cosmic73 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Αγορασα προσφατα ενα ηλεκτρονικο οργανο μετρησης απο το bangood.Οι κινεζοι μου εστειλαν λαθος προιον και μετα απο επικοινωνια μαζι τους μου ζητουν να το στειλω πισω στην Κινα προκειμενου να με αποζημιωσουν ή να μου στειλουν εκ νεου το προιον που παρηγγειλα στην αρχη.Εχει κανεις εμπειρια με επιστροφες στο bangood;Να τους εμπιστευτω και να το στειλω πισω αμεσα η να ανοιξω case στο paypal .Εφοσον ειναι δικο τους λαθος (το παραδεχτηκαν και οι ιδιοι γραπτως) μπορω να ζητησω αμεσο refund η να απιτησω να μου στειλουν το προιον ξανα. Aυτο που με καιει περισσοτερο ειναι οτι δεν εχω το προιον στα χερια μου το οποιο το χρειαζομαι αμεσα.Ευχαριστω προκαταβολικα για την βοηθεια σας.
stelios18120 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Να τους επιστρεψεις πίσω το προϊόν και εννοείται να τους εμπιστευτείς Εχει κορυφαίο support και γενικά είναι αξιόπιστοι.
villasg Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, stelios18120 είπε Εχει κορυφαίο support και γενικά είναι αξιόπιστοι. +10000 , καμμια σχεση με μερικους αλλους , δεν κανουν τον κινεζο . 1
cosmic73 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Καταρχην χιλια ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Θα προχωρησω σε επιστροφη του πακετου στην Κινα.Εχει κανεις εμπειρια σε ποσο χρονο ανταποκρινονται γενικα σε αντιστοιχες περιπτωσεις?Δηλαδη περιμενουν να παραλαβουν το πακετο μου και εν συνεχεια δινουν refund/επαναποστολη του σωστου αντικειμενου.Θα μου ηταν εξαιρετικα χρησιμη η προσωπικη εμπειρια καποιου μελους του φορουμ.
Billator Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 18 ώρες πριν, cosmic73 είπε Καταρχην χιλια ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Θα προχωρησω σε επιστροφη του πακετου στην Κινα.Εχει κανεις εμπειρια σε ποσο χρονο ανταποκρινονται γενικα σε αντιστοιχες περιπτωσεις?Δηλαδη περιμενουν να παραλαβουν το πακετο μου και εν συνεχεια δινουν refund/επαναποστολη του σωστου αντικειμενου.Θα μου ηταν εξαιρετικα χρησιμη η προσωπικη εμπειρια καποιου μελους του φορουμ. Αυτό εξαρτάται από τον πελάτη και από το αντικείμενο. Επειδή έχω στείλει πάνω από 20 φορές πίσω πράγματα στο banggood είτε λόγω DOA είτε για χρήση της εγγύησης, είδα ότι βοηθάει πάρα πολύ στο χαρτί που βάζεις μέσα που περιγράφει το πρόβλημα να γράψεις και λύση θες από κάτω. Εκεί βάλε και την διεύθυνση email σου καθώς και την διεύθυνση σου (στα αγγλικά γραμμένη φυσικά). Με την παραπάνω κίνηση γλιτώνεις περίπου 3-5 μέρες από την όλη διαδικασία από την στιγμή που φτάσει. Σε μένα για περιπτώση DOA που τους είχα στείλει αναλυτικό review, μου έστειλαν την αντικατάσταση την επόμενη μέρα από αυτή που τους έστειλα το tracking για παράδειγμα. 1
villasg Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Εφοσον αποδειχτει απο το servis οτι ειναι υπαιτιοτητα τους και οχι δικια σου , στα δινουν πισω με την αποστολη της αποδειξης ( φωτο)
stelios18120 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Στην αρχή τα πληρώνεις εσύ και μετά στα δίνουν πίσω.
cosmic73 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Παιδια ευχαριστω πολυ για τις διευκρινιστικες απαντησεις.Στο μαιλ που μου εστειλαν μου ζητησαν να τους πω το κοστος αποστολης απο Ελλαδα και εφοσον το αποδεκτουν θα μου το πληρωσουν αυτοι.
kjordan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Νομίζω κάπου είχα δει ότι μπορείς να το στείλεις εναλλακτικά και Ευρώπη (εχουν ευρωπαΪκές αποθήκες) - πρότεινέ το - λογικά και λιγότερο θα κοστίζει και πιο γρήγορα θα γίνει η δουλειά.
stelios18120 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Αν γίνεται αυτό όντως θα γίνει πιο γρήγορα και εύκολα και πιο φθηνά Ρώτησε τους πριν το στείλεις πίσω Κίνα.
cosmic73 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Ανοιγω ξανα το θεμα προκειμένου να ενημερώσω για την συνεχεία της ιστοριας.Το προιον επιστράφηκε πισω στο bangood και μου καλειψαν τα εξοδα αποστολης.Εν τω μεταξυ τους έστειλα πολυάριθμα email να προσέξουν να στείλουν το σωστο αντικειμενο χρησιμοποιώντας priority direct mail. Παρολα αυτά μου το εστειλαν με "Air parcel register" με αποτέλεσμα να κινδυνευει τωρα να μπει τελωνειο. Εχω ξενερώσει αφάνταστα μαζι τους κυριως λογω του γεγονότος ότι δεν εχω το προιον στα χερια μου μετα από σχεδόν 2 μηνες αλλά και του ότι απαντάνε ότι να ναι στα μηνύματα μου. Σκέφτομαι να τους κυνηγήσω μεσω paypal οπότε εδώ θα χρειαστω βοηθεια για τι είδους case να ανοιξω .Αν καποιος εχει αντίστοιχη εμπειρια ας βοηθησει εδώ.
kasp123 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2018 12 ώρες πριν, cosmic73 είπε Ανοιγω ξανα το θεμα προκειμένου να ενημερώσω για την συνεχεία της ιστοριας.Το προιον επιστράφηκε πισω στο bangood και μου καλειψαν τα εξοδα αποστολης.Εν τω μεταξυ τους έστειλα πολυάριθμα email να προσέξουν να στείλουν το σωστο αντικειμενο χρησιμοποιώντας priority direct mail. Παρολα αυτά μου το εστειλαν με "Air parcel register" με αποτέλεσμα να κινδυνευει τωρα να μπει τελωνειο. Εχω ξενερώσει αφάνταστα μαζι τους κυριως λογω του γεγονότος ότι δεν εχω το προιον στα χερια μου μετα από σχεδόν 2 μηνες αλλά και του ότι απαντάνε ότι να ναι στα μηνύματα μου. Σκέφτομαι να τους κυνηγήσω μεσω paypal οπότε εδώ θα χρειαστω βοηθεια για τι είδους case να ανοιξω .Αν καποιος εχει αντίστοιχη εμπειρια ας βοηθησει εδώ οταν λες απαντανε οτι να ναι,τι εννοεις?τι ρωτας και τι σου λενε?
stelios18120 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, cosmic73 είπε Ανοιγω ξανα το θεμα προκειμένου να ενημερώσω για την συνεχεία της ιστοριας.Το προιον επιστράφηκε πισω στο bangood και μου καλειψαν τα εξοδα αποστολης.Εν τω μεταξυ τους έστειλα πολυάριθμα email να προσέξουν να στείλουν το σωστο αντικειμενο χρησιμοποιώντας priority direct mail. Παρολα αυτά μου το εστειλαν με "Air parcel register" με αποτέλεσμα να κινδυνευει τωρα να μπει τελωνειο. Εχω ξενερώσει αφάνταστα μαζι τους κυριως λογω του γεγονότος ότι δεν εχω το προιον στα χερια μου μετα από σχεδόν 2 μηνες αλλά και του ότι απαντάνε ότι να ναι στα μηνύματα μου. Σκέφτομαι να τους κυνηγήσω μεσω paypal οπότε εδώ θα χρειαστω βοηθεια για τι είδους case να ανοιξω .Αν καποιος εχει αντίστοιχη εμπειρια ας βοηθησει εδώ. Μια φορά Μ είχαν στείλει ένα κινητό αξίας 240€ με air parcel register. (Ενώ κατά ένα περίεργο λόγω είχα βάλει στην παραγγελία μου κανονικά την γνωστή μέθοδο αποφυγής.) Έστειλα ένα άμεσο μαιλ ενώ ήταν σε διαδικασία αποστολής και το άλλαξαν επιτόπου σε priority direct mail. Δεν ξέρω όμως αν έλαβαν υπόψιν το μαιλ μου άμεσα επειδή είμαι μέλος vip 4 και έτσι έκαναν την διόρθωση. Ίσως να φταίει ότι είσαι χαμηλό level ας το πούμε έτσι και δεν είδαν τα mail σου. Όταν βλέπετε τόσο μεγαλα λάθη με κίνδυνο να περάσει τελωνείο το δέμα σας να μιλάμε με το support όσο πιο άμεσα μπορείτε. Επεξ/σία 8 Μαρτίου 2018 από stelios18120
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα