Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα είχα αγοράσει απο Amazon.de  στις 7 Δεκ 2016 το monitor LG 27UD68P. Τον τελευταίο καιρό άρχισε να εμφανίζει στις πάνω γωνίες κιτρινίλες και δεν ξέρω με τον καιρό αν επεκταθούν.

Τι μπορώ να κάνω? Είναι πρόβλημα που το πιάνει εγγύηση? Την δέχεται η ελληνική αντιπροσωπία ?Να την στείλω Γερμανία? Αμαζον?

Φωτογραφίες με το πρόβλημα εδώ

Ευχαριστώ για όποια βοήθεια.

Δημοσ.

το amazon ήταν πωλητής, η μαγαζί?

το backlight bleed συνήθως είναι μέσα στην εγγύηση 

επικοινώνησε με τον πωλητή ,πες το πρόβλημα, στείλε και της φωτογραφίες....  κατά 99,9% την στέλνεις από εκεί που ήρθε. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το amazon ήταν ο πωλητής. Φυσικά στα orders δεν υπάρχει επιλογή για return κτλ γιατί έχει περάσει και 1 χρόνος. Αν επικοινωνήσω με amazon Θα μου την αλλάξουν?

Κοίταξα εδω  και λέει ....Η παρούσα εγγύηση ισχύει για τα προϊόντα LG που αγοράστηκαν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπό την προϋπόθεση ότι θα προσκομίζεται το πρωτότυπο τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς. Οπότε λογικά δεν θα έχω πρόβλημα να την πάω στη αντιπροσωπία εδώ στην Ελλάδα.

Επεξ/σία από teosard
Δημοσ.
20 ώρες πριν, teosard είπε

Το amazon ήταν ο πωλητής. Φυσικά στα orders δεν υπάρχει επιλογή για return κτλ γιατί έχει περάσει και 1 χρόνος. Αν επικοινωνήσω με amazon Θα μου την αλλάξουν?

Κοίταξα εδω  και λέει ....Η παρούσα εγγύηση ισχύει για τα προϊόντα LG που αγοράστηκαν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπό την προϋπόθεση ότι θα προσκομίζεται το πρωτότυπο τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς. Οπότε λογικά δεν θα έχω πρόβλημα να την πάω στη αντιπροσωπία εδώ στην Ελλάδα.

φιλε μου και στο αμαζον θα την δεχτουνε αλλα και στη ελληνικη αντιπροσοπεια παρτους ενα τηλ η μιλα σε live chat και θα σου πουνε.

  • Like 1
Δημοσ.

Εχθές πήρα τηλέφωνο την LG  και όταν του είπα ότι είναι αγορασμένη από amazon  μου είπε ότι δεν γίνεται δεκτή επειδή είναι αγορασμένη από amazon. Του είπα τι αναφέρει στο site τους και μου λέει θα σας πούνε και στο service. Δεν επέμεινα και πολύ γιατί ήθελα να δω τι θα μου απαντήσει το amazon πρωτα.

Η απάντηση του amazon λοιπόν ήταν αντικατάσταση με νέα οθονη η επιστροφή χρημάτων. Για αυτό το λόγο κύριοι είμαστε χειρότεροι κι από Ουγκάντα.

 

  • Like 3
Δημοσ.
15 ώρες πριν, coolerman είπε

Το amazon είναι ευρέως γνωστό για το άψογο support που διαθέτει,.Δεν έχει μα -μου ;)

Λίγο off-topic αλλά επειδή σκέφτομαι να προχωρήσω σε αγορα από το εν λόγω, το support που διαθέτει, αφορά μόνο τα προϊόντα που πουλάει το ίδιο το Amazon ή κ στους τρίτους πωλητές που πουλάνε μέσω Amazon?

 

 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Τελικά μου επέστρεψαν τα χρήματα μαζί και τα έξοδα αποστολής 55ευρω. Επειδή η διαδικασία επιστροφής μπορεί έπαιρνε  2-3 εβδομάδες(αφού παραλάβουν) μου έστειλαν ένα χαρτί σαν υπεύθυνη δήλωση ότι αυτό που τους έστειλα έχει την οθόνη μέσα και τους το έστειλα υπογεγραμμένο και σε 3 μέρες μπήκαν τα λεφτά στην κάρτα. Εντάξει οι άνθρωποι δεν παίζονται.

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 17/1/2018 στις 10:35 ΠΜ, Γιώργος Κάππα είπε

Λίγο off-topic αλλά επειδή σκέφτομαι να προχωρήσω σε αγορα από το εν λόγω, το support που διαθέτει, αφορά μόνο τα προϊόντα που πουλάει το ίδιο το Amazon ή κ στους τρίτους πωλητές που πουλάνε μέσω Amazon?

Αφορά κυρίως τα προϊόντα που πουλάει το amazon. Αλλά και οι 3οι πωλητές είναι υποχρεωμένοι να έχουν κάποια standard...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Papadrams είπε

Αφορά κυρίως τα προϊόντα που πουλάει το amazon. Αλλά και οι 3οι πωλητές είναι υποχρεωμένοι να έχουν κάποια standard...

Σε ευχαριστώ πολύ,

Ήδη παρέλαβα κ πλέον έμαθα τι παίζει :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...