Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με 2 λόγια. Κάνω κράτηση για Πάσχα. 2 μέρες μετά παίρνω μαιλ από το booking ότι το ξενοδοχείο δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει (χωρίς να λέει γιατί, έτσι, μαγκιά). Μου προτείνουν κάποιο άλλο στην ίδια περιοχή πιο ακριβό και λένε να πάω εκεί, να δώσω τα παραπάνω χρήματα και κάπως θα με αποζημιώσουν αργότερα για τη διαφορά.

Εμένα δε με βολεύει αυτό που μου πρότειναν και τους αντιπροτεινω ένα άλλο και επίσης τους ζητάω να μου πουν ξεκάθαρα αν θα καλύψουν αυτοί τη διαφορά. Δεν απαντούν παρόλο που έχουν περάσει 24 ώρες κι έχω στείλει 2 μαιλ.

Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Να σημειωθεί πως δεν είχα προπληρώσει το αρχικό ξενοδοχείο, τυπικά αύριο θα γινόταν η πληρωμή.

Δημοσ.

Ειδικά αν δεν είχες πληρώσει δεν θα σου πληρώσουν τίποτα. Βρες άλλο μη το χάσεις κι αυτό. 

Πάρε και τηλέφωνα απευθείας στα ξενοδοχεία και ας μην έχουν διαθεσιμότητα στο booking.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εγώ αυτό φαντάστηκα αλλά δεν έχουν ευθύνη απ' τη στιγμή που έγινε κράτηση, έστω και χωρίς χρήματα;

Και το θέμα είναι ότι πρόλαβα χαμηλές τιμές. Τώρα είναι τουλάχιστον 50% πάνω.

Επεξ/σία από yannis27gr
Δημοσ.

Μπα δε νομίζω...η πρωτη πρόταση που σου κάνανε ίσως ήταν καλή. 

Μπορεί να σου ακύρωσαν γιατί δεν είχανε βάλει τις τιμές Πάσχα αφού λες ότι σήμερα είναι 50% πάνω...

Δημοσ.

θα μιλησεις με το ξενοδοχειο κατευθειαν... η μπουκινγκ ειναι απλα μεσαζοντας.... δεν φταιει αυτη για την ακυρωση, απλα το ξενοδοχειο...

περιπτωση κλασσικου overbooking προφανως

  • Like 1
Δημοσ.

Όχι, το ξενοδοχείο είναι διαθέσιμο αλλά με διπλές τιμές.

Κλασσική ελληνική νοοτροπία του ο,τι αρπάξουμε (την έζησα καλά καλά 1 χρόνο που δούλεψα στον τομέα των κρατήσεων). Κρίμα για το booking που φέρθηκε έτσι. Θα μπορούσε έστω να διακόψει τη συνεργασία με το συγκεκριμένο ξενοδοχείο αλλά όπως έγραψα άνωθεν παραμένει στη λίστα τους με φυσικά άλλες τιμές πλέον.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, yannis27gr είπε

Με 2 λόγια. Κάνω κράτηση για Πάσχα. 2 μέρες μετά παίρνω μαιλ από το booking ότι το ξενοδοχείο δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει (χωρίς να λέει γιατί, έτσι, μαγκιά).

΄'οταν έκανες την κράτηση δεν σου ήρθε κανένα εμαιλ, είτε επιβεβαίωση είτε να περιμένεις για επιβεβαίωση; Αν σου ήρθε επιβεβαίωση και μετά από 2 μέρες ακύρωση παίζεις άνετα μπάλα, καταγγελία στον Συνήγορο καταναλωτή και όπου βγεί, ακόμα και αν είναι απλά πρόστιμο που θα φάνε αυτοί.

Αν δεν σου ήρθε τίποτα πριν το απορριπτικό των 2 ημερών μετά, δεν μπορείς να κάνεις κάτι αφού αυτοί είναι μεσάζοντες και δεσμεύονται μόνο με την επιβεβαίωση κράτησης (που τους τη δίνει το ίδιο το ξενοδοχείο). Έχω μαλώσει 3-4 φορές με το site προσφορών xenodoxeio.xxx για τις προσφορές που βγάζουν στο newsletter και μέσα σε 2-3 ώρες δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Για τα Φώτα, επείδή ήταν η πολλοστή φορά που μου λέγανε δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, της απαρίθμισα ημερομηνίες και ώρες των προηγούμενων φορών και απείλησα οτι θα κάνω καταγγελία στο Συνήγορο, και μέσα σε μισή ώρα με πήρε πίσω και βρήκε διαθεσιμότητα.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Από την στιγμή που έχει διαθέσιμα δωμάτια σε ακριβότερες τιμές κανε μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή με κοινοποίηση βοοκινγ και το ξενοδοχείο για να βρεις το δίκιο σου.

Να είχε γίνει λάθος από το ξενοδοχείο δεκτό άλλα αυτό που λες είναι κοροϊδία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, pp6210 είπε

΄'οταν έκανες την κράτηση δεν σου ήρθε κανένα εμαιλ, είτε επιβεβαίωση είτε να περιμένεις για επιβεβαίωση; Αν σου ήρθε επιβεβαίωση και μετά από 2 μέρες ακύρωση παίζεις άνετα μπάλα, καταγγελία στον Συνήγορο καταναλωτή και όπου βγεί, ακόμα και αν είναι απλά πρόστιμο που θα φάνε αυτοί.

Αν δεν σου ήρθε τίποτα πριν το απορριπτικό των 2 ημερών μετά, δεν μπορείς να κάνεις κάτι αφού αυτοί είναι μεσάζοντες και δεσμεύονται μόνο με την επιβεβαίωση κράτησης (που τους τη δίνει το ίδιο το ξενοδοχείο). Έχω μαλώσει 3-4 φορές με το site προσφορών xenodoxeio.xxx για τις προσφορές που βγάζουν στο newsletter και μέσα σε 2-3 ώρες δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Για τα Φώτα, επείδή ήταν η πολλοστή φορά που μου λέγανε δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, της απαρίθμισα ημερομηνίες και ώρες των προηγούμενων φορών και απείλησα οτι θα κάνω καταγγελία στο Συνήγορο, και μέσα σε μισή ώρα με πήρε πίσω και βρήκε διαθεσιμότητα.

Αυτό πιστεύω κι εγώ. Αν σου έχει έρθει επιβεβαίωση κράτησης οφείλουν να στο δώσουν στη συμφωνημένη τιμή ή να αποζημιώσουν την όποια διαφορά. Ίσως χρειαστούν αρκετά τηλέφωνα και απειλές για καταγγελία στη booking.com όμως (από παλαιότερη εμπειρία).

Επεξ/σία από liakos18
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν μου κάνει εντύπωση το ίδιο είχαμε πάθει τα Χριστούγεννα με τελευταία στιγμή να με ακυρώνει ο άλλος γιατί το παιδί πήγε στο γιατρό και έσπασε το κινητό του...true story.

πάρε τηλέφωνο στο booking.πραγματικα οπότε έχω πάρει έχω εξυπηρετηθεί και εξήγησε πόιο ξενοδοχείο σε βολεύει.τη διάφορα θα στην καλύψουν αμέσως μόλις τους δώσεις τα στοιχεία που χρειάζονται.τωρα αν αυτό ναυαγήσει τότε κοίτα το με συνήγορο..

Επεξ/σία από gatokoritso
Δημοσ.

οταν εκανες την κρατηση εδωσες και αριθμο πιστωτικης ή χρεωστικης. αν ο ξενοδοχος οταν εκανε προεγκριση η καρτα σου δεν ειχε μεσα χρηματα  εχει το δικαιωμα 

αφου πρεπει πρωτα να σε ειδοποιησει, να ακυρωση την κρατηση σε 24 ωρες. κοιτα στις πολιτικες.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
6 ώρες πριν, zio10 είπε

Δεν πρόλαβαν να αλλάξουν τις τιμές για Πάσχα, δεν είναι κοροϊδία.

Σε αυτό το ποστ  λέει ''Όχι, το ξενοδοχείο είναι διαθέσιμο αλλά με διπλές τιμές'' άρα μιλάμε για κοροϊδία ακύρωσε την φτηνή τιμή για να το δώσει ακριβότερα.

 

7 ώρες πριν, yannis27gr είπε

Όχι, το ξενοδοχείο είναι διαθέσιμο αλλά με διπλές τιμές.

Κλασσική ελληνική νοοτροπία του ο,τι αρπάξουμε (την έζησα καλά καλά 1 χρόνο που δούλεψα στον τομέα των κρατήσεων). Κρίμα για το booking που φέρθηκε έτσι. Θα μπορούσε έστω να διακόψει τη συνεργασία με το συγκεκριμένο ξενοδοχείο αλλά όπως έγραψα άνωθεν παραμένει στη λίστα τους με φυσικά άλλες τιμές πλέον.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, DZ-Photographer είπε

Σε αυτό το ποστ  λέει ''Όχι, το ξενοδοχείο είναι διαθέσιμο αλλά με διπλές τιμές'' άρα μιλάμε για κοροϊδία ακύρωσε την φτηνή τιμή για να το δώσει ακριβότερα.

Ε ναι αφου ειναι Πάσχα, υψηλή περίοδος και ισχύουν άλλες τιμές. 

Δημοσ.

Μου το εχουν κανει και εμενα και πιστωθηκε η διαφορα των χρηματων στην πιστωτικη καρτα λιγο καιρο μετα.

Καλυτερα να τους παρεις τηλεφωνο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...