coolio1 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Καλήμερα , είμαι κάτοχος ενός Sony Z5 ,το οποίο εντός εγγύησης που παρουσίαζε προβλήματα , το πήγα για service στο κατάστημα του Γερμανού στο Κερατσινι και επισκευαστηκε. Μετα την επισκευη του μου εδωσαν για τα εξαρτηματα που αντικατεστησαν έξι (6) μηνες εγγύηση .Εγώ μετά από την από αυτό έβαλα στο κινητο καινουργιο τζαμακι και το εβαλα στο κουτι του. Μετα απο 1,5 μηνα περιπου αποφασισα να το ξανα βγαλω στην κυκλοφορια ,το κινητο ομως δεν φορτιζε. ετσι το ξανα πηγα στο γερμανο .Αυτη τη φορα που ειπαν πως φταιω εγω και πως επειδη ειναι απο δικη μου υπαιτιοτητα πρεπει να χρεωθω το κοστος επισκευης.Τι να κανω ; Πως μπορω να βρω το δικιο μου;
Diskimpex Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ολα τα σερβις τα ιδια παντου .Ολα για κονομα Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2018 από Diskimpex
SeNNinhA Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Ειναι υποχρεωμενοι να σε καλυψουν. Εαν ισχυριζονται οτι φταις εσυ θα πρεπει να μπορουν να το αποδειξουν εκεινοι χωρις αμφιβολία και οχι εσυ οτι δεν φταις. Αυτο ισχυει συμφωνα με την ελληνικη νομοθεσια. Μπορει ισως κλπ δεν γινονται δεκτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα