Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά

ψάχνω να βρω κάποιους τρόπους να φτιάξω ένα αρχείο στο excel με το μηνιαίο πρόγραμμα εργασίας εκεί που δουλεύω. ίσως να μην είναι εύκολο οποτε οποιος μπορεί ας δώσει μια κατεύθυνση.

δουλεύουν 4ωροι 6ωροί και 8ωροί. αναλόγως ποσες ώρες δουλεύει ο καθένας θα επιλέγεται από κυλιόμενο menu πια βάρδια θα έχει.

3 διαφορετικές βάρδιες στους 4ωρους και τους 6ωρούς

4 για τους 8ωρούς

τρίτη πέμπτη σάββατο ανοίγουμε 11

τις άλλες μέρες 10 

κάθε μέρα εκτος σαββάτου κλείνουμε 9, το σάββατο 8

από το μηνιαιο θέλω να μετατρέπεται σε εβδομαδιαίο [σε άλλο tab ]

και από εκεί σε ημερήσια ανάλυση το πόσοι εργαζόμενοι υπάρχουν την κάθε ώρα που είναι ανοιχτή η υπηρεσία

Δημοσ.

Ουάου! Και όλα αυτά στο excel; :o

Μήπως πρέπει να ψάξεις για κάποιο πρόγραμμα work planner ή shift managment ή κάπως έτσι; Γιατί στο excel τόσο περίπλοκο project, ακόμα και να καταφέρεις να το φέρεις σε πέρας, δεν θα μπορείς να το διορθώσεις εύκολα αν χρειαστεί κάποια αλλαγή.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Xor είπε

Καλησπέρα παιδιά

ψάχνω να βρω κάποιους τρόπους να φτιάξω ένα αρχείο στο excel με το μηνιαίο πρόγραμμα εργασίας εκεί που δουλεύω. ίσως να μην είναι εύκολο οποτε οποιος μπορεί ας δώσει μια κατεύθυνση.

δουλεύουν 4ωροι 6ωροί και 8ωροί. αναλόγως ποσες ώρες δουλεύει ο καθένας θα επιλέγεται από κυλιόμενο menu πια βάρδια θα έχει.

3 διαφορετικές βάρδιες στους 4ωρους και τους 6ωρούς

4 για τους 8ωρούς

τρίτη πέμπτη σάββατο ανοίγουμε 11

τις άλλες μέρες 10 

κάθε μέρα εκτος σαββάτου κλείνουμε 9, το σάββατο 8

από το μηνιαιο θέλω να μετατρέπεται σε εβδομαδιαίο [σε άλλο tab ]

και από εκεί σε ημερήσια ανάλυση το πόσοι εργαζόμενοι υπάρχουν την κάθε ώρα που είναι ανοιχτή η υπηρεσία

Ίσως λίγο πολύπλοκο αυτό που ζητάς και δεν ξέρω (σίγουρα) αν μπορεί να υλοποιηθεί σε ένα excel.

Δες όμως αυτό, (δεν έχω office και χρόνο να το δουλέψω λίγο για να δω) μήπως καλύπτει τις ανάγκες σου...

Δημοσ.
10 hours ago, micos000 said:

Ουάου! Και όλα αυτά στο excel; :o

Μήπως πρέπει να ψάξεις για κάποιο πρόγραμμα work planner ή shift managment ή κάπως έτσι; Γιατί στο excel τόσο περίπλοκο project, ακόμα και να καταφέρεις να το φέρεις σε πέρας, δεν θα μπορείς να το διορθώσεις εύκολα αν χρειαστεί κάποια αλλαγή.

 

9 hours ago, kormos said:

Ίσως λίγο πολύπλοκο αυτό που ζητάς και δεν ξέρω (σίγουρα) αν μπορεί να υλοποιηθεί σε ένα excel.

Δες όμως αυτό, (δεν έχω office και χρόνο να το δουλέψω λίγο για να δω) μήπως καλύπτει τις ανάγκες σου...

καλημερα!

ειναι οντως ζορικο...κ εχω ξεχασει να προγραμματιζω κιολλας για να τα φρεσκαρω. σε ευχαριστω για την συμβουλη, οτιδηποτε για να το ψαξω δεκτο. ισως να μην σας εχω δωσει την πληρη εικονα για να ειστε κ εσεις πιο συγκεκριμενοι...θα προσπαθησω ως το βραδι να σας στειλω καποια εικονα για να δειτε πως περιπου το εχω στο νου μου....

σας ευχαριστω!

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Xor είπε

καλημερα!

ειναι οντως ζορικο...κ εχω ξεχασει να προγραμματιζω κιολλας για να τα φρεσκαρω. σε ευχαριστω για την συμβουλη, οτιδηποτε για να το ψαξω δεκτο. ισως να μην σας εχω δωσει την πληρη εικονα για να ειστε κ εσεις πιο συγκεκριμενοι...θα προσπαθησω ως το βραδι να σας στειλω καποια εικονα για να δειτε πως περιπου το εχω στο νου μου....

σας ευχαριστω!

Έχεις κάτι στο μυαλό σου να μας δώσεις ως παράδειγμα μήπως το επεξεργαστούμε και να φτάσεις σε μια τελική μορφή αυτό που θες;

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Xor είπε

καλησπέρα παιδιά, κάπως έτσι το έχω στο νου μου να γίνετε...

Χωρίς τίτλο ATOMA.jpg

Χωρίς τίτλο WEEK.jpg

Χωρίς τίτλο.jpg

Αυτό είναι κάτι έτοιμο που έχεις βρει ή πλάνο δικό σου;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φαντάζομαι το πρόγραμμα του μηνα είναι "σχετικα" εύκολο να "αντικατατασταθουν" τα γράμματα σε ωράρια τύπου όπου A από το μηνιαίο να γίνετε 10:00 - 18:00 για παράδειγμα, μετά όμως πως μπορώ να υπολογίζω πόσους εργαζομενους έχω ποίες ώρες; εκεί νομίζω κάπως δυσκολεύει το πράγμα...

Επεξ/σία από Xor
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αυτό που περιγράφεις είναι πάρα πολύ δύσκολο να υλοποιηθεί σε Excel... Επίσης δεν είναι καθόλου αξιόπιστο, αφού ένα λάθος κλικ ή μία λάθος καταχώρηση δε μπορεί να ελεγχθεί ή να αποφευχθεί. Αυτό που χρειάζεσαι είναι κάποια εφαρμογή Μισθοδοσίας-Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, η οποία πρέπει να παραμετροποιηθεί βάσει των αναγκών της επιχείρησης.

Ρίξε μία ματιά εδώ και ζήτα μία προσφορά και να σου εξηγήσουν πώς ακριβώς θα σε καλύψει μία τέτοια εφαρμογή (Bonus: Από ότι είδα έχουν και κάποια έκπτωση αυτή τη στιγμή, οπότε δε χάνεις κάτι να ρωτήσεις)

Δημοσ.
Στις 2/24/2018 στις 11:59 ΠΜ, bbs είπε

Αυτό που περιγράφεις είναι πάρα πολύ δύσκολο να υλοποιηθεί σε Excel... Επίσης δεν είναι καθόλου αξιόπιστο, αφού ένα λάθος κλικ ή μία λάθος καταχώρηση δε μπορεί να ελεγχθεί ή να αποφευχθεί. Αυτό που χρειάζεσαι είναι κάποια εφαρμογή Μισθοδοσίας-Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, η οποία πρέπει να παραμετροποιηθεί βάσει των αναγκών της επιχείρησης.

Ρίξε μία ματιά εδώ και ζήτα μία προσφορά και να σου εξηγήσουν πώς ακριβώς θα σε καλύψει μία τέτοια εφαρμογή (Bonus: Από ότι είδα έχουν και κάποια έκπτωση αυτή τη στιγμή, οπότε δε χάνεις κάτι να ρωτήσεις)

Έχεις κάποια σχέση με την εταιρεία που παραθέτεις; Γιατί βλέπω πως και νέο μέλος είσαι (καλώς ήρθες) αλλά και σε άλλο νήμα πάλι την ίδια εταιρεία προτείνεις... >> 

Προγραμμα για τιμολογηση-αποθηκη; (post)

ΜΦΧ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...