philae Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Και οι 3 πάροχοι κινητής ανακοίνωσαν τώρα ότι θα κάνουν τιμολογιακές αλλαγές (αυξήσεις) στα συμβόλαια και στα καρτοκινητά. Οι καταναλωτές έχουν 30 μέρες διορία ώστε να αλλάξουν πάροχο χωρίς κόστος ακόμα και αν τρέχει συμβόλαιο. Δεν είναι ξεκάθαρο ποιος πάροχος συμφέρει πιο πολύ μετά τις αυξήσεις ώστε να μπορέσει να αποφασίσει ο καταναλωτής και να κάνει αίτηση φορητότητας. Όταν περάσουν οι 30 μέρες (σε μερικούς απομένουν λίγες μέρες ακόμα), τότε η όποια παλαιότερη προσφορά συμβολαίου μπορεί να είναι τώρα αντιπροσφορά. Ξεκίνησα χτες το παρακάτω νήμα ge-lyk, cleeverblade, katsikoula και 5 άλλοι αντέδρασε σε μια ανάρτηση στο θέμα ΠΡΟΣΟΧΗ: Τιμολογιακές αλλαγές για COSMOTE κινητή (έναρξη: 26/3 ή 1/4) πριν 4 ώρες και τώρα βλέπω ότι έχει σβηστεί πριν από λίγες ώρες (δεν έχει γίνει καν lock), και δεν έλαβα καν κάποια ειδοποίηση αν έχει μεταφερθεί αλλού. Αυτό που χρειάζεται, είναι να γίνει σύγκριση πριν/μετά για τους 3 παρόχους. Μπορώ να κάνω τη σύγκριση, όμως δεν ξέρω αν υπάρχει ενότητα εδώ για να φιλοξενήσει τη σύγκριση (και συζήτηση), ή αν πρέπει να πάω σε άλλο φόρουμ που είναι πιο κατάλληλο για θέματα καταναλωτή. Υπάρχει ενότητα στο insomnia που να είναι κατάλληλη για ένα τέτοιο θέμα; Υπάρχει άλλο ελληνικό φόρουμ που ασχολείται με θέματα καταναλωτών; Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2018 από philae 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
what_if Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) ελα ντε το ειχα δει κ εγω, χρησιμοτατο κ περιεκτικοτατο τοπικ edit ελα ρε μην το ποσταρεις στις προσφορες Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2018 από what_if Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
philae Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, what_if είπε ελα ντε το ειχα δει κ εγω, χρησιμοτατο κ περιεκτικοτατο τοπικ μπορει να μας πει ο φιλτατος danos γιατι το εσβησε κ ποιος χορηγος ενοχληθηκε; edit ελα ρε μην το ποσταρεις στις προσφορες Οι τιμολογιακές αλλαγές αλλάζουν ό,τι ξέραμε παλαιότερα ως προσφορές. Αλλά δεν είναι σαφές με ποιο τρόπο. Και αντιγράφω αυτό που έγραψα παραπάνω: 8 λεπτά πριν, philae είπε Αυτό που χρειάζεται, είναι να γίνει σύγκριση πριν/μετά για τους 3 παρόχους. Μπορώ να κάνω τη σύγκριση, όμως δεν ξέρω αν υπάρχει ενότητα εδώ για να φιλοξενήσει τη σύγκριση (και συζήτηση), ή αν πρέπει να πάω σε άλλο φόρουμ που είναι πιο κατάλληλο για θέματα καταναλωτή. Υπάρχει ενότητα στο insomnia που να είναι κατάλληλη για ένα τέτοιο θέμα; Υπάρχει άλλο ελληνικό φόρουμ που ασχολείται με θέματα καταναλωτών; Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2018 από philae ότι και ό,τι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
shamrock1404 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Τελικά, πού μεταφέρθηκε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
philae Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Μόλις τώρα, shamrock1404 είπε Τελικά, πού μεταφέρθηκε? Δεν μεταφέρθηκε γιατί δεν την βλέπω αλλού στο φόρουμ. Πρέπει να έχει σβηστεί ή να έχει χαρακτηριστεί ως κρυφή. Το τυπικό θα ήταν να έχει γίνει lock από κάποιο διαχειριστή και να έχει μπει ένα σχόλιο για το λόγο που έγινε lock. Αυτό δεν συνέβη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagiotis54 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Υποθετω ειτε εδω https://www.insomnia.gr/forums/forum/12-συνδέσεις-vdsl-adsl/ ειτε καλυτερα εδω? https://www.insomnia.gr/forums/forum/9-μπλα-μπλα/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
philae Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 2 λεπτά πριν, panagiotis54 είπε Υποθετω ειτε εδω https://www.insomnia.gr/forums/forum/12-συνδέσεις-vdsl-adsl/ ειτε καλυτερα εδω? https://www.insomnia.gr/forums/forum/9-μπλα-μπλα/ Πρόκειται για θέμα κινητής τηλεφωνίας αντί για VDSL/ADSL. Έχει να κάνει με τα συμβόλαια κινητής καθώς και με τα καρτοκινητά. Αν κάποιος είχε επιλέξει παλαιότερα μια προσφορά για συμβόλαιο κινητής ή καρτοκινητό, τώρα με τις τιμολογιακές αλλαγές αυτά μπορεί να έχουν αλλάξει. Οι πάροχοι προσπαθούν να κρύψουν την ενημέρωση για τις τιμολογιακές αλλαγές ώστε οι καταναλωτές να μην αλλάξουν πάροχο και να μη χρησιμοποιήσουν το δικαίωμα της φορητότητας. Στην ανάρτηση που έχει σβηστεί (ή έχει γίνει κρυφή), έδειξα σε τι κόπο μπήκε η Cosmote ώστε να κρύψει την πληροφόρηση από το website της. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagiotis54 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 για αυτο ειπα καλυτερα στο μπλα μπλα...προσφορα παντως προφανως δεν ειναι! οτι γενικο υποθετω που δεν ταιριαζει σε οτι υπαρχει ηδη παει εκει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lofter Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Προσωπικά με ενδιαφέρει το θέμα, παρακαλώ τους διαχειριστές να γίνει ξανά διαθέσιμο σε όποια ενότητα αρμόζει καλύτερα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mtriandros Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 15 λεπτά πριν, philae είπε Πρόκειται για θέμα κινητής τηλεφωνίας αντί για VDSL/ADSL. Έχει να κάνει με τα συμβόλαια κινητής καθώς και με τα καρτοκινητά. Αν κάποιος είχε επιλέξει παλαιότερα μια προσφορά για συμβόλαιο κινητής ή καρτοκινητό, τώρα με τις τιμολογιακές αλλαγές αυτά μπορεί να έχουν αλλάξει. Οι πάροχοι προσπαθούν να κρύψουν την ενημέρωση για τις τιμολογιακές αλλαγές ώστε οι καταναλωτές να μην αλλάξουν πάροχο και να μη χρησιμοποιήσουν το δικαίωμα της φορητότητας. Στην ανάρτηση που έχει σβηστεί (ή έχει γίνει κρυφή), έδειξα σε τι κόπο μπήκε η Cosmote ώστε να κρύψει την πληροφόρηση από το website της. ΕΥΓΕ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ, ΞΑΝΑΒΑΛΤΟ ΕΔΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrElNinio Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Εμένα μου ήρθε αυτό σήμερα, μιλάει για αυξήσεις στις τιμές μετά από τα δωρεάν λεπτά ή mb, και λέει ότι έχεις δικαίωμα μέχρι και 2 μήνες μετά την εφαρμογή των αλλαγών για να καταγγείλεις την σύμβαση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
philae Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 11 λεπτά πριν, mtriandros είπε ΕΥΓΕ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ, ΞΑΝΑΒΑΛΤΟ ΕΔΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ. Πρέπει να μάθουμε πρώτα γιατί σβήστηκε (ή έγινε κρυφή) η πρώτη ανάρτηση. Είναι θέμα των διαχειριστών του φόρουμ να απαντήσουν σε αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Damachi Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Γιατί έγινε κρυφό ; Τόση ώρα πολεμάω να το βρω ... Άσε που το bitdefender security suite κόβει τα πιστοπ του νέου site Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
philae Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Μόλις τώρα, Damachi είπε Γιατί έγινε κρυφό ; Τόση ώρα πολεμάω να το βρω ... Άσε που το bitdefender security suite κόβει τα πιστοπ του νέου site Αυτό ήταν το λινκ: Στις αναρτήσεις μου δεν φαίνεται η δημοσίευση, οπότε δεν έχει μετακινηθεί αλλού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fourth Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, philae είπε Οι καταναλωτές έχουν 30 μέρες διορία ώστε να αλλάξουν πάροχο χωρίς κόστος ακόμα και αν τρέχει συμβόλαιο. Δεν είναι ξεκάθαρο ποιος πάροχος συμφέρει πιο πολύ μετά τις αυξήσεις ώστε να μπορέσει να αποφασίσει ο καταναλωτής και να κάνει αίτηση φορητότητας. Όταν περάσουν οι 30 μέρες (σε μερικούς απομένουν λίγες μέρες ακόμα), τότε η όποια παλαιότερη προσφορά συμβολαίου μπορεί να είναι τώρα αντιπροσφορά. Κατ΄αρχήν συγχαρητήρια που εγείρεις το θέμα. Οι για spam λαλίστατοι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας στο συγκεκριμένο τηρούν σιγή ιχθύος. H wind δεν μου έστειλε τίποτα και η CU ένα sms χωρίς ιδιαίτερες πληροφορίες. Η ερώτηση μου είναι από ποια μέρα μετράει ο χρόνος που μπορεί κάποιος να πάει ο F2G σε Whats up και να γλιτώσει το κόστος φορητότητας που τελευταία φορά που έλεγξα ήταν 30€ / νούμερο και εάν όντως ισχύει το δωρεάν. Η F2G έχει ανακοίνωση στις 15/2/2018 αλλά δεν αναφέρει τίποτα για την φορητότητα και από πότε αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί. https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=486 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα