Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λογικά θα ρωτήσει κάποιος εδω πριν αλλάξει πάροχο . Ήδη αναφέρω τη μεταβολή του fixed στο excel , επομένως θα ενημερωθεί για το πως κινείται η NRG στο φόρουμ. Το προηγούμενο ποστ σου τα περιλαμβάνει όλα και είναι στην κρίση του καθενός αν θα ρισκάρει .

  

25 λεπτά πριν, geopro είπε

Θα πρότεινα να αφαιρεθεί η nrg από οποιαδήποτε οδηγό , από οποιαδήποτε υπολογισμό.

Να γίνει κανονικό ban. Σε όσους γνωρίζετε να διαδοθεί το πόσο αναξιόπιστη εταιρεία είναι.

Δεν έχει κανένα νόημα η συνδιαλλαγή μαζί τους.

Σε συνάδελφό ο οποίος σύναψε σύμβαση το Μάρτιο στο save 40% ,θορυβημένος από τις τελευταίες εξελίξεις , έπαιρνε τηλέφωνο ξανά και ξανά και τον διαβεβαίωσαν πολλάκις ότι βλέπουν ενεργοποιημένο το fixed. Τελικά με τα πολλά του δήλωσαν ότι το fixed δεν ήταν ενεργοποιημένο !

Τώρα περιμένει την καμπάνα και με κοιτάει με απορία λόγω ότι εγώ του πρότεινα την nrg.

Τί να εξετάσει κανείς ;

Το τετράμηνο απαλλαγής από ΟΤΣ που έμεινε τελικά διά στόματος και δεν εφαρμόστηκε ;

Η υποχρέωση διατήρησης του ίδιου τιμοκαταλόγου εντός του εξαμήνου που επίσης δεν εφαρμόστηκε ;

Η αρνητική απάντηση περί αποχώρησης αζημίως λόγω αλλαγής του τρόπου υπολογισμού της ρήτρας ΟΤΣ και της συνδρομής fixed ;

Η προτροπή μη ενεργοποίησης του fixed εντός πρώτου τετραμήνου ως περιττή ενέργεια ;

Η αναπροσαρμογή συνδρομής του fixed και στους παλιούς πελάτες ; Λες και θα υπήρχε νοήμων άνθρωπος να δεσμευτεί για δύο χρόνια με ύπαρξη ρήτρας ΟΤΣ και συνδρομή fixed όσο γουστάρει ο πάροχος !!!

Όχι μόνο η εξυπηρέτηση πελατών αλλά και οι συνεργάτες και αντιπρόσωποι της nrg είναι μέσα στο ψέμα και την απάτη.

Βρε ουστ !

Σε όσους γνωρίζετε να γίνει ενημέρωση για το πόσο απατεώνες είναι.

Ban κανονικό !

 

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 11,3k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Στα παρακάτω λινκ είναι 2 αρχεία excel που περιέχουν προγράμματα σταθερής χρέωσης μόνο. Αφορά  οικιακά και όχι επαγγελματικά προγράμματα Ανάλογα το τιμολόγιο που έχετε ,επιλέγετε και το αντί

Επειδη με καποιον τροπο θα σε κλεψει ο "εναλλακτικος" παροχος.  Μπορει να σου δωσει καμια χοντρη εκπτωση για 6 μηνες και για 6 μηνες να σου βγαζει μικρους εναντι λογαριασμους (ετσι ωστε η εκτπωση

κατσε ΔΕΗ

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 λεπτά πριν, geopro είπε

Όχι σε τέτοια ένταση και έκταση !

Δεν τις ξερουμε ολες τις περιπτωσεις και η καθε μια ειναι διαφορετικη για τον καθεναν.

Αν σου πω τι εχω περασει με την ΔΕΗ αυτο που μου λες τωρα ειναι απλα για γελια.Ειναι της πλακας....ειναι το τιποτα.Για εσενα ομως ειναι πολυ σημαντικο και πολυ σοβαρο και φυσικα δεν το αμφισβητω.Το ιδιο μπορει να σου πουνε κι αλλοι γιατι η καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη για τον καθεναν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, korakios είπε

Λογικά θα ρωτήσει κάποιος εδω πριν αλλάξει πάροχο . Ήδη αναφέρω τη μεταβολή του fixed στο excel , επομένως θα ενημερωθεί για το πως κινείται η NRG στο φόρουμ. Το προηγούμενο ποστ σου τα περιλαμβάνει όλα και είναι στην κρίση του καθενός αν θα ρισκάρει .

  

 

Έχω ιδία άποψη του τί εστί nrg.

Είναι τώρα δέκα ημέρες που στέλνω email , μιλάω στο τηλέφωνο με εξυπηρέτηση πελατών και με τον αντιπρόσωπο της .

Το συμπέρασμα είναι ότι είναι απατεώνες.

1 λεπτό πριν, HERTHAN είπε

Δεν τις ξερουμε ολες τις περιπτωσεις και η καθε μια ειναι διαφορετικη για τον καθεναν.

Στην συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχουμε μεμονωμένες περιπτώσεις.

Αυτό που συνέβη είναι μια μαζική καλοστημένη εξαπάτηση.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, geopro είπε

Έχω ιδία άποψη του τί εστί nrg.

Είναι τώρα δέκα ημέρες που στέλνω email , μιλάω στο τηλέφωνο με εξυπηρέτηση πελατών και με τον αντιπρόσωπο της .

Το συμπέρασμα είναι ότι είναι απατεώνες.

Δε νομίζω να έχει νόημα οποιαδήποτε περαιτέρω επικοινωνία , παρα μόνο τη συλλογή απαντήσεων για καταγγελία , αλλιώς είναι σπάσιμο νεύρων

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλει υπομονή. Η εταιρεία θα καταλάβει ότι αυτή η συμπεριφορά θα της γυρίζει εναντίον της. θα πρέπει να αποκαταστήσει τους παλιούς συνδρομητές. Αλλιώς ΣτΚ.

Τώρα η πλέον συμφέρουσα δείχνει η solar. Ας δούμε και εκεί τι γίνεται.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 λεπτά πριν, geopro είπε

Στην συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχουμε μεμονωμένες περιπτώσεις.

Αυτό που συνέβη είναι μια μαζική καλοστημένη εξαπάτηση.

Δεν ειπα αν εχουμε η οχι μεμονωμενες περιπτωσεις στην συγκεκριμενη εταιρια.Ειπα οτι δεν τις ξερουμε ολες τις περιπτωσεις σε καθε παροχο και οτι η καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη για τον καθεναν.

Στο ξαναλεω δεν διαφωνω με οτι εχει συμβει απλα ανεφερα για ποιον λογο δεν πρεπει να ριξουμε ban σε κανεναν παροχο απο την συγκριση.

Εδω περα εμεις κανουμε συγκριση ολων των παροχων και κυριως των προγραμματων χωρις ρητρες κι απο εκει και περα ο καθενας αποφασιζει τι θα κανει.Δεν ειμαστε εδω ουτε για να σπρωξουμε κανεναν σε καποιον παροχο αλλα ουτε και ν'αποτρεψουμε.Γι'αυτο προσπαθουμε πολλες φορες να διωξουμε ατομα που μπαινουν εδω μεσα για να κανουν προωθηση και διαφημιση προγραμματων.

Αν υπηρχε ενας παροχος που δεν θα ειχε καθολου προβληματα και ηταν κι ο φθηνοτερος θα ειμασταν ολοι εκει.Ολοι οι παροχοι εχουν τα θετικα τους και τ'αρνητικα τους. 

 

13 λεπτά πριν, doll είπε

Τώρα η πλέον συμφέρουσα δείχνει η solar. Ας δούμε και εκεί τι γίνεται.

Οχι για ολες τις καταναλωσεις και οχι για ολες τις περιπτωσεις.

Ειναι μια απο τις φθηνες παντως μαζι με την EFA και ακουμε καλα σχολια μεχρι τωρα απο τα παιδια που ειναι εκει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

3 ώρες πριν, pol71 είπε

τελικα μετα απο 10 τηλ μεχρι να βρω καποιον που να ειχα απαντηση μου λεει οτι αυτο ειναι για διακοπη ρευματοs και οχι για να παω αλλου και μου λεει οτι μπορω να φυγω γιατι πηρα το οκ να φυγω χωριs προστιμο.βεβαια τουs ειχα στειλη mail για καταγγελια τηs συμβασηs.

Eεε μα είδα το έντυπο και τρελάθηκα... σε κάθε γραμμή γινόταν αναφορά για διακοπή ηλεκτροδότησης! Ακόμα και με σβησμένα σημεία να το έστελνες (όπως το ανέβασα στο pdf)... και πάλι ρισκάρεις να πέσει το έντυπο στα χέρια ενός βλάκα υπαλλήλου ο οποίος θα σκανάρει το τετράγωνο barcode και θα πατήσει διακοπή ηλεκτροδότησης στο σύστημα, και μετά άντε βγάλε άκρη.

Επίσης να ξέρεις πως όταν στέλνεις γραπτό email για καταγγελία σύμβασης είναι πολύ βασικό να αναφέρεις ότι α) ότι εξασκείς το δικαίωμα αποχώρησης αζημίως λόγω τροποποίησης όρων και β) ότι η ημερομηνία παύσης εκπροσώπησης του μετρητή θα κοινοποιηθεί από τον ΔΕΔΔΗΕ (δηλαδή η προηγούμενη μέρα της εκπροσώπισης απ'το νέο πάροχο). Ημερομηνία κατά την οποία η σύμβαση θα λυθεί αυτοδικαίως.

Διότι αν κάνεις απλά καταγγελία της σύμβασης δίχως να αναφέρεις το β, μπορεί ο πάροχος να λύσει τη σύμβαση άμεσα... πράγμα που σημαίνει ότι το διάστημα μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση στο νέο πάροχο, ο παλιός πάροχος θα σου χρεώνει την κατανάλωση στην αρχική τιμή κιλοβατώρας. Για σένα αν συμβεί αυτό μικρό το κακό, καθώς έχεις πολύ μικρή κατανάλωση.

------------------------------------------------------------

Τα αιτήματα λοιπόν που στέλνω πάντα, έχουν τη παρούσα μορφή:

ΑΙΤΗΜΑ

του πελάτη _____________________________του _________________ και της _____________ , κατοίκου ___________, οδός _________________, αρ. ____, τ.κ. ______, γεννηθέντος την ____________, τηλέφωνο ____________, email ___________________________ , AΔΤ ____________, ΑΦΜ: _____________, Δ.Ο.Υ. ________________, ............συνεχίσεις εδώ και γράφεις όλα τα στοιχεία παροχής, ΗΚΑΣΠ, μετρητή, κωδικό πελάτη κλπ όπως αναγράφονται στη σύμβαση

ΠΡΟΣ

Τον πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος με την επωνυμία «Εταιρία Προμήθειας Αερίου Θεσσαλονίκης - Θεσσαλιας ΑΕ (Ζενίθ)» με ΑΦΜ 997998048, ΔΟΥ: ΦΑΕ Θεσσαλονίκης που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, οδός 26ης Οκτωβρίου, αρ. 54-56, ΤΚ 54627, και εκπροσωπείται νόμιμα. (κάθε πάροχος αναγράφει τα στοιχεία επάνω στο λογαριασμό)

Πόλη, ημηρομηνία

Βάσει της από (τάδε ημερομηνία) ανακοίνωσης σας με την οποία μονομερώς τροποποιήσατε τους όρους (τάδε) της σύμβασης, σάς ενημερώνω σχετικά με την πρόθεση μου να εξασκήσω το δικαίωμα καταγγελίας τη σύμβασης αζημίως. Εφόσον έχω προβεί στη διαδικασία αλλαγής προμηθευτή, η μεταξύ μας σύμβαση λύεται αυτοδικαίως και τα έννομα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται την προηγούμενη της ημέρας έναρξης ισχύος της δήλωσης εκπρόσωπησης μετρητή από το νέο προμηθευτή, όπως η ημέρα αυτή καθορίζεται από το Διαχειριστή και γνωστοποιείται σε εσάς και το νέο προμηθευτή. Έως και τη συγκεκριμένη ημερομηνία η σύμβαση μας παραμένει σε ισχύ.

Παρακαλώ μετά τη λύση της σύμβασης να μου αποστείλετε τον τελικό λογαριασμό στην ανωτέρω αναφερόμενη ηλεκτρονική διεύθυνση αλληλογραφίας.

Όνομα, υπογραφή

Και επισύναψη ταυτότητας

Κρατήστε το... κάποια στιγμή μπορεί να σας χρησιμεύσει.

 

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 2
  • Thanks 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, geopro είπε

Σε συνάδελφό ο οποίος σύναψε σύμβαση το Μάρτιο στο save 40% ,θορυβημένος από τις τελευταίες εξελίξεις , έπαιρνε τηλέφωνο ξανά και ξανά και τον διαβεβαίωσαν πολλάκις ότι βλέπουν ενεργοποιημένο το fixed. Τελικά με τα πολλά του δήλωσαν ότι το fixed δεν ήταν ενεργοποιημένο !

Τώρα περιμένει την καμπάνα και με κοιτάει με απορία λόγω ότι εγώ του πρότεινα την nrg.

 

Πέρα από όλα τα υπόλοιπα που γράφεις και συμφωνώ μαζί σου, θέλω να τονίσω ότι πρέπει να εξετάζουμε τον λογαριασμό να αποτυπώνεται η αιτιολογία "σταθερό τιμολόγιο". Τουλαχιστον ετσι μου ειπαν στο chat για τον επομενο λογαριασμο και οτι το fixed ισχυει απο τη στιγμη που στελνεις την αιτηση.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, kleomenis76 είπε

Πέρα από όλα τα υπόλοιπα που γράφεις και συμφωνώ μαζί σου, θέλω να τονίσω ότι πρέπει να εξετάζουμε τον λογαριασμό να αποτυπώνεται η αιτιολογία "σταθερό τιμολόγιο". Τουλαχιστον ετσι μου ειπαν στο chat για τον επομενο λογαριασμο και οτι το fixed ισχυει απο τη στιγμη που στελνεις την αιτηση.

Ναι όντως,

Ο λόγος που ο συνάδελφος μου τους έπαιρνε ξανά και ξανά τηλέφωνο ήταν ότι δεν αναγράφονταν στο λογαριασμό κάτι περί σταθερού τιμολογίου και επιθυμούσε την ένταξη του στο fixed στην τιμή των 4€ που είχε συμφωνηθεί.

Από την εξυπηρέτηση πελατών δήλωναν επανειλημμένα ότι έχει ενταχθεί ήδη στο fixed και δεν απαιτείται κάποια ενέργεια.

Μετά από τουλάχιστον πέντε τηλέφωνα σε ισάριθμους υπάλληλους και κατόπιν πίεσης αναγκάστηκαν να παραδεχτούν ότι δεν είχε ενταχθεί ποτέ στο fixed.

Όλα αυτά έγιναν μπροστά μου σε ανοιχτή ακρόαση και άκουγα και εγώ.

Όταν σας λέω ότι είναι απατεώνες και πρέπει να γίνει ban δεν το λέω έτσι για να περνάει η ώρα !

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, geopro είπε

Θα πρότεινα να αφαιρεθεί η nrg από οποιαδήποτε οδηγό , από οποιαδήποτε υπολογισμό.

Να γίνει κανονικό ban. Σε όσους γνωρίζετε να διαδοθεί το πόσο αναξιόπιστη εταιρεία είναι.

Δεν έχει κανένα νόημα η συνδιαλλαγή μαζί τους.

Σε συνάδελφό ο οποίος σύναψε σύμβαση το Μάρτιο στο save 40% ,θορυβημένος από τις τελευταίες εξελίξεις , έπαιρνε τηλέφωνο ξανά και ξανά και τον διαβεβαίωσαν πολλάκις ότι βλέπουν ενεργοποιημένο το fixed. Τελικά με τα πολλά του δήλωσαν ότι το fixed δεν ήταν ενεργοποιημένο !

Τώρα περιμένει την καμπάνα και με κοιτάει με απορία λόγω ότι εγώ του πρότεινα την nrg.

Τί να εξετάσει κανείς ;

Το τετράμηνο απαλλαγής από ΟΤΣ που έμεινε τελικά διά στόματος και δεν εφαρμόστηκε ;

Η υποχρέωση διατήρησης του ίδιου τιμοκαταλόγου εντός του εξαμήνου που επίσης δεν εφαρμόστηκε ;

Η αρνητική απάντηση περί αποχώρησης αζημίως λόγω αλλαγής του τρόπου υπολογισμού της ρήτρας ΟΤΣ και της συνδρομής fixed ;

Η προτροπή μη ενεργοποίησης του fixed εντός πρώτου τετραμήνου ως περιττή ενέργεια ;

Η αναπροσαρμογή συνδρομής του fixed και στους παλιούς πελάτες ; Λες και θα υπήρχε νοήμων άνθρωπος να δεσμευτεί για δύο χρόνια με ύπαρξη ρήτρας ΟΤΣ και συνδρομή fixed όσο γουστάρει ο πάροχος !!!

Όχι μόνο η εξυπηρέτηση πελατών αλλά και οι συνεργάτες και αντιπρόσωποι της nrg είναι μέσα στο ψέμα και την απάτη.

Βρε ουστ !

Σε όσους γνωρίζετε να γίνει ενημέρωση για το πόσο απατεώνες είναι.

Ban κανονικό !

Ο @Depeche3 να μην τα δει μόνο...😁

Εγώ προτείνω μια ενδιάμεση κατάσταση πάντως. Ας μη βγει από το excel αλλά ας υπάρχει κάποιου είδους warning για την nrg.

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, geopro είπε

Από την εξυπηρέτηση πελατών δήλωναν επανειλημμένα ότι έχει ενταχθεί ήδη στο fixed και δεν απαιτείται κάποια ενέργεια.

Αν συμπλήρωσε την αίτηση του fixed και την έστειλε ,τότε δε θα έχει κάποιο θέμα ,θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, korakios είπε

Αν συμπλήρωσε την αίτηση του fixed και την έστειλε ,τότε δε θα έχει κάποιο θέμα ,θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό

Δεν είχε συμπληρώσει εντύπως τίποτα.

Ούτε καν τη ίδια τη σύμβαση.

Όλα έγιναν τηλεφωνικά εξ αποστάσεως λόγω covid.

Η όλη επικοινωνία έγινε με τον αρμόδιο αντιπρόσωπο της nrg.

Σε αίτημα περί ακρόασης της ηχογράφησης απαντούν ότι δεν την βρίσκουν.

Υστερόγραφο:

Δεν νομίζω να χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση ότι είναι απατεώνες αυτοί της nrg

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, geopro είπε

Σε αίτημα περί ακρόασης της ηχογράφησης απαντούν ότι δεν την βρίσκουν.

Η παραδοχή αυτή πρέπει να υπάρχει γραπτώς... διότι χωρίς ηχογράφηση, ουσιαστικά δεν υφίσταται σύμβαση. Μπορείς δηλαδή να ζητήσεις αποχώρηση αζημίως... ή να διαπραγματευτείς την παραμονή σου υπό τον όρο ότι θα ενεργοποιηθεί το fixed στα 4 ευρώ και θα γίνει πίστωση όλων των χρεώσεων ΟΤΣ μέχρι τώρα. Αλλά θα μου πεις ακόμα κι αν τα συμφωνήσεις όλα αυτά, μετά μπορεί να χαθεί κι αυτή η ηχογράφηση. 😆

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

 

Eεε μα είδα το έντυπο και τρελάθηκα... σε κάθε γραμμή γινόταν αναφορά για διακοπή ηλεκτροδότησης! Ακόμα και με σβησμένα σημεία να το έστελνες (όπως το ανέβασα στο pdf)... και πάλι ρισκάρεις να πέσει το έντυπο στα χέρια ενός βλάκα υπαλλήλου ο οποίος θα σκανάρει το τετράγωνο barcode και θα πατήσει διακοπή ηλεκτροδότησης στο σύστημα, και μετά άντε βγάλε άκρη.

Επίσης να ξέρεις πως όταν στέλνεις γραπτό email για καταγγελία σύμβασης είναι πολύ βασικό να αναφέρεις ότι α) ότι εξασκείς το δικαίωμα αποχώρησης αζημίως λόγω τροποποίησης όρων και β) ότι η ημερομηνία παύσης εκπροσώπησης του μετρητή θα κοινοποιηθεί από τον ΔΕΔΔΗΕ (δηλαδή η προηγούμενη μέρα της εκπροσώπισης απ'το νέο πάροχο). Ημερομηνία κατά την οποία η σύμβαση θα λυθεί αυτοδικαίως.

Διότι αν κάνεις απλά καταγγελία της σύμβασης δίχως να αναφέρεις το β, μπορεί ο πάροχος να λύσει τη σύμβαση άμεσα... πράγμα που σημαίνει ότι το διάστημα μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση στο νέο πάροχο, ο παλιός πάροχος θα σου χρεώνει την κατανάλωση στην αρχική τιμή κιλοβατώρας. Για σένα αν συμβεί αυτό μικρό το κακό, καθώς έχεις πολύ μικρή κατανάλωση.

------------------------------------------------------------

Τα αιτήματα λοιπόν που στέλνω πάντα, έχουν τη παρούσα μορφή:

ΑΙΤΗΜΑ

του πελάτη _____________________________του _________________ και της _____________ , κατοίκου ___________, οδός _________________, αρ. ____, τ.κ. ______, γεννηθέντος την ____________, τηλέφωνο ____________, email ___________________________ , AΔΤ ____________, ΑΦΜ: _____________, Δ.Ο.Υ. ________________, ............συνεχίσεις εδώ και γράφεις όλα τα στοιχεία παροχής, ΗΚΑΣΠ, μετρητή, κωδικό πελάτη κλπ όπως αναγράφονται στη σύμβαση

ΠΡΟΣ

Τον πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος με την επωνυμία «Εταιρία Προμήθειας Αερίου Θεσσαλονίκης - Θεσσαλιας ΑΕ (Ζενίθ)» με ΑΦΜ 997998048, ΔΟΥ: ΦΑΕ Θεσσαλονίκης που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, οδός 26ης Οκτωβρίου, αρ. 54-56, ΤΚ 54627, και εκπροσωπείται νόμιμα. (κάθε πάροχος αναγράφει τα στοιχεία επάνω στο λογαριασμό)

Πόλη, ημηρομηνία

Βάσει της από (τάδε ημερομηνία) ανακοίνωσης σας με την οποία μονομερώς τροποποιήσατε τους όρους (τάδε) της σύμβασης, σάς ενημερώνω σχετικά με την πρόθεση μου να εξασκήσω το δικαίωμα καταγγελίας τη σύμβασης αζημίως. Εφόσον έχω προβεί στη διαδικασία αλλαγής προμηθευτή, η μεταξύ μας σύμβαση λύεται αυτοδικαίως και τα έννομα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται την προηγούμενη της ημέρας έναρξης ισχύος της δήλωσης εκπρόσωπησης μετρητή από το νέο προμηθευτή, όπως η ημέρα αυτή καθορίζεται από το Διαχειριστή και γνωστοποιείται σε εσάς και το νέο προμηθευτή. Έως και τη συγκεκριμένη ημερομηνία η σύμβαση μας παραμένει σε ισχύ.

Παρακαλώ μετά τη λύση της σύμβασης να μου αποστείλετε τον τελικό λογαριασμό στην ανωτέρω αναφερόμενη ηλεκτρονική διεύθυνση αλληλογραφίας.

Όνομα, υπογραφή

Και επισύναψη ταυτότητας

Κρατήστε το... κάποια στιγμή μπορεί να σας χρησιμεύσει.

 

 

Καλησπέρα.. Να ξέρετε ότι έχουν γίνει διακοπές ηλεκτροδότησης γιατί το έχω ζητήσει ο παροχος λόγω ότι δεν είσαι πλεον πελατης τους.. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, DownUNDERground είπε

Εγώ προτείνω μια ενδιάμεση κατάσταση πάντως. Ας μη βγει από το excel αλλά ας υπάρχει κάποιου είδους warning για την nrg.

Θεωρω οτι δεν πρεπει να μπουμε στην διαδικασια αυτη να βγαζουμε προγραμματα η παροχους η να βαζουμε warning για οτιδηποτε συμβαινει.Αυτα ειναι καλυτερα να τα συζηταμε εδω για τα οποια θετικα κι αρνητικα εχει ο καθε παροχος.

Το excel ειναι καλο να το διατηρησουμε ετσι οπως ειναι σαν εργαλειο συγκρισης και μονο.

Μπορει να βγει ενας και να πει εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τον ταδε παροχο να βαλουμε ενα παρασημο στο excel.Η αν δεν ειναι ενα σκατο στο τελευταιο κελι του excel.

Πιστευω καταλαβαινεις με ποια εννοια το λεω Down.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.