Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, Physics_Rulez είπε

Σχετικά με το Business Fixed της Watt n Volt. Έχει ρήτρα κόστους προμήθειας;;;

Διότι αν ναι, κάθομαι σε αυτό που είμαι.

Σταθερή είναι η τιμή

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/10/2021 στις 3:45 ΜΜ, HERTHAN είπε

Ναι ετσι ειναι και ηθελα να το αναφερω γιατι το ειχαμε συζητησει αλλα δεν δικαιολογειται ακομη και αυτη τη στιγμη η ΔΕΗ να δινει τετοια προγραμματα με την τιμη που εχει φτασει το ρευμα.

Θα επρεπε να τα εχει καταργησει η να τα τροποποιησει.Οχι μονο αυτην αλλα ολοι οι παροχοι.Αν εχουν φτασει σε σημειο να πουλανε 0,17-0,20 και να βλεπουμε ακομη προγραμματα με 0,10 τοτε κατι δεν παει καλα.Ειναι σαν ν'αγοραζουμε κατι στην επιχειρηση μας με 10 ευρω κοστο και να το πουλαμε 8 ευρω.Ακομη και στα 10 ευρω να το πουλουσαμε παλι υπαρχει προβλημα.

Ακομη και στο αεριο υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να γινουν πολλες αλλαγες και η τιμη να σταθεροποιηθει στο 0,50 με 0,80.Δυσκολα το βλεπω παντως να επιστρεφει στις παλιες.Ελπιζω να κανω λαθος.

Ασχετο:με τα Γ22 τι εκαναν οι αλλοι 2 με την EFA τελικα προχωρησαν?

@wiowia @thanos-parousis

Μπα,τίποτα ακόμα.

Τους κάλεσα πριν καμία εβδομάδα και μου ζήτησαν κάτι έξτρα δικαιολογητικά.

Δεν βλέπω να προχωράει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά είμαι στη ζενίθ ένα χρόνο περίπου. Ήρθε ο λογαριασμός 217 ο μήνας. Τι φάση? Γενικά και στα υπόλοιπα έτσι είναι? Είναι αυτό το νέο κύμα ακριβείας που λένε τόσο καιρό? 

Μία τετραμελής οικογένεια είμαστε με τα τυπικά δεν έχουμε και κλιματιστικά η κάτι άλλο βαρύ 

(να αναφέρω πως είναι εκκαθαριστικό αν παίζει ρόλο) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε

Τι φάση? Γενικά και στα υπόλοιπα έτσι είναι?

 

9 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε

έτσι είναι

 

9 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε

Είναι αυτό το νέο κύμα ακριβείας που λένε τόσο καιρό?

 

9 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε

καιρό

https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/

Αναφορά σε κείμενο

Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς
Α) με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρήσιμα έγγραφα")
Ζητάς από την εταιρία γραπτώς μέσω email :
1.τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρήτρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
2.την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς
3. (σημαντικό) γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη
Αιτήσαι
1. επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης
2. να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

Β) Αν δεν απαντήσουν εντός 10 εργάσιμων ημερών στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα "χρήσιμα έγγραφα" και αυτό)

Γ) Ανάλογα την αρνητική απάντηση (ή μη απάντηση ), τότε μόνο κάνεις αίτηση στο νέο πάροχο και
προχωράς σε καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό

Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο αν και ακόμα δε μου απάντησαν στο πως γίνεται η επίλυση και αν μπαίνει και ο ΣτΚ

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

1)Ερώτηση για επαγγελματικό.  Έχω κομμένο το ρεύμα στο ανοίκιαστο μαγαζί μου εδώ και 5 χρόνια.  Τελευταίος πάροχος ήταν η ΔΕΗ.  Στέλνει η ΔΕΔΔΗΕ  επιστολή ότι αν δεν επανασυνδέσω την παροχή θα προχωρήσουν σε αποξήλωση της παροχής.  Αυτό σαν επιλογή δεν θα το ήθελα.  Άρα πάμε για επανασύνδεση.  Να σημειωθεί ότι ο ΤΕΛΙΚΟΣ λογαριασμός ανέφερε το τιμολόγιο ως Γ23Β Βιομηχανικής Χρήσης καθώς το κατάστημα λειτουργούσε ως αρτοποιείο.  Οι καταναλώσεις στο κενό μαγαζί θα είναι σαφώς μηδενικές.  Αν έχετε κάποιες προτάσεις για πάροχο και πρόγραμμα.  Με ενδιαφέρει είτε να παραμένω συνδεδεμένος για τον χρόνο του συμβολαίου αν το ποσό του λογαριασμού είναι πολύ μικρό(ως 10 ευρώ το μήνα)  ή να διακόψω εκ νέου μετά 1-2 μήνες την παροχή και να πληρώσω την μικρότερη δυνατή ρήτρα.  Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

2)Παράλληλα για το οικιακό μου γιατί ως τώρα είμαι πρωτέργια και διαπίστωσα πλέον διαβάζοντας εδώ τι με περιμένει σκέφτομαι να μεταφερθώ προς ΔΕΗ μεριά και myhome online ακολουθώντας τα βήματα του korakios.  Δεν ξέρω αν μια διπλή  διαπραγμάτευση και για τις 2 παροχές θα μπορούσε κάπου να ενισχύσει το όφελος της μεταφοράς.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν κάνεις αίτηση σε πάροχο για επαγγελματικό ρεύμα, ένα από τα δικαιολογητικά είναι η έναρξη επαγγέλματος και ο κωδικός δραστηριότητας, δηλαδή δε μπορείς να το ενεργοποιήσεις μόνος σου. Οπότε ή βρίσκεις επαγγελματία ενοικιαστή, είτε γίνεται αποξήλωση. Εναλλακτικά....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, panthrax2 είπε

Καλησπέρα σε όλους . Έχω από τον Μάιο  volterra οικιακό γ1ν1 με χρέωση χωρίς οτς. Με όλα αυτά που γίνονται θα δω και εγώ τους επόμενους μήνες χρέωση οτς στον λογαριασμό μου ;;

Φιλε το ιδιο προγραμμα εχω κ εγω αλλα απο τελη Αυγουστου....Επειδη εισαι πιο παλιος,δωσε τα φωτα σου οταν παρελθει το 6μηνο γτ οπως διαβαζω εδω μεσα,οτι αλλαγες γινονται,γινονται μετα το 6μηνο...εγω ειμαι σε επιφυλακη μεχρι μεσα Δεκεμβριου να παω στη Δεη αν δω οτι αλλαζει κατι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, korakios είπε

? Με έχεις ταγκαρει αλλά δεν βλέπω απάντηση. Ισχύουν όλα που αναφέρω? Έτσι θα είμαστε πλέον? Έχεις ένα άρθρο για άλλο πρόγραμμα από ΔΕΗ αυτό μάλλον πάει στο σχόλιο του άλλου παιδιού 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, VirusX2gr είπε

@rudigarcia222 Το επομενο βημα είναι να παει να στο συνδεσει ο ιδιος….

Χίλια συγνώμη είμαι τελείως άσχετος και αρκετά διστακτικός με όλα αυτά τα προγράμματα τα οτς και τις υπόλοιπες ορολογίες. Και στη ζενίθ από σπόντα πήγαμε γιατί υπέθεσα ότι συνδυάζοντας με αέριο θα συμφέρει... Τεσπα άρα μόλις λήξει να ξαναδώ για επιστροφή ΔΕΗ my home online? Βέβαια μέχρι τότε.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε

Τεσπα άρα μόλις λήξει να ξαναδώ για επιστροφή ΔΕΗ my home online? Βέβαια μέχρι τότε.... 

Το ΔΕΗ my home online ξέρουμε ότι συμφέρει ΤΩΡΑ και μέχρι 31/12. Από εκεί και έπειτα θα δείξει.

Σου τα βγάζουμε με το τσιγκέλι όμως. Μέχρι πότε έχεις δέσμευση με τη Ζενίθ;

Βρες τους 3 τελευταίους σου εκκαθαριστικούς και γράψε μας όχι πόσα ευρώ είναι, αλλά πόσες κιλοβατώρες έχεις κάψει. Νυχτερινό ρεύμα έχεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

Ρε παιδιά είμαι στη ζενίθ ένα χρόνο περίπου. Ήρθε ο λογαριασμός 217 ο μήνας. Τι φάση? Γενικά και στα υπόλοιπα έτσι είναι? Είναι αυτό το νέο κύμα ακριβείας που λένε τόσο καιρό? 

Μία τετραμελής οικογένεια είμαστε με τα τυπικά δεν έχουμε και κλιματιστικά η κάτι άλλο βαρύ 

(να αναφέρω πως είναι εκκαθαριστικό αν παίζει ρόλο) 

Ειναι ευκολο να ανεβασεις φωτο του λογαριασμου και τις 2 σελιδες?  (χωρις τα προσωπικα στοιχεια φυσικα)

Επεξ/σία από panos4tw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

Το ΔΕΗ my home online ξέρουμε ότι συμφέρει ΤΩΡΑ και μέχρι 31/12. Από εκεί και έπειτα θα δείξει.

