Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 12k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Στα παρακάτω λινκ είναι 2 αρχεία excel που περιέχουν προγράμματα σταθερής χρέωσης μόνο. Αφορά  οικιακά και όχι επαγγελματικά προγράμματα Ανάλογα το τιμολόγιο που έχετε ,επιλέγετε και το αντί

Επειδη με καποιον τροπο θα σε κλεψει ο "εναλλακτικος" παροχος.  Μπορει να σου δωσει καμια χοντρη εκπτωση για 6 μηνες και για 6 μηνες να σου βγαζει μικρους εναντι λογαριασμους (ετσι ωστε η εκτπωση

κατσε ΔΕΗ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εδώ υπάρχει κι άλλο θέμα.Οτι επιμένουν από την nrg να σε οδηγουν στην αρχή στο απλό πακέτο για να πέσεις στην παγίδα μετά.Δεν μπορεί ο συνήγορος του καταναλωτή να μην το λάβει υπόψη του αυτό δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα πιστεύω γιαυτους.Διοτι αν ο εκάστοτε συνεργάτης της εταιρείας σου έλεγε αυτά είναι τα πακέτα διάλεξε θα ήταν αλλιώς.Εδω σου λένε μετ επιμονής πήγαινε στο απλό και βλέπουμε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναδημοσίευση από γειτονικό φόρουμ, κατόπιν αδείας του ekrepali τον οποίο ευχαριστώ θερμά .

Έριξα μια ματιά στο ζήτημα που έχει προκύψει με την NRG, σχετικά με το αν δικαιούνται ή όχι να αναπροσαρμόσουν το Fixed.

Κατ'αρχάς το Fixed είναι προσφερόμενη συνδρομή του Γενικού Τιμοκαταλόγου, που διέπεται από Ειδικούς Όρους.

Οι πάροχοι ενέργειας (όπως και οι πάροχοι τηλεφωνίας) έχουν το δικαίωμα να αναπροσαρμόζουν τον Γενικό τιμοκατάλογο όπως και όποτε το θελήσουν.

Γενικός Τιμοκατάλογος 20/5/21

Γενικός Τιμοκατάλογος 31/5/21

Τι ισχύει στη σύμβαση:

1.jpg

2.jpg

H φράση κλειδί στους Γενικούς όρους της NRG είναι ότι "Για την τιμολόγηση θα εφαρμόζεται ο Γενικός Τιμοκατάλογος για τις διαθέσιμες κατά το εν λόγω χρονικό σημείο προωθητικές ενέργειες ή εκπτώσεις".

Αυτό δίνει το δικαίωμα στον προμηθευτή να αναπροσαρμόζει τις τιμές (προμήθειας, συνδρομών, εκπτώσεων κλπ) όπως και όποτε γουστάρουν. Τον άλλο μήνα αν θέλουν βάζουν το Fixed 50ευρώ, οπότε και θα χρεώνουν 50ευρώ. Ή κόβουν την έκπτωση στο Save κι από 40% τη κάνουν 20%.

Παρακάτω στην παράγραφο των γενικών όρων γίνεται αναφορά μόνο για την κατηγορία Μικρών Πελατών ότι ο Γενικός Τιμοκατάλογος ισχύει ως έχει για 6 μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης κι έπειτα μπορεί να τροποποιηθεί... που σημαίνει έμμεσα για τους υπόλοιπους πελάτες ότι ο Γενικός τιμοκατάλογος μπορεί να τροποποιηθεί οποτεδήποτε όπως ανέφερα παραπάνω.


Διαφωνώ όμως κάθετα ως προς ένα σημείο της απάντησης της ΝRG προς τους καταναλωτές:

Σύμφωνα με το συμβόλαιο σας, υπάρχει δέσμευση για 24 μήνες και σε περίπτωση διακοπής του συμβολαίου χρεώνεστε ρήτρα αποχώρησης, τους μήνες που έχουν απομείνει επί την πάγια χρέωση.

Αυτό είναι πέρα για πέρα καταχρηστικό! Απ'τη στιγμή που άλλαξαν τον Γενικό Τιμοκατάλογο και το Fixed πήγε 9.90 από 4ευρώ... τότε θα πρέπει να δωθεί η δυνατότητα σε όλους τους καταναλωτές να καταγγείλουν τη σύμβαση (δηλαδή να αποχωρήσουν αζημίως) εντός 30 ημερών από την ειδοποίηση αλλαγών τιμών, ανεξαρτήτως αν είχαν ενεργοποιήσει το Fixed ή όχι.

Όπως αναφέρεται στους Ειδικούς Όρους της συνδρομής Fixed στην παράγραφο 3 (οι οποίοι ειδικοί όροι παρεπιμπτόντως ασχέτως αν έχουν υπογραφεί ή όχι απ'τον πελάτη... ασχέτως δηλαδή αν έχει ενεργοποιηθεί ή όχι το Fixed, είναι αλληλένδετοι με τον Γενικό όρο Γ.6.5) o πελάτης δικαιούται να ενεργοποιεί / απενεργοποιεί το Fixed ελεύθερα, καθ'όλη τη διάρκεια της σύμβασης. Όταν όμως ο πάροχος αναπροσαρμόζει την τιμή της συνδρομής (σήμερα 9.90... αύριο 19.90... μεθαύριο ποιος ξέρει πόσο), ο πελάτης στερείται της συγκεκριμένης ελευθερίας. Αναγκάζεται δηλαδή να παραμείνει σε με 2ετή σύμβαση, με τον πάροχο να αναπροσασμόζει το Fixed όπως και όποτε θέλει. Συνεπώς οι όροι έχουν τροποποιηθεί μονομερώς εις βάρος του πελάτη και δικαιούται να προχωρήσει σε καταγγελία... διότι αν ο πελάτης γνώριζε πριν υπογράψει τη σύμβαση ότι η συνδρομή fixed θα πήγαινε 9.90, πολύ πιθανό να μην υπέγραφε τη 2ετή σύμβαση.

Ανέφερα προηγούμενως την τηλεφωνία όπου πχ υπογράφουμε συμβάσεις 2 χρόνων για δωρεάν σταθερά και 5 ώρες κινητά. Για οποιαδήποτε άλλη χρέωση ισχύει ο Γενικός τιμοκατάλογος. Όμως η 2ετής σύμβαση προμήθειας και ο Γενικός Τιμοκατάλογος είναι πράγματα αλληλένδετα. Αν ο πάροχος αλλάξει τη χρέωση προς κινητά έστω και για €0.01, τότε οι καταναλωτής έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση, ανεξαρτήτως αν δε ξεπερνάει ποτέ το δωρεάν χρόνο ομιλίας. Διότι αν θελήσει να τον ξεπεράσει, στερείται του δικαιώματος να τιμολογηθεί βάσει των δεδομένων που ίσχυαν κατά τη σύναψη της σύμβασης.

ΥΓ: Η καταγγελία της σύμβασης είναι πολύ δύσκολη υπόθεση, ειδικά όταν τα 2 μέρη υποστηρίζουν διαφορετικά πράγματα. Δε θα πρότεινα σε καμία περίπτωση να προχωρήσετε βάσει των λεγόμενων μου και μετά να φάτε κάνα πέναλτυ. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να στείλετε ένα email στην NRG και να τους πείτε ότι κατά την αλλαγή της τιμής Fixed δεν ενημερωθήκατε αν έχετε το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης ή όχι. Αν σας πούνε όχι κρατάτε το email, oπότε ακόμα κι αν περάσουν 30 μέρες από την ενημέρωση της αλλαγής τιμής... αν αποφασίσει διαφορετικά ο ΣτΚ ότι υπάρχει δικαίωμα καταγγελίας, τότε ο πάροχος δε θα μπορεί να υποστηρίξει ότι πέρασε το 30ήμερο. Θα πείτε ορίστε... σας ρώτησα και μου είχατε πει όχι.

  • Like 2
  • Thanks 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός όλων των παραπάνω υπενθυμίζω ότι ο πάροχος δεν μπορεί να αλλάξει τιμοκατάλογο (και του fixed φυσικά) για 6 μήνες. 

Το γράφει στην σύμβαση άλλωστε:

 "Ο Γενικός Τιμοκατάλογος ή/και ο Κατάλογος Προωθητικών Ενεργειών και Εκπτώσεων ισχύουν τουλάχιστον για έξι (6) μήνες από τη σύναψη της Σύμβασης Προμήθειας."

Άρα αν υπέγραψα με μη ενεργοποιημένο το fixed και τότε είχε 4 ευρώ δεν μπορεί να το αλλάξει σε μένα πριν περάσουν 6 μήνες. Φυσικά μπορεί να αλλάξει τιμοκατάλογο και να ζητάει 500 ευρώ. Όχι σε μένα πάντως.

  • Like 3
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/6/2021 στις 2:07 ΜΜ, Dantε είπε

Μολις παρατηρησα στους 2 λογαριασμους για 2 ακινητα που εχω Ελιν Ελεκτρικον,οτι δεν εχω εκπτωση συνεπειας.Τι φαση?

H έκπτωση συνέπειας έρχεται στον έναντι μετά τον εκκαθαριστικό. Αν δεν υπάρχει έκπτωση συνέπειας σημαίνει ότι δεν πλήρωσες έγκαιρα (ή νομίζεις ότι πλήρωσες έγκαιρα). Προσοχή το livepay μερικές φορές αργεί πάρα πολύ να εκτελέσει τις συναλλαγές. Εγώ πλήρωσα Τετάρτη 30/6 και η συναλλαγή είναι ακόμα σε εκρεμμότητα... βάλε και το ΣΚ, πάμε για 5 μέρες.

  

5 ώρες πριν, nixi είπε

Εκτός όλων των παραπάνω υπενθυμίζω ότι ο πάροχος δεν μπορεί να αλλάξει τιμοκατάλογο (και του fixed φυσικά) για 6 μήνες. 

Το γράφει στην σύμβαση άλλωστε:

 "Ο Γενικός Τιμοκατάλογος ή/και ο Κατάλογος Προωθητικών Ενεργειών και Εκπτώσεων ισχύουν τουλάχιστον για έξι (6) μήνες από τη σύναψη της Σύμβασης Προμήθειας."

Άρα αν υπέγραψα με μη ενεργοποιημένο το fixed και τότε είχε 4 ευρώ δεν μπορεί να το αλλάξει σε μένα πριν περάσουν 6 μήνες. Φυσικά μπορεί να αλλάξει τιμοκατάλογο και να ζητάει 500 ευρώ. Όχι σε μένα πάντως.

 

Mπορεί, αρκεί να ενημερώσουν 2 μήνες πριν και να σου δώσουν το δικαίωμα να φύγεις αζημίως (εντός 30 ημερών απ'την ειδοποίηση). Πράγμα που δεν έπραξαν.

Επεξ/σία από ekrepali
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Mπορεί, αρκεί να ενημερώσουν 2 μήνες πριν και να σου δώσουν το δικαίωμα να φύγεις αζημίως (εντός 30 ημερών απ'την ειδοποίηση). Πράγμα που δεν έπραξαν.

Αφού λέει ρητά ότι δεν μπορεί πριν από 6 μήνες

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nixi είπε

Αφού λέει ρητά ότι δεν μπορεί πριν από 6 μήνες

6.1 Σου δίνουν κάτι με 6μηνη δέσμευση

13.1 Αλλά σου λένε ότι μπορούν να τροποιήσουν τους όρους για 'σπουδαίο λόγο' (όπως η έκδοση απόφασης να καεί λιγνίτης για να καλυφτεί η ζήτηση που είχε ως συνέπεια να πάρει φωτιά η ΟΤΣ και το fixed στα 4ευρώ να είναι ασύμφορο)

13.3 Αρκεί να σε ενημερώσουν 2 μήνες πριν την αλλαγή. Αν θες αποδέχεσαι, αν δε θες καταγγέλεις αζημίως.

Με απλά λόγια κάποιος που υπέγραψε σύμβαση πχ στις 1 Μαΐου και ενεργοποίησε το fixed την ίδια μέρα... αν ενημερώθηκε για την επικείμενη αλλαγή τιμής, τότε έχει 30 μέρες περιθώριο για καταγγελία της σύμβασης αζημίως (η αλλαγή παρόχου ισοδυναμεί με καταγγελία). Αν περάσουν οι 30 μέρες, ισοδυναμεί με σιωπηλή αποδοχή των νέων όρων.

Τώρα αν η NRG λέει ότι δε θα ανεβάσει την τιμή μέσα στο 6μηνο γι'αυτούς που το έχουν ενεργοποιημένο... ε τι να πω; Είναι στη διακριτική τους ευχέρεια. Βάσει όρων πάντως, είναι όπως τα λέω επάνω.

1.jpg

Επεξ/σία από ekrepali
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, ekrepali είπε

6.1 Σου δίνουν κάτι με 6μηνη δέσμευση

13.1 Αλλά σου λένε ότι μπορούν να τροποιήσουν τους όρους για 'σπουδαίο λόγο' (όπως η έκδοση απόφασης να καεί λιγνίτης για να καλυφτεί η ζήτηση που είχε ως συνέπεια να πάρει φωτιά η ΟΤΣ και το fixed στα 4ευρώ να είναι ασύμφορο)

13.3 Αρκεί να σε ενημερώσουν 2 μήνες πριν την αλλαγή. Αν θες αποδέχεσαι, αν δε θες καταγγέλεις αζημίως.

Με απλά λόγια κάποιος που υπέγραψε σύμβαση πχ στις 1 Μαΐου και ενεργοποίησε το fixed την ίδια μέρα... αν ενημερώθηκε για την επικείμενη αλλαγή τιμής, τότε έχει 30 μέρες περιθώριο για καταγγελία της σύμβασης αζημίως (η αλλαγή παρόχου ισοδυναμεί με καταγγελία). Αν περάσουν οι 30 μέρες, ισοδυναμεί με σιωπηλή αποδοχή των νέων όρων.

Τώρα αν η NRG λέει ότι δε θα ανεβάσει την τιμή μέσα στο 6μηνο γι'αυτούς που το έχουν ενεργοποιημένο... ε τι να πω; Είναι στη διακριτική τους ευχέρεια. Βάσει όρων πάντως, είναι όπως τα λέω επάνω.

1.jpg

Όχι μου δίνουν κάτι με 24μηνη δέσμευση (και των δυο μερών). Υπέγραψα 24 μήνες. Μπορεί να κάνει τροποποίηση. Όχι όμως μέσα στο πρώτο εξάμηνο. Αναφέρει ρητά ότι για το πρώτο εξάμηνο δεν γίνεται. Αυτά που αναφέρεις είναι για το υπόλοιπο διάστημα. Αλλιώς γιατί να υπάρχει αυτό το ότι ισχύουν τουλάχιστον για 6 μήνες? Θα το άφηναν χωρίς αυτόν τον όρο αν μπορούν αλλαγές σε όλο το χρονικό διάστημα.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνα με αυτα που λεει ο geopro, αυτο που πρεπει να κοιταμε λιγοτερο ειναι η τιμη της κιλοβατωρας. Αν αυριο μου πει η εταιρεια 120 € παγιο, τοτε η τιμη της kwh ειναι το λιγοτερο που με νοιαζει 😏

Επεξ/σία από kleomenis76
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@nixi

ΟΚ τώρα που το διάβασα καλύτερα συμφωνώ μαζί σου ότι η τιμή στο 6μηνο δε μπορεί να αλλάξει αλλά υπάρχει το εξής παράδοξο...

Eφόσον η ΝRG άλλαξε τη τιμή του Fixed στον τιμοκατάλογο (ο τιμοκατάλογος είναι κοινός και για νέους και για παλιούς πελάτες), κανονικά θα έπρεπε να ενημερώσουν όλους τους παλιούς πελάτες ότι έχουν 30 μέρες περιθώριο να καταγγείλουν τη σύμβαση, οκ;

Σ'αυτή τη περίπτωση οι πελάτες θα είχαν 2 επιλογές.

1) Να αποδεχτούν σιωπηλά ότι μετά το πέρας του 6μήνου θα πληρώνουν 9.90 αντί για 4.00 ή

2) Να καταγγείλουν τώρα εντός 30ημερών τη σύμβαση και να χάσουν αυτό που δικαιωματικά υπέγραψαν (6μηνο με 4ευρώ).

Όταν έχεις να επιλέξεις μεταξύ 2 επιλογών που σε ζημιώνουν, αυτό είναι καταχρηστικό.

Επομένως τι κάνει η NRG... σου λέει ότι η συνδρομή fixed δεν έχει καμιά σχέση με τη σύμβαση επομένως δεν έχεις δικαίωμα καταγγελίας. Κάτι που δεν ισχύει καθώς το fixed διέπεται από ειδικούς όρους που είναι αλληλένδετοι με τον Γενικό Όρο 6.5.

Συνεπώς αυτό που πρέπει να διεκδικήσουν οι πελάτες που έχουν το fixed ενεργοποιημένο είναι να μπορέσουν να επωφεληθούν το 6μηνο στα 4ευρώ και να αποκτήσουν δικαίωμα καταγγελίας μετά το πέρας του 6μήνου της σύμβασης. Διαφορετικά θα είναι αναγκασμένοι για τους υπόλοιπους 18 μήνες είτε να πληρώνουν 9.90 fixed (ή παραπάνω αν το ξανανεβάσουν) είτε να πληρώνουν ΟΤΣ.

Όσο για τους πελάτες που δεν έχουν το fixed ενεργοποιημένο... επειδή ο χρόνος τρέχει και η ΟΤΣ έχει πάρει φωτιά, θα πρότεινα να στείλουν αυτό το έγγραφο με τα 4ευρώ υπογεγραμμένο και να ζητήσουν ενεργοποιήση.

https://www.nrg.gr/sites/default/files/2020-03/Ειδικοί όροι_nrg fixed.pdf

Αν η ΝRG το ενεργοποιήσει στα 9, κάνετε αμφισβήτηση της τιμής fixed. Αν αρνηθεί να το ενεργοποιήσει στα 4ευρώ και συνεχίσει να χρεώνει ΟΤΣ, κάνετε αμφισβήτηση στην ΟΤΣ/ρήτρα προσαρμογής. Και επίσης ζητάτε να αποκτήσετε το δικαίωμα καταγγελίας.

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
46 λεπτά πριν, ekrepali είπε

@nixi

ΟΚ τώρα που το διάβασα καλύτερα συμφωνώ μαζί σου ότι η τιμή στο 6μηνο δε μπορεί να αλλάξει αλλά υπάρχει το εξής παράδοξο...

Eφόσον η ΝRG άλλαξε τη τιμή του Fixed στον τιμοκατάλογο (ο τιμοκατάλογος είναι κοινός και για νέους και για παλιούς πελάτες), κανονικά θα έπρεπε να ενημερώσουν όλους τους παλιούς πελάτες ότι έχουν 30 μέρες περιθώριο να καταγγείλουν τη σύμβαση, οκ;

Σ'αυτή τη περίπτωση οι πελάτες θα είχαν 2 επιλογές.

1) Να αποδεχτούν σιωπηλά ότι μετά το πέρας του 6μήνου θα πληρώνουν 9.90 αντί για 4.00 ή

2) Να καταγγείλουν τώρα εντός 30ημερών τη σύμβαση και να χάσουν αυτό που δικαιωματικά υπέγραψαν (6μηνο με 4ευρώ).

Όταν έχεις να επιλέξεις μεταξύ 2 επιλογών που σε ζημιώνουν, αυτό είναι καταχρηστικό.

Επομένως τι κάνει η NRG... σου λέει ότι η συνδρομή fixed δεν έχει καμιά σχέση με τη σύμβαση επομένως δεν έχεις δικαίωμα καταγγελίας. Κάτι που δεν ισχύει καθώς το fixed διέπεται από ειδικούς όρους που είναι αλληλένδετοι με τον Γενικό Όρο 6.5.

Συνεπώς αυτό που πρέπει να διεκδικήσουν οι πελάτες που έχουν το fixed ενεργοποιημένο είναι να μπορέσουν να επωφεληθούν το 6μηνο στα 4ευρώ και να αποκτήσουν δικαίωμα καταγγελίας μετά το πέρας του 6μήνου της σύμβασης. Διαφορετικά θα είναι αναγκασμένοι για τους υπόλοιπους 18 μήνες είτε να πληρώνουν 9.90 fixed (ή παραπάνω αν το ξανανεβάσουν) είτε να πληρώνουν ΟΤΣ.

Όσο για τους πελάτες που δεν έχουν το fixed ενεργοποιημένο... επειδή ο χρόνος τρέχει και η ΟΤΣ έχει πάρει φωτιά, θα πρότεινα να στείλουν αυτό το έγγραφο με τα 4ευρώ υπογεγραμμένο και να ζητήσουν ενεργοποιήση.

https://www.nrg.gr/sites/default/files/2020-03/Ειδικοί όροι_nrg fixed.pdf

Αν η ΝRG το ενεργοποιήσει στα 9, κάνετε αμφισβήτηση της τιμής fixed. Αν αρνηθεί να το ενεργοποιήσει στα 4ευρώ και συνεχίσει να χρεώνει ΟΤΣ, κάνετε αμφισβήτηση στην ΟΤΣ/ρήτρα προσαρμογής. Και επίσης ζητάτε να αποκτήσετε το δικαίωμα καταγγελίας.

 

Όχι. Είναι σύμβαση μεταξύ των δύο. Δεν μας ενδιαφέρει αν για τους άλλους έχει αλλάξει τιμές/όρους.

Ο τιμοκατάλογος για τον καθένα είναι αυτός που υπήρχε/υπογράφτηκε την στιγμή της σύμβασης. Αυτόν δεν μπορεί να τον αλλάξει πριν τους 6 μήνες. Στους 6 μήνες μπορεί να με ειδοποιήσει ότι τον αλλάζει και εκεί αποφασίζω αν θα το δεχτώ ή θα φύγω αζημίως λόγω αλλαγής τιμών/όρων.

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, kleomenis76 είπε

Συμφωνα με αυτα που λεει ο geopro, αυτο που πρεπει να κοιταμε λιγοτερο ειναι η τιμη της κιλοβατωρας. Αν αυριο μου πει η εταιρεια 120 € παγιο, τοτε η τιμη της kwh ειναι το λιγοτερο που με νοιαζει 😏

Αυτά κατάλαβα και έγραψα πριν από λίγο καιρό αλλά 1-2 κολλημένοι ασχολούνται μόνο με τα xls (που δεν είναι και δικά τους).

Καλά και τα xls, δίνουν μια εικόνα, αλλά η πραγματικότητα είναι αλλού.

Ποια είναι η λιγότερο χειρότερη εταιρία απ' όλες αυτές και όχι σε ποια θα έχει κάποιος το μεγαλύτερο όφελος (κυνηγός τιμών). Το οποίο τελικά εξαρτάται απ' τα ψιλά γράμματα, το λεπτό θέμα εμπρόθεσμος/εκπρόθεσμος που μπορεί να εξαρτάται και από τρίτους άσχετα αν εσύ νομίζεις πως είσαι εμπρόθεσμος και άλλα διάφορα.

Τώρα αν θέλει κάποιος να ασχολείται συνέχεια μαζί τους, με δικηγόρους, με όρους, με συμβούλια της επικρατείας, καλή τύχη.  

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αίτηση & Ειδικοί όροι_nrg fixed.pdf

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

 

Όσο για τους πελάτες που δεν έχουν το fixed ενεργοποιημένο... επειδή ο χρόνος τρέχει και η ΟΤΣ έχει πάρει φωτιά, θα πρότεινα να στείλουν αυτό το έγγραφο με τα 4ευρώ υπογεγραμμένο και να ζητήσουν ενεργοποιήση.

https://www.nrg.gr/sites/default/files/2020-03/Ειδικοί όροι_nrg fixed.pdf

Αν η ΝRG το ενεργοποιήσει στα 9, κάνετε αμφισβήτηση της τιμής fixed. Αν αρνηθεί να το ενεργοποιήσει στα 4ευρώ και συνεχίσει να χρεώνει ΟΤΣ, κάνετε αμφισβήτηση στην ΟΤΣ/ρήτρα προσαρμογής. Και επίσης ζητάτε να αποκτήσετε το δικαίωμα καταγγελίας.

 

Θα έλεγα καλύτερα αντί να στείλετε το έγγραφο των ειδικών όρων , να στείλετε αυτό το έγγραφο Αίτηση & Ειδικοί όροι_nrg fixed με τα 4€ μηνιαίας συνδρομής.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, nixi είπε

 

Ο τιμοκατάλογος για τον καθένα είναι αυτός που υπήρχε/υπογράφτηκε την στιγμή της σύμβασης. Αυτόν δεν μπορεί να τον αλλάξει πριν τους 6 μήνες. Στους 6 μήνες μπορεί να με ειδοποιήσει ότι τον αλλάζει και εκεί αποφασίζω αν θα το δεχτώ ή θα φύγω αζημίως λόγω αλλαγής τιμών/όρων.

 

Περιμένεις δηλαδή η NRG να ειδοποιεί κάθε πελάτη μεμονομένα όταν πλησιάζει η λήξη του 6μήνου ότι η τιμή θα είναι πλέον 9 ευρώ κι ότι αν θέλουν μπορούν να φύγουν. Το θεωρώ εντελώς απίθανο. Θα πούνε ότι ο τιμοκατάλογος έχει αλλάξει απ'τον Μάιο... αν θες πληρώνεις 9 ευρώ από δω και πέρα, αν δε θες πλήρωνε ΟΤΣ.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.