Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, CT99 είπε

Πόσο υπολογίζονται οι δασμοί για να φέρεις ένα τέτοιο αμάξι Ελλάδα ;

Δασμοί; Εμενα μου είπαν γύρω στα 150 ευρώ για πινακίδα να το φέρεις μέχρι Ελλάδα και αλλά τόσα περίπου για τον κόπο του εκτελωνιστή . Λόγω που είναι αμιγώς ηλεκτρικό δεν υπάρχουν δασμοί !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν είναι καινούριο , δεν πληρώνεις το αντίστοιχο ΦΠΑ του κράτους στο οποίο βρίσκεται σε τελωνείο ή στο εργοστάσιο , και πληρώνεις εδώ , ή πληρώνεις την διαφορά , όποτε έχει γραφειοκρατεία και ας φαίνεται σχεδόν μηδενικό το ποσό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι τώρα η δικαιολογία σε αντίστοιχες έρευνες ήταν:

"ε καλά τώρα, αφού σκάνε τόσα χρήματα, πως να πουν ότι δεν τους αρέσει το αυτοκίνητο; δηλαδή τι θες; να παραδεχτούν ότι είναι βλάκες;"

Τώρα που στην ίδια λίστα είναι ένα σωρό ηλεκτρικά αντίστοιχης αξίας, ποια είναι η δικαιολογία που το model 3 βρίσκεται στην 1η θέση και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο;

Οέο;

 

Εικόνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/6/2021 στις 9:24 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

υπαρχουν δασμοι για εντος Ευρωπης?

Για τα αμιγώς ηλεκτρικά όχι, για όλα τα υπόλοιπα ναι, απλά τους έχουν βαφτίσει "τέλη ταξινόμησης".

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Research and development

Το γράφημα απεικονίζει ιπποδύναμη του κινητήρα  συναρτήσει της ταχύτητας του αυτοκινήτου ;

Σε τι χρησιμεύει αυτό ;Ποια είναι η βελτίωση που προκύπτει δηλαδή ;

Για κάποιον που δεν γνωρίζει καθόλου από αυτά 

Επεξ/σία από CT99
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απεικονίζει, ότι το νέο σύστημα κινητήρων εκτός του ότι είναι περίπου 50% ισχυρότερο από το προηγούμενο (αυτό πες οκ, γιατί βάζουν ένα μοτέρ παραπάνω) διατηρεί την ισχύ του σχεδόν στο μέγιστο μέχρι την τελική ταχύτητα.

Στα προηγούμενα μοτέρ υπήρχε σημαντική πτώση.

Πως το κατάφεραν;

120836597_.png.06fb610e29c70a6eed6f052082c6fa8c.png

Επεξ/σία από Droulas13
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Απεικονίζει, ότι το νέο σύστημα κινητήρων εκτός του ότι είναι περίπου 50% ισχυρότερο από το προηγούμενο (αυτό πες οκ, γιατί βάζουν ένα μοτέρ παραπάνω) διατηρεί την ισχύ του σχεδόν στο μέγιστο μέχρι την τελική ταχύτητα.

Στα προηγούμενα μοτέρ υπήρχε σημαντική πτώση.

Πως το κατάφεραν;

120836597_.png.06fb610e29c70a6eed6f052082c6fa8c.png

Δηλαδή ουσιαστικά κατάφεραν να κάνουν το μοτέρ να δουλεύει σε πολύ ψηλές στροφές χωρίς να υπάρχει πτώση στην ροπή δύναμης  του δρομέα ; 

Στις προηγούμενες εκδόσεις όταν το μοτέρ στρόφαρε ψηλά παρατηρούνταν μείωση της ροπής ;

Κάτι παρόμοιο που συμβαίνει και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, CT99 είπε

Δηλαδή ουσιαστικά κατάφεραν να κάνουν το μοτέρ να δουλεύει σε πολύ ψηλές στροφές χωρίς να υπάρχει πτώση στην ροπή δύναμης  του δρομέα ; 

Στις προηγούμενες εκδόσεις όταν το μοτέρ στρόφαρε ψηλά παρατηρούνταν μείωση της ροπής ;

Κάτι παρόμοιο που συμβαίνει και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης ;

φυσικά και υπάρχει μείωση της ροπής αφού αυξάνονται οι στροφές χωρίς αύξηση ισχύος μειώνεται αντίστοιχα η ροπή, ώστε το γινόμενό τους να είναι σταθερό ή λίγο μειωμένο όπως φαίνεται στο διάγραμμα ισχύος-στροφών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...