Προς το περιεχόμενο

Wi-Fi σε 2.030 λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ στην Αττική


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

person-of-interest-cbs-sezonul-1-poster.

 

Όλοι δουλεύουν για την ΝΤΠ...μην τους ξεφύγει τίποτε. Αλλά ο Έλληνας μπορεί να μην έχει να φάει ή λεφτα να πληρώσει τους φόρους του και τις βασικές ανάγκες του, wifi και iphone θα έχει.

https://www.theverge.com/2017/6/8/15761220/google-project-wing-drone-air-traffic-control-tests

Τα σχόλια βάζουν σε σοβαρή σκέψη.

Κάποτε θα καταλάβετε και οι πιό ναρκωμένοι αλλά θα είναι αργά. Άντε να σερφάρω στο facebook τώρα επειδή αγχώθηκα.:P

Παντού WIFI ρε λέμεεεεεεεε...

Επεξ/σία από Expecto Patronum
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

2 hours ago, georgerapp said:

Εκτός αγοράς ειναι σπασμένα αδελφέ μου για αυτό. Χρήζουν συντήρησης πρώτα.

My point..

Βάζουν Wi-Fi: "Γιατί δεν συντηρούν αυτά που έχουν"

Αν τα συντηρούσαν: "Ρίχνουν λεφτά στα ερείπια, αντί να πάρουν αλλά"

Αν παίρναν αλλά: " Ο κόσμος πεινάει"

Δεν κάνουν τίποτα απ τα παραπάνω: "Ανύπαρκτοι, 200 χρόνια πίσω, στο εξωτερικό έχουν Wi-Fi"

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ξεχάσετε ότι θα βάλουν wifi και στα χαλασμένα ακίνητα :P . Στη πόλη μου και  ένα αυτόματο gps σύστημα που έδειχνε που βρίσκεται το επόμενο λεωφορείο και σε πόση ώρα φτάνει το βγάλανε τα ζώα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Kostasspil είπε

My point..

Βάζουν Wi-Fi: "Γιατί δεν συντηρούν αυτά που έχουν"

Αν τα συντηρούσαν: "Ρίχνουν λεφτά στα ερείπια, αντί να πάρουν αλλά"

Αν παίρναν αλλά: " Ο κόσμος πεινάει"

Δεν κάνουν τίποτα απ τα παραπάνω: "Ανύπαρκτοι, 200 χρόνια πίσω, στο εξωτερικό έχουν Wi-Fi"

 

Αν και έτσι είναι εδώ είμαστε όλο γκρίνια, σε μερικά πράγματα είναι δικαιολογημένη. Το καλοκαίρι στο 140 έξω 40 βαθμους, μέσα στο λεωφορείο 45 για σάουνα πήγα να πεθάνω. Ε θα γκρινιάζω εκει, πρώτα θέλω AC και μετά WiFi. 

Αν και όπως είπε και το παιδί πριν λίγο είναι take or leave it οπότε οκ... Θα είναι σάουνα με WiFi :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, XPHSTOS_ είπε

 

 


Η σκέψη μου ακριβώς.
Πρόσφατα μετακόμισα από θεσ/νίκη -> αθήνα και εκεί που έκραζα τον ΟΑΣΘ καθημερινά, τώρα τον ζητάω σαν τρελός.

Δεν περίμενα ποτέ μου ότι θα δω να γράφει 20 λεπτά η τηλεματική για το επόμενο λεωφορείο.
Περίμενα καλύτερη διανομή των δρομολογίων έτσι ώστε να μην συγχρονίζονται τα λεωφορεία μεταξύ τους...
Ξέρεις τι είναι να σε βολεύουν 2 λεωφορεία και 2 τρόλεϋ, αλλά να περνάνε όλα την ίδια ώρα?

Η είδηση είναι ευχάριστη, αλλά πραγματικά θα προτιμούσα αυτά τα λεφτά να πάνε κάπου αλλού ώστε να καλυφθούν κάποια σημαντικότερα προβλήματα, όπως στην συντήρηση των οχημάτων και γιατί όχι στην ενίσχυση των δρομολογίων.

για να τα λέμε και όλα η διανομή των λεωφορείων γίνεται με βάση την ανάλυση της κίνησης επιβατών σε κάθε γραμμή/στάση κτλ. Πώς περιμένεις να υπάρχουν τέτοια στοιχεία όταν οι μισοί δεν χτυπάνε εισιτήριο και οι άλλοι μισοί παντογνώστες έκριναν οτι αφού έχουν μηνιαία κάρτα δεν χρειάζεται να επικυρώνουν κάθε φορά που μπαίνουν στο λεωφορείο; 

Επίσης έχεις και τους οδηγούς που με δική τους πρωτοβουλία κλείνουν τον δέκτη gps με την πρόφαση οτι τους προκαλεί πονοκεφάλους. 

Στην ουσία της είδησης το wifi είναι απαραίτητο στα ΜΜΜ και το κονδύλι που απαιτείται δεν συγκρίνεται με αυτό που χρειάζεται για την ενίσχυση του στόλου. Προτιμώ να μπει wifi σε 2000 λεωφορεία παρά να αγοραστούν με τα ίδια χρήματα 5-6 καινούρια λεωφορεία που δεν θα κάνουν καμία απολύτως διαφορά στην συχνότητα των δρομολογίων.

 

45 λεπτά πριν, Damachi είπε

Μην ξεχάσετε ότι θα βάλουν wifi και στα χαλασμένα ακίνητα :P . Στη πόλη μου και  ένα αυτόματο gps σύστημα που έδειχνε που βρίσκεται το επόμενο λεωφορείο και σε πόση ώρα φτάνει το βγάλανε τα ζώα

στα ακίνητα θα έχουν router με Ethernet.

Επεξ/σία από gassim
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, μαστερ είπε

ΓΟΥΑΙ-ΦΑΙ θα εχουμε ολοι και παντου.

Σκετο ΦΑΙ δεν βλεπω να εχουμε.

Βάλε κ το κάψιμο κ το αποχαυλωμα κ άλλοι πανηγυρίζουν για την κίνηση όχι επειδή περπατάνε με σκυμμένο το κεφάλι που έχουν καταστρέψει το μέλλον των παιδιών τους κ των νέων γενιών ακόμα κ των ιδίων που ούτε που σκέφτονται κ θα σκεφτούν πλέον για να κάνουν οικογένεια αλλά πάλι καλά WiFi παντού. 

4 ώρες πριν, xaratsi είπε

Θλιβερες απαντησεις πρωι πρωι σε ειδηση θετικη. Ο αλλος σχετιζει το ιντερνετ με την κριση,αλλος με την κινηση,αλλος με τους οδηγους. Καμια ελπιδα τιποτα μηδεν.

Εννοείται εξέλιξη πάνω από όλα εσύ είσαι μπροστά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Kostasspil said:

My point..

Βάζουν Wi-Fi: "Γιατί δεν συντηρούν αυτά που έχουν"

Αν τα συντηρούσαν: "Ρίχνουν λεφτά στα ερείπια, αντί να πάρουν αλλά"

Αν παίρναν αλλά: " Ο κόσμος πεινάει"

Δεν κάνουν τίποτα απ τα παραπάνω: "Ανύπαρκτοι, 200 χρόνια πίσω, στο εξωτερικό έχουν Wi-Fi"

Εξωτερικό που εννοείς, γιατί αν πας Ζιμπάμπουε ούτε gprs δεν πιάνει?

Σκεφτείτε πόσα router έχουν να κλαπούν από τα αστικά, με την δωρεάν καρτούλα 4G για ίντερνετ και με τον αυτόματο πληρωμένο λογαριασμό κάθε μήνα, αλλά και από μίζες.

Επεξ/σία από Hapatingo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποιαδήποτε κίνηση και να γίνει πάντα θα εχει υποστηρικτές και αντιπάλους. Συμφωνώ και εγώ ότι αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να δωθουν για επισκευές σε λεωφορεία. Από την άλλη δε με χαλάει ότι θα έχει wifi το λεωφορείο άλλο το βρίσκω άχρηστο προσωπικά.

Για παράδειγμα εγώ που πηγαίνω συχνά Κόρινθο με το λεωφορείο και κάνω 1 ώρα και 10 λεπτά πάντα θα κοιτάξω για το wifi, για να περάσει η ώρα.

Σε ένα αστικό λεωφορείο όμως που θα μπω για 5 10 20 λεπτά, που δεν θα έχω τη θέση μου όπως στο ΚΤΕΛ, που θα είναι ο ένας πάνω στον άλλον, δε το βρίσκω πρακτικό και τοσο πολύ χρήσιμο.

Επεξ/σία από panossar95
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως μάλλον δεν ξέρουμε πως λειτουργεί στο ελάχιστο η κοινωνία μας, και εξηγώ.

Αρχικά το project είναι της Ε.Ε, σου λέει δηλαδή ότι θα σου δώσουμε 900.000 για να βάλεις wifi στα ΜΜΜ, τα θες; Προφανώς και θα πεις όχι, σωστά;

Για το κομμάτι του ότι δεν πιάνει καλά. Εκεί φταίνε 2 παράγοντες, 1ος ότι το έργο σημαίνει συνεργασία με κάποιον ή κάποιους παρόχους, αν λοιπόν δεν έχει κεραία ο/οι πάροχος/οι δεν μας φταίει κάποιος άλλος αλλά εκείνος. Βέβαια αν πάει να βάλει κεραία κάπου θα παίξει πρόβλημα με τα ζώα που θα πεθάνουν και εμάς που θα πάθουμε καρκίνο. 2ος παράγοντας είναι ότι όταν υπάρχει καλή κάλυψη εμείς το παρακάνουμε, θα μπούμε να κατεβάσουμε τις ταινίες μας, τα παιχνίδια μας κλπ. Αν τα κόψουν αυτά βέβαια θα γκρινιάζουμε. Πχ αν εφαρμόσουν το πρόστιμο που υπάρχει σε χώρες όπως η Γερμανία για τα torrents θα δούμε σχόλια του τύπου δεν έχουμε να φάμε μας κόβουν και τις ταινιούλες μας.

Πάμε τώρα για τον αριθμό των λεωφορείων, σαφώς και θα ήταν σωστό να μπουν και άλλα λεωφορεία, αλλά θα πρέπει να μάθουμε και εμείς να μην οδηγούμε ή παρκάρουμε στη μαμημένη λεωφορειολωρίδα. Θα μου πεις να βάλουν την τροχαία να τα σηκώνει, και εγώ θα σου πω και που να το βάλω ρε φιλαράκι το αμάξι στον ... μου; Άρα για να πάνε στην ώρα τους τα λεωφορεία θα πρέπει να φτιαχτούν θέσεις παρκαρίσματος και να αποκτήσουμε οδηγική παιδεία.

Επίσης για να αποκτήσουμε φυσιολογικές παροχές στα ΜΜΜ (εκπαίδευση οδηγών, αυτόματες μπάρες για ΑΜεΑ, σωστή μελέτη δρομολογίων) θα πρέπει να πληρώνουμε και το εισιτήριο. Και πώς μας ζητάνε 1.40 όταν δεν έχουμε να φάμε; Από την άλλη ένα μεγάλο ποσοστό ανέργων θεωρεί σωστό να δίνει το επίδομα για να παίρνει κινητό.

Στο τέλος, όλα έχουν να κάνουν με την οπτική. Ας βελτιώσουμε πρώτα τους εαυτούς μας, έπειτα ας διοχετεύσουμε την άρνησή μας εκεί που πρέπει, σε αρμόδιους φορείς και όχι στα φόρουμ. Με την ανάλυση για τα παιδιά της Αφρικής στο ινσόμνια μάλλον δε θα λυθεί το πρόβλημά τους. Με την ανάλυση (όπως η δική μου) για το πρόβλημα στα ΜΜΜ στο ινσόμνια δε θα λυθεί το πρόβλημα των δρομολογίων. Ας σταματήσουμε να σκοτωνόμαστε, και αν έχουμε πρόβλημα με το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ας συγκεντρωθούμε να κάνουμε μια έγγραφη διαμαρτυρία προς την Ε.Ε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θετικό ή αρνητικό το νέο;;

Μερικοί δεν ξεχωρίζουν την πολιτική διάσταση απο την λειτουργική και το καταντάμε καφενέ το φόρουμ.

Αφού σχολιάζετε πολιτικά λοιπόν, η πολιτική διάσταση συντελείται απο μία γενικευμένη εικόνα μιας κυβέρνησης που προσπαθεί να δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις, και μιας αντιπολίτευσης που σκοπός της είναι να αντικρούει αυτή την προσπάθεια. Ποιος έχει δίκιο; Κανείς. Και αυτό επειδή στον διάλογο αυτό, το πραγματικό πρόβλημα δεν ήταν ποτέ αν το χ, ψ κονδύλι θα μπορούσε να αξιοποιηθεί καλύτερα. Και εδώ είναι που καταντάει μυωπική η οπτική κάποιων. Ο διάλογος πρέπει να ξεκινήσει απο το κατά πόσο το πολιτικό σύστημα νοσεί ενδημικά, και κατά πόσο η κοινοβουλευτική πολιτική στην ελλάδα έχει κάποιο νόημα, και όχι απο την αξιολόγηση μιας ασήμαντης μικροπολιτικής αντιμαχίας στο εσωτερικό αυτού του συστήματος.

Εγώ πάντως, η μόνη διαφορά που βλέπω μετα από αυτό το νέο είναι οτι πλέον το Κατερινάκι όχι μόνο θα μπορεί να βγάζει σέλφι στη στάση περιμένοντας το 891, αλλά θα μπορεί να την κάνει και "share to timeline" με το που έρθει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 hour ago, panossar95 said:

Συμφωνώ και εγώ ότι αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να δωθουν για επισκευές σε λεωφορεία.

Αυτά τα χρήματα ξαναλέμε δεν μπορούν να πάνε για επισκευές σε λεωφορεία, η ΕΕ τα δίνει για συγκεκριμένο σκοπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, gassim said:

για να τα λέμε και όλα η διανομή των λεωφορείων γίνεται με βάση την ανάλυση της κίνησης επιβατών σε κάθε γραμμή/στάση κτλ. Πώς περιμένεις να υπάρχουν τέτοια στοιχεία όταν οι μισοί δεν χτυπάνε εισιτήριο και οι άλλοι μισοί παντογνώστες έκριναν οτι αφού έχουν μηνιαία κάρτα δεν χρειάζεται να επικυρώνουν κάθε φορά που μπαίνουν στο λεωφορείο; 

Επίσης έχεις και τους οδηγούς που με δική τους πρωτοβουλία κλείνουν τον δέκτη gps με την πρόφαση οτι τους προκαλεί πονοκεφάλους. 

Στην ουσία της είδησης το wifi είναι απαραίτητο στα ΜΜΜ και το κονδύλι που απαιτείται δεν συγκρίνεται με αυτό που χρειάζεται για την ενίσχυση του στόλου. Προτιμώ να μπει wifi σε 2000 λεωφορεία παρά να αγοραστούν με τα ίδια χρήματα 5-6 καινούρια λεωφορεία που δεν θα κάνουν καμία απολύτως διαφορά στην συχνότητα των δρομολογίων.

στα ακίνητα θα έχουν router με Ethernet.


Fair enough.
Αν και εν έτη 2018 το να μη μπαίνει κόσμος στο λεωφορείο επειδή δεν χωράει το θεωρώ ντροπή!
Όταν μάλιστα το επόμενο θα έρθει σε τουλάχιστον 10 - 15 λεπτά.

Γιατί δεν βάζουν ελεγκτές?
Στην Θεσσαλονίκη γίνεται χαμός από ελεγκτές.
Πρόχειρες σκόρπιες σκέψεις όλα αυτά που λέω, αλλά τόσα χρόνια τα κεφάλια εκεί στα Δ.Σ. δεν έχουν σκεφτεί μια ιδέα για την πάταξη της λαθρεπιβίβασης?

Τις προάλλες μια γιαγιά στο λεωφορείο, φώναζε γιατί δεν χτυπάει ο κόσμος το εισιτήριο, επισημαίνοντας/καταλήγοντας δε, ότι στην τελική καλά κάνουν αφού δεν υπάρχει έλεγχος.
Δυστυχώς αυτό είναι το mentality του κόσμου.

Αν το κονδύλι επίσης αφορά μόνο αυτό το πράγμα, τότε τι να πω.
Καλοδεχούμενο αλλά αχρείαστο και από τις αντιδράσεις του forum, προκλητικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Kostasspil said:

Τι εννοείς εδώ?

Έτσι λειτουργούν αυτά τα πακέτα.

Ναι, στο αρχικό μου σχόλιο έλεγα γιατί δεν πάνε τα λεφτά αλλού.
Δεν γνώριζα ότι τα πακέτα λειτουργούν έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...