Προς το περιεχόμενο

Σύγκριση παρόχων κινητής μετά τις επικείμενες τιμολογιακές αλλαγές


philae

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και οι 3 πάροχοι κινητής ανακοίνωσαν τώρα ότι θα κάνουν τιμολογιακές αλλαγές (αυξήσεις) στα συμβόλαια και στα καρτοκινητά.

Οι καταναλωτές έχουν 30 μέρες διορία ώστε να αλλάξουν πάροχο χωρίς κόστος ακόμα και αν τρέχει συμβόλαιο.

Δεν είναι ξεκάθαρο ποιος πάροχος συμφέρει πιο πολύ μετά τις αυξήσεις ώστε να μπορέσει να αποφασίσει ο καταναλωτής και να κάνει αίτηση φορητότητας.

Όταν περάσουν οι 30 μέρες (σε μερικούς απομένουν λίγες μέρες ακόμα), τότε η όποια παλαιότερη προσφορά συμβολαίου μπορεί να είναι τώρα αντιπροσφορά.

Ξεκίνησα χτες το παρακάτω νήμα

και τώρα βλέπω ότι έχει σβηστεί πριν από λίγες ώρες (δεν έχει γίνει καν lock), και δεν έλαβα καν κάποια ειδοποίηση αν έχει μεταφερθεί αλλού.

Αυτό που χρειάζεται, είναι να γίνει σύγκριση πριν/μετά για τους 3 παρόχους.
Μπορώ να κάνω τη σύγκριση, όμως δεν ξέρω αν υπάρχει ενότητα εδώ για να φιλοξενήσει τη σύγκριση (και συζήτηση), ή αν πρέπει να πάω σε άλλο φόρουμ που είναι πιο κατάλληλο για θέματα καταναλωτή.
Υπάρχει ενότητα στο insomnia που να είναι κατάλληλη για ένα τέτοιο θέμα; Υπάρχει άλλο ελληνικό φόρουμ που ασχολείται με θέματα καταναλωτών;
 
 
 
 
 
 
Επεξ/σία από philae
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ελα ντε το ειχα δει κ εγω, χρησιμοτατο κ περιεκτικοτατο τοπικ

edit 

ελα ρε μην το ποσταρεις στις προσφορες

Επεξ/σία από what_if
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, what_if είπε

ελα ντε το ειχα δει κ εγω, χρησιμοτατο κ περιεκτικοτατο τοπικ

μπορει να μας πει ο φιλτατος danos γιατι το εσβησε κ ποιος χορηγος ενοχληθηκε;

edit 

ελα ρε μην το ποσταρεις στις προσφορες

Οι τιμολογιακές αλλαγές αλλάζουν ό,τι ξέραμε παλαιότερα ως προσφορές. Αλλά δεν είναι σαφές με ποιο τρόπο. Και αντιγράφω αυτό που έγραψα παραπάνω:

8 λεπτά πριν, philae είπε

Αυτό που χρειάζεται, είναι να γίνει σύγκριση πριν/μετά για τους 3 παρόχους.
Μπορώ να κάνω τη σύγκριση, όμως δεν ξέρω αν υπάρχει ενότητα εδώ για να φιλοξενήσει τη σύγκριση (και συζήτηση), ή αν πρέπει να πάω σε άλλο φόρουμ που είναι πιο κατάλληλο για θέματα καταναλωτή.
Υπάρχει ενότητα στο insomnia που να είναι κατάλληλη για ένα τέτοιο θέμα; Υπάρχει άλλο ελληνικό φόρουμ που ασχολείται με θέματα καταναλωτών;

 

Επεξ/σία από philae
ότι και ό,τι
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, shamrock1404 είπε

Τελικά, πού μεταφέρθηκε? 

Δεν μεταφέρθηκε γιατί δεν την βλέπω αλλού στο φόρουμ.

Πρέπει να έχει σβηστεί ή να έχει χαρακτηριστεί ως κρυφή.

Το τυπικό θα ήταν να έχει γίνει lock από κάποιο διαχειριστή και να έχει μπει ένα σχόλιο για το λόγο που έγινε lock. Αυτό δεν συνέβη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, panagiotis54 είπε

Πρόκειται για θέμα κινητής τηλεφωνίας αντί για VDSL/ADSL. Έχει να κάνει με τα συμβόλαια κινητής καθώς και με τα καρτοκινητά.

Αν κάποιος είχε επιλέξει παλαιότερα μια προσφορά για συμβόλαιο κινητής ή καρτοκινητό, τώρα με τις τιμολογιακές αλλαγές αυτά μπορεί να έχουν αλλάξει.

Οι πάροχοι προσπαθούν να κρύψουν την ενημέρωση για τις τιμολογιακές αλλαγές ώστε οι καταναλωτές να μην αλλάξουν πάροχο και να μη χρησιμοποιήσουν το δικαίωμα της φορητότητας.

Στην ανάρτηση που έχει σβηστεί (ή έχει γίνει κρυφή), έδειξα σε τι κόπο μπήκε η Cosmote ώστε να κρύψει την πληροφόρηση από το website της.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αυτο ειπα καλυτερα στο μπλα μπλα...προσφορα παντως προφανως δεν ειναι! οτι γενικο υποθετω που δεν ταιριαζει σε οτι υπαρχει ηδη παει εκει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, philae είπε

Πρόκειται για θέμα κινητής τηλεφωνίας αντί για VDSL/ADSL. Έχει να κάνει με τα συμβόλαια κινητής καθώς και με τα καρτοκινητά.

Αν κάποιος είχε επιλέξει παλαιότερα μια προσφορά για συμβόλαιο κινητής ή καρτοκινητό, τώρα με τις τιμολογιακές αλλαγές αυτά μπορεί να έχουν αλλάξει.

Οι πάροχοι προσπαθούν να κρύψουν την ενημέρωση για τις τιμολογιακές αλλαγές ώστε οι καταναλωτές να μην αλλάξουν πάροχο και να μη χρησιμοποιήσουν το δικαίωμα της φορητότητας.

Στην ανάρτηση που έχει σβηστεί (ή έχει γίνει κρυφή), έδειξα σε τι κόπο μπήκε η Cosmote ώστε να κρύψει την πληροφόρηση από το website της.

ΕΥΓΕ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ, ΞΑΝΑΒΑΛΤΟ ΕΔΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου ήρθε αυτό σήμερα, μιλάει για αυξήσεις στις τιμέςF598B267-F735-42A9-BB70-0B22F54DFD28.png.e69ca72c82c303c8cd3527e3eaeb349d.png μετά από τα δωρεάν λεπτά ή mb, και λέει ότι έχεις δικαίωμα μέχρι και 2 μήνες μετά την εφαρμογή των αλλαγών για να καταγγείλεις την σύμβαση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, mtriandros είπε

ΕΥΓΕ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ, ΞΑΝΑΒΑΛΤΟ ΕΔΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.

Πρέπει να μάθουμε πρώτα γιατί σβήστηκε (ή έγινε κρυφή) η πρώτη ανάρτηση. Είναι θέμα των διαχειριστών του φόρουμ να απαντήσουν σε αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Damachi είπε

Γιατί έγινε κρυφό ; Τόση ώρα πολεμάω να το βρω ...  Άσε που το bitdefender security suite κόβει τα πιστοπ του νέου site

Αυτό ήταν το λινκ:

Στις αναρτήσεις μου δεν φαίνεται η δημοσίευση, οπότε δεν έχει μετακινηθεί αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, philae είπε

Οι καταναλωτές έχουν 30 μέρες διορία ώστε να αλλάξουν πάροχο χωρίς κόστος ακόμα και αν τρέχει συμβόλαιο.

Δεν είναι ξεκάθαρο ποιος πάροχος συμφέρει πιο πολύ μετά τις αυξήσεις ώστε να μπορέσει να αποφασίσει ο καταναλωτής και να κάνει αίτηση φορητότητας.

Όταν περάσουν οι 30 μέρες (σε μερικούς απομένουν λίγες μέρες ακόμα), τότε η όποια παλαιότερη προσφορά συμβολαίου μπορεί να είναι τώρα αντιπροσφορά.

Κατ΄αρχήν συγχαρητήρια που εγείρεις το θέμα. Οι για spam λαλίστατοι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας στο συγκεκριμένο τηρούν σιγή ιχθύος. H wind δεν μου έστειλε τίποτα και η CU ένα sms χωρίς ιδιαίτερες πληροφορίες.

Η ερώτηση μου είναι από ποια μέρα μετράει ο χρόνος που μπορεί κάποιος να πάει ο F2G σε Whats up και να γλιτώσει το κόστος φορητότητας που τελευταία φορά που έλεγξα ήταν 30€ / νούμερο και εάν όντως ισχύει το δωρεάν.

Η F2G έχει ανακοίνωση στις 15/2/2018 αλλά δεν αναφέρει τίποτα για την φορητότητα και από πότε αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί.

https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=486


 

 
 
 
 
 
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...