Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Το FSD beta αντιμετωπίζει (αρκετά επιτυχημένα θα έλεγε) διάφορα σενάρια εμποδίων στο οδόστρωμα.

Το έβλεπα σήμερα και εκτός ότι προφανέστατα το σύστημα έχει βελτιωθεί πάρα πολύ στην αναγνώριση μη οχημάτων-πεζών από τον Οκτώβρη, είδα μάλλον τα ελάχιστα όρια των αισθητήρων ή/και της επεξεργαστικής δύναμης. 
Τα μικρότερα αντικείμενα αναγνωρίζονται μόλις λίγα μέτρα μπροστά σε καταστάσεις χαμηλού φωτισμού (ουσιαστικά μόνο από αυτό που προέρχεται από το ίδιο το όχημα), κάποιες φορές δίχως να υπάρχει χρόνος για σωστή αντίδραση/επεξεργασία από το σύστημα. Δεν ξέρω φυσικά εάν το ραντάρ μπορεί να δει τα μικρά αντικείμενα καν, εφόσον είναι λεπτά πλαστικά/χάρτινα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε συνδυασμό με το παραπάνω μου ποστ, είδα αυτό το (αρκετά κακό και φανμποϊστικό) βίντεο. Φημολογούμενη επικείμενη αναβάθμιση στο εμπρός ραντάρ.
Μάλλον όπως έγραψα πριν, το ραντάρ τους έχει προβλήματα με τα artifacts και χαμηλότερη από την απαιτούμενη ανάλυση για σωστή ενσωμάτωση με το πλήρες FSD. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάνω σε αυτό που έγραφα πριν κάτι εβδομάδες.

Το να λέει η Tesla στο site της ότι το Model S βγάζει το 0-100 σε τόσο χρόνο και το quarter mile σε τόσο χρόνο, είναι λάδι στην φωτιά για όλους τους βλάκες που πάνε και κάνουνε κάτι τέτοια για να πουλήσουν ανωτερίλα. Απίστευτα αυτοκίνητα δρόμου αλλά σε καμία περίπτωση αυτοκίνητα πίστας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε

Πάνω σε αυτό που έγραφα πριν κάτι εβδομάδες.

Το να λέει η Tesla στο site της ότι το Model S βγάζει το 0-100 σε τόσο χρόνο και το quarter mile σε τόσο χρόνο, είναι λάδι στην φωτιά για όλους τους βλάκες που πάνε και κάνουνε κάτι τέτοια για να πουλήσουν ανωτερίλα. Απίστευτα αυτοκίνητα δρόμου αλλά σε καμία περίπτωση αυτοκίνητα πίστας. 

Μα τις επιδόσεις τις επιτυγχάνουν τα μοντέλα. Δεν γράφουν ψέματα, στις επιταχύνσεις είναι εξαιρετικά γρήγορα. 
Τώρα τι ισχυρίζεται και τι βγάζει ως ανακοίνωση κάθε τυχαία third party εταιρία για το Model 3, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. 
 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, LongTom είπε

Μα τις επιδόσεις τις επιτυγχάνουν τα μοντέλα. Δεν γράφουν ψέματα, στις επιταχύνσεις είναι εξαιρετικά γρήγορα. 
Τώρα τι ισχυρίζεται και τι βγάζει ως ανακοίνωση κάθε τυχαία third party εταιρία για το Model 3, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. 
 

Προσωπικά θα πρόσθετα ότι ποσώς με ενδιαφέρει τι χρόνους κάνει στην πίστα ένα αυτοκίνητο οικογενειακό, που τυγχάνει να έχει απίθανες επιδόσεις. Θα με ενδιέφερε να το δω π.χ. για το Roadster. Συμφωνώ απόλυτα πάντως στο θέμα της επιτάγχυνσης. Είναι πραγματικά εξαιρετικό σε αυτό το κομμάτι 😃

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Θυμάστε εκείνη την απάτη τα solar roof που ήταν vaporware και δεν θα έβγαιναν στην αγορά;

Πάρτε μερικές εγκαταστάσεις του τελευταίου διμήνου που αλίευσα από το youtube σε διάφορα μέρη της Αμερικής:

Η απάτη έχει φτάσει σε τέτοια επίπεδα που παριστάνουν, ότι θέλουν να κάνουν 200+ προσλήψεις σχετικές με τα solar roof:

https://www.tesla.com/careers/search/?country=US&query=solar roof

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.linkedin.com/pulse/how-we-transform-volkswagen-herbert-diess/

Αναφορά σε κείμενο

 

How we transform Volkswagen

 

Αναφορά σε κείμενο

Mission T" to catch up with Tesla

As a result, we had to tailor Volkswagen’s strategy to keep up with these new competitors. To this end, we organized a second workshop with Professor Malik in April 2020. 31 senior executives from Volkswagen, Audi and Porsche were involved in ‘Mission T’, as it was dubbed. The event revolved around how we can catch up with Tesla – a company focused exclusively on the future, without a traditional car business. Its Silicon Valley-style ecosystem is influenced by software capabilities, focus on technology and risk culture. The workshop was held over three days – under special constraints with masks and social distancing due to the COVID-19 pandemic. The opening question was: “What do we have to achieve in the next six months to catch up with Tesla in terms of technology by 2024?”

The answers we found were to grow software capabilities at an even faster rate, and pool software and hardware resources at Audi under the leadership of Markus Duesmann and the Artemis project, a unit outside the existing corporate structures.

Why did we need new organizational units? When introducing MEB, the model series, and software organization, we realized that our corporate structures prevent us matching the development speed and capacities of a well-funded and unbureaucratic startup like Tesla, with its far greater risk propensity. The new organizational unit started in October, and made a capable and decisive impression at its first Volkswagen management conference. That was the target we had set in the opening question for the April Syntegration session with Malik.

I am certain that we will be just as successful in reaching the goals from this year’s Malik workshop as the last. The method’s impact and significance for a successful outcome cannot be underestimated. It creates a shared perspective on the status quo, a shared plan, shared agreements and commitments – all essential for successful implementation, especially in an entity as complex as the Volkswagen Group.

Artemis and the software organization are the foundations on which we can build the technology, especially digital technology, we need for the Group as a whole. This will turn our cars into digital devices that will offer mobility customers unprecedented new options, safety, comfort and sustainability.

|

Όπως έχει αναφερθεί πολλάκις εδώ και σε άλλα νήματα, η κύρια δύναμη και το κύριο χαρακτηριστικό των tesla είναι η τεχνολογία onboard λογισμικού και τα ηλεκτρονικά.
Είναι πολύ χαρακτηριστικό να βλέπεις τέτοια παραδοχή από τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή τους.
Μεγάλη εντύπωση είναι ότι βάζει ορίζοντα τετραετίας για να φτάσουν σε επίπεδο parity στο θέμα! 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Group εχει πολύ χρήμα να κάθεται. Το μόνο λογικό ειναι να επενδύσει σε αυτή την κατεύθυνση. Μπορεί να άργησαν λόγω άρνησης, όμως δείχνουν οτι θα είναι η Νο2 εταιρεία σε ηλεκτρικά σύντομα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Vagosman είπε

To Group εχει πολύ χρήμα να κάθεται. Το μόνο λογικό ειναι να επενδύσει σε αυτή την κατεύθυνση. Μπορεί να άργησαν λόγω άρνησης, όμως δείχνουν οτι θα είναι η Νο2 εταιρεία σε ηλεκτρικά σύντομα.

 

Αυτό γνωστό, το θέμα είναι ότι πρώτη φορά το παραδέχονται τόσο ξεκάθαρα ότι η tesla διαθέτει τέτοια διαφορά στο λογισμικό/τεχνολογία σε σχέση με τις γερμανικές μάρκες. 
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμάστε την διαμάχη της Tesla/Musk με τον Martin Tripp πίσω στις ταραγμένες εποχές του 2018;

Τελικά ο πρώην υπάλληλος δέχθηκε συμβιβασμό με τον οποίο θα πληρώσει την tesla 400.000 δολάρια.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-12-01/ex-tesla-factory-worker-to-pay-400-000-to-end-feud-with-musk

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Θυμάστε την διαμάχη της Tesla/Musk με τον Martin Tripp πίσω στις ταραγμένες εποχές του 2018;

Τελικά ο πρώην υπάλληλος δέχθηκε συμβιβασμό με τον οποίο θα πληρώσει την tesla 400.000 δολάρια.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-12-01/ex-tesla-factory-worker-to-pay-400-000-to-end-feud-with-musk

Όχι και από τις πιο δοξασμένες στιγμές του μάσκ. 
Το ξεκατίνιασμα στα τούϊτερια με ένα πρώην υπάλληλο δεν συνάδει με κάποιον στην θέση του. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...