Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, sattack είπε

lol, δεν θα πει κανεις για τα καινουργια model S & X ?

Tι απαισιο τιμονι ειναι αυτο !?! Δεν μπορω να το χωνεψω με τιποτα! :)

 

 

 

New-Tesla-Model-S-interior-hero.jpg

Οποιος το σχεδιασε προφανως εβλεπε Knight Rider οταν ηταν μικρος.

maxresdefault.jpg

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, sattack είπε

Tι απαισιο τιμονι ειναι αυτο !?!

Το βλέπω να χώνεται κάτω από το ταμπλό...

4 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Θεωρω πρεπει ναναι εξαιρετικά άβολο...

Ίσως είναι πιο άβολο από το στρογγυλό, έχεις δίκιο, σκέψου όμως πως πολύ σύντομα δεν θα χρειάζεται να το χρησιμοποιείς και θα πιάνει τσάμπα χώρο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παει, τα ξεφτιλίσε ολα... πορσε, λαμποργκινι, μπουγατσες, ολα στον κουβα...

Τι fast and furious, τι quarter mile....  πηγαινανε που πηγαινανε ήδη κάτι τύποι με απλά model S και κάνανε πλάκα στους καγκουρες με τα πειραγμένα BMW, τα impreza, τα camaro και τα charger hellcat, τωρα θα πηγαινουνε με τα plaid και θα βαζουνε και την πεθερά μέσα και τα μπαγκάζια για το χωριό και πάλι θα τους ξεφτιλιζουνε... :D:D :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Thanar είπε

Το βλέπω να χώνεται κάτω από το ταμπλό...

Ίσως είναι πιο άβολο από το στρογγυλό, έχεις δίκιο, σκέψου όμως πως πολύ σύντομα δεν θα χρειάζεται να το χρησιμοποιείς και θα πιάνει τσάμπα χώρο...

Δεν είναι τιμόνι, είναι χειριστήριο gaming. Όταν θα είσαι στο χαντάκι πατάς reset car on track για τηλεμεταφορά. Αν σκοτωθείς έχει και load last save πλήκτρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/1/2020 στις 1:50 ΠΜ, Droulas13 είπε

Μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία από τα αποτελέσματα:

- Το 4ο τρίμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο του 2018 πούλησε 30% λιγότερα model S/X και 46% περισσότερα model 3 (37% αν αφαιρέσουμε τα leasing) και με αυτά τα δεδομένα κατάφερε να μαζέψει σχεδόν το ίδιο gross profit (1.391 milions vs 1.443 πέρυσι). Τελικά μάλλον είχατε άδικο όσοι λέγατε, ότι τα περσινά καλά τρίμηνα (q3 και q4) θα είναι και τα τελευταία λόγω της εξαντλήσεως των ακριβών trims και της επιδότησης των 7.500 και ότι με την έλευση του φθηνού SR/SR+ και την επιδότηση σε φθίνουσα πορεία το model 3 θα έμπαινε μέσα.

- Για 3ο συνεχόμενο τρίμηνο η τέσλα τελειώνει με ρεκόρ μετρητών. Έφτασε αισίως τα 6,3 δις (vs 3,7 δις το Q4 2018). Την ίδια ώρα τα current liabilities ανέβηκαν μόλις κατά 700 μύρια στα 10,7 δις (vs 10 δις το Q4 2018). Βρε βρε βρε. Και όλα αυτά τα κατάφερε ενώ αφενός δεν πούλαγε πια αποκλειστικά τα ακριβά trims του model 3 και αφετέρου υπέστη και σοβαρότατο πλήγμα από την πτώση των πωλήσεων των S/X κατά 35%.  Κοίτα να δεις που τελικά η tesla δεν είναι μια "μηχανή που καίει χρήμα" αλλά μια "μηχανή που παράγει χρήμα"!

- Και επίσημα πια ανακοινώθηκε αυτό που είχαμε καταλάβει, ότι δηλαδή η παραγωγή του model y έχει ξεκινήσει και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν από το τέλος του πρώτου τριμήνου. Υποθέτω, ότι οι πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο του model y θα είναι συμβολικές, όπως συμβολικές ήταν και οι πωλήσεις του κινέζικου model 3 στο Q4 2019, προκειμένου να μην δεχθεί μεγάλο πλήγμα ο ισολογισμός του Q1 2020.

- Λόγω της πολυπλοκότητας που δημιουργεί το ramping up της παραγωγής του model y στο fremont, πιστεύω, ότι θα χαθούν 1-2 εβδομάδες παραγωγής του model 3. Η παραγωγή του model 3 στο fremont θα πέσει από τις 86.000 στα 80.000 και οι πωλήσεις αντίστοιχα θα πέσουν στις 75.000. Θα αντισταθμιστούν μεν με τις 15.000 του κινέζικου αλλά αυτό το αντιστάθμισμα δεν θα φανεί χρηματοοικονομικά (βαριέμαι να εξηγώ και πάλι το γιατί, το έχω γράψει παλιότερα) με αποτέλεσμα (σε συνδυασμό με μια μικρή εποχιακή πτώση και στις πωλήσεις των s/x) το αποτέλεσμα προ φόρων και τόκων να βγει ίσα βάρκα ίσα πανιά (από +360μύρια το Q4 2019) και το net income με ζημιά κοντά στα 250 εκ. Υπάρχει μια μικρή ελπίδα για ισορροπία στον ισολογισμό λόγω των ρύπων που έχει συμφωνήσει να αγοράσει η FCA αλλά δεν υπάρχουν περισσότερες σχετικές πληροφορίες. Η κατάσταση θα βελτιωθεί στο Q2 λόγω Κίνας αλλά η βελτίωση θα περιοριστεί λόγω του ramping των πωλήσεων του model y. Το πάρτι θα αρχίσει ξανά από τα δεύτερο μισό του 2020. Είμαι πεπεισμένος, ότι το 2020 θα είναι η πρώτη κερδοφόρα χρονια της tesla. Ίσως το net income του 2020 να κλείσει με κέρδη πάνω και από 500μύρια (vs ζημίες 862μύρια το 2019).

- Για 3ο συνεχόμενο τρίμηνο η τέσλα κάνει ρεκόρ storage deployed στα 530 MWh. (vs 410 MWh ΟΛΟ το 2017!!) Ξεκίνησαν οι εγκαταστάσεις των νέων megapack (μέχρι και 3 MWh έκαστο!)

- Για 2ο συνεχόμενο τρίμηνο ανεβάζει τα solar deployed στα 54MW. Ίσως τα ηλιακά κεραμίδια δεν είναι και τόσο νεκρά...

- Το range του model y στην long range AWD εκδοχή του ανεβαίνει από τα 280 miles στην παρουσίαση του  prototype στα 315 miles στην τελική έκδοση παραγωγής, διαλύοντας τον σχετικό ανταγωνισμό.



Ανακεφαλαίωση 1 χρόνο μετά:

- Είχα προβλέψει net income πάνω από 500εκ και τελικά κατέληξε 721εκ. Not bad ειδικά αν συνυπολογίσουμε την πανδημία. Προφανώς αυτό δεν θα το είχε καταφέρει αν δεν αύξανε τις πωλήσεις από τα ZEV credits αλλά από την άλλη ίσως τα είχε καταφέρει αν δεν είχαν κλείσει για 2-3 μήνες τα εργοστάσιά της. Σε κάθε περίπτωση τα credits τα είχα συμπεριλάβει στην πρόβλεψη και είναι μέσα στο παιχνίδι.

- Το net income επηρεάστηκε από τα αυξημένα κόστη stock-based compensation που έφτασαν τα 1.73 δις το 2020, από 0,9 δις το 2019 (και 0,75 δις το 2018). Δηλαδή αυξήθηκαν κατά 830εκ σε ένα χρόνο, όταν τον προηγούμενο είχαν αυξηθεί μόλις 150εκ. Αυτό το κόστος είναι οι δωρεάν (ή με έκπτωση) μετοχές που δίνουν ως συμπλήρωμα του μισθού στους υπαλλήλους και εκεί εντάσσονται και οι πληρωμές για το bonus του Μασκ που συμφωνήθηκε το 2018 και εξαρτάται από τους στόχους που θα πιάνει. Οι στόχοι αυτοί αφορούν σε συνδυαστικά milestones revenue/ebitda/capitalization και φέτος η tesla λόγω εκτόξευσης τόσο λειτουργικής όσο και χρηματιστηριακής έπιασε μαζεμένα (ή προβλέπεται να πιάσει λίαν συντόμως) αρκετά milestones εξ ου και οι αυξημένες προβλέψεις στις οικονομικές καταστάσεις.

- Το gross profit στο δεύτερο μισό της χρονιάς (που δεν επηρεάστηκε από την πανδημία, δεν έκλεισαν δηλαδή εργοστάσια) διαμορφώθηκε στα 4,13 δις από 2,58 δις στο ίδιο διάστημα πέρυσι. (Χωρίς τα credits τα νούμερα είναι 3,33 δις και 2,32 δις αντίστοιχα)

- Οι λειτουργικές ροές (δηλαδή οι ροές πριν τις επενδύσεις και τα χρηματοοικονομικά) στο δεύτερο μισό της χρονιάς ήταν 5,42 από 2,18 δις πέρυσι. (Χωρίς τα credits τα νούμερα είναι 4,62 δις και 1,91 δις αντίστοιχα). Στο μισό της χρονιάς δηλαδή παρήγαγε 3,2 δις (2,7 δις χωρίς τα credits) περισσότερα από πέρυσι και αυτό οφείλεται κατά βάση στο εργοστάσιο της Κίνας. Για να έχετε μια εικόνα. Φέτος με πανδημία η Tesla παρήγαγε από λειτουργικές ροές 5,9 δις ενώ το 2019 η VW χωρίς πανδημία παρήγαγε 20,1 δις και η BMW μόλις 4,1 δις. Ήδη ξεκίνησε να παράγει χρήμα το δεύτερο εργοστάσιο στην Κίνα και από το καλοκαίρι πιάνει δουλειά το εργοστάσιο στο Βερολίνο και από το τέλος του χρόνου το εργοστάσιο στο Τέξας.

- Ενώ λοιπόν ήδη παράγει χρήμα με ρυθμούς 5-10 δις το χρόνο, έχει ήδη στα χέρια της 19,4 δις ρευστό να το διαθέσει άμεσα σε επενδύσεις.

- Η χρονιά θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για δύο λόγους. Αφενός για τα model s/x, ειδικά για το s, για το αν το refresh θα μπορέσει να αναζωογονήσει το ενδιαφέρον και αφετέρου αν η παραγωγή στα εργοστάσια σε Βερολίνο και Τέξας θα εξελιχθεί ομαλά. Ο Μασκ (προφανώς επειδή το φυσάει και δεν κρυώνει από την παραγωγή του Model 3 στο Fremont) έχει κρατήσει μια πισινή γιατί θα εφαρμοστούν για πρώτη φορά αρκετές καινοτομίες στο battery pack.

- Χρηματοοικονομικά το πρώτο μισό θα δεχθεί ένα πλήγμα, ειδικά το πρώτο τρίμηνο που ταυτόχρονα θα τρέχει το ramp up της παραγωγής των s/x στο fremont και του model y στην Κίνα. Και έτσι όμως πιστεύω, ότι το πρόσημο θα είναι και πάλι θετικό.

- Η παραγωγή/πώληση θα κυμανθεί μεταξύ 800.000 και 1.000.000.

- Οι εγκαταστάσεις μπαταριών σημείωσαν ρεκόρ στο τελευταίο τρίμηνο και έφτασαν 1.584 MWh, όσα σχεδόν όλο το 2019. Αυτό είναι αποτέλεσμα του megapack.

- Οι εγκαταστάσεις solar συνεχίζουν να ανεβαίνουν φτάνοντας τα 86 MW, ρεκόρ από Q3 2018.

Όλα τα δεδομένα εδώ:
https://tesla-cdn.thron.com/delivery/public/document/tesla/d6ae3033-3814-4900-a930-9886627a12c3/S1dbei4/WEB/TSLA-Q4-2020-Update

896550724_.png.f04e2c1cdfba05d87473d3d8c6d97dce.png

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κατασκευή στο Τέξας έχει πιάσει τρελούς ρυθμούς:

Έτσι ήταν πριν ένα μήνα:

30-12-2021.jpg.ccacf88d2633d999aa4acf5750e27408.jpg

Έτσι ήταν εχθές:

30-1-2021.jpg.26debca464a77b918c07e495306d528d.jpg

Το πιο εντυπωσιακό είναι το μέγεθός του. Είναι ίδιο ή και μεγαλύτερο από το συνολικό εργοστάσιο στην Κίνα με όλα τα γύρω κτίρια μαζί.

china.jpg.132d258e7a283d21991d290a46be2f82.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετήθηκε στο YouTube το 6ο επεισόδιο του Podcast Ηλεκτροκίνησης!

Σε αυτό το επεισόδιο, μαζί μας ο φίλος Γιώργος Καρακατσάνης, από τους πρώτους ιδιοκτήτες Tesla Model 3 στην Ελλάδα, μετά την επίσημη παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα.
Μοιράζεται μαζί μας τις εμπειρίες του, τον ενθουσιασμό του για αύριο και κάποιους προβληματισμούς. Πιάνουμε διάφορα θέματα, αλλά γυρνάμε ξανά και ξανά στην ατζέντα του Γιώργου.

Το εβδομαδιαίο ραντεβού έχει οριστικοποιηθεί για Σάββατο βράδυ, γύρω στις 22:30, ενώ η εκδήλωση στη ομάδα του facebook αναρτάται από την προηγούμενη μέρα.

Μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι για να ενημερώνεστε για την αρχειοθέτηση των νέων επεισοδίων! Σε οποιοδήποτε επεισόδιο μπορείτε να αφήσετε το σχόλιό σας με ερωτήσεις ή προτάσεις μελλοντικών θεμάτων.

— hosts Evangelos Michalopoulos, Evans Manolis και Thanos Tourtouras,
— guest Yiorgos Karakatsanis.

Σε αυτό το επεισόδιο:
00:00 - Χαιρετισμοί
03:42 - ο Γιώργος Καρακατσάνης… είδε φως και μπήκε!
06:40 - Κίνητρα Ηλεκτροκίνησης για εταιρίες και επαγγελματίες
13:15 - Κλίσεις για στάθμευση σε Ηλεκτροκίνητα!
15:06 - Δημοσκόπηση: Πώς φορτίζουμε το Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο;
19:40 - Παρέμβαση για φορολογικά και αποσβέσεις
24:30 - Τεχνικά Φόρτισης συνέχεια…
38:03 - τα νέα της Tesla από τον Γιώργο
45:00 - και λίγη… SpaceX
47:18 - μπαταρίες 12V… λιθίου;
51:30 - Εμπειρία αγοράς Tesla και service

• Η Σελίδα της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα στο Facebook,
• Η Ομάδα της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα στο Facebook.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά θα έχουν τοσο χρημα να κάθεται που δεν θα ξερουν τι να το κανουν. Το μονο λογικό είναι να αυξήσουν τη δυνατότητα παραγωγής.

Περισσότερα αυτοκίνητα, περισσότερες δυνατότητες απο το λογισμικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
8 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Αυτός που θα είναι απέξω όμως δεν θα βλέπει την οθόνη

Γιατι να μην την βλεπει; αφού αυτό είναι το νόημα, το φτιάξανε για να το βλέπουν οι απ' έξω. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, sattack είπε

Γιατι να μην την βλεπει; αφού αυτό είναι το νόημα, το φτιάξανε για να το βλέπουν οι απ' έξω. 

Ναι αυτό λέω, ότι το νόημα είναι να την βλέπει ο απέξω αλλά στο σημείο που είναι και ειδικά αν είναι μέρα, το πιθανότερο είναι να μην γίνει αντιληπτή η εικόνα από τους έξω

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...