Guest1398 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Καλησπέρα σε όλους! Πριν ενάμιση μήνα έκανα νέο συμβόλαιο με την Cosmote και πιο συγκεκριμενα το Double Play 24L. Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε στο κατάστημα, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της σύμβασης, μου έδωσε ένα ρούτερ το οποίο το εγκατέστησα στο σπίτι και μου είπε ότι θα ερχόταν ένας τεχνικός μετά από λίγες μέρες να μου συνδέσει το ίντερνετ. Ωστόσο, μετά από δύο επισκέψεις στο κατάστημα που έκανα το συμβόλαιο, δεν κατάφερα να βρω άκρη. Είμαι 42 ημέρες χωρίς ίντερνετ. Το ερώτημα μου είναι για το εάν μπορώ να σπάσω το συμβόλαιο που υπέγραψα και να αλλάξω εταιρεία. Αν ναι, επικαλούμενος τι; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Προτεινόμενες αναρτήσεις