οι υπάλλοιλοι μου είπαν πως δεν δικαιούμαι νέο router παρόλο που τους εξήγησα την συνομιλία που είχα πριν μέρες στο messenger, οπότε και δεν προχώρησα στην αλλαγή. Τότε λοιπόν, έστειλα ξανά στο FB messenger και τους είπα τι είχε γίνει, και την επόμενη μέρα μου έστειλαν σπίτι ένα 789!! Χωρίς ΚΑΝ να έχω κάνει αίτηση για 100άρα. Θεωρώ πως ήμουν πολύ τυχερός... Και αφού ήρθε και το σέταρα, όλα μια χαρά. Και προχώρησα σε 100άρα λίγο αργότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Στο adslgr.com αναφερθηκε οτι υπαρχει αναβαθμιση ( Firmware Version 17.1.7900-3461006-20200103111607 ) που -μεταξυ αλλων- ανοιγει τα στατιστικα της γραμμης, και επιτρεπει την αλλαγη dns. Διστυχως ομως απ' οτι φαινετε την εχουν παρει ελαχιστοι. Ισως μονο αυτοι που συνδεονται σε καμπινα WIND. Εγω που συνδεομαι σε KV OTE δεν την εχω παρει.

Αν την εχει παρει κανεις με WIND VDSL, μεσω KV ΟΤΕ η VODAFONE , ας το αναφερει.

Υ.Γ.  Ακομα προσπαθω να καταλαβω γιατι αφαιρεσαν ολα τα filmwares απο το Wind.gr. Παλιοτερα το καθε ρουτερ, ειχε και την τελευταια αναβαθμιση να κατεβασεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα,
Με τη συνδεση και το wifi δεν εχω κανενα προβλημα εχω τη Version GOLD 17.1.
To προβλημα μου ειναι το εξης:
Eχω συνδεσει 2 pc ενα δικο μου και ενα της αδερφης μου.
Εγω συνηθως παιζω games και αυτη βλεπει σειρες.
Οποτε παει να βαλει νεο επεισοδιο τρωει ολο το bandwidth και με πεταει απο τα games.
Υπαρχει καποιος τροπος(ευκολος) μεσα απο το rooter να ρυθμισω τα bandwidth ωστε πχ να μη μπορει να τραβηξει ολη τη ταχυτητα παρα μονο τα 2mb/s ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Καλησπερα,
Με τη συνδεση και το wifi δεν εχω κανενα προβλημα εχω τη Version GOLD 17.1.
To προβλημα μου ειναι το εξης:
Eχω συνδεσει 2 pc ενα δικο μου και ενα της αδερφης μου.
Εγω συνηθως παιζω games και αυτη βλεπει σειρες.
Οποτε παει να βαλει νεο επεισοδιο τρωει ολο το bandwidth και με πεταει απο τα games.
Υπαρχει καποιος τροπος(ευκολος) μεσα απο το rooter να ρυθμισω τα bandwidth ωστε πχ να μη μπορει να τραβηξει ολη τη ταχυτητα παρα μονο τα 2mb/s ;

Μάλλον θα χρειαστείς άλλο ρούτερ.

Αν η αδερφή σου βλέπει τις σειρές μέσα από κάποια εφαρμογή, μπορεί να ρυθμίζεται το max down. Πχ στο popcorn γίνεται αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...