Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, supermarioarv είπε

Korakios εμείς που προλάβαμε κ το κάναμε ποια είναι η άποψη σου θα μας κρατήσουν; 31-09 έκανα το συμβόλαιο

Είσαι 100% σίγουρος ότι αυτά που υπέγραψες, είναι αυτά που αναγράφονται στη προσφορά; Αν δεν είσαι σίγουρος ανέβασε εδώ τους γενικούς και ειδικούς όρους με σβησμένα όλα τα προσωπικά στοιχεία (ονόματα, παροχή, υπογραφές κλπ)

 

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, chriskan22 είπε

Αναμενω feedback απο εσας   και για αλλους παροχους

https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1x0pz1zuXPTSEv7yuj-oqxlfh_cFnMkrJTGb4gNFH3u0/edit?usp=sharing

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ritzi7 Mην ανεβάζετε συνομιλίες με προσωπικά στοιχεία.

13/9 ενεργοποίησης το ΚΟΤ, η καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ έγινε τέλη Σεπτέμβρη και ο εκκαθαριστικός θα εκδοθεί μετά τις 9/11; Καλά κρασιά. Ποτέ δε κατάλαβα γιατί η τιμολόγηση των ΚΟΤ γίνεται τόσο καθυστερημένα. Αυτό που καταλαβαίνω πάντως απ'τα λεγόμενα της είναι πως θα γίνει συστεμική μαλακία με τη ρήτρα αποχώρησης. Δηλαδή πρέπει πρώτα να εκδοθεί λογαριασμός KOT Βasic, ώστε να τρέξει ο αλγόριθμος που καταργεί το Maxi και μηδενίζει τη ρήτρα αποχώρησης. Ενώ αν φύγεις ας πούμε αύριο, θα τρέξει πρώτα ο αλγόριθμος για τη ρήτρα αποχώρησης του Maxi... και όταν βγει ο τελικός που θα λέει KOT Βasic θα έχει ήδη χρεωθεί ρήτρα. Ίσως κάνω λάθος, αλλά προετοιμάσου για κάθε ενδεχόμενο. Εννοείται ότι θα πάρεις πίσω τα λεφτά της ρήτρας αν σου τη χρεώσουν, αλλά μέχρι να γίνει αυτό είναι ένα επιπλέον κόστος που δε πρέπει να μείνει απλήρωτο (σε περίπτωση που καθυστερήσουν να το σβήσουν).

 

 

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, korakios είπε

κατόπιν , δύσκολο , πρώτα αμφισβήτηση και μετά αλλαγή

μπορεί , αλλά χωρίς καταγγελία είναι 100% οτι τη χρεώνεσαι

για τη ρήτρα αποχώρησης , δεν προβλέπεται σε κυμαινόμενα ,άσχετα τι λένε οι όροι , επομένως προχωράς

ΟΚ. για την ρήτρα αποχώρησης πώς γίνεται η διαδικασία. Το power home max είχα Είναι κυμαινόμενο αυτό ? Και αν είναι τι τους γράφω για να "γλυτώσω" ρήτρα αποχώρησης?

Πάντως βάζοντας τα νούμερα κάτω και βλέποντας τι πλήρωσα του τελευταίους μήνες συν αυτό που θα έρθει φεύγεις πάραυτα.
Με τις διαδικασίες σίγουρα ένα μήνα τον έχεις χάσει μέχρι να κάνεις αλλαγή παρόχου και αυτός ο μήνας είναι υπέρ του πρώην οικονομικά.
Κι αν θα πάρεις κάτι πίσω απ όλη την ιστορία.
Από τη ζημιά κέρδος δεν έχεις .......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, itmaster99 είπε

ΟΚ. για την ρήτρα αποχώρησης πώς γίνεται η διαδικασία.

ίδια*, πρέπει να μπει ο ΣτΚ όμως

8 λεπτά πριν, itmaster99 είπε

Το power home max είχα Είναι κυμαινόμενο αυτό ? Και αν είναι τι τους γράφω για να "γλυτώσω" ρήτρα αποχώρησης?

