teosard Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Καλησπέρα είχα αγοράσει απο Amazon.de στις 7 Δεκ 2016 το monitor LG 27UD68P. Τον τελευταίο καιρό άρχισε να εμφανίζει στις πάνω γωνίες κιτρινίλες και δεν ξέρω με τον καιρό αν επεκταθούν. Τι μπορώ να κάνω? Είναι πρόβλημα που το πιάνει εγγύηση? Την δέχεται η ελληνική αντιπροσωπία ?Να την στείλω Γερμανία? Αμαζον? Φωτογραφίες με το πρόβλημα εδώ Ευχαριστώ για όποια βοήθεια.
madnifestah Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 το amazon ήταν πωλητής, η μαγαζί? το backlight bleed συνήθως είναι μέσα στην εγγύηση επικοινώνησε με τον πωλητή ,πες το πρόβλημα, στείλε και της φωτογραφίες.... κατά 99,9% την στέλνεις από εκεί που ήρθε. 1
teosard Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το amazon ήταν ο πωλητής. Φυσικά στα orders δεν υπάρχει επιλογή για return κτλ γιατί έχει περάσει και 1 χρόνος. Αν επικοινωνήσω με amazon Θα μου την αλλάξουν? Κοίταξα εδω και λέει ....Η παρούσα εγγύηση ισχύει για τα προϊόντα LG που αγοράστηκαν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπό την προϋπόθεση ότι θα προσκομίζεται το πρωτότυπο τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς. Οπότε λογικά δεν θα έχω πρόβλημα να την πάω στη αντιπροσωπία εδώ στην Ελλάδα. Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2018 από teosard
slavador Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 20 ώρες πριν, teosard είπε Το amazon ήταν ο πωλητής. Φυσικά στα orders δεν υπάρχει επιλογή για return κτλ γιατί έχει περάσει και 1 χρόνος. Αν επικοινωνήσω με amazon Θα μου την αλλάξουν? Κοίταξα εδω και λέει ....Η παρούσα εγγύηση ισχύει για τα προϊόντα LG που αγοράστηκαν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπό την προϋπόθεση ότι θα προσκομίζεται το πρωτότυπο τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς. Οπότε λογικά δεν θα έχω πρόβλημα να την πάω στη αντιπροσωπία εδώ στην Ελλάδα. φιλε μου και στο αμαζον θα την δεχτουνε αλλα και στη ελληνικη αντιπροσοπεια παρτους ενα τηλ η μιλα σε live chat και θα σου πουνε. 1
teosard Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Εχθές πήρα τηλέφωνο την LG και όταν του είπα ότι είναι αγορασμένη από amazon μου είπε ότι δεν γίνεται δεκτή επειδή είναι αγορασμένη από amazon. Του είπα τι αναφέρει στο site τους και μου λέει θα σας πούνε και στο service. Δεν επέμεινα και πολύ γιατί ήθελα να δω τι θα μου απαντήσει το amazon πρωτα. Η απάντηση του amazon λοιπόν ήταν αντικατάσταση με νέα οθονη η επιστροφή χρημάτων. Για αυτό το λόγο κύριοι είμαστε χειρότεροι κι από Ουγκάντα. 3
coolerman Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Το amazon είναι ευρέως γνωστό για το άψογο support που διαθέτει,.Δεν έχει μα -μου 1
nikoskon Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Το άνωθι είναι ο λόγος που αγοράζω σχεδόν αποκλειστικά από εξωτερικό. 1
Γιώργος Κάππα Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 15 ώρες πριν, coolerman είπε Το amazon είναι ευρέως γνωστό για το άψογο support που διαθέτει,.Δεν έχει μα -μου Λίγο off-topic αλλά επειδή σκέφτομαι να προχωρήσω σε αγορα από το εν λόγω, το support που διαθέτει, αφορά μόνο τα προϊόντα που πουλάει το ίδιο το Amazon ή κ στους τρίτους πωλητές που πουλάνε μέσω Amazon?
teosard Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Τελικά μου επέστρεψαν τα χρήματα μαζί και τα έξοδα αποστολής 55ευρω. Επειδή η διαδικασία επιστροφής μπορεί έπαιρνε 2-3 εβδομάδες(αφού παραλάβουν) μου έστειλαν ένα χαρτί σαν υπεύθυνη δήλωση ότι αυτό που τους έστειλα έχει την οθόνη μέσα και τους το έστειλα υπογεγραμμένο και σε 3 μέρες μπήκαν τα λεφτά στην κάρτα. Εντάξει οι άνθρωποι δεν παίζονται. 3
Papadrams Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Στις 17/1/2018 στις 10:35 ΠΜ, Γιώργος Κάππα είπε Λίγο off-topic αλλά επειδή σκέφτομαι να προχωρήσω σε αγορα από το εν λόγω, το support που διαθέτει, αφορά μόνο τα προϊόντα που πουλάει το ίδιο το Amazon ή κ στους τρίτους πωλητές που πουλάνε μέσω Amazon? Αφορά κυρίως τα προϊόντα που πουλάει το amazon. Αλλά και οι 3οι πωλητές είναι υποχρεωμένοι να έχουν κάποια standard... 1
Γιώργος Κάππα Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, Papadrams είπε Αφορά κυρίως τα προϊόντα που πουλάει το amazon. Αλλά και οι 3οι πωλητές είναι υποχρεωμένοι να έχουν κάποια standard... Σε ευχαριστώ πολύ, Ήδη παρέλαβα κ πλέον έμαθα τι παίζει
tim2231 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Καλησπέρα, λίγο off topic, υπάρχει κάπου κάποιος οδηγός για αγορές απο το amazon? thanks
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα