Theos_Gr Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Πολλα μπραβο στο Service της zegetron (razer)..Μεσα σε 1 βδομαδα πηραν το παλιο μου blackwindow ultimate 2014,και μου πιστωσαν ωστε να παρω καινουργιο..Ευχαριστω τον κ.Γιαννη που ειναι υπευθυνος εκει...Τετοια Service πρεπει να εχουν ολες οι ελληνικες εταιριες. 1
kormos Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Χρόνια τώρα είναι το καλύτερο Σερβις καθώς η πολιτική τους (Razer) εκτιμάει το υψηλό κόστος που πληρώνει ο καταναλωτής για την αγορά των προϊόντων τους. *έχω συνεργαστεί αμέτρητες φορές
Theos_Gr Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Για αυτο ακριβως εκανα και το ποστ να το μαθει κ ο κοσμος που δεν ξερει!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα