Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, Whargoul είπε

Και αύριο να εξαφανιστεί, χέστηκε η φοράδα στ΄ αλώνι. Μηδέν συνέπειες για την καθημερινότητα της ανθρωπότητας. Οποιεσδήποτε μελλοντικές αλλαγές στην αυτοκίνηση, έχουν να κάνουν με τις αυστηρές προδιαγραφές της Ευρώπης και της Κίνας. Δεν είναι η Tesla που οδηγεί τις εξελίξεις! 

Ναι οκ αφου εχουμε φτασει να μιλαμε τοσο πολυ για αλλες μορφες αυτοκινησης περα απο ICE μας λες οτι θα εχει μηδεν συνεπειες. Δεν παει έτσι. Οσο και να μην θελετε καποιοι να το παραδεχτητε η Tesla αλλαξε πορεια στην αγορα

Οσο για το ποιος οδηγει τις εξελιξεις εσύ δηλαδή ποιος πιστευεις οτι τις οδηγει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Οκ. Είναι απατεώνας. Δεν δίνει αμάξι για 35.000. Το δίνει για 37.500 σε κόκκινο χρώμα με δυνατότητα έκπτωσης από 500 έως 2500 αν επιλέξεις άλλο χρώμα. Εντάξει τώρα; οι. 

Ή απλά αγοράζεις αυτό των 60 000, με δυνατότητα αν βγάλεις το ένα το μοτέρ και τις μισές μπαταρίες να το πάρεις 35.... Καταλαβαίνετε τι λέτε? 

 

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Η πραγματικότητα σε διαψεύδει. Αλλά οκ, σε πέντε χρόνια το πολύ θα έχουν ξεκαθαρίσει πολλά. 

Εξήγα μου πως η Tesla έκανε το 2011 την κυβέρνηση της Κίνας να αναγκάσει την προώθηση των PHEV - BEV... Εξήγα μου πως η Tesla ανάγκασε την Ευρώπη να ρίξει τους ρύπους σε σημείο που πρέπει οι Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, που τα έκαναν σκ@τ@ με τα hybrids, να βάλουν PHEV και BEV στα πορτοφόλια τους για τους απλά για να πετύχουν τα όρια και να αποφύγουν πρόστιματα δισεκατομμυρίων. Το πρόστιμο είναι 100 ευρώ το γραμμάριο, για κάθε αμάξι που πωλήθηκε και οι ρύποι για τα αμάξια πάνε 94g CO2 /km WLTP  το 2020-2021. Είμαι όλος αυτιά για την εξήγηση σου! Αλλά ναι. ξέχασα. Η γνωστή ατάκα... Τρέχουν και δεν φτάνουν, το ποτάμι ξεκίνησε, ξεχείλισε και πίσω δεν κοιτά και τα γνωστά! 

Αυτό που νομίζεται ότι η Τεσλα άλλαξε τον κόσμο πωλώντας σε όλη της την ιστορία 500 000 αμάξια, σε μια αγορά 80 - 90 εκατομμυρίων αμαξιών τον χρόνο, εκ τον οποίο το 99% του πληθυσμού δεν έχει καν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει, εμένα με συναρπάζει! 

 

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Στο σημείο αυτό να σου θυμίσω ότι πριν 3 χρόνια ακριβώς, όταν την ήξεραν σαφώς λιγότεροι, κατάφερε 400.000 προκρατησεις των 100 δολαρίων μέσα σε λίγες μέρες. 

Να σου υπενθυμίσω ότι το LR στις ΗΠΑ έφτασε σε κορεσμό μετά από ένα τρίμηνο, 50-60 000 αμάξια. Το MR σε λιγότερο από τρίμηνο. Ότι σύμφωνα με τα αγαπημένα σας site οι παραδόσεις στις ΗΠΑ τον Ιανουάριο ήταν 6000 αμάξια      +Πρέπει να κάνει τόσα τον χρόνο, όχι μια φορά και τέλος. Και αγορές. Όχι προκρατήσεις... Φυσικά απ ότι φαίνεται δυσκολεύεσαι να καταλάβεις τη διαφορά των μεγεθών. 

35 λεπτά πριν, Choulio είπε

Ναι οκ αφου εχουμε φτασει να μιλαμε τοσο πολυ για αλλες μορφες αυτοκινησης περα απο ICE μας λες οτι θα εχει μηδεν συνεπειες. Δεν παει έτσι. Οσο και να μην θελετε καποιοι να το παραδεχτητε η Tesla αλλαξε πορεια στην αγορα

Οσο για το ποιος οδηγει τις εξελιξεις εσύ δηλαδή ποιος πιστευεις οτι τις οδηγει;

Οι εξελίξεις οδηγούνται από τους κανονισμούς, τα προστίματα και τις κρατικές επιχορηγήσεις. Δες πχ Κίνα η τις πωλήσεις σε χώρες που κόπηκαν οι επιχορηγήσεις και απευθείας πάτωσαν (πχ Δανία). Η Τεσλα το μόνο που έκανε είναι μαρκετινγ σε όσους ασχολούνται με το Internet και νομίζουν ότι όλος ο κόσμος είναι οι ΗΠΑ ή ότι το τούμπανο αμάξι πρέπει να κάνει αχρείαστο 0-100 ή να χωράει 7 άτομα... BEV υπήρχαν και πριν και θα υπάρχουν και μετά! Δεν τα ανακάλυψε η Τεσλα, ούτε είναι αυτή που τα έβαλε στην αγορά. Ούτε θα υπάρχουν συνέπειες εάν βγουν από την αγορά τα παιχνίδια για τους καλά κρατούντες. Συνέπειες θα υπάρχουν εάν βγουν από την αγορά  αυτοκίνητα που στο άμεσο μέλλον θα μπορεί να αγοράσει η μεσαία-τάξη. Πχ αυτοκίνητα σαν το Renault Zoe (~20000 EUR) που είναι πρώτο σε πωλήσεις σε Ευρώπη και φυσικά δεν είδες πουθενά ούτε και μια ένδειξη ότι υπάρχει αυτό το αμάξι (επειδή βλέπεις δεν πουλάει clicks το Ρενό)  ή τα φθηνά κινέζικα στην Κίνα. Δεν είναι όλος ο κόσμος ΗΠΑ και πιο συγκεκριμένα δεν είναι όλος ο κόσμος η upper-middle class των ΗΠΑ. 

Από κει και πέρα, ο καθένας ότι θέλει πιστεύει. Όταν από την μια έχω την Ιαπωνία και την Κορέα, και μετά την Toyota που έκανε το φθηνό hybrid πραγματικότητα και την Hyundai που οι ραχοκοκαλιά των πωλήσεων τους είναι τα φθηνά αυτοκίνητα, να ποντάρουν στο υδρογόνο για το μέλλον, και από την άλλη έχω ένα τύπο σκέτο drama queen στην Corporate America, που έχει το μαρκετινγ κορόνα και πουλάει φαντασιώσεις και πανάκριβα αμάξια, και μια τεχνολογία που αυτή την στιγμή εκτός από πανάκριβη δεν καλύπτει καμιά ανάγκη, ούτε περιβαλλοντική, ούτε σε χρόνο φόρτισης, ούτε σε εμβέλεια, εγώ προτιμώ να υποστηρίζω την πρώτη κατηγορία. 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απομαγνητοφώνηση του press conference που δώθηκε χθές σε επιλεγμένο κύκλο δημοσιογράφων:

https://www.dropbox.com/s/39ncy19q7t2id1r/Tesla Call Transcript (2.28.19).pdf?dl=0

Αρκετά μαργαριτάρια, όπως:

I mean I don't know what the demand is.We'll see and we'll find out. It obviously would be speculation. And in terms of speculation with what. Well you know no basis apart from like gut feel I think there's probably demand for over half a million Model 3s a year.

[...]

No that's reservation list is just like *mumbling* it's foolish to focus on reservation list.

[...]

Any estimates that this-maybe how many people might lose their jobs as the result of the closure of stores.

Elon Musk:[00:15:12] That's not today's topic. Next question

[...]

Chuck Tannert: [00:32:47] Good afternoon. What is that Tesla's profit margin on each and every $35,000 Model 3 sold?

Elon Musk:[00:32:57] Yeah. We're not going to answer questions like that. Next question.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

I mean I don't know what the demand is.We'll see and we'll find out. It obviously would be speculation. And in terms of speculation with what. Well you know no basis apart from like gut feel I think there's probably demand for over half a million Model 3s a year.

 

@Droulas13 έχεις δίκαιο. Sorry. Δεν γνώριζα ότι οι στόχοι πωλήσεων πάνε με βάση το έντερο του Musk. Τώρα δεν υπάρχει αμφιβολία. Τα 500 000 αμάξια το χρόνο τα έχει άνετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεράστιες μειώσεις τιμών:

 

 

Βασικά ρίξανε την τιμή των μοντέλων PD (Performance Dual motor) κατα σχεδόν 40 χιλιάδες(!!!!) στην τιμή του απλού D (Dual motor). Και τις τιμές των D τις ρίξανε κατα 10 χιλιάρικα περίπου

Υποψιάζομαι οτι το PD δέν έχει καμία διαφορά απο το D, μόνο software unlock. Οπότε 40 χιλιάρικα καθαρό κέρδος μόνο απο αυτό! Είναι εντυπωσιακό πώς η εταιρία χρεώνει τέτοια ποσά για αέρα κοπανιστό, όπως και τα 5000 για το FSD και παρόλα αυτά δέν βγάζει κέρδος

Κάποια στιγμή που θα βγούν τα πραγματικά οικονομικά στοιχεία θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.

Και φυσικά αυτοί που σκάσανε τη full τιμή πρίν λίγες εβδομάδες δέν είναι τόσο χαρούμενοι, γιατι ξαφνικά το αυτοκίνητο τους πέρα απο τη φυσιολογική απαξίωση έχασε με τη μία άλλα 40 χιλιάρικα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ αυτοκίνητα γενικότερα είναι η χειρότερη επένδυση που μπορεί να κάνει κάποιος. Ούτως ή άλλως ακόμα κ μια Mercedes CLA λόγω του πανάκριβου σέρβις και ανταλλακτικών κ χαμηλής αξιοπιστίας (σε βάθος χρόνου σε αντίθεση με μοντέλα μια δεκαετία πριν), χάνει τέραστιο μέρος της μεταπωλητικής της αξίας την επόμενη μέρα της αγοράς. Επομένως αυτοί που θεωρητικά τσαντίζονται γιατί αγόρασαν ένα πανάκριβο αυτοκίνητο το οποίο πουλιέται πλέον φθηνότερα, απλά είχαν λεφτά για πέταμα και show-off. Αν δεν είχαν λεφτά για πέταμα θα έκαναν καλύτερη έρευνα αγοράς ή θα αγόραζαν μεταχειρισμένο. Ακόμη και ο Jeff Bezos ο πλουσιότερος άνθρωπος στο κόσμο, οδηγεί ένα Honda Accord το οποίο το αγόρασε ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ. Αυτό δείχνει οτι είναι τσιγκούνης ή ότι δεν είναι κορόιδο νεόπλουτος που πετάει τα λεφτά από εδώ κι απο εκεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, De@th L0rd είπε

Επομένως αυτοί που θεωρητικά τσαντίζονται γιατί αγόρασαν ένα πανάκριβο αυτοκίνητο το οποίο πουλιέται πλέον φθηνότερα, απλά είχαν λεφτά για πέταμα και show-off.

Διαφωνώ. Κατα τη γνώμη μου έχουν δίκιο που γκρινιάζουν

1) Οι μειώσεις είναι τόσο μεγάλες, που πλέον κάποια απο τα καινούρια μοντέλα είναι ΠΟΛΥ φτηνότερα απο τα αντίστοιχα μεταχειρισμένα. Και αν θυμάμαι καλά είχαν προηγηθεί κι άλλες μειώσεις τιμών τον προηγούμενο μήνα.

Η εταιρία έσκισε όποιον αγόρασε μέχρι και πρίν μία εβδομάδα καινούριο ή μεταχειρισμένο ή όποιον προσπαθεί τώρα να πουλήσει μεταχειρισμένο

Αυτό δέν έχει σχέση με τη φυσιολογική απαξίωση, η οποία είναι αναμενόμενη και γνωστή εκ των προτέρων

Αντίστοιχα έσκισαν και όσους έχουν δώσει προκαταβολικά το πεντοχίλιαρο απο το 2016 για το FSD: https://forums.tesla.com/forum/forums/fsd-upgrade-current-owners-eap

 

2) Μας τα είχαν κάνει ούμπαλα με το πόσο καλά κρατάνε την αξία τους σαν μεταχειρισμένα

Ενδεικτικά:

Tesla Model 3 tops resale value ranking, report says

Tesla vehicles still hold values better than competition on used market, study shows

A used Tesla retains more value than rival luxury cars from the likes of Mercedes and Porsche

Early Tesla Model 3 owners are testing the market with insane resale prices

Tesla Model 3 to have best-in-class depreciation, report says

Γενικά το όλο κλίμα που υπήρχε, υποβοηθούμενο απο τα μίσθαρνα όργανα, ήταν οτι το αυτοκίνητο μπορεί να είναι ακριβό, αλλά είναι value for money σε βάθος χρόνου (λιγότερες βλάβες, λιγότερα έξοδα συντήρησης, OTA updates) και αν το αλλάξεις δέν θα χάσεις πολλά στη μεταπώληση.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και λέτε για το θέμα με τις μειώσεις τιμών και πως πολλοί χρεώνονται για να πάρουν, δείτε και αυτό το θέμα.

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/tesla-model-3-performance-value-at-carmax-appraisal-lower-than-expected.143643/

TL;DR,

Κάποιος που βγάζει $45000 τον χρόνο, αγοράζει Model 3 με $73000 τέλος Δεκεμβρίου, κάνει 12000 km και αποφασίζει να το πουλήσει πριν 2 βδομάδες. Ο έμπορος (Carmax) του δίνει $47000 και του λένε πούλα το μόνος σου σε ιδιώτη. Το βάζει στο ebay και κλείνει η δημοπρασία στα $59000, μια μέρα πριν ρίξει η Tesla τις τιμές. Οπότε ο τύπος από την δημοπρασία του λέει δεν το παίρνει γιατί με την μείωση και το bonus από το κράτος το ίδιο καινούργιο του βγαίνει $52000. Αλλά αν το ρίξει ο άλλος στα 48000 το παίρνει. Οπότε ο αρχικός έχει μείνει με το πουλί στο χέρι για την ώρα.

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Spoiler

Ώρα να ευθυμήσουμε λίγο (ή μαλλον κι άλλο με αυτά που γράφουν κάποιοι εδώ μέσα - και μάλιστα τα πιστευουν κιόλας! )

Α. (παρωδία) Συνέντευξη με ιδρυτή της Tesla -> https://www.captiongenerator.com/1309612/Tesla-founder-in-interview

B. H αντίδραση του Gali Russell, που εχει καταπιεί αμάσητο τον αντιπερισπασμό των 35Κ, τον έχει πιάσει λογοδιάρροια "tesla, profit, china, sales, rump, μπλα μπλα" και διαβάζει (το βιντεο ήταν live) οτι κλείνουν τα καταστήματα. PRICELESS! Για οσους δεν ξέρουν τον Gali, μιλάμε για φανατικό οπαδό της αίρεσης που λεει οτιδήποτε μπορεί, για να κερδίσει youtube views και να βοηθήσει το tesla stock pump ( εχει αγορασει μετοχές). Είναι (και αυτός) μέγας φαφλατάς, οπότε γρήγορα κατάφερε να το γυρίσει σε κάτι "καλό" για την tesla. Το "σοκ" βρίσκεται στο 22:20 σε ΑΥΤΟ το βιντεο -> https://www.youtube.com/watch?v=J8PpBEO5Z7o

Γ. To Don't Panic στο https://www.youtube.com/watch?v=MS79Pk4naEk

 

Update (news) : Κυριακή προς Δευτέρα και "πρεπει" να βγουν κάποια θετικά νεα για να μη δοκιμάσει η μετοχή τη βαρυτική επιτάχυνση:

  • Στις 14 Μαρτίου η παρουσίαση του model Y. Δεν εχει σημασία πότε και αν μπει σε παραγωγή, σημασία έχει να μπουν παραγγελίες και να μπουν στο πορτοφόλι οι προκαταβολές. 
  • Στις 8 Μαρτίου η ενεργοποίηση του πρώτου σταθμού supercharger 3. "Ορίστε βρε άπιστοι Θωμάδες, ενεργοποιήσαμε το supercharger 3. Θα ενημερωθείτε αναλόγως οταν ενεργοποιήσουμε και το δευτερο ... κάποτε"
Επεξ/σία από isay
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμφισβητείς με λίγα λόγια το αν θα μπει σε παραγωγή το model 3 και υπονοείς ότι το δεύτερο supercharger 3 θα αργήσει πολύ μετά το πρώτο. 

Δεν έμαθες τίποτα από το ''μέγα θέμα" του eu homologation και την πληρωμή των 920εκ.

 Και μετά θα φταίω εγώ να πω ότι σας γλενταει ο ελον. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Αμφισβητείς με λίγα λόγια το αν θα μπει σε παραγωγή το model 3 (ΥΠΟΘΕΤΩ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ Υ) και υπονοείς ότι το δεύτερο supercharger 3 θα αργήσει πολύ μετά το πρώτο. 