Σου τα βγάζουμε με το τσιγκέλι όμως. Μέχρι πότε έχεις δέσμευση με τη Ζενίθ;

Βρες τους 3 τελευταίους σου εκκαθαριστικούς και γράψε μας όχι πόσα ευρώ είναι, αλλά πόσες κιλοβατώρες έχεις κάψει. Νυχτερινό ρεύμα έχεις;

Γιατί μέχρι 31/12?  Συγγνώμη που ρωτάω κάτι που ενδεχομένως έχει απαντηθεί αλλά από εχθές διαβάζω και τα 2 σχετικά threads και δεν έχω βρει την απάντηση.  Ευχαριστώ.

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Όταν κάνεις αίτηση σε πάροχο για επαγγελματικό ρεύμα, ένα από τα δικαιολογητικά είναι η έναρξη επαγγέλματος και ο κωδικός δραστηριότητας, δηλαδή δε μπορείς να το ενεργοποιήσεις μόνος σου. Οπότε ή βρίσκεις επαγγελματία ενοικιαστή, είτε γίνεται αποξήλωση. Εναλλακτικά....

 

Ευχαριστώ για την απάντηση σου.  Πάροχος μου είπε ότι μπορεί να το περάσει στο όνομα μου σαν αποθήκη και να γίνει η δουλειά.  Ξέρεις κάτι σχετικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/10/2021 στις 12:32 ΜΜ, korakios είπε

ξεκίνα σήμερα

 

έκανα τα παραπάνω βήματα και ήρθε η απάντηση

Αγαπητέ πελάτη,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η Ρήτρα Αναπροσαρμογής συσχετίζεται με τις διακυμάνσεις του κόστους προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας.

Σύμφωνα με το άρθρο 7.3 των Γενικών Όρων της Σύμβασης Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας που έχετε υπογράψει με την Εταιρεία μας προβλέπεται ότι ο Προμηθευτής διατηρεί το δικαίωμα να εφαρμόσει την πίστωση ή τη χρέωση της Ρήτρας Αναπροσαρμογής/Αναπροσαρμογής Εκκαθάρισης Αγοράς στις Ανταγωνιστικές Χρεώσεις του Λογαριασμού στις περιπτώσεις ακραίων μεταβολών της χονδρεμπορικής τιμής αγοράς της Ηλεκτρικής Ενέργειας, ήτοι όταν η τιμή αυτή είναι κάτω από 0,04 €/kWh (Κάτω όριο LI) ή όταν η τιμή αυτή είναι πάνω από 0,05 €/kWh (Άνω όριο Lu). Όταν η τιμή αυτή παραμένει εντός των ως άνω αναφερόμενων ορίων, τότε δεν εφαρμόζεται καμία επιπλέον πίστωση ή χρέωση στις Ανταγωνιστικές Χρεώσεις του Λογαριασμού σας. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να ανατρέξετε στην ιστοσελίδα της Εταιρείας μας https://www.heron.gr/faq/ όπου περιγράφονται αναλυτικά η Ρήτρα Αναπροσαρμογής/Αναπροσαρμογή Εκκαθάρισης Αγοράς καθώς και ο τρόπος υπολογισμού αυτής.

HOME

Επιπρόσθετα, σας ενημερώνουμε σε περίπτωση που δεν σας καλύπτει πλέον το ισχύον πρόγραμμά σας λόγω της εφαρμογής της Ρήτρας Αναπροσαρμογής μπορείτε να μεταβείτε στο πρόγραμμα Only Home Plus. Πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε τα χαρακτηριστικά του προγράμματος Only Home Plus https://www.heron.gr/energy/electricity/gia-to-spiti/only-home-plus/. Επισυνάπτονται οι σχετικοί ειδικοί όροι.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ενεργοποιηθεί το εν λόγω πρόγραμμα για την παροχή σας απαντήστε στο παρόν email ότι συμφωνείτε να προχωρήσει η διαδικασία αφού πρωτίστως έχετε αναγνώσει και κατανοήσει τους όρους.

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας και παραμένουμε στην διάθεσή σας.

Customer Care 

ΗΡΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.
Λεωφόρος Κηφισίας 124 & Ιατρίδου 2, T.K. 11526 Αθήνα
Fax: 213 00 75 498
Email: [email protected]
Phone: 18228 // +30 2130333000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...