οτιδήποτε έχει ρήτρα αναπροσαρμογής

*

Αναφορά σε κείμενο

Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς
Α) με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρήσιμα έγγραφα")
Ζητάς από την εταιρία γραπτώς μέσω email :
1.τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρήτρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
2.την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς το συγκεκριμένο νούμερο
3. (σημαντικό) γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη
Αιτήσαι
1. επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης
2. να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

Β) Αν δεν απαντήσουν εντός 10 ημερών στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα "χρήσιμα έγγραφα" και αυτό)

Γ) Ανάλογα την αρνητική απάντηση (ή μη απάντηση ), τότε μόνο κάνεις αίτηση στο νέο πάροχο και
προχωράς σε καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό

Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο αν και ακόμα δε μου απάντησαν στο πως γίνεται η επίλυση και αν μπαίνει και ο ΣτΚ

 

απλά κάνε σήμερα την αμφισβήτηση ρήτρας

edit

Υπόψιν δεν το παίζεις δικηγόρος , απλός καταναλωτής είσαι , τα αφήνεις για ΡΑΕ/ΣτΚ

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς το ίδιο και σε εμένα. Υπολογίζοντας την έκπτωση 45% αποφάσισα να κάνω hold....και δεν τρέχω στην μοναδική λύση που είναι με διαφορά η καλύτερη online της ΔΕΗ αλλά πιστεύω θα πέσουν πολύ οι τιμές, ποντάρω στην έγκριση του Sputnik V απο ΠΟΥ 😀

ΥΓ:δεν θα την βγάλουμε καθαρή φέτος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, cpavlidi είπε

Υπολογίζοντας την έκπτωση 45% αποφάσισα να κάνω hold

~0,19 θα είναι στον επόμενο η αναπροσαρμογή , hold απο κάπου όταν δεις το λογαριασμό 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, korakios είπε

~0,19 θα είναι στον επόμενο η αναπροσαρμογή , hold απο κάπου όταν δεις το λογαριασμό 😁

Μην αγχώνεσαι θα μας δώσει ο μητσοτακης επιδότηση στο ρευμα....θα κανουμε ολοι μαζι hold.....😄

 

YΓ:η λογική και τα μαθηματικά είναι όπως τα λες, εχω μόνο θέμα με τις δεσμεύσεις βγάζω σπυριά

Επεξ/σία από cpavlidi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, cpavlidi είπε

Μην αγχώνεσαι θα μας δώσει ο μητσοτακης επιδότηση στο ρευμα....θα κανουμε ολοι μαζι hold.....

0,08 (έως 300kw) , άρα 0,12 η προσαύξηση , όπως σε βολεύει εννοείται :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

@ritzi7 Mην ανεβάζετε συνομιλίες με προσωπικά στοιχεία.

13/9 ενεργοποίησης το ΚΟΤ, η καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ έγινε τέλη Σεπτέμβρη και ο εκκαθαριστικός θα εκδοθεί μετά τις 9/11; Καλά κρασιά. Ποτέ δε κατάλαβα γιατί η τιμολόγηση των ΚΟΤ γίνεται τόσο καθυστερημένα. Αυτό που καταλαβαίνω πάντως απ'τα λεγόμενα της είναι πως θα γίνει συστεμική μαλακία με τη ρήτρα αποχώρησης. Δηλαδή πρέπει πρώτα να εκδοθεί λογαριασμός KOT Βasic, ώστε να τρέξει ο αλγόριθμος που καταργεί το Maxi και μηδενίζει τη ρήτρα αποχώρησης. Ενώ αν φύγεις ας πούμε αύριο, θα τρέξει πρώτα ο αλγόριθμος για τη ρήτρα αποχώρησης του Maxi... και όταν βγει ο τελικός που θα λέει KOT Βasic θα έχει ήδη χρεωθεί ρήτρα. Ίσως κάνω λάθος, αλλά προετοιμάσου για κάθε ενδεχόμενο. Εννοείται ότι θα πάρεις πίσω τα λεφτά της ρήτρας αν σου τη χρεώσουν, αλλά μέχρι να γίνει αυτό είναι ένα επιπλέον κόστος που δε πρέπει να μείνει απλήρωτο (σε περίπτωση που καθυστερήσουν να το σβήσουν).

