Προς το περιεχόμενο

Αραίωση παραφλού g13 το οποίο ήταν έτοιμο προς χρήση


billspeed

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά!Πριν λίγες μέρες αλλάξαμε ψυκτικό υγρό και επειδή νομίζαμε ότι το g13 που είχαμε ήταν συμπηκνωμένο το αραιώσαμε με νερό.Θα εχω θέμα?Τι θα αλλάξει?το g13 ήταν έτοιμο προς χρήση.

Επεξ/σία από billspeed
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 39
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Και τα δύο είναι αντιπαγωτικά.Το παραφλού έχει ως βάση ένα υλικό που λέγεται νομίζω αιθαλενογλυκόλη η οποία είναι επικίνδυνη σε περίπτωση κατάποσης άρα στο αυτοκίνητο δεν έχουμε κανένα πρόβλημα γιατί

αγαπαω ιταλικα   desing  οδηγικη εμπειρια ειναι  μπροστα οι ιταλοι .

εφόσον το αραίωσες δε κανει πλέον τη δουλεια του... οπως ειπε και ο αγαπητος παππούς αδειασε το και βάλε καινούργιο... και καλύτερα για εμενα να βαζεις το πολύ πυκνο και να αραιωνεις εκεινο με νε

Από τη στιγμή που λέει έτοιμο προς χρήση καλό είναι να μην το αραιώνουμε γιατί μειώνεται η δράση του.Επίσης όσο περισσότερο κοινό νερό έχει ο κινητήρας τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες εμφάνισης σκουριάς και μετά  συνήθως δεν εξαλείφετε με τίποτε.

Άνοιξε το κολάρο από την κάτω μεριά να αδειάσει και γέμισέ το μόνο με παραφλού να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.Πάρε μία μεγάλη συσκευασία με 10-15 ευρώ και είσαι εντάξει.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εφόσον το αραίωσες δε κανει πλέον τη δουλεια του... οπως ειπε και ο αγαπητος παππούς αδειασε το και βάλε καινούργιο...

και καλύτερα για εμενα να βαζεις το πολύ πυκνο και να αραιωνεις εκεινο με νερό

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και τα "απλα" εναν κωδικό εχουν... δεν ειναι κατι διαφορετικό, απλα καποιοι κωδικοί ειναι πυκνα...

ο καθε κωδικός/αραιωση ωστόσο απευθύνεται σε διαφορετικό ευρος θερμοκρασιών..

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη σε ενα αυτοκινητο που παιρνει g10 (Audi TT) που αν θυμαμαι καλα εχει 10 ευρω το λιτρο βαλουμε απλο που εχει πολυ πιο χαμηλη τιμη τι διαφορα θα εχει ?

Ειναι λογικο να υπαχει απωλεια παραφλου ? Στο Honda ποτε δεν εχω συμπληρωσει  ανιθετα με τα ΤΤ .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Δηλαδη σε ενα αυτοκινητο που παιρνει g10 (Audi TT) που αν θυμαμαι καλα εχει 10 ευρω το λιτρο βαλουμε απλο που εχει πολυ πιο χαμηλη τιμη τι διαφορα θα εχει ?

Ειναι λογικο να υπαχει απωλεια παραφλου ? Στο Honda ποτε δεν εχω συμπληρωσει  ανιθετα με τα ΤΤ .

απωλεια παραφλού σημαινει διαρροή και θα πρεπει να δείτε που ειναι η διαρροη... ενα συνηθισμένο σημείο ειναι οι θερμοστάτες...

ποσο απώλεια εχει ομως, μισο λιτρο το μήνα ή μισο λιτρο το χρόνο; σημαντικό και αυτό...

καλό θα ήταν να μη μπει το ετοιμο-αραιωμένο-φθηνό, το κάθε αμαξι βασει προδιαγραφών απαιτεί καποιο συγκεκριμένο.

Βαζοντας το φθηνό ισως αυξηθούν οι διαβρώσεις απο όπου περνάει ενώ δε θα εχει την καταλληλη συμπεριφορά στην ψυξη-θέρμανση του λόγω των φυσικοχημ/κων ιδιοτήτων του.

Αλλωστε ειναι μικρό το κόστος για να κανει οικονομια σε αυτό...

Εγω της bmw το πυκνο το κοκκινο (δε θυμαμαι g) που παιρνω 1.5 λιτρο εχει 10,5€ και νομιζω παιρνει 3 ή 4 μπουκάλια και μετα νερό. 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Από τη στιγμή που λέει έτοιμο προς χρήση καλό είναι να μην το αραιώνουμε γιατί μειώνεται η δράση του.Επίσης όσο περισσότερο κοινό νερό έχει ο κινητήρας τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες εμφάνισης σκουριάς και μετά  συνήθως δεν εξαλείφετε με τίποτε.

Άνοιξε το κολάρο από την κάτω μεριά να αδειάσει και γέμισέ το μόνο με παραφλού να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.Πάρε μία μεγάλη συσκευασία με 10-15 ευρώ και είσαι εντάξει.

Ρε παιδια, το παραφλου δεν ειναι απλο αντηπηκτικο? Αν ο ανρθωπος δεν μενει στα χιονια, δεν εχει λογο να ανησυχει μην μειωθει η αναλογια και παγωσει ο κινητηρας.

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ειχα απωλεια παραφλου στο σημειο που το ψυγειο ειναι λαμαρινα πλαστικο. Δεν ηταν σωτα πρεσσαρισμενο.

Αν το δοχειο που εχει δίπλα αδειαζει και θελει συμπληρωμα μην το αφησεις.

Ελεγξε και την ταπα του

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ρε παιδια, το παραφλου δεν ειναι απλο αντηπηκτικο? Αν ο ανρθωπος δεν μενει στα χιονια, δεν εχει λογο να ανησυχει μην μειωθει η αναλογια και παγωσει ο κινητηρας.

η αληθεια ειναι οτι δε θα ζεσταίνεται/ψυχεται σωστα ο κινητηρας με λάθος παραφλού, δεν ειναι μονο για να μην παγωσει το αμαξι στο κρυο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

η αληθεια ειναι οτι δε θα ζεσταίνεται/ψυχεται σωστα ο κινητηρας με λάθος παραφλού, δεν ειναι μονο για να μην παγωσει το αμαξι στο κρυο.

Νομιζω το νερο εχει μεγαλυτερη θερμοαγωγιμοτητα

(το χα ψαξει οταν ελεγα να βαλω παραφλου στην υδροψυξη :P )

Επεξ/σία από Ntinaras
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(μεγαλυτερη Θερμοχωρητικότητα) αρα δεν απαγεται η θερμοτητα που απορροφα ευκολα, το παραφλου ερχεται να επιταχύνει τη διαδικασία αυτή και βοηθά και στο να ζεσταθεί πιο γρήγορα το αμαξι και στο να κρυωσει

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ρε παιδια, το παραφλου δεν ειναι απλο αντηπηκτικο? Αν ο ανρθωπος δεν μενει στα χιονια, δεν εχει λογο να ανησυχει μην μειωθει η αναλογια και παγωσει ο κινητηρας.

Έχει μια ιδιότητα ακόμα, μεγαλύτερο σημείο βρασμού. Ειδικά οι κινητήρες των γερμανικών που η θερμοκρασία λειτουργία τους είναι πολύ κοντά στους 100 βαθμούς κελσίου, με σκέτο νερό απλά θα γινόταν ατμός ο οποίος ΔΕΝ έχει θερμοαγωγιμότητα.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παραφλου το βάζεις έτσι όπως είναι(χωρίς αραίωση).Το αντιψυκτικό θέλει αραίωση ανάλογα με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος που θα κυκλοφορείς το αμάξι.Με ποσά lt νερό το αραίωσες;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.