Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 ώρες πριν, primeragt είπε

Η αυτονομια δεν ειναι τοσο προβλημα γιατι ετσι και αλλιως και στα συμβατικα το ιδιο γινεται. Οσο το πατας καιει και παραπανω. Το προβλημα της αυτονομιας φαινεται μονο σε μεγαλα ταξιδια και στην απροβλεπτη καθημερηνοτητα που μπορει να εχει καποιος και αφορα τον χρονο φορτισης. Οταν θα υπαρχουν απλοχερα υποδομες για να γινεται παντου φορτιση τοτε τα ice δεν θα εχουν κανενα πραγματικο λογο υπαρξης στην αγορα. Μεχρι τοτε ομως δεν μπορουμε να παρουμε στα σοβαρα τετοια εγχειρηματα (αναλογα τη χωρα καθε φορα) για δυναμηκη εισχωρηση σε μια αγωρα.

Η αυτονομία είναι πρόβλημα, αν σκεφτείς ότι ένα φθηνό ηλεκτρικό πόλης(μικρής μπαταρίας) έχει κοντά στα 20.000€ και πρέπει να δώσεις άλλα ~15.000€ σε βενζινοκίνητο για τα εκτός πόλης.

Οι τιμές των μπαταριών πιθανότερο είναι να αυξηθούν με την επικράτηση των EV, γιατί παράγονται από σχετικά σπάνια μέταλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Οι τιμές των μπαταριών πιθανότερο είναι να αυξηθούν με την επικράτηση των EV, γιατί παράγονται από σχετικά σπάνια μέταλλα.

Να μπει στον καζαμια αυτο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

19 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Former Tesla workers paint grim picture of Buffalo plant

Η Tesla έλαβε επιδοτήσεις για συγκεκριμένο αριθμό θέσεων εργασίας. Τόσο η Tesla όσο και η κυβέρνηση του NY State αρνούνται/αδυνατούν να δώσουν στοιχεία σχετικά με τον ακριβή αριθμό των εργαζομένων ή δίνουν αντικρουόμενα. Πρώην εργαζόμενοι λένε οτι ο πραγματικός αριθμός είναι πολύ μικρότερος απο αυτόν που ισχυρίζονται.

Συγκάλυψη με τις πλάτες του NY state. Απο το άρθρο: “I don’t know how Gigafactory II has been going on this long without any checks and balances or any government officials or politicians actually monitoring or watching and holding them to some standards.”

Αντίστοιχη κατάσταση και στο εργοστάσιο της Nevada.

 

Οκ, προφανώς διαφωνούμε, αλλά πιστεύω μπορούμε να έχουμε μια λογική αναλογία όσο κουβεντιάζουμε. Γιατί από την μία αναφέρω το λόμπυ των πετρελαϊκών/αυτοκινητοβιομηχανίας οι οποίοι είναι γνωστοί για εκτεταμμένη διαφθορά και με πολιτικούς σε ζητήματα όπως μόλυνση υδάτων και αέρα, πολέμους, θανάτους ανθρώπων/ζώων είτε από ατυχήματα, είτε από αναμενόμενες συνέπειες των δραστηριοτήτων τους, έχουν χρησιμοποιήσει χιλιάδες εργάτες από στρατόπεδα συγκέντρωσης, όλα αυτά χρηματοδοτώντας παράλληλα από πολιτικούς μέχρι "οικολόγους κατά των ανεμογεννητριών", οπότε δεν νομίζω ότι σαν απάντηση αρκεί ένα άρθρο το οποίο, όπως περίμενα, δεν διαθέτει αποδείξεις για κάτι αλλά αναφέρει απλά τις "υποψίες" πρώην εργαζομένων της Tesla. Οπότε νομίζω είναι προφανές ότι σε ένα debate για τις εταιρικές πρακτικές των ICE vs EV, η μόνη πλευρά που θα απέφευγε όπως ο διάολος το λιβάνι να πάει η συζήτηση στην "διαφθορά", θα ήταν η πρώτη.

19 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

1. Ο ίδιος ο Musk χρησιμοποιεί το autopilot λάθος: Even Elon Musk Abuses Tesla's Autopilot

2. Η Τεσλα συνειδητά δέν ενσωμάτωσε μεθόδους driver monitoring ωστε να αποφευχθεί κακή χρήση απο τους οδηγούς: Tesla rejected more advanced driver monitoring features on its cars

 

1. Το άρθρο αυτό είναι βασισμένο στην φράση “I’m not doing anything.” του Musk. Κλασικό παράδειγμα clickbait "δημοσιογραφίας" όπου χωρίς πραγματικό υλικό ο δημοσιογράφος μετατρέπεται σε παραμυθά για να βγάλει έναν τίτλο.

2.Και εδώ έχουμε περίπτωση συνειδητής παραπληροφόρησης χωρίς στοιχεία. Η Τέσλα συνειδητά απέρριψε μία μέθοδο γιατί δεν λειτουργούσε. Τώρα πως αυτό είναι εναντίον της, ο δημοσιογράφος δεν το εξηγεί. Αλλά όπως και στο προηγούμενο άρθρο και εδώ ο δημοσιογράφος μέσα σε ένα άρθρο χωρίς είδηση, κολλάει στο κείμενό του και θετικά σχόλια για την GM. Τί κάνει νιαου νιαου στα κεραμίδια.

Και τα δύο αυτά άρθρα διαθέτουν fancy τίτλους, αλλά όχι περιεχόμενο.

20 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Καμία σχέση. https://www.tesla.com/blog/update-last-week’s-accident

If you are driving a Tesla equipped with Autopilot hardware, you are 3.7 times less likely to be involved in a fatal accident.

Tesla Autopilot does not prevent all accidents – such a standard would be impossible – but it makes them much less likely to occur. It unequivocally makes the world safer for the vehicle occupants, pedestrians and cyclists.

No one knows about the accidents that didn’t happen, only the ones that did. The consequences of the public not using Autopilot, because of an inaccurate belief that it is less safe, would be extremely severe.

Η Tesla ενθαρύνει τους οδηγούς να χρησιμοποιούν το Autopilot ισχυριζόμενη οτι μειώνει τα ατυχήματα, ενώ γνωρίζουν πολύ καλά βάσει των δεδομένων που οι ίδιοι στείλανε στη NHTSA οτι τα αυξάνει.

Θα μπορούσες να κατηγορήσεις τη Mercedes ή την VW αντίστοιχα αν βγαίνανε και μας παροτρύνανε να οδηγούμε μεθυσμένοι γιατι έτσι μειώνονται τα ατυχήματα.

Πάλι δεν καταλαβαίνω που βρίσκεται το μεμπτό. Η εταιρεία σου λέει "πουλάω αυτά τα αυτοκίνητα, εάν θες την τεχνολογία του Autopilot να ξέρεις πρέπει να κάνεις αυτά τα πράγματα ώστε να λειτουργήσει. Αν σε ενδιαφέρει πάρτο."

Εάν ο πελάτης το αγοράσει και δεν τηρεί τις οδηγίες της τεχνολογίας (όριο ταχύτητας, να δίνει σημασία στους ήχους που τον καλούν να πιάσει το τιμόνι κτλ.) πως αυτό αποτελεί λάθος της Tesla; Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει άπειρο υλικό με το autopilot να κάνει ελιγμούς τους οποίους κανείς οδηγός δεν θα μπορούσε να προβλέψει και να αντιδράσει. Δεν λέω ότι αυτό είναι και απόδειξη για ασφάλεια αλλά σίγουρα και μία σύγκρουση με ενεργοποιημένο το autopilot δεν αποτελεί και απόδειξη κατά του autopilot εφόσον αυτό πάει μαζί με συγκεκριμένες οδηγίες και όρους χρήσης.

20 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Αν τρακάρεις με το Autopilot ενεργοποιημένο, σου λένε οτι έφταιγες γιατι δέν πρόσεχες. Αν τελευταία στιγμή πάρεις τον έλεγχο απο το Autopilot και τρακάρεις, σου λένε οτι έφταιγες γιατι δέν άφησες το Autopilot να κάνει τη δουλειά του.

How Tesla Tries To Keep The Media On Autopilot

Arianna Simpson, a venture capitalist in San Francisco, said the Autopilot in her Model S “did absolutely nothing” when the car she was following on Interstate 5 near Los Angeles changed lanes, revealing another car parked on the highway.

Her Model S rammed into that car, she said, damaging both vehicles but causing no major injuries.

Tesla responded that the April crash was her fault because she hit the brakes right before the collision, disengaging Autopilot. Before that, the car sounded a collision warning as it should have, the car’s data show.

“So if you don’t brake, it’s your fault because you weren’t paying attention,” said Ms. Simpson, 25. “And if you do brake, it’s your fault because you were driving.”

Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό με το φρένο κτλ ή ποιά είναι ακριβώς η περίπτωση (πχ το όχημα να αποφάσισε να μην πατήσει τα φρένα γιατί μπορεί να είχε κολλητά πίσω του κάποιον με μεγάλη ταχύτητα), αλλά τον τελευταίο καιρό δεν έχει ακουστεί κάτι τέτοιο, η συγκεκριμένη περίπτωση είναι από το 2016 και δεν φαίνεται και τόσο σοβαρή.

Αλλά κάτι που γίνεται κάθε χρόνο πλέον είναι θάνατοι και ανακλήσεις οχημάτων (και Τέσλα ανακαλούνται) μόνο για τον αερόσακο. Εκατομμύρια ανακλήσεις επίσης για "πειράγματα" τύπου dieselgate κ.α. Σημασία έχει να εστιάζουμε στα σημαντικά ζητήματα που αποτελούν πραγματική μάστιγα και όχι σε μία περίπτωση μεταξύ δεκάδων χιλιάδων, της οποίας το αποτέλεσμα είναι ένας τσαλακωμένος προφυλακτήρας.

21 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Electrek, Cleantechnica, InsideEVS, Teslarati, και απ ότι φαίνεται και η NHTSA είναι στο μισθολόγιο της Tesla.

Προφανώς οι συγκεκριμένοι (εκτός της NHTSA) είναι biased υπέρ της Tesla, αλλά ποτέ δεν ισχυρίστηκαν το αντίθετο, ούτε αποτελούν δημοσιογραφικά πρακτορεία, στα οποία και αναφέρομαι για το bad press. Ορισμένοι εξ αυτών έχουν γράψει επίσης θετικά και για άλλα EV εγχειρήματα, ανταγωνιστικά της Tesla, είτε μεγάλων εταιρειών είτε ανταγωνιστών τύπου Rivian. Ορισμένοι αναφέρουν πως είναι μέτοχοι (μπορεί να γίνει ο καθένας) και το μοναδικό προσωπικό όφελος που είχαν μέχρι πρότεινος ήταν όσα κέρδιζαν από το afilliate program, το οποίο σταμάτησε. Αντίθετα αυτοί στους οποίους αναφέρομαι είτε ανήκουν σε hedge funds που σορτάρουν την μετοχή της Tesla, είτε λαμβάνουν χορηγίες για διαφημίσεις/reviews από πετρελαϊκές και εταιρείες αυτοκινήτων, κ.α, οπότε πάλι τα μεγέθη μεταξύ των δύο περιπτώσεων είναι απλά ασύγκριτα. Απ'τη μία έχεις electrek κτλ, και απ'την άλλη fox news, cnbc, wall street κτλ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Οι τιμές των μπαταριών πιθανότερο είναι να αυξηθούν με την επικράτηση των EV, γιατί παράγονται από σχετικά σπάνια μέταλλα.

Αρκετά πιθανό να αυξηθούν η να μην πέσουν σημαντικά, όχι γιατί παράγονται από σπάνια μέταλλα, αλλά γιατί ένα σημαντικό ποσοστό του κόστους παραγωγής είναι η τιμή των πρώτων υλών και όχι οι μικρές ποσότητες ή η τεχνογνωσία παραγωγής.

Αναφορά σε κείμενο

“70% of the cost of the battery is in the raw materials,” says Hirose, and the price of raw materials usually does not come down as demand goes up.

+ πλέον τους κρατάνε από τα @@ οι αφρικανικές χώρες που παράγουν κοβάλτιο και απ ότι φαίνεται ξύπνησαν και θέλουν μερίδιο από την πίτα (και στη συνέχεια η κίνα που αγοράζει το περισσότερο). Οπότε ή θα παίξουν με τους όρους των Αφρικάνων, ή θα πρέπει να ανοίξουν νέα ορυχεία σε μη αφρικανικές/τριτοκοσμικές χώρες (με προφανώς ανεβασμένο κόστος παραγωγής) 

African nations sense upper hand in minerals stand-off   - FEBRUARY 8, 2019

Αναφορά σε κείμενο

African nations with rich reserves of copper and cobalt needed for the shift to electric vehicles sense they have the upper hand in negotiations with mining companies that are struggling to secure better terms ... Copper and cobalt reserves are giving nations such as Zambia and Democratic Republic of Congo confidence because of the difficulty in finding supplies elsewhere to meet the expected surge in demand. This has emboldened them to seek higher tax revenues from foreign mining companies.

Ηe said countries such as his had “come of age” and international companies should no longer expect to be given unusual tax advantages in return for the right to mine....“The people of Africa do not have to be poor for others to be rich,” 

 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Η αυτονομία είναι πρόβλημα, αν σκεφτείς ότι ένα φθηνό ηλεκτρικό πόλης(μικρής μπαταρίας) έχει κοντά στα 20.000€ και πρέπει να δώσεις άλλα ~15.000€ σε βενζινοκίνητο για τα εκτός πόλης.

Οι τιμές των μπαταριών πιθανότερο είναι να αυξηθούν με την επικράτηση των EV, γιατί παράγονται από σχετικά σπάνια μέταλλα.

Το σχολιο μου πηγαινε καθαρα στο οτι τα ηλεκτρικα εχουν χαμηλωτερη αυτονομια απο την ονωμαστικη σε wot/high speed καταστασεις. Το ιδιο ακριβως σημβαινει και στα συμβατικα. Οσο πας ταπα καις τον πατο σου (αναλωγικα με το καθε μοτερ αναφορας παντα). Το προβλημα ειναι καθαρα στις υποδομες/τεχνολογιες που δεν σε αφηνουν να εχεις γρηγορη φορτιση σε σημειο παραπλησιο στο χρονο με ενα συμβατικο. Αν μπορουσες να γεμισεις μεσα σε 5-10 λεπτα τη μπαταρια απο τη στιγμη συνδεσης του βυσματος (απο ενταλως αδειο) θα ειναι το ιδανικοτερο-φανταστικοτερο σεναριο και οχι απλα θα εξαφανισει τα συμβατικα θα τα κανει απλα να υπαρχουν σε μουσεια. Μεχρι τοτε θα σηνυπαρχουν αλλου με μεγαλυτερη αλου με μικροτερη διεισδηση στην εκαστωτε αγορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, haHa είπε

Πολυ προχειρα, τα 2 μοντελα που μου ερχονται απο ευρωπαικους premium κατασκευαστες ειναι το mercedes eqc(βασισμενο στο mercedes GLC) και το audi e-tron(βασισμενο στο audi a4/q5 πλαισιο). Και τα 2 δεν ειναι φτιαγμενα σε πλαισια ειδικα για ηλεκτροκινητα μοντελα(και ειναι ενας απο τους λογους που υστερουν σε αυτονομια/επιδοσεις/efficiency σε σχεση με τα Tesla).

Τα παλιότερα ηλεκτρικά ήταν τροποποιημένα ICE, οπου η μπαταρία συνήθως θυσίαζε μεγάλο μέρος του χώρου αποσκευών και είχε περιορισμούς ώς προς το μέγεθος της.

Στα πιό νέα ηλεκτρικά, πχ το τελευταίο e-Golf, είχαν προβλέψει εκ των προτέρων θέση για την μπαταρία, αλλά και πάλι δέν ξεφεύγει πολύ απο τη λογική του τροποποιημένου ICE.

Όλα τα καινούριας γενιάς ηλεκτρικά είναι εξαρχής σχεδιασμένα ώς τέτοια. Η μπαταρία τύπου skateboard δέν είναι απλά ένα πρόσθετο, αλλά όλο το υπόλοιπο πλαίσιο είναι χτισμένο γύρω απο αυτή (όπως και στα Tesla). Επιπλέον η μπαταρία συμβάλλει στη γενικότερη ακαμψία του πλαισίου.

Δέν έχει καμία σχέση το πλαίσιο πχ του etron με το αντίστοιχο ICE Q5

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, primeragt είπε

Το σχολιο μου πηγαινε καθαρα στο οτι τα ηλεκτρικα εχουν χαμηλωτερη αυτονομια απο την ονωμαστικη σε wot/high speed καταστασεις. Το ιδιο ακριβως σημβαινει και στα συμβατικα. Οσο πας ταπα καις τον πατο σου (αναλωγικα με το καθε μοτερ αναφορας παντα). Το προβλημα ειναι καθαρα στις υποδομες/τεχνολογιες που δεν σε αφηνουν να εχεις γρηγορη φορτιση σε σημειο παραπλησιο στο χρονο με ενα συμβατικο. Αν μπορουσες να γεμισεις μεσα σε 5-10 λεπτα τη μπαταρια απο τη στιγμη συνδεσης του βυσματος (απο ενταλως αδειο) θα ειναι το ιδανικοτερο-φανταστικοτερο σεναριο και οχι απλα θα εξαφανισει τα συμβατικα θα τα κανει απλα να υπαρχουν σε μουσεια. Μεχρι τοτε θα σηνυπαρχουν αλλου με μεγαλυτερη αλου με μικροτερη διεισδηση στην εκαστωτε αγορα.

Κοιτα συμφωνω με το ποστ αλλα αυτη η ορθογραφια βγαζει ματια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Τα παλιότερα ηλεκτρικά ήταν τροποποιημένα ICE, οπου η μπαταρία συνήθως θυσίαζε μεγάλο μέρος του χώρου αποσκευών και είχε περιορισμούς ώς προς το μέγεθος της.

Στα πιό νέα ηλεκτρικά, πχ το τελευταίο e-Golf, είχαν προβλέψει εκ των προτέρων θέση για την μπαταρία, αλλά και πάλι δέν ξεφεύγει πολύ απο τη λογική του τροποποιημένου ICE.

Όλα τα καινούριας γενιάς ηλεκτρικά είναι εξαρχής σχεδιασμένα ώς τέτοια. Η μπαταρία τύπου skateboard δέν είναι απλά ένα πρόσθετο, αλλά όλο το υπόλοιπο πλαίσιο είναι χτισμένο γύρω απο αυτή (όπως και στα Tesla). Επιπλέον η μπαταρία συμβάλλει στη γενικότερη ακαμψία του πλαισίου.

Δέν έχει καμία σχέση το πλαίσιο πχ του etron με το αντίστοιχο ICE Q5

Απλα σχολιαζω αυτα που γραφει ο τυπος. Σκεψου ποσο γραφικος μπορει να ειναι καποιος για να λεει οτι τα tesla εχουν σοβαρο μειονεκτημα εναντι των ανταγωνιστων που θα εχουν πλαισια ειδικα φτιαγμενα για ηλεκτροκινητα αυτοκινητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

4.000 model 3 περιμένουν την σειρά τους για να μπουν στο 6ο κατά σειρά πλοίο (και 10ο συνολικά μαζί με της Κίνας) για το τρέχον τρίμηνο που θα τα μεταφέρει στην Ευρώπη.

Dz72h3kWsAEqlQT.jpg:large

Στην Νορβηγία, μόλις 1 εβδομάδα μετά την έναρξη των παραδόσεων, το model 3 είναι ήδη το 3ο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τον Φεβρουάριο.

https://elbilstatistikk.no/?sort=2

Ξέρετε ποιον Φεβρουάριο έτσι; Αυτόν που αποκλείεται να ξεκίναγαν οι πωλήσεις του model 3 στην Ευρώπη και θα καθυστερούσαν για πολλούς μήνες.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι αυτό που λέμε: έφαγαν γκολ από τα αποδυτήρια:

https://electrek.co/2019/02/21/tesla-efficiency-range-test-audi-e-tron-jaguar-i-pace/

1_Test_EN-Audi-etron-Tesla-Model-X-Jagua3_Range_EN-Audi-etron-Tesla-Model-X-Jagu2_Consumption_EN-Audi-etron-Tesla-Model-

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γκολ από τα αποδυτήρια θα έτρωγαν εάν η σύγκριση είχε νόημα και τα συμπεράσματα που προσπαθείτε να πλασάρετε δεν ήταν εντελώς άκυρα! Το model X στοιχίζει (starting price) ~$90000, το Ε-tron $75000 ενώ το I-pace ~$70000 (Τιμές ΗΠΑ που η Tesla παίζει έδρα της κιόλας). Με $15 - 20000 επιπρόσθετα (20-30%) προφανώς και θα μπορούσαν να βάλουν ότι top-on the line μπαταρίες ήθελαν. Για να έχει νόημα η σύγκριση (τεχνολογιών) που προσπαθείτε να πλασάρετε, πρέπει να έχουν και παρόμοια τιμή. Να σου δίνει η Tesla, στην ίδια τιμή, αυτοκίνητο με 20% περισσότερη απόδοση και εμβέλεια από τον ανταγωνισμό. 

price to features, το model X σε σχέση με το E-tron, στοιχίζει 20% περισσότερα, και είναι στα 120km/h ~23% πιο "αποδοτικό". Στοιχίζει 30% περισσότερο από το I-pace και είναι 26% πιο οικονομικό. + το i-pace και e-tron, δεν έχουν στην πλάτη τους 3 χρόνια optimization, ούτε το παίζουν high-tech, 10-years ahead battery company! 

Όπως φαίνονται τα πράγματα, το γκολ παρολίγο η Tesla να το φάει από τα αποδυτήρια! 

 

+ αν όντως θέλεις να συγκρίνεις drive-train-batteries, η δοκιμή πρέπει να γίνει σε χαμηλότερες ταχύτητες <80km/h, που οι αεροδυναμικές αντιστάσεις δεν παίζουν σημαντικό ρόλο. Άνετα μεγάλο μέρος του advantage μπορεί να οφείλεται στο χαμηλότερο cd (7% λιγότερο από το E-tron και 14% λιγότερο από το I-pace. και δεν νομίζω να αντισταθμίζεται από την μεγαλύτερη διατομή του)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Droulas13

Για πες μας τι λέτε εσωτερικά για κάποια αλλα θεματάκια, όπως πχ

  • Τις παραδόσεις σε Γερμανια, Ολλανδία, κλπ. Ολα πάνε ομαλα ή εχουμε πάλι delivery hell με ακυρώσεις, προπληρωμές, customer service, κλπ. Επισης πως πάνε οι παραγγελίες για Κίνα και οι παραδοσεις στις ΗΠΑ;
  • Τη διαφορά του autosteer με τα autopilot και fsd (και την νεα παραταση του τελευταίου)
  • Τη χρηματοδότηση και την εξέλιξη εργασιων για το gigaθεατρο 3 στην Κίνα
  • Τις εξελίξεις με το Consumer Reports 
  • Κάποιο χρονοδιαγραμμα για την παραγωγή του περιβόητου model 3 SR των 35κ
  • Την αποχώρηση του Butswinkas σχεδόν στα καπάκια μετά την αποχώρηση του Deepak
  • Ανταλλακτικά, service, χρόνοι  (οταν υπάρχουν ανταλλακτικά) και κόστη
  • SolarCiry
  • Superchargers V3

Δεν ξέρω αν είδες το FYRE στο netflix. Αν οχι, σου προτεινω να το δεις. Εγω ανυπομονώ να γίνει διαθεσιμο και το The Inventor: Out for Blood in Silicon Valley

9 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Στην Νορβηγία, μόλις 1 εβδομάδα μετά την έναρξη των παραδόσεων, το model 3 είναι ήδη το 3ο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τον Φεβρουάριο.

https://elbilstatistikk.no/?sort=2

Ξέρετε ποιον Φεβρουάριο έτσι; Αυτόν που αποκλείεται να ξεκίναγαν οι πωλήσεις του model 3 στην Ευρώπη και θα καθυστερούσαν για πολλούς μήνες.

Η νορβηγία δεν ειναι στην ΕΕ, οποτε ατοπος ο εμεσος συσχετισμός Φεβρουαριου και EE homologation. Η νορβήγια θα αγοραζε model 3s ακομα κι αν το homologation καθυστερουσε στην EE.

Επι ευκαιρίας, πως πάνε οι φετινές πωλήσεις/παραδόσεις των s/x στη Νορβηγια; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Whargoul είπε

Γκολ από τα αποδυτήρια θα έτρωγαν εάν η σύγκριση είχε νόημα και τα συμπεράσματα που προσπαθείτε να πλασάρετε δεν ήταν εντελώς άκυρα! Το model X στοιχίζει (starting price) ~$90000, το Ε-tron $75000 ενώ το I-pace ~$70000 (Τιμές ΗΠΑ που η Tesla παίζει έδρα της κιόλας). Με $15 - 20000 επιπρόσθετα (20-30%) προφανώς και θα μπορούσαν να βάλουν ότι top-on the line μπαταρίες ήθελαν. Για να έχει νόημα η σύγκριση (τεχνολογιών) που προσπαθείτε να πλασάρετε, πρέπει να έχουν και παρόμοια τιμή. Να σου δίνει η Tesla, στην ίδια τιμή, αυτοκίνητο με 20% περισσότερη απόδοση και εμβέλεια από τον ανταγωνισμό.

Θέλεις να πεις, ότι το X κοστίζει 15-20.000 χιλιάρικα παραπάνω αποκλειστικά και μόνο γιατί έχει βάλει πιο premium μπαταρίες από το e-tron και το i-pace; Και για αυτό δεν είναι δίκαιη η σύγκριση; Γιατί όσον αφορά στις Kwh και στο βάρος κυμαίνονται σε παρόμοια επίπεδα και τα 3 αυτοκίνητα. Πραγματικά δεν τον καταλαβαίνω τον ισχυρισμό σου.

Και κάτι ακόμα, φαντάζομαι αφού το X κάνει περίπου 50.000/έτος πωλήσεις, τα e-tron και i-pace με περίπου 20% χαμηλότερη τιμή θα ξεπεράσουν με ευκολία τις πωλήσεις του X. Έτσι δεν είναι;

12 ώρες πριν, isay είπε

@Droulas13

Για πες μας τι λέτε εσωτερικά για κάποια αλλα θεματάκια, όπως πχ

  • Τις παραδόσεις σε Γερμανια, Ολλανδία, κλπ. Ολα πάνε ομαλα ή εχουμε πάλι delivery hell με ακυρώσεις, προπληρωμές, customer service, κλπ. Επισης πως πάνε οι παραγγελίες για Κίνα και οι παραδοσεις στις ΗΠΑ;

Δεν έχω ακούσει κάτι το περίεργο σε όλα αυτά που αναφέρεις.

Αναφορά σε κείμενο
  • Τη χρηματοδότηση και την εξέλιξη εργασιων για το gigaθεατρο 3 στην Κίνα

Τώρα που τελείωσαν οι εορτές του νέου έτους τους, θα δούμε γρήγορα εξελίξεις. Κίνα είναι αυτή. Κάθε ένας κατασκευαστικός μήνας εκεί ισούται με πολλούς μήνες σε δυτικά κράτη.

Αναφορά σε κείμενο
  • Τις εξελίξεις με το Consumer Reports 

Εννοείς που το έβγαλαν most satisfying car;

Αναφορά σε κείμενο
  • Κάποιο χρονοδιαγραμμα για την παραγωγή του περιβόητου model 3 SR των 35κ

Αφού τα ακριβά μοντέλα πουλάνε και θα πουλάνε για μερικούς μήνες ακόμα σαν ζεστό ψωμάκι και θα καλύπτουν το σύνολο της παραγωγής γιατί να βιαστούν; Μαζόχες είναι;

Αναφορά σε κείμενο
  • Ανταλλακτικά, service, χρόνοι  (οταν υπάρχουν ανταλλακτικά) και κόστη

Θα ομαλοποιηθούν με την (σε χρόνο ρεκόρ) κατασκευή του 80.000 τμ κτιρίου στο lathrop.

Αναφορά σε κείμενο
  • Superchargers V3

Λογικά θα παρουσιαστεί μαζί με το model y τους επόμενους 1-2 μήνες.

Αναφορά σε κείμενο

Επι ευκαιρίας, πως πάνε οι φετινές πωλήσεις/παραδόσεις των s/x στη Νορβηγια; 

Ιανουάριο και Φεβρουάριο 2018 είχαν συνολικά 314 πωλήσεις. Ιανουάριο και Φεβρουάριο 2019 έχουν ήδη 276 και μένουν ακόμα 5 εργάσιμες.

 

Στην Δανία μέσα σε 1 εβδομάδα έχουν πουληθεί περισσότερα model 3 από όσα model x/s είχαν πουληθεί το 2017 και το 2018.

 

IMG_20190222_150846.jpg.a0fa56f7dd78855b0faa6c12fe1c68dd.jpg

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...