Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή μη αποσπώμενης μπαταρίας


Lanike71

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, isay είπε

phanis εχεις λάθος προσέγγιση στο θεμα. Αν τα δικά σου χέρια πιάνουν και βρισκεις φθηνά ανταλλακτικά, μια χαρά μπορεις και μονος σου, παιρνοντας το ρισκο να σου μείνει η συσκευή στα χέρια. Απο την άλλη οποιαδήποτε εταρεία (μικρή ή μεγάλη) πάρεχει κάποια υπηρεσία, ειναι δική της επιλογή (ή υποχρέωση) για το είδος των υπηρεσιών και την τιμολογιακή πολιτική. Κατάσταση take it or leave it, οποτε δεν μπορεις να απαιτείς απο μια εταιρεία να προσαρμόσει τη δική της πολιτική στις δικές σου αναγκες.

Αν θες λοιπον επισημο service και δικά σου ανταλλακτικά, δεν γίνεται γιατί η εταιρεία δεν θέλει να πάρει ρίσκα που θα της κοστίσουν εργατώρες ή χρήμα. (*).

Απο την άλλη υπάρχουν δεκάδες ΜΗ επισημοι τεχνικοι που σου κάνουν ό,τι θες και με οποιο τροπο θες. (**)

(*) Μίλησες για τη λέξη καρτελ, αλλά μάλλον παραβλέπεις οτι την τιμολογιακή πολίτικη στους μεγάλους-σοβαρους "αντιπροσώπους" την ορίζει η μαμά εταιρεία. Ομοίως η μαμά εταιρεία εχει ρήτρες για τον τρόπο και την πηγή αγοράς των ανταλλακτικών. Αρα αφου θες samsung επισημο service θα πληρώσεις αυτά που προσφέρουν, το οποίο αυτοί θα αγοράσουν απο συγκεκριμένη πηγη.

(**)Ξέρω τεχνικους (οχι μονο σε κινητά) που κάνουν "καλύτερη" δουλειά απο την επισημη αντιπροσωπεία και με το "καλύτερα" εννοώ την ευελιξία στον τρόπο σκέψης και ικανοποιησης του πελάτη. Δεν πάνε by the book που ειναι υποχρεωμένο το επισημο service και επισης ο ανεπισημος, μπορει και να μη σε χρεώσει τιποτα, ενω στην επισημη, τα πάντα τιμολογουνται βάση καταλογου

Πρώτ' άπ' όλα τη λέξη «καρτέλ» την έβαλα όπως και τώρα σε εισαγωγικά. Το πιθανότερο είναι να 'ναι όπως τα λες, δηλαδή να ακολουθούν τη γραμμή της εταιρείας, απλά εγώ σαν καταναλωτής ψάχνω καλύτερη τιμή.

Από εκεί και πέρα, δεν καταλαβαίνω πού έγκειται η λάθος προσέγγισή μου στο θέμα. Ξεκαθάρισα ότι καλώς πληρώνονται οι άνθρωποι για τις υπηρεσίες που παρέχουν. Όλοι, από τον τεχνικό που θα επισκευάσει τη συσκευή μου, μέχρι την καθαρίστρια που φροντίζει τους χώρους της εταιρείας. Το ότι εγώ αναζητώ καλύτερη τιμή δεν καταλαβαίνω γιατί αναιρεί την προηγούμενη πρόταση.

Όχι, τα χέρια μου δεν πιάνουν για τέτοιες μικροδουλειές. Παλιότερα άλλαζα οθόνες και άλλα εξαρτήματα σε κινητά, ακόμα και στα πρώτα smartphones (π.χ. W960i), αλλά τώρα είναι πιο δύσκολο. Εκτός του ότι είναι πολλές οι πιθανότητες να αχρηστέψω τη συσκευή, είναι ακόμα περισσότερες να αφήσω σημάδια, χτυπήματα, σκόνες εσωτερικά της οθόνης κ.λπ.. Εδώ στα επίσημα service points τα πας και σπανίως στα δίνουν στην αρχική τους κατάσταση.

Για να μπούμε στο ψητό, πού μπορώ να βρω τέτοιους τεχνικούς να πάρω τιμές, ώστε να αποφασίσω εν τέλει αν με συμφέρει ή όχι να απευθυνθώ στα επίσημα service points;

26 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Δίδαγμα : κινητά μόνο με αποσπώμενη μπαταρία.

Μπα, νομίζω ότι τείνουν προς εξαφάνιση. Εκτός του ότι επιλέγοντας με αυτό το κριτήριο φιλτράρεις σε πολύ μεγάλο βαθμό τις επιλογές σου και στο τέλος παίρνεις κάτι χειρότερο από αυτό που θα μπορούσες να πάρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, phanispal είπε

Για να μπούμε στο ψητό, πού μπορώ να βρω τέτοιους τεχνικούς να πάρω τιμές, ώστε να αποφασίσω εν τέλει αν με συμφέρει ή όχι να απευθυνθώ στα επίσημα service points;

 

Δυστυχώς δεν υπάρχει ευκολος τρόπος. Θελει έρευνα αγοράς με αναζήτηση καταστημάτων στην περιοχή σου και εμπειρίες δικών σου ατόμων. τα επισημα service points ειναι ευκολα ανιχνευσιμα και "θεωρητικά" εκεί γίνεται η βέλτιση εργασία (με το αναλογο κόστος). Στα υποψη οτι τέτοιες επισκευές αναλαμβάνουν και καταστήματα ηλεκτρονικών/κινητών στυλ vodafone, germanos, public, κλπ

 

 

3 ώρες πριν, Lanike71 είπε

Δίδαγμα : κινητά μόνο με αποσπώμενη μπαταρία.

 

2 ώρες πριν, phanispal είπε

Μπα, νομίζω ότι τείνουν προς εξαφάνιση. Εκτός του ότι επιλέγοντας με αυτό το κριτήριο φιλτράρεις σε πολύ μεγάλο βαθμό τις επιλογές σου και στο τέλος παίρνεις κάτι χειρότερο από αυτό που θα μπορούσες να πάρεις.

Δυστυχώς θα συμφωνήσω με τον phanispal. Η αποσπώμενη μπαταρία πραγματικά πάει προς εξαφάνιση για πολλούς λόγους που θα μας βγάλουν offtopic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, phanispal είπε

Δε διαφωνώ ότι πρέπει να πληρωθεί ο τεχνικός και η εταιρεία γενικότερα για τις υπηρεσίες που παρέχουν. Το πώς κοστολογούνται όμως αυτές οι υπηρεσίες είναι στην κρίση του καθενός να το αξιολογήσει.

Και μεταξύ μας, με τις τιμές που έχουμε στις μπαταρίες, αν ήταν πιο οικονομική η αλλαγή, μπορεί ο κόσμος να άλλαζε πιο συχνά, π.χ. κάθε χρόνο.

Εγώ εννοούσα ότι δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να δοθούν 42€ για να αλλαχτεί μπαταρία στο G2, όχι επειδή έχω κατά νου τα ~30€ για εργατικά, όσο επειδή δεν είμαι σίγουρος αν αξίζει γενικά ν' ασχοληθώ με τη συγκεκριμένη συσκευή.

Επίσης, σχετικά με αυτό που αναφέρεις περί εγγύησης καλής λειτουργίας, δεν ξέρω τι ακριβώς συνεπάγεται σε μια αλλαγή μπαταρίας. Ότι αν (λέμε τώρα), επειδή ανοίχτηκε η συσκευή και έτυχε να προκύψει πρόβλημα άλλης φύσεως (όχι μπαταρίας), ότι θα τους το πάω και θα μου το επισκευάσουν δωρεάν; Ή ότι μου εγγυώνται για 6 μήνες την απρόσκοπτη λειτουργία της μπαταρίας; Γιατί αν είναι το δεύτερο, δε μου λέει κάτι, αφού ούτως ή άλλως, και να αγοράσω τη μπαταρία μόνος μου, συνοδεύεται από 6 μήνες εγγύηση. Ή όχι; Ή δε θα μου πάρουν εργατικά αν είναι εντός του εξαμήνου;

Στο προκείμενο τώρα, επειδή περισσότερο καίγομαι για το Tab Pro 8.4, τι επιλογές έχω για αλλαγή μπαταρίας, ιδανικά να τους πάω εγώ το ανταλλακτικό και να πληρώσω μόνο εργατικά; Υπάρχει επίσημο service Samsung; Υπάρχουν μικρομάγαζα που αναλαμβάνουν τέτοιες υπηρεσίες, έστω και χωμένα σε στοές; Υπάρχουν χρήστες π.χ. εδώ στο forum που μπορούν να σ' εξυπηρετήσουν;

Πού να ψάξω; Θα ήθελα να εξετάσω όσες περισσότερες επιλογές μπορώ, πριν πάω σαν πρόβατο στο επίσημο service όπου ενδεχομένως θα μου τον πιάσουν.

