Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από τα χθεσινά οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου αξίζουν αναφορά στα παρακάτω:

- Κάθε τρίμηνο που περνάει παράγει ολοένα και περισσότερο χρήμα (το γράφημα είναι Trailing 12 Months)

51837689_.png.acdcf31222cbb747d03081114415a9ba.png

- Το τρίμηνο, λόγω των σχεδόν μηδενικών πωλήσεων των S/X, μας αποκάλυψε σε μεγάλο βαθμό το gross margin των 3/Y.

Το gross margin των 3/Y (υπολογίζω τις πωλήσεις αφαιρώντας leasing και credits) με τις τωρινές τιμές πώλησεις είναι αρκετά παραπάνω από 21%, γιατί 1) οι έστω και 2.000 πωλήσεις των S/X προφανώς θα έγιναν "στο κόστος" ενόψει του refresh και θα επιβάρυναν, έστω και λίγο, το γενικό gross margin και 2) οι πωλήσεις των Υ στην Κίνα είναι ακόμα στα σπάργανα, με μονή βάρδια και επιβαρυμένες με τα αναπόφευκτα bottlenecks των πρώτων μηνών λειτουργίας των γραμμών παραγωγής. Σημειωτέον, ότι τα Υ στην Κίνα, σε αντίθεση με τα 3 πέρυσι, πουλιούνται κατευθείαν στην τελική τιμή και όχι στην αρχή σε μεγαλύτερη με την προοπτική σταδιακής μείωσης.

Θα έχει ενδιαφέρον το τελευταίο τρίμηνο φέτος, όταν το εργοστάσιο Υ στην Κίνα θα δουλεύει με όλες τις βάρδιες και θα έχουν επανέλθει και οι πωλήσεις των S/X.

496521470_.png.93210b005c60b1f14e04260d5f69c19e.png

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 4,5k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Δεν καταλαβαίνω ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα και θέλεις τόσο πολύ να αποτύχει όλο αυτό.   Κάθε νέα τεχνολογία θέλει κάποιο χρόνο για να γίνει βιώσιμη. Μέχρι τότε οι δημιουργοί της οφείλουν

Σοβαρά τωρα. Τι παίζει με τους haters στο thread? Ώρες ώρες νιώθω πως δεν διαβάζω τεχνολογικό φόρουμ αλλά τις μαμάδες του Facebook που δημιούργησαν δικό τους thread στο insomnia. Η απλά πρόκειται

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ο ανταγωνισμός έρχεται Vol. 132

Το πρώτο καλό τρίμηνο του ID.3 ήταν το 4ο 2020.

Πούλησε 10.584 τον Οκτώβριο, 8.549 τον Νοέμβριο και 28.108 τον Δεκέμβριο. Σύνολο 47.241 για το 4ο τρίμηνο του  2020.

Πόσες πωλήσεις έκανε το 1ο τρίμηνο του 2021; 11.772! Δηλαδή 75% λιγότερες.

Αντιστοίχως το model 3 πούλησε 127.199 το 4ο τρίμηνο του 2020 και 126.716 το 1ο τρίμηνο του 2021.

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 1/5/2021 στις 11:39 ΠΜ, Droulas13 είπε

Ο ανταγωνισμός έρχεται Vol. 132

Το πρώτο καλό τρίμηνο του ID.3 ήταν το 4ο 2020.

Πούλησε 10.584 τον Οκτώβριο, 8.549 τον Νοέμβριο και 28.108 τον Δεκέμβριο. Σύνολο 47.241 για το 4ο τρίμηνο του  2020.

Πόσες πωλήσεις έκανε το 1ο τρίμηνο του 2021; 11.772! Δηλαδή 75% λιγότερες.

Αντιστοίχως το model 3 πούλησε 127.199 το 4ο τρίμηνο του 2020 και 126.716 το 1ο τρίμηνο του 2021.

Τους γαζώνει όλους ο Elon ε?

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασε κλαιει ολη η VW των 10 εκ. πωλησεων το χρονο που ο μεγαλυτερος παπατζης ολων των εποχων την περασε σε ενα συγκεκριμενο μοντελο, το οποιο φυσικα ο ντρουλας ξεχασε να σημειωσει πως προσωρινα πωλειται μονο στην Ευρωπη.

  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κλάμα έρχεται στη συνέχεια.

Προηγείται η άρνηση.

Ένα, ένα πάνε τα στάδια του πένθους.

.

ΥΓ. Πάρε και τα νούμερα της Ευρώπης

Id.3 από 47.188 σε 11.772

Model3 από 31.092 σε 31.200

Χωρίς backlog και χωρίς εργοστάσιο στη Ευρώπη

 

 

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 ώρες πριν, shikabalas είπε

Ασε κλαιει ολη η VW των 10 εκ. πωλησεων το χρονο που ο μεγαλυτερος παπατζης ολων των εποχων την περασε σε ενα συγκεκριμενο μοντελο, το οποιο φυσικα ο ντρουλας ξεχασε να σημειωσει πως προσωρινα πωλειται μονο στην Ευρωπη.

Μαλλον ο μεγαλυτερος παπατζης ειναι η vw με το id3 ειδικα αν το συγκρινουμε με το tesla. Και καλυτερα να μην το βγαλει καν στις αλλες αγορες γιατι θα πατωσει σιγουρα μονο καποιοι κλασικοι κολλημενοι ευρωπαιοι το προτιμανε. Η τεχνολογια που εχει ειναι σαν να λεμε μεσαιωνας σε σχεση με την tesla.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/10/2018 στις 3:41 ΜΜ, isay είπε

Για τον φίλο-συνφορουμιτη @Droulas13 για να χαρεί. Μιλάμε για κινηματογραφική παραγωγή επικών διαστάσεων. Εχει και αγγλικους υποτιτλους

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Μη διαβάσω καμία αερολογία οτι το εφτιαξαν σορτάκηδες γιατί το βιντεο το τσιμπησα απο το electrek

 

Έσοδα από Κίνα 2016+2017+2018:

4,9 δις

 

εικόνα.png

Έσοδα από Κίνα το 2020:

6,7 δις

545428481_.png.45d1cb01500e107d3a14e52ec129ae7c.png

Έσοδα από Κίνα το πρώτο τρίμηνο του 2021:

3 δις

1359140429_.png.e2775c9a6d817b294e6d25d79519f58b.png

 

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Για πρώτη φορά το SLN θα μεταδοθεί μεσω youtube live σε όλον τον κόσμο!

Αν κάποιος έχει insomnia (😉) και δεν έχει τίποτα αλλο να κανει:

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/4/2021 στις 1:11 ΜΜ, Droulas13 είπε

Οι "μαζευτείτε να κράξουμε" έχουν λουφάξει (σχεδόν) όλοι.

Ναι και οι φαν έχετε απομείνει 2-3.🤣 Α 4 ξέχασα τη Χριστίνα.😇

Επεξ/σία από papoys1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Ναι και οι φαν έχετε απομείνει 2-3.🤣 Α 4 ξέχασα τη Χριστίνα.😇

Γιατί πότε ήμασταν παραπάνω εδώ μέσα;

Οι haters κάνατε πάντα τον περισσότερο χαμό.

Ξεχνάς ποιος έφτιαξε το thread και με ποιον σκοπό;

Κάτσε να σου θυμίσω τι έλεγε το πρώτο ποστ:

Spoiler

Ανοίγω αυτό το θεμα ωστε να συζητούμε διάφορα θέματα της επικαιρότητας και όχι μόνο, που έχουν να κάνουν με την Tesla του Elon Musk.

 

Αν παρακολουθείτε τα post μου θα έχετε διαπιστώσει οτι έχω έντονα κριτική και αρνητική στάση απέναντι στην Tesla.

Ο λόγος περιληπτικά είναι οτι κατα τη γνώμη μου η Tesla πουλάει προιόντα (ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες) τα οποία δέν είναι πραγματικά βιώσιμα.

Για να τα κάνει ελκυστικά στο κοινό, υπερβάλλει για τις δυνατότητες τους (στα όρια της νομιμότητας) ενώ κρύβει επιμελώς τα "κουσούρια" τους. Ταυτόχρονα, τα πουλάει σε τιμές κάτω του πραγματικού τους κόστους για να φαίνονται πιό προσιτά απ ότι είναι στην πραγματικότητα.

Αυτό έχει ώς αποτέλεσμα να προσελκύει κεφάλαια απο νέους επενδυτές και χρήματα απο προπαραγγελίες μελλοντικών προιόντων. Επειδή όμως αυτά τα προιόντα δέν είναι πραγματικά βιώσιμα, τα χρέη της εταιρίας αυξάνονται συνεχώς, χωρίς καμια προοπτική για κερδοφορία.

Όλο αυτό δέν έχει διαφορά απο τα λεγόμενα ponzi schemes, οπου οι παλιοί επενδυτές πληρώνονται με τα χρήματα των νέων. Το συστημα αυτό απαιτεί συνεχές εισροές κεφαλαίων. Μόλις στερεψουν τα κεφάλαια, καταρρέει το σύστημα.

Αυτό ίσως έρθει σαν έκπληξη στους πιό πολλούς, γιατι τα media λιβανίζουν συνεχώς την Tesla και τον Musk σε σημείο αγιοποίησης. Μόλις όμως ξύσουμε λίγο τη γυαλιστερή επιφάνεια, αρχίζει και φαίνεται όλη η βρωμιά και το ψέμα αυτής της εταιρίας.

---------------------------------

Θα κάνω σεφτέ στο θέμα με μία πρόσφατη είδηση: Tesla President of sales and service leaves, Elon Musk takes over his responsibilities

Ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρίας έφυγε για να πάει στη Lyft.

Αυτό δέν είναι μεμονωμένο γεγονός, καθώς μέσα στους προηγούμενους μήνες έχουν φύγει πολλά άλλα μεγάλα στελέχη, όπως ο υπεύθυνος για την κατασκευή μπαταριών και δύο στελέχη που σχετίζονται με τη βιομηχανική παραγωγή και τον αυτοματισμό του εργοστασίου.

Αλλά το χειρότερο είναι οτι όπως όλα δείχνουν, δέν αντικαθιστούν τα στελέχη που φεύγουν. Τα καθήκοντα του Jon McNeill θα τα αναλάβει προσωρινά ο Musk, χωρίς να υπάρχουν σχέδια να μπεί κάποιος άλλος στη θέση αυτή.

Όταν φεύγουν τόσα μεγαλοστελέχη σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, και μάλιστα για να πάνε σε χειρότερες εταιρίες, σημαίνει οτι υπάρχουν σημαντικότατα προβλήματα. Αυτό που εμείς βλέπουμε είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Ο Musk, όπως πάντα γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, μέχρι την τελευταία στιγμη του σκασίματος θα δηλώνει οτι ειναι αισιόδοξος για το μέλλον της εταιρίας και θα ανακοινώνει νέα μελλοντικά προιόντα.

Το ρεζουμέ:

"Ο Musk, όπως πάντα γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, μέχρι την τελευταία στιγμή του σκασίματος θα δηλώνει ότι είναι αισιόδοξος για το μέλλον της εταιρίας και θα ανακοινώνει νέα μελλοντικά προϊόντα."

Όταν τα έγραφε αυτά ο Fubar, η τεσλα είχε μόλις κλείσει το 2017 από την μια μεριά με 3,4 δις ρευστό και ετήσιο operating cash flow 0 και από την άλλη μεριά είχε current liabilities 7,6 δις και long term debt 9,5 δις.

Πως έκλεισε το 2020;

Από την μια μεριά με 19,3 δις ρευστό και ετήσιο operating cash flow (εν μέσω πανδημίας) 5,9 δις και από την άλλη μεριά με 14,2 δις current liabilities και long term debt 9,5 δις.

Καλά πήγε αυτό.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε μπορείς να χαίρεσαι για τον πλούτο που συγκεντρώνει ο Έρολ δεν έχω κανένα πρόβλημα και άλλα τόσα να τα κάνει σε δύο χρόνια αφού είναι μάγκας και έξυπνος , αλλά να χαρώ για κάποιον που πλουτίζει προσφέροντας κάτι στην κοινωνία οκ

Να χαρώ όμως για κάποιον που που πλουτίζει πουλώντας φούμαρα για μεταξωτές κορδέλλες;;;;;

  • Haha 2
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είχα καταλάβει ότι η θεματολογία γύρισε στα παιδάκια της Αφρικής που δεν έχουν να φάνε.

  • Like 1
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαίρομαι που υπάρχει κόσμος που καταλαβαίνει τι εστί Tesla. Για τους υπόλοιπους, δε θα σχολιάσω τίποτα... ελπίζω με τον καιρό να καταλάβετε!

Επεξ/σία από adrfinance
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.