 

 

Από ότι κατάλαβα εγώ με το φτωχό μου το μυαλό και που διαβάζω την συνομιλία δεν χρεώνει Ρήτρα μου κάνει και ρύθμιση έχει κάνει και μαλακια ενημέρωσης στην αρχή αν το διαβάσεις μετά ζήτησε συγνώμη. Τώρα έχω κάνει όλη την διαδικασία με email στην εταιρία αυτήν που ανέφερε ο @korakios με αίτηση αμφισβήτησης λογαριασμού περιμένω απάντηση και μετά οποία είναι η απάντηση προχωρώ στην αλλαγή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, cpavlidi είπε

θα ειναι 0,08 για εως 300kWh ανα μήνα ή για όλο το 4μηνο 300 kWh ; 

ανα μήνα (έτσι λένε τουλάχιστον) η ΔΕΗ μέχρι 600kw/μήνα

φυσικά όλες τις επιδοτήσεις τις πληρώνουμε (με το παραπάνω εννοείται) μέσω φόρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

@ritzi7 Mην ανεβάζετε συνομιλίες με προσωπικά στοιχεία.

13/9 ενεργοποίησης το ΚΟΤ, η καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ έγινε τέλη Σεπτέμβρη και ο εκκαθαριστικός θα εκδοθεί μετά τις 9/11; Καλά κρασιά. Ποτέ δε κατάλαβα γιατί η τιμολόγηση των ΚΟΤ γίνεται τόσο καθυστερημένα. Αυτό που καταλαβαίνω πάντως απ'τα λεγόμενα της είναι πως θα γίνει συστεμική μαλακία με τη ρήτρα αποχώρησης. Δηλαδή πρέπει πρώτα να εκδοθεί λογαριασμός KOT Βasic, ώστε να τρέξει ο αλγόριθμος που καταργεί το Maxi και μηδενίζει τη ρήτρα αποχώρησης. Ενώ αν φύγεις ας πούμε αύριο, θα τρέξει πρώτα ο αλγόριθμος για τη ρήτρα αποχώρησης του Maxi... και όταν βγει ο τελικός που θα λέει KOT Βasic θα έχει ήδη χρεωθεί ρήτρα. Ίσως κάνω λάθος, αλλά προετοιμάσου για κάθε ενδεχόμενο. Εννοείται ότι θα πάρεις πίσω τα λεφτά της ρήτρας αν σου τη χρεώσουν, αλλά μέχρι να γίνει αυτό είναι ένα επιπλέον κόστος που δε πρέπει να μείνει απλήρωτο (σε περίπτωση που καθυστερήσουν να το σβήσουν).

 

 

Από ότι κατάλαβα εγώ με το φτωχό μου το μυαλό και που διαβάζω την συνομιλία δεν χρεώνει Ρήτρα μου κάνει και ρύθμιση έχει κάνει και μαλακια ενημέρωσης στην αρχή αν το διαβάσεις μετά ζήτησε συγνώμη. Τώρα έχω κάνει όλη την διαδικασία με email στην εταιρία αυτήν που ανέφερε ο @korakios με αίτηση αμφισβήτησης λογαριασμού περιμένω απάντηση και μετά οποία είναι η απάντηση προχωρώ στην αλλαγή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, ritzi7 είπε

Από ότι κατάλαβα εγώ με το φτωχό μου το μυαλό και που διαβάζω την συνομιλία δεν χρεώνει Ρήτρα μου κάνει και ρύθμιση έχει κάνει και μαλακια ενημέρωσης στην αρχή αν το διαβάσεις μετά ζήτησε συγνώμη. Τώρα έχω κάνει όλη την διαδικασία με email στην εταιρία αυτήν που ανέφερε ο @korakios με αίτηση αμφισβήτησης λογαριασμού περιμένω απάντηση και μετά οποία είναι η απάντηση προχωρώ στην αλλαγή 

Μακάρι να'ναι έτσι... εγώ κάθε φορά που ακούω τη λέξη 'συστεμικά' λεω ωχ. Τα συστήματα καταλαβαίνουν 0 και 1, τίποτε ενδιάμεσα. Ούτε λαμβάνουν υπόψιν τι είπες εσύ με τους υπαλλήλους. Ένας αλγόριθμος είναι που κάνει τη τιμολόγηση... είναι καθαρά θέμα προγραμματισμού αν θα εμφανιστεί η ρήτρα ή όχι. Μακάρι να γλυτώσεις τον επιπλέον μπελά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...