Το πως κοστολογεί ο καθένας είναι μεγάλο θέμα αν και πάνω κάτω είναι κοντά στις τιμές όλοι τους.

Μην το αφήσεις στην άκρη το G2 για μια μπαταρία, είναι κρίμα! Ακόμα αξιόπιστο για τη χρονολογία του.

Φυσικά και αν προκείψει βλάβη από υπαιτιότητα του τεχνικού ότι θα την καλύψουν (αν είναι σωστό το σερβις και όχι ο κυρ Θωμάς της γειτονίας :) ). Παρέχοντας εγγύηση στο ανταλλακτικό αν προκύψει βλάβη εντός της εγγύησης που δίνουν δεν επιβαρύνεσαι ούτε τεχνικό έλεγχο ούτε αντικατάσταση (εφόσον γνωστοποιηθεί πως είναι εντός εγγύησης και δεν έχει παρέμβει άλλος).

 

5 ώρες πριν, phanispal είπε

Λοιπόν, παίρνοντας τηλέφωνο σε 2-3 επίσημα service points της Samsung, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι υπάρχει «καρτέλ» στο συγκεκριμένο θέμα.

Όλοι μου έδωσαν την ίδια τιμή, δηλαδή 60€. Και κανείς δε δέχεται να τους πάω εγώ το ανταλλακτικό και να πληρώσω μόνο την εργασία.

Λοιπόν, υπάρχουν άλλες επιλογές; Και δε μ' απασχολεί καθόλου η 6μηνη εγγύηση καλής λειτουργίας που μου δίνουν εκείνοι.

Αυτονόητο ότι δεν δέχονται και καλά κάνουν. Μιλάς με εταιρίες και όχι συνικοιακό κατάστημα. Δεν είναι λογικό σε αλυσίδα ή επίσημο σερβις να τους πας ανταλλακτικό και να σου "πουλήσουν" υπηρεσία μόνο :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Diskimpex είπε

Οσο θελουν ζητανε .Σε φθηνο τηλεφωνο αλκατελ σε μαγαζι της γειτονιας  15 ευρω .Εργασια μαζι με μπαταρια συμβατη

Όπως το είπες,"φθηνο τηλεφωνο" B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Fotia είπε

Δεν έχει σχέση φθηνό- ακριβό .Σε alcatel idol 4 ζητησαν για οθόνη 150 ευρώ και μπαταρία 30 ευρώ .

Φυσικά και έχει! Για ποιό μοντέλο ζήτησαν 150€??:blink:. Νορμαλ τιμή είναι το κόστος της μπαταρίας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γραφει ο φιλος παραπανω για το alcatel idol 4 . Τοσα ηθελαν τοσα ζητησαν .

Το μοντελο που ελεγα παραπανω ηταν το C9 αν θυμαμαι καλα .Ηταν της δουλειας τοτε .Πριν 1 χρονο εγινε.Ειχε ρωτησει καποια μαγαζια αυτος που το ανελαβε μαζι με αλλα .Τι το περιεργο.Δεν σου κανει ο ενας πας στον αλλο .Οπου βρεις και σε συμφερει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Diskimpex είπε

Γραφει ο φιλος παραπανω για το alcatel idol 4 . Τοσα ηθελαν τοσα ζητησαν .

Το μοντελο που ελεγα παραπανω ηταν το C9 αν θυμαμαι καλα .Ηταν της δουλειας τοτε .Πριν 1 χρονο εγινε.Ειχε ρωτησει καποια μαγαζια αυτος που το ανελαβε μαζι με αλλα .Τι το περιεργο.Δεν σου κανει ο ενας πας στον αλλο .Οπου βρεις και σε συμφερει.

Δεν πρόσεξα πως έκανε αναφορά το μοντέλο.

Για εμένα πουθενά γιατί επισκευές κάνω μόνος μου :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...