Δεν έμαθες τίποτα από το ''μέγα θέμα" του eu homologation και την πληρωμή των 920εκ.

 Και μετά θα φταίω εγώ να πω ότι σας γλενταει ο ελον. 

Αυτά άντε να τα πεις σε αυτους που απολύονται και σε αυτους που αγοράζουν tesla και σε σε μια βραδιά πιάνονται κότσοι (λόγω της τιμής) ή στους κατοχους που περιμένουν 5-6 μηνες για ανταλλακτικά. Πέρα απο το προφανεστατο stock pump με την ανακοινωση του Υ απλά σκοτώνει τις πωλήσεις του 3, που πριν 4 ημέρες "ανακοινωσε την πετσοκομένη έκδοση" μπας και μαζεψει χρήμα. Με τετοιες κινήσεις, το Q1 πρεπει να εχει τραγικά νουμερα σε εσοδα, πωλήσεις και ρευστοτητα.

Πριν μερικές ημέρες εσυ  ιδιος έγραψες οτι τα ακριβά model 3 πουλάνε σαν τρελά και δεν υπάρχει λογος να βγαλει φθηνοτερη έκδοση (άσχετο οτι τα νουμερα αλλα λέγανε -  το θεωρουσα ασκοπο να σου απαντησω) και μετά την ανακοινωση της παρασκευής το γυρισες λέγοντας οτι "εξαφανιστηκε η καραμέλα" και οτι το model 3 θα συνεχισει να πουλά 400κ κομμάτια. Σε κόβω να έχεις μυαλό οποτε ΧΑΛΑΡΑ ξέρεις οτι η ανακοινωση ήταν προπετασμα καπνού για την κατακρήμνιση των πωλήσεων, τις απολύσεις, τα κακά οικονομικά, και χάλια αποτελεσματα των επομένων τριμήνων. Απανωτές εκπτώσεις σε ένα προϊόν δε σημαίνει αναπτυξη, σημαίνει σκατά πωλήσεις, σημαίνει προβλημα ρευστοτητας. Προβλήμα σου αν θες να γινεις ο έλληνας Gali αλλά μην προκαλείς την κοινή λογική. Θες να βοηθήσεις τον supreme leader; Αγορασε τα αμαξια του και τις μετοχές του, στην αναγκη στείλε του τα χρηματα σου. 

Το 920 το πλήρωσε γιατί αν δεν το έκανε, θα τον έκλειναν οι μέτοχοι (μικροί οι μεγάλοι). Αν τον έπαιρνε διαφορετικά θα το εστελνε κι αυτο για αργοτερα, οπως έκανε με το bond της solarcity (αλλη πονεμενη ιστορία) που τα 180Μ του Δεκεμβρίου τα εστειλε με 2 αναβολές τον Απρίλιο. 

Οσο για το ποιος γλενταει ποιον, μάλλον κοιτάς λάθος πλευρα. Ο @fly4at (στο twitter) εγραψε σημερα κάτι πολύ καλό 

Αναφορά σε κείμενο

Musk on Thu fcked

- recent buyers (lower $)
- older owners (lower resale $)
- $TSLA longs (SP)
- leasing partners (RV)
- ABL/ABS/other lenders (collateral)
- employees (emoji, layoffs)
- used car dealers (RV)
- landlords (store leases)

U don't need enemies if Musk's ur friend

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, sattack είπε

O Musk απο τον Οκτωβριο ειχε πει οτι πιθανη ημερομηνια παρουσιασης του Y ηταν η 15/3. 

 

Λαθος, απο περυσι το Μαιο το ειχε πει...

Είναι όντως ειδηση οτι για πρώτη φορά τήρησε κάτι που ειπε, διοτι το συνηθες του ειναι "I have no doubt", ασε που μπορει πάλι να κάνει κάποια αλλαγη της ημερομηνίας.

Το τι θα παρουσιάσει, τι θα πει και κατά πόσο θα γινουν αυτά που λεει ... ειναι αλλο θεμα. Άλλωστε εχει μπολικη αναλογη ιστορία.

Ενδεικτικά :

Spoiler

105463135-1537489036270v2.00_00_24_21.st

Tesla-Roadster-interior-header-2.jpg

 

Δε θα μου κάνει καμια εντυπωση αν μεχρι τελος Μαρτιου παρουσιάσει και το Truck...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...