Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όλοι εσείς που δίνετε συμβουλές για το πως θα πετύχει, φαντάζομαι έχετε την εμπειρία, το έχετε κάνει και τον καθοδηγείτε στο σωστό δρόμο, έτσι...;

@georgewww : Όπως ειπώθηκε από τον @georgemarios, πέσε, σήκω, ξανά πέσε, ξανά σήκω. Στο ενδιάμεσο, άρχισε να διαβάζεις βιβλία με αυτοβιογραφίες ανθρώπων που έχουν πετύχει, βιβλία ηγεσίας και marketing. Πολύ διάβασμα όμως. Θα σου πρότεινα να παρακολουθήσεις σεμινάρια του Robert Kiyosaki, όπως και να διαβάσεις τα βιβλία του. Επίσης εξαιρετικά είναι τα "Developing the Leader within You", "21 Irrefutable Laws of Leadership", "Why good students, end up working for the bad students", "Developing the Leaders Around you", "How to Make Friends and Influence People", "How successful people think". Μπορώ να σου γράφω ώρες, αλλά ξεκίνα με αυτά και θα βρεις άλλα στην πορεία.

Όλοι ξέρουν να δίνουν συμβουλές για το πως θα κάνεις κάτι, αλλά κανείς δεν το έχει κάνει... Πάρε συμβουλές μόνο από όσους έχουν πετύχει.

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, masteripper said:

Νομίζω οτι το παρακάτω άρθρο συνοψίζει αρκετά απο τους "σκεπτικιστές"

https://www.gamasutra.com/blogs/KevinGiguere/20180313/315392/Year_1_My_full_time_indie_developer_life.php

Το παρακάτω άρθρο λέει, όπως όλοι οι πετυχημένοι γνωρίζουν, ότι η αποτυχία είναι απλά τα σκαλοπάτια μέχρι την κορυφή. Κι όπως επεσήμανα παραπάνω, ΑΝ κι ΟΤΑΝ πετύχει, να μας πει πως το έκανε. Μέχρι στιγμής μας λέει τι έκανε λάθος. Το ότι έκανε κάτι λάθος, δε σημαίνει ότι ξέρει το σωστό. O Thomas Edison έκανε 10.000 φορές λάθος τη λάμπα πυρακτώσεως, πριν φτιάξει μία που δούλεψε κι όταν ερωτήθηκε απάντησε "I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work", που επαληθεύει αυτό που λέω. Ο τύπος στο άρθρο έφτιαξε 2 παιχνίδια και απέτυχε. Δε σημαίνει ότι ξέρει πως θα πετύχει. Μπορεί να χρειαστεί άλλα 100 να φτιάξει.

Αποτυγχάνεις μόνο αν τα παρατήσεις.

Κι έτσι για την ιστορία, μερικά σχετικά που έχει πει ο ίδιος:

 

“Many of life's failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up.” 

“Five percent of the people think; ten percent of the people think they think; and the other eighty-five percent would rather die than think.” 

“We often miss opportunity because it's dressed in overalls and looks like work” 

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Zaytsev είπε

Το παρακάτω άρθρο λέει, όπως όλοι οι πετυχημένοι γνωρίζουν, ότι η αποτυχία είναι απλά τα σκαλοπάτια μέχρι την κορυφή. Κι όπως επεσήμανα παραπάνω, ΑΝ κι ΟΤΑΝ πετύχει, να μας πει πως το έκανε. Μέχρι στιγμής μας λέει τι έκανε λάθος. Το ότι έκανε κάτι λάθος, δε σημαίνει ότι ξέρει το σωστό. O Thomas Edison έκανε 10.000 φορές λάθος τη λάμπα πυρακτώσεως, πριν φτιάξει μία που δούλεψε κι όταν ερωτήθηκε απάντησε "I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work", που επαληθεύει αυτό που λέω. Ο τύπος στο άρθρο έφτιαξε 2 παιχνίδια και απέτυχε. Δε σημαίνει ότι ξέρει πως θα πετύχει. Μπορεί να χρειαστεί άλλα 100 να φτιάξει.

Αποτυγχάνεις μόνο αν τα παρατήσεις.

Κι έτσι για την ιστορία, μερικά σχετικά που έχει πει ο ίδιος:

“Many of life's failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up.” 

“Five percent of the people think; ten percent of the people think they think; and the other eighty-five percent would rather die than think.” 

“We often miss opportunity because it's dressed in overalls and looks like work” 

Δεν μπορώ να πω οτι δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου αλλά πέρα απο τα ωραία σχετικά που είπε ο Edison υπάρχουν και τα λόγια του αρθρογράφου που δεν ανήκουν σε μια εποχή που υπήρχαν άλλου είδους συνθήκες και καταστάσεις 

Παραθέτω απο το άρθρο :

In 2017, I released two games on Steam. The first was Arelite Core, a retro-style JRPG released on February 8th after four and a half years of development. Over 85 000 USD in production costs went to contracting artists and a music composer. Released only for Windows, it has thus far made less than 5000$ across all distribution platforms.

To afford these low wages, I live a fairly spartan lifestyle. I have no spouse, no children, no car. I don't smoke, nor drink alcohol, and I rent a cheap two-room apartment. I cut out all luxuries, such as going to the theater and coffee shops. I keep my groceries to cheaper brand and, of course, video game purchases are off the table. And because my income is directly related to releasing games, I work between 70 and 80 hours per week, every week.

 it sold far, far worse.

 

 

Δημοσ.
40 minutes ago, masteripper said:

Δεν μπορώ να πω οτι δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου αλλά πέρα απο τα ωραία σχετικά που είπε ο Edison υπάρχουν και τα λόγια του αρθρογράφου που δεν ανήκουν σε μια εποχή που υπήρχαν άλλου είδους συνθήκες και καταστάσεις 

Τα ίδια ισχύουν κάθε εποχή. Διάβασε βιογραφίες επιτυχημένων, μίλα μαζί τους και θα δεις ότι πάντα ισχύουν τα ίδια.

Κι όπως είπα, ο αρθρογράφος, δεν πέτυχε. ΌΤΑΝ κι ΑΝ, ας μας πει τη γνώμη του.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Χαίρομαι που είχαμε τόσα πολλά σχόλια. Άρα είπα κάτι ενδιαφέρον :)

Πάμε από την αρχή. Το ξεκινάμε χαλαρά σημαίνει ξεκινάμε να συζητάμε χωρίς κάποια δέσμευση χαλαρά για να δούμε αν συμφωνούμε. Το δύσκολο κομμάτι και η αφοσίωση έρχεται μετά τους πειραματισμούς κτλ. 

Δεν χρειάζεται να φτιάξεις ΑΑΑ game .. είναι σαν να λες ότι δεν ανοίγω μινι μαρκετ ή περίπτερο γιατί υπάρχει το carrefour... και τα μικρά μαγαζάκια.. κάτι μπορούν να προσφέρουν.

Ωραία τα βιβλία και τα λινκ που μου στείλατε ... αλλά (σε αντιπαράθεση με τον φίλο που είπε όχι άλλο κάρβουνο entrepreneur ) θα πω.. ΟΧΙ άλλο κάρβουνο academic κτλ... πρακτικά πράματα ... αυτα φέρνουν χρήμα και λύσεις. 

Αν φοβάσαι την αποτυχία.. μη στείλεις μνμ :)

"αλλά υπάρχει ήδη λέξη για αυτούς που ασχολούνται με πράγματα χωρίς να πληρώνονται: "χομπίστας"" άκυρο το σχόλιο μιας και οι περισσότεροι τα πρώτα χρόνια των επιχειρήσεών τους ... δεν βγάζουν τίποτα :) .. αν πληρώνεσαι λέγεσαι ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ή πήρες χορηγία (αλλά θα πρέπει να παρουσιάσεις κάτι σε κάποιον για αυτό .. αυτό το κάτι λέω να φτιάξουμε :) )

Στις 3/16/2018 στις 2:39 ΜΜ, defacer είπε

1. Αν δεν υπάρχει άτομο με προϋπηρεσία (έστω χόμπι, κάτι βρε αδερφέ) στο game design τότε το project προφανώς θα πάει άπατο. Σαν project, σα διδακτική εμπειρία μπορεί να είναι μια χαρά, απλά καλό είναι να έχουμε ρεαλιστικές προσδοκίες.

2. Όχι άλλο enterpreneur κάρβουνο. Κάντε το κομμάτι σας, whatever, αλλά υπάρχει ήδη λέξη για αυτούς που ασχολούνται με πράγματα χωρίς να πληρώνονται: "χομπίστας". Προσωπικά όταν ακούω τέτοιες "wannabe" enterpreneur χρήσεις δεν προδιατίθεμαι πολύ θετικά.

3. Καλή επιτυχία!

Στις 3/18/2018 στις 11:54 ΠΜ, Zaytsev είπε

Όλοι εσείς που δίνετε συμβουλές για το πως θα πετύχει, φαντάζομαι έχετε την εμπειρία, το έχετε κάνει και τον καθοδηγείτε στο σωστό δρόμο, έτσι...;

@georgewww : Όπως ειπώθηκε από τον @georgemarios, πέσε, σήκω, ξανά πέσε, ξανά σήκω. Στο ενδιάμεσο, άρχισε να διαβάζεις βιβλία με αυτοβιογραφίες ανθρώπων που έχουν πετύχει, βιβλία ηγεσίας και marketing. Πολύ διάβασμα όμως. Θα σου πρότεινα να παρακολουθήσεις σεμινάρια του Robert Kiyosaki, όπως και να διαβάσεις τα βιβλία του. Επίσης εξαιρετικά είναι τα "Developing the Leader within You", "21 Irrefutable Laws of Leadership", "Why good students, end up working for the bad students", "Developing the Leaders Around you", "How to Make Friends and Influence People", "How successful people think". Μπορώ να σου γράφω ώρες, αλλά ξεκίνα με αυτά και θα βρεις άλλα στην πορεία.

Όλοι ξέρουν να δίνουν συμβουλές για το πως θα κάνεις κάτι, αλλά κανείς δεν το έχει κάνει... Πάρε συμβουλές μόνο από όσους έχουν πετύχει.

Συμφωνώ με τον Zaytsev μιας και όλοι στείλατε για να "την πείτε σε κάποιον/κάποιους" ή για να "συμβουλές"  και επί της ουσίας ... 0 ... κανείς χαααχαχ.. 

"Alithinos" συμφωνώ "Θα ήθελα να σχολιάσω κάτι πάνω σε αυτό. Το game development απαιτεί πάρα πολύ χρόνο."  αλλά από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε, θα φτάσουμε σε αυτό που λες όταν θα 'παίξουμε' πρώτα για να δούμε αν συμφωνούμε τι θέλουμε και που θέλουμε να πάμε.. δε ξεκινάμε με έναν άγνωστο μία μέρα σε full time έχοντας αφήσει δουλειές :)

Στις 3/18/2018 στις 11:23 ΠΜ, georgemarios είπε

Εγώ πάντως θα πω στραπατσαρίσου ελεύθερα, και όταν η πρωτη σου προσπάθεια αποτύχει, μαζεψε τα κομμάτια σου και ξαναπροσπάθησε (αφού όπως είναι ολοφάνερο ειναι κατι που σε 'γαργαλαει' και σε κανει να θες να χώσεις ενεργεια). Το angry birds ήταν η 10η (ή κατι τετοιο) προσπαθεια των δημιουργων του, μετα απο πολλες συνεχόμενες αποτυχιες. Μην αφήσεις την (αναπόφευκτη) απογοητευση να σε παρει από κάτω. Μάθε από τα λαθη σου και, πιο σημαντικο, από τα λαθη των άλλων. Πολλά καλά παιχνίδια (μιλαμε για καλα παιχνιδια) έχουν παει απατα λόγω διαφόρων παραγόντων (συνήθως καποιος παρόμοιος τιτλος έκανε καλυτερο μαρκετινγκ ενα τσικ νωριτερα).

Επίσης, το marketing hype στα παιχνιδια ειναι ΠΟΛΥ σημαντικο (λυπαμαι που το λεω αλλα είναι). Η συντριπτικη πλειοψηφια των gamers σαλιωνουν βλεπωντας σουπερ screenshots και βιντεο samples, όταν ερθει η ωρα του release αγοραζουν με κλειστα ματια (και βριζουν μετα χεχε)

Edit:

Ενα πολυ σημαντικό πράγμα (μιας και πεταξες το υπεραισιόδοξο "entrepreneurs"). Όσο εσυ και οι συναδελφοι σου είστε στο επιπεδο 'τρίλιζας', ολα οκ, have fun. Κάποια στιγμη, όταν ο κωδικας αποκτήσει κάποιο μεγεθος και οι εργατοώρες συσσωρευθουν, θα πρεπει να ξεκαθαρίσετε κάπως το code ownership, ενδεχομένως να πρέπει να πέσουν και κάποιες επισημες τζιφρες. Δεν ειναι ποτε πολυ νωρις να τα υπενθυμιζεις αυτα γιατι εχουν καει γουνες και οι καλοι λογαριασμοι κανουν τους καλους φίλους.

Συμφωνώ απόλυτα :) 

Γιατί σας τρομάζει η λέξη entrepreneurs? Νομίζω φταίει η Ελλαδιστάν. Δηλαδή το μαγαζάκι της γειτονιά σου νομίζεις ότι το έχει κάποιος πολύ καλύτερος από σένα? Δε πάμε να χτίσουμε τον Μαρινόπουλο .. δεν είναι όλα .. 100.000.000/μηνά ή 0/μήνα ... υπάρχει χώρος ενδιάμεσα ;)

Κάντε ένα κόπο .. στείλτε μου ΕΝΑ παιχνίδι που είναι ωραίο αλλά δεν έχει downloads από το google play ;) Γιατί οι μισοί νομίζουν ότι μιλάω για game studio και ότι θα καθαρίζουμε 10.000 το μήνα (σε χαλάει δηλαδή αν έχεις δική σου gaming εταιρία με 1000 έσοδα καθαρά το μήνα/άτομο? and sky is the limit, προτιμάς να είσαι σκλάβος για 800 σήμερα χτίζοντας επιχειρήσεις άλλων ε? ).

Ναι το πιο πιθανό είναι να είμαι στην Αγγλία και να φτιάχνω λύσεις για επιχειρήσεις άλλων βγάζοντας καλό ψωμί ... αλλά .. μην πείτε όσοι το διαβάσετε ότι κανείς δεν ψήνεται να κάνει κάτι δικό του ;) .. η απάντηση είναι ότι ΕΣΕΙΣ δεν ψηθήκατε  γιατί ήταν δύσκολο .. περίεργο κτλ. και όλες αυτές οι δικαιολογίες για να πείτε ... "μπαααα άστο" όποιος θέλει βρίσκει λύσεις στα προβλήματα ... όχι δικαιολογίες για να μην βουτήξει. 

Πάντως καλός οιωνός που μπαίνει κόσμος στην συζήτηση αυτή .. μήπως κάτι σε τρώει? :) 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, georgewww είπε

Χαίρομαι που είχαμε τόσα πολλά σχόλια. Άρα είπα κάτι ενδιαφέρον :)

Πάμε από την αρχή. Το ξεκινάμε χαλαρά σημαίνει ξεκινάμε να συζητάμε χωρίς κάποια δέσμευση χαλαρά για να δούμε αν συμφωνούμε. Το δύσκολο κομμάτι και η αφοσίωση έρχεται μετά τους πειραματισμούς κτλ. 

Δεν χρειάζεται να φτιάξεις ΑΑΑ game .. είναι σαν να λες ότι δεν ανοίγω μινι μαρκετ ή περίπτερο γιατί υπάρχει το carrefour... και τα μικρά μαγαζάκια.. κάτι μπορούν να προσφέρουν.

Ωραία τα βιβλία και τα λινκ που μου στείλατε ... αλλά (σε αντιπαράθεση με τον φίλο που είπε όχι άλλο κάρβουνο entrepreneur ) θα πω.. ΟΧΙ άλλο κάρβουνο academic κτλ... πρακτικά πράματα ... αυτα φέρνουν χρήμα και λύσεις. 

Αν φοβάσαι την αποτυχία.. μη στείλεις μνμ :)

"αλλά υπάρχει ήδη λέξη για αυτούς που ασχολούνται με πράγματα χωρίς να πληρώνονται: "χομπίστας"" άκυρο το σχόλιο μιας και οι περισσότεροι τα πρώτα χρόνια των επιχειρήσεών τους ... δεν βγάζουν τίποτα :) .. αν πληρώνεσαι λέγεσαι ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ή πήρες χορηγία (αλλά θα πρέπει να παρουσιάσεις κάτι σε κάποιον για αυτό .. αυτό το κάτι λέω να φτιάξουμε :) )

Συμφωνώ με τον Zaytsev μιας και όλοι στείλατε για να "την πείτε σε κάποιον/κάποιους" ή για να "συμβουλές"  και επί της ουσίας ... 0 ... κανείς χαααχαχ.. 

"Alithinos" συμφωνώ "Θα ήθελα να σχολιάσω κάτι πάνω σε αυτό. Το game development απαιτεί πάρα πολύ χρόνο."  αλλά από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε, θα φτάσουμε σε αυτό που λες όταν θα 'παίξουμε' πρώτα για να δούμε αν συμφωνούμε τι θέλουμε και που θέλουμε να πάμε.. δε ξεκινάμε με έναν άγνωστο μία μέρα σε full time έχοντας αφήσει δουλειές :)

Συμφωνώ απόλυτα :) 

Γιατί σας τρομάζει η λέξη entrepreneurs? Νομίζω φταίει η Ελλαδιστάν. Δηλαδή το μαγαζάκι της γειτονιά σου νομίζεις ότι το έχει κάποιος πολύ καλύτερος από σένα? Δε πάμε να χτίσουμε τον Μαρινόπουλο .. δεν είναι όλα .. 100.000.000/μηνά ή 0/μήνα ... υπάρχει χώρος ενδιάμεσα ;)

Κάντε ένα κόπο .. στείλτε μου ΕΝΑ παιχνίδι που είναι ωραίο αλλά δεν έχει downloads από το google play ;) Γιατί οι μισοί νομίζουν ότι μιλάω για game studio και ότι θα καθαρίζουμε 10.000 το μήνα (σε χαλάει δηλαδή αν έχεις δική σου gaming εταιρία με 1000 έσοδα καθαρά το μήνα/άτομο? and sky is the limit, προτιμάς να είσαι σκλάβος για 800 σήμερα χτίζοντας επιχειρήσεις άλλων ε? ).

Ναι το πιο πιθανό είναι να είμαι στην Αγγλία και να φτιάχνω λύσεις για επιχειρήσεις άλλων βγάζοντας καλό ψωμί ... αλλά .. μην πείτε όσοι το διαβάσετε ότι κανείς δεν ψήνεται να κάνει κάτι δικό του ;) .. η απάντηση είναι ότι ΕΣΕΙΣ δεν ψηθήκατε  γιατί ήταν δύσκολο .. περίεργο κτλ. και όλες αυτές οι δικαιολογίες για να πείτε ... "μπαααα άστο" όποιος θέλει βρίσκει λύσεις στα προβλήματα ... όχι δικαιολογίες για να μην βουτήξει. 

Πάντως καλός οιωνός που μπαίνει κόσμος στην συζήτηση αυτή .. μήπως κάτι σε τρώει? :) 

 το "entrepreneur" ξεκινάει με μια ιδέα. Την έχεις αυτήν η απλά ψαρεύεις για ιδέες;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, georgewww said:

Γιατί σας τρομάζει η λέξη entrepreneurs? Νομίζω φταίει η Ελλαδιστάν. Δηλαδή το μαγαζάκι της γειτονιά σου νομίζεις ότι το έχει κάποιος πολύ καλύτερος από σένα?

Κλασική περίπτωση που επειδή είσαι σε νεαρή ηλικία νομίζεις ότι αυτοί που λένε ώπα κόψε λίγο το λένε επειδή δε βλέπουν τόσο μακριά όσο εσύ; :lol:

Η σύντομη απάντηση είναι "είχες και στο χωριό σου εντερπρενερ;". Όχι εσύ προσωπικά, ελπίζω να συνεννοούμαστε.

Η πιο σύντομη απάντηση είναι διάβασε πρώτα λίγο εδώ και πες μου τι συμπέρασμα βγάζεις από το γεγονός ότι υπάρχει parody account.

 

 ΥΓ δε θέλω να μπω σε αντιπαράθεση. Εγώ καταλαβαίνω ότι έχεις πολλή όρεξη και καθόλου εμπειρία. Κατάλαβέ το κι εσύ και κινήσου ανάλογα.

Επεξ/σία από defacer
Επισκέπτης
Δημοσ.

Ναι σιγά μη ψαρεύω ιδέες χαχα ιδέες έχουν όλοι, καλό αποτέλεσμα είναι το θέμα να έχεις. 

Όχι δεν θεωρώ νεαρή την ηλικία μου και ναι έχω κάποια εμπειρία και σε ψηφιακή επιχειρηματικότητα και δεν εννοώ ότι έκανα το Facebook :P

Δεν βλέπω πιο μακριά από κανέναν και δε νομίζω τίποτα, ερώτηση έκανα αν θέλει κάποιος το ίδιο που θέλω κι εγώ , τόσο απλό :) πάντως έτσι χαλαρά αλλά με δουλειά και θάρρος ένα Καναλάκι που κάναμε στο YouTube μια χαρά μεροκάματο βγάζει αρκετά για να μη δουλευεις σε άλλον αλλά να δουλεύουν άλλοι για σένα , τώρα αν σε χαλάει και αυτό νταξ εφοπλιστής όχι δεν έγινα ούτε πλούσιος ψάχνω να γίνω. 

Ούτε εγώ μπαίνω σε αντιπαράθεση, συζήτηση κάνουμε και απαντώ ναι στο χωριό μου είχαμε

 εντερπρενερ :) είναι ο μπακάλης της γειτονιάς είναι ο μανάβης είναι ο τύπος που έχει την καφετέρια όλα τα εμπορικά καταστήματα :) μην τους υποτιμάς , άλλοι βγάζανε πολλά άλλοι λίγα αλλά μεγάλωσαν οικογένειες πολλοί ήταν γονείς μας :) και μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι μερικοί βγάζανε πιο πολλά και πιο εύκολα χρήματα από έναν υπάλληλο στο Facebook :) έχοντας σπουδές δημοτικού :) και μπράβο τους !!! 

ΥΓ αυτό που πρέπει να καταλάβουμε νωρίς είναι την ελεύθερη οικονομία και να ξεχάσουμε ότι κερδίζει πάντα ο πιο εξειδικευμένος 

Thanks for the comments ;)

Δημοσ.

Όσον αφορά τις ιδέες, έχουμε ακούσει πολλές φορες πως το σημαντικότερο πραγμα είναι να βρεις μια καλή ιδεα. Θα πω δυο αντι-επιχειρήματα για να κάνουμε κουβέντα.

Πρώτον, με ελάχιστες εξαιρέσεις όπου η ιδεα ήταν ιδεαρα, η σωστή υλοποιήση είναι το 99% (που λεει ο λογος) της επιτυχίας. Το Candy Crush έγινε επιτυχία χωρίς να βάλει καμια φοβερη ιδεα στο τραπέζι, απλα είχε καλα γραφικα, μπλιμπλικια και promotion, το παιχνίδι εχει ξανα-υλοποιηθει ad nauseam στο παρελθον. Και γενικότερα, ολα τα παιχνιδια ενος genre ειναι πανομοιότυπα, κανε αποστολές, παρε αμοιβές, αναβαθμίσου, παρε φιξακι ντοπαμινης, repeat. Είναι το ΠΩΣ θα το κανεις που θα αυξησει τις πιθανοτητες επιτυχιας (nothing guaranteed though). Επισης ο καθε Μήτσος κατα καιρούς μπορει να έχει μια καλη ιδέα (στ' αλήθεια), άντε όμως να μαζεψεις εγκαίρως ομαδα με ικανους και εμπειρους devs (προγραμματιστες, γραφιστες, sound engineers etc). Επίσης κάθε ιδεα που κατεβαζεις, μπορεις να εισαι σχεδον βεβαιος πως καποιος άλλος την εχει ήδη σκεφτει, ισως να την εχει υλοποιησει κιολας αμα το ψαξεις.

Δευτερον, το να κατεβαζεις ιδεες είναι αποτελεσμα εξασκησης, ξεκινας να δουλευεις (εστω σχεδιαστικα) πανω σε ηδη υπαρχουσες ιδεες και συν τω χρόνω έρχονται νεες ιδεες να αντικαταστησουν τις παλιες. Οποτε μην αραζετε κατω απο μηλιες περιμενοντας να πεσει κατι στο κεφαλι σας. Ξεκινηστε λερωνοντας τα χέριας σας και μη λυπαστε τον κόπο (ο χρόνος δε θεωρειται χαμενος).

Μπόνους, ένα παιχνιδι (που φτιάχνεται με στόχο να πωληθεί) είναι πάνω απ' όλα ένα προϊον και εκ τούτου υπάγεται στους κανόνες τις αγόρας. Αυτό σημαίνει promotion, αφούγκραση του αγοραστικού κοινού (σε ποιους στοχευω, δε μπορω να ικανοποιήσω όλους), αφούγκραση του ανταγωνισμου (πχ αν δεν μπορω να εχω τα γραφικα του Wow, ας τους δωσω περισσοτερο gore). Έχουμε κάνει τραγικά λάθη, έχουμε βάλει 5 καρπουζια στην ιδια μασχαλη, έχουμε βουλιάξει καραβια γιατι δεν βαλαμε σωστούς στόχους (όχι ιδεες, στόχους)

Look for the stars but don't neglect your feet.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/19/2018 στις 7:08 ΜΜ, georgewww είπε

Συμφωνώ με τον Zaytsev μιας και όλοι στείλατε για να "την πείτε σε κάποιον/κάποιους" ή για να "συμβουλές"  και επί της ουσίας ... 0 ... κανείς χαααχαχ.. 

 

 

Στις 3/20/2018 στις 9:03 ΠΜ, georgewww είπε

 εντερπρενερ :) είναι ο μπακάλης της γειτονιάς είναι ο μανάβης είναι ο τύπος που έχει την καφετέρια όλα τα εμπορικά καταστήματα :) μην τους υποτιμάς , άλλοι βγάζανε πολλά άλλοι λίγα αλλά μεγάλωσαν οικογένειες πολλοί ήταν γονείς μας :) και μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι μερικοί βγάζανε πιο πολλά και πιο εύκολα χρήματα από έναν υπάλληλο στο Facebook :) έχοντας σπουδές δημοτικού :) και μπράβο τους !!! 

ΥΓ αυτό που πρέπει να καταλάβουμε νωρίς είναι την ελεύθερη οικονομία και να ξεχάσουμε ότι κερδίζει πάντα ο πιο εξειδικευμένος 

 

Συνήθως οι εξυπνάκηδες που ζητάνε γνώμες άλλων και μετά ειρωνεύονται όταν δεν ακούνε αυτό που θέλουν είναι αυτό που λέμε "γεννημένοι αποτυχημένοι" και στην προκειμένη δε χρειάζεται να είναι κάποιος επιτυχημένος (στο μέτρο που ορίζεται η επιτυχία από τα όνειρα θερινής νυκτός σου) για να στο πει.

Άσε τα 30 χαμογελάκια ανά πρόταση για να μη φανεί πόσο μειονεκτικά νιώθεις από τις "συμβουλές/γνώμες" που σου δώσανε, άσε να "ψάχνεις" μόνο ρομαντικές ιστοριούλες με παραδείγματα όσων από το 0 χωρίς γνώσεις με 2-3 πραγματάκια (και καλά) πετύχανε κάτι για να εκλογικεύσεις τα λογικά/γνωσιακά/εμπειρικά κενά που έχεις ώστε να ελπίζεις ο,τι θα γίνεις ένας και εσύ

Ασχολήσου με κανένα pet project να έχεις να περνάει η ώρα σου και πήγαινε δούλεψε κάπου (αν σε παίρνει γνωσιακά πάνω στο αντικείμενο) με άλλους από επάνω σου γιατί από τις ενδείξεις των αντιδράσεων που έδωσες δε φαίνεται να το έχεις μόνος σου, πόσο μάλλον να συγκροτήσεις και ηγηθείς σε ομάδα τσαμπομισθοφόρων.

Ειρωνείες με αμυντικό ξερολισμό και αυτονομία στο leading και το επιχειρείν δεν πάνε μαζί γιατί χωρίς επιχειρείν ή έστω δυνατότητα σκέτης (?!) διαχείρισης ομάδας προγραμματισταράδων (με επιχειρηματικό/εμπορικό πλάνο πάντα), η πραγματικότητα είναι πως όλη η ανθρωπότητα έχει χεσμένες τις σκέτες ιδέες, ιδίως σε παιχνίδια.

Επεξ/σία από The King
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/15/2018 στις 4:06 ΜΜ, georgewww είπε

έχω κάνει κάτι λίγα με unity c# 2 χαζόπαίχνιδα για δοκιμή

Χωρίς διάθεση ειρωνείας αλλά αν ζητάς συνεργασία δείξε τι έχεις κάνει. Ακόμη και χαζοπαίχνιδα να είναι δείχνουν το starting point. 

Προσωπικά απεχθάνομαι τη λέξη entrepreneur (μαζί με τα φρούτα influencers κλπ) και το μόνο που θα πρότεινα (προφανώς και δεν είμαι game developer, αλλά τα pet projects μου τα έχω) είναι πρώτα να ξεκινήσεις αυτό που θες να κάνεις και παρουσιάζοντας την πορεία μπορεί κάποιος να θέλει να συνδράμει. 

Αυτό στο λέω γιατί έχει καεί η γούνα μου από projects που κάποιος έβαζε την "ιδέα" ή το entrepreneurιλίκι. Δεν υπάρχει παρθενογένεση και μην ανησυχείς κανείς δε θα σου κλέψει την ιδέα.

Τα pet projects αν είναι καλά μπορούν από donations (εννοείται από ξένους γιατί ο Έλληνας είναι τζάμπα ολε) να σου δώσουν κάτι ψιλά αλλά το feedback θα σου δώσει την απαιτούμενη εμπειρία να προχωρήσεις. 

Κοινώς πριν φτιάξεις ουρανοξύστη, ξεκίνα από κανένα μονώροφο.

 

Επεξ/σία από becoming_I
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...