Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Στον πλήρη έλεγχο των ιδρυτών του περνάει το Skroutz.gr


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 7/2/2018 στις 11:12 ΜΜ, vastegial_74 είπε

Κατά κανόνα ισχύει αυτό που λες αλλά πολλές φορές κάποια προϊόντα είτε γιατί είναι σε προσφορά είτε για οποιοδήποτε λόγο τυχαίνει να είναι σε άκρως ανταγωνιστική τιμή με αυτές των γνωστών μαγαζιών του Σκρουτζ. Με τη διαφορά πως είσαι σίγουρος πως θα πάρεις κάτι που είναι επίσημης εισαγωγής με ότι αυτό συνεπάγεται.

Το οποίο μπορεί και να αποδειχτεί κακή απόφαση. Προσωπικά όταν αγόρασα κάρτα γραφικών φρόντισα να επιλέξω κατάστημα που να πουλούσε ελληνικής εισαγωγής κάρτα και την πλήρωσα δέκα ευρώ παραπάνω για το "πλεονέκτημα" του ελληνικού σέρβις. Δεν με πείραξαν τα δέκα ευρώ. Όταν έστειλα την Gigabyte κάρτα στο επίσημο ελληνικό σέρβις μου παίξανε πο...ιά, μου είπαν ψέματα και με αυτόν τον τρόπο με εξαπάτησαν. Και τότε είπα, τι μ.....ς που είμαι που προτίμησα το λα...ιο τον Έλληνα. Και μετά μπήκα στους χάρτες και είδα τις αξιολογήσεις της συγκεκριμένης επιχείρησης και διαπίστωσα πως είναι συνηθισμένη αυτή η τακτική τους. Μια χαρά υπηρεσίες προσφέρουν τα σκρουτζομαγαζα που φέρουν από το εξωτερικό. Απλά η αναμονή είναι μεγαλύτερη. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 153
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Υπήρχε λόγος να είναι οι μεγάλες αλυσίδες στο skroutz όταν οι τιμές τους ήταν 20 - 30% παραπάνω από την μικρότερη τιμή, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων; Δεν νομίζω να ήταν καλή διαφήμιση για αυτούς και ούτ

οταν απο το skroutz εχουν φυγει οι μεγαλυτερες αλυσιδες η χρηση του πλεον ειναι απλα συμβουλευτικη 

Ελπίζω να αλλάξει πολιτική και να αφήνει να κάνουμε κ καμία αρνητικη    (Πέταξα την μπιχτη μου πάλι )

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, iTechBlogGr είπε

Είναι αρκετά ενδιαφέρον η όλη σύγκριση αλλά με τέτοιες τιμές που έχουν για να μπεις πολλά μαγαζιά δεν μπαίνουν διότι δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν. 

Θα έπρεπε πιστεύω να δημιουργηθεί κάποιο Api όπου θα τους δίνει δυνατότητα να περνούν μόνο το ποσοστό επί των πωλήσεων και όχι γενικά 

Σε συνέχεια αυτού προσωπικά βλέπω τιμές στο skroutz αλλά δεν κάνω κλικ, πάω απευθείας στο site του καταστήματος. Νομίζω είναι λίγο κοροϊδία να πληρώνουν τα μαγαζιά άσκοπα κλικ.

Επεξ/σία από zio10
  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σκρουτζ εχει αθλια πολιτική για τις κριτικές αλλα δυστυχώς στην ελλαδα ειναι μονόδρομος μεχρι να εμφανιστεί μια σωστη πλατφορμα που θα κανεις αγορα σαν το ebay. 

1 ώρα πριν, zio10 είπε

Σε συνέχεια αυτού προσωπικά βλέπω τιμές στο skroutz αλλά δεν κάνω κλικ, πάω απευθείας στο site του καταστήματος. Νομίζω είναι λίγο κοροϊδία να πληρώνουν τα μαγαζιά άσκοπα κλικ.

εχεις μαγαζι; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι όλα αυτά τα χρόνια που έχουν γίνει άπειρες συζητήσεις σε τεχνολογικά φόρουμς για τις πρακτικές του σκρούτζ, ο απλός συμφορουμιτης-καταναλωτής έχει βγάλει τα συμπεράσματα του. Εμένα έτσι όπως δουλεύει μου θυμίζει καρτέλ.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Leokatana είπε

Το σκρουτζ εχει αθλια πολιτική για τις κριτικές αλλα δυστυχώς στην ελλαδα ειναι μονόδρομος μεχρι να εμφανιστεί μια σωστη πλατφορμα που θα κανεις αγορα σαν το ebay. 

εχεις μαγαζι; 

Όχι αλλά έτσι το σκέφτομαι, δεν ξέρω αν είναι σωστό.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σκρουτζ (και η αντίστοιχη εταιρεία αναζήτησης)  έχουν λύσει τα χέρια σε πολύ κόσμο... Αυτή είναι η αλήθεια! Ναι θα πρέπει να αφήνουν να περνάει και η αρνητική αξιολόγηση (να την προσθέσουν σε κάθε συναλλαγή όπως υπάρχει και εδώ αν δεν υπάρχει η δυνατότητα, είναι κάτι που δεν θυμάμαι καθόλου αν και τις έχω χρησιμοποιήσει τις αξιολογήσεις) στην περίπτωση που κάτι πάει στραβά με ένα μαγαζί ώστε να προστατευθούν άλλοι πελάτες από ενδεχόμενη κακή μεταχείριση. Όσον αφορά την αποχώρηση μεγάλων αλυσίδων, δεν τρέχει και κάτι... Ουσιαστικά σαν μέτρο σύγκρισης ήταν μόνο οι τιμές τους για να ξέρει ο πελάτης τι κερδίζει σε κόστος αν αγοράσει από ένα σκρουτζομαγαζο... Ένα μεγάλο του συν είναι ότι πλέον κάποιες από τις μεγάλες αλυσίδες προκειμένου να πουλήσουν δέχονται και κάποιο παζάρι αν αναφερθεί τιμή σκρουτζ κτλ ή δίνουν κάποιο δώρο, γεγονότα που στη προ-σκρουτζ εποχή δεν μπορούσαμε καν να το διανοηθούμε (μιλάω πάντα από ιδία εμπειρία) 

Επεξ/σία από *DrGus*
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, *DrGus* είπε

Το σκρουτζ (και η αντίστοιχη εταιρεία αναζήτησης)  έχουν λύσει τα χέρια σε πολύ κόσμο... Αυτή είναι η αλήθεια! Ναι θα πρέπει να αφήνουν να περνάει και η αρνητική αξιολόγηση (να την προσθέσουν σε κάθε συναλλαγή όπως υπάρχει και εδώ αν δεν υπάρχει η δυνατότητα, είναι κάτι που δεν θυμάμαι καθόλου αν και τις έχω χρησιμοποιήσει τις αξιολογήσεις) στην περίπτωση που κάτι πάει στραβά με ένα μαγαζί ώστε να προστατευθούν άλλοι πελάτες από ενδεχόμενη κακή μεταχείριση. Όσον αφορά την αποχώρηση μεγάλων αλυσίδων, δεν τρέχει και κάτι... Ουσιαστικά σαν μέτρο σύγκρισης ήταν μόνο οι τιμές τους για να ξέρει ο πελάτης τι κερδίζει σε κόστος αν αγοράσει από ένα σκρουτζομαγαζο... Ένα μεγάλο του συν είναι ότι πλέον κάποιες από τις μεγάλες αλυσίδες προκειμένου να πουλήσουν δέχονται και κάποιο παζάρι αν αναφερθεί τιμή σκρουτζ κτλ ή δίνουν κάποιο δώρο, γεγονότα που στη προ-σκρουτζ εποχή δεν μπορούσαμε καν να το διανοηθούμε (μιλάω πάντα από ιδία εμπειρία) 

Σε ποια καταστηματα το εκανες αυτο και δεχθηκαν;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, orck είπε

Σε ποια καταστηματα το εκανες αυτο και δεχθηκαν;

Επιτρέπεται να αναφέρω όνομα? Σε πλείστες περιπτώσεις σε μια αλυσίδα με κόκκινη επιγραφή... Και σε διαφορετικά προϊόντα, όχι μόνο τεχνολογίας... Και υπήρξε πραγματικά μείωση τιμής όχι στην φθηνότερη του σκρουτζ αλλά ήταν μια καλή έκπτωση... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ σε όσα μαγαζιά κοιτάω που έχουν αρκετές αξιολογήσεις έχουν πάντα και αρνητικές. Γιατί λέτε ότι τις σβήνουν;

Ίσως τις σβήνουν σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που δεν έγινε συναλλαγή.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις σβηνουν (η καλυτερα ψαχνουν τροπους να μην τις δημοσιευσουν) γιατι πιστευουν οτι ο πελατης τους ειναι τα καταστηματα και οχι εμεις που ψαχνουμε και κανουμε τζιρο με την σελιδα, που δινουμε αξια στην σελιδα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά εδω έχουν μαζευτει τα κορακια οχι στο Skroutz.
Ναι ειμαι αντίθετος στην αγορα καθαρα βαση τιμης, αλλα αυτοι που σκίζοντε για την εξυπηρέτηση που προσφερουν τα μεγαλύτερα μαγαζιά ας μας πουν ΠΟΙΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ MANUFACTURERS για DOA replacement ή εστω εξακρίβωση βλαβης.. 
Εργαζόμουν σε μεγάλη αλυσίδα και μαντέψτε?  10 μερες ετρωγες κι ας είχες πληρωσει +30% στην τιμη γιατι οι περισσοτεροι manufacturers δεν εξουσιοδωτουν κανεναν για εξακρίβωση βλάβης.

Οποτε ας μας πουν οι εμποροι που αλλάζουν στα καπακια hardware/κινητα, με ποιες εταιρίες εχουν συμβαση για να κανουν replace/repair οι ιδιοι χωρίς να την στείλουν σε εξουσιοδοτημένο για RMA, service center.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 2/9/2018 στις 9:02 ΜΜ, orck είπε

Εαν τα ηξερα νομιζεις οτι θα καθομουν μισθωτος; Ξερω απλα οτι γινεται.

Επομένως, εσύ από τον καναπέ σου αποκαλείς κλέφτες τους μισους επιχειρηματίες που βλέπεις στο skroutz, έτσι απλά επειδή κάπου άκουσες "ότι γίνεται να κλέβεις ΦΠΑ".

Χωρίς όμως να μπορείς να μου πεις και κάτι παραπάνω για τη διαδικασία.

Τι να πω τώρα εγώ;

 

Στις 2/10/2018 στις 10:12 ΠΜ, SilverCloak είπε

Απορία 1: Η Dionic είναι μαφιόζοι που δανείσαν στα παιδιά για να ξεκινήσουν και τώρα εξαργυρώνουν; Κάτσε, να το πω πιο καλά. Είναι investors που εξαργυρώνουν την καλή τους επένδυση; Αυτό που με ενδιαφέρει είναι το εξής: για να ξεκινήσεις κάτι, πρέπει να δώσεις σε κάποιον καρχαρία τη μισή σου δουλειά;

Απορία 2: Αυτοί οι μαγαζάτορες που λένε ότι το skroutz είναι καρκίνος, που βρίσκουν χρόνο να κάθονται να γράφουν στο Insomnia?

1.  Όταν έχεις φτιαξει μια πλατφόρμα, έχεις προσθέσει 10 καταστήματα (ή και 100, πάλι δεν είναι κερδοφόρο), και μόλις πάς να ξανοιχτεις, και έρχεται κάποιος και σου σκάει μισό εκατομμύριο €, για να νοικιάσεις γραφεία, να προσλάβεις συνεργάτες, και να αναπτυχθείς, ο τελευταίος δεν είναι μαφιόζος, αλλά επενδυτής. Σε πίστεψε όταν δεν έβγαζες ούτε 1€, σου εμπιστεύτηκε έναν σκασμό λεφτά, και εφόσον πέτυχες, φυσικά θα δικαιούται να αυξήσει την αρχική του επένδυση.

Φυσικά, για κάποιους Ελληνάρες, όλοι οι άλλοι που βγαζουν χρήματα είναι κλέφτες και μαφιόζοι, εκτός από εμάς που θα θέλαμε να έχουμε 5.000€ μισθό, έτσι, γιατί έχουμε θείο χάρισμα.

2. Οι μαγαζάτορες είναι ένα άλλος είδος ανθρώπου, που δεν δικαιούται ελεύθερο χρόνο, πρέπει να δουλεύει 24 ώρες το 24αωρο, να παίρνει δάνεια ή να υποθηκεύει σπίτια για να ανοίξει μια επιχείρηση, να μην κλείνει μάτι από το άγχος όταν πέφτει η δουλειά, αλλά να μην δικαιούται να βγαζει και πάνω από 500€ που βγάζει ένας μισθωτός, αν η επιχείρηση έχει επιτυχία.

 

Στις 2/10/2018 στις 11:59 ΜΜ, Heybro είπε

Έτσι ακριβώς μπράβο. Τα υπέρ κέρδη που έχουν συγκεκριμένα καταστήματα οφείλονται σε αρκετά κορόιδα που τα σκάνε χωρίς έρευνα αγοράς. Το skroutz μας έχει γλιτώσει από χιλιάδες ευρώ και ελπίζω τα καταστήματα που πρακτικά κλέβουν τον καταναλωτή με τις τιμές τους να κλείσουν κάποια στιγμή. Αρκετά αρμεγουν τον κόσμο εδώ και πολλά χρόνια. 

Κανένας δεν σε κλέβει, αν έχει την τιμή σε εμφανές σημείο και εσύ πας και αγοράζεις το προϊόν. Κλέφτης είναι αυτός που σου πουλάει Corsa λέγοντας ότι είναι Ferrari, αυτός που σου πουλάει νερό στη μέση της ερήμου εκμεταλλευόμενος την θέση του, αυτός που παραδίδει χαλασμένο προϊόν, κλπ.

Με την ίδια λογική, δεν φταίει ο πολιτικός που σου υπόσχεται ότι θα γίνεις Ελβετία, Δανία του Νότου, ή ότι θα σε απαλλάξει από τα μνημόνια, αλλά φταις εσύ που είσαι αφελής και τον ψηφίζεις.

Δυστυχώς, παρατηρώ ότι η ελληνική νοοτροπία δεν αλλάζει ούτε σε 20 χρόνια. Μια ζωή θα είμαστε μίζεροι, θα δικαιούμαστε τα πάντα χωρίς να έχουμε καμία υποχρέωση, θα φταίνε πάντα οι άλλοι (επιχειρηματίες,  Εβραίοι, ο Σόρος και οι Μασόνοι) και θα θέλουμε να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα.

  • Like 3
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, zio10 είπε

Σε συνέχεια αυτού προσωπικά βλέπω τιμές στο skroutz αλλά δεν κάνω κλικ, πάω απευθείας στο site του καταστήματος. Νομίζω είναι λίγο κοροϊδία να πληρώνουν τα μαγαζιά άσκοπα κλικ.

 

Συγγνώμη αλλά δεν είναι καθόλου κοροϊδία, αντίθετα ωφελείσαι εσύ από μια υπηρεσία που σου προσφέρεται δωρεάν ενώ τα καταστήματα που πληρώνουν για να διαφημίζονται μέσω skroutz (γιατί αυτό κάνουν) κερδίζουν την προβολή τους αυτή χωρίς να πληρώνουν. Αυτό όμως ουσιαστικά καταστρέφει την παροχή υπηρεσίας - το skroutz (και το κάθε skroutz) πώς θα επιβιώσει αν όλοι κάνουν κάτι τέτοιο; Πώς θα συνεχίσει να σου παρέχει την υπηρεσία που εσύ δωρεάν χρησιμοποιείς;

Αν δεν σε ενδιαφέρει το αποτέλεσμα των πράξεών σου, είναι άλλο θέμα. Πάντως σωστό δεν το βρίσκω.

 

 

13 ώρες πριν, *DrGus* είπε

Το σκρουτζ (και η αντίστοιχη εταιρεία αναζήτησης)  έχουν λύσει τα χέρια σε πολύ κόσμο... Αυτή είναι η αλήθεια! Ναι θα πρέπει να αφήνουν να περνάει και η αρνητική αξιολόγηση (να την προσθέσουν σε κάθε συναλλαγή όπως υπάρχει και εδώ αν δεν υπάρχει η δυνατότητα, είναι κάτι που δεν θυμάμαι καθόλου αν και τις έχω χρησιμοποιήσει τις αξιολογήσεις) στην περίπτωση που κάτι πάει στραβά με ένα μαγαζί ώστε να προστατευθούν άλλοι πελάτες από ενδεχόμενη κακή μεταχείριση. Όσον αφορά την αποχώρηση μεγάλων αλυσίδων, δεν τρέχει και κάτι... Ουσιαστικά σαν μέτρο σύγκρισης ήταν μόνο οι τιμές τους για να ξέρει ο πελάτης τι κερδίζει σε κόστος αν αγοράσει από ένα σκρουτζομαγαζο... Ένα μεγάλο του συν είναι ότι πλέον κάποιες από τις μεγάλες αλυσίδες προκειμένου να πουλήσουν δέχονται και κάποιο παζάρι αν αναφερθεί τιμή σκρουτζ κτλ ή δίνουν κάποιο δώρο, γεγονότα που στη προ-σκρουτζ εποχή δεν μπορούσαμε καν να το διανοηθούμε (μιλάω πάντα από ιδία εμπειρία) 

 

Μερικά καταστήματα όπως το Πλαίσιο, προωθούν δικά τους (αποκλειστικά δικά τους) προϊόντα, όπως το Turbo-X. Ποιό είναι το νόημα να υπάρχουν τα προϊόντα αυτά σε μια μηχανή σύγκρισης τιμών από τη στιγμή που δεν υπάρχει σύγκριση;

 

3 ώρες πριν, orck είπε

Τις σβηνουν (η καλυτερα ψαχνουν τροπους να μην τις δημοσιευσουν) γιατι πιστευουν οτι ο πελατης τους ειναι τα καταστηματα και οχι εμεις που ψαχνουμε και κανουμε τζιρο με την σελιδα, που δινουμε αξια στην σελιδα

 

Οι μόνες κριτικές που δεν καταχωρούνται και το λένε ξεκάθαρα στους όρους χρήσης τους, είναι: α) όσες δεν συνοδεύονται από αριθμό παραστατικού (απόδειξη - τιμολόγιο - αρ. παραγγελίας) β) όσες αναφέρονται σε προφορικές και μόνο συνεννοήσεις (άρα αδύνατον να αποδειχθούν ή γ) όσες είναι υβριστικές.

Ό,τι δηλαδή συμβαίνει, λίγο πολύ, και στις αγγελίες του insomnia.

Αν έσβηναν τις αρνητικές, όπως ισχυρίζεσαι, δεν θα υπήρχε κατάστημα με αρνητική κριτική. Και μάλιστα έχουν διώξει αρκετά καταστήματα που είχαν μαζέψει ένα σωρό αρνητικές...

Επεξ/σία από jordfarra
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, jordfarra είπε

Συγγνώμη αλλά δεν είναι καθόλου κοροϊδία, αντίθετα ωφελείσαι εσύ από μια υπηρεσία που σου προσφέρεται δωρεάν ενώ τα καταστήματα που πληρώνουν για να διαφημίζονται μέσω skroutz (γιατί αυτό κάνουν) κερδίζουν την προβολή τους αυτή χωρίς να πληρώνουν. Αυτό όμως ουσιαστικά καταστρέφει την παροχή υπηρεσίας - το skroutz (και το κάθε skroutz) πώς θα επιβιώσει αν όλοι κάνουν κάτι τέτοιο; Πώς θα συνεχίσει να σου παρέχει την υπηρεσία που εσύ δωρεάν χρησιμοποιείς;

Αν δεν σε ενδιαφέρει το αποτέλεσμα των πράξεών σου, είναι άλλο θέμα. Πάντως σωστό δεν το βρίσκω.

Μερικά καταστήματα όπως το Πλαίσιο, προωθούν δικά τους (αποκλειστικά δικά τους) προϊόντα, όπως το Turbo-X. Ποιό είναι το νόημα να υπάρχουν τα προϊόντα αυτά σε μια μηχανή σύγκρισης τιμών από τη στιγμή που δεν υπάρχει σύγκριση;

Οι μόνες κριτικές που δεν καταχωρούνται και το λένε ξεκάθαρα στους όρους χρήσης τους, είναι: α) όσες δεν συνοδεύονται από αριθμό παραστατικού (απόδειξη - τιμολόγιο - αρ. παραγγελίας) β) όσες αναφέρονται σε προφορικές και μόνο συνεννοήσεις (άρα αδύνατον να αποδειχθούν ή γ) όσες είναι υβριστικές.

Ό,τι δηλαδή συμβαίνει, λίγο πολύ, και στις αγγελίες του insomnia.

Αν έσβηναν τις αρνητικές, όπως ισχυρίζεσαι, δεν θα υπήρχε κατάστημα με αρνητική κριτική. Και μάλιστα έχουν διώξει αρκετά καταστήματα που είχαν μαζέψει ένα σωρό αρνητικές...

Αν δεν κάνω λάθος τα μαγαζιά πληρώνουν και συνδρομή και τα κλικ. Γι'αυτό αποφεύγω τα κλικ ειδικά αν δεν είμαι σίγουρος ότι θα αγοράσω. Μπορεί να είναι και λάθος αλλά το κάνω.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Super Moderators
13 minutes ago, zio10 said:

Αν δεν κάνω λάθος τα μαγαζιά πληρώνουν και συνδρομή και τα κλικ. Γι'αυτό αποφεύγω τα κλικ ειδικά αν δεν είμαι σίγουρος ότι θα αγοράσω. Μπορεί να είναι και λάθος αλλά το κάνω.

Λάθος είναι αυτό που κάνεις, όπως γράψανε και παραπάνω, προφανώς δεν σε ενδιαφέρει.

Και κάνεις λάθος και για τη συνδρομή, απ' όσο γνωρίζω το κάθε κατάστημα πληρώνει μόνο μια αρχική εγγραφή και μετά μόνο τα κλικς, τα οποία μάλιστα "φιλτράρονται" για να 'αφαιρούνται' τα πολλαπλά κλικς από το ίδιο άτομο  στο ίδιο κατάστημα